November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hier nog even een teken van leven, we hebben vanavond de avondvierdaagse gelopen, zelfs Lise dus ben hartstikke trots op haar. Morgen dus ook weer, Mas lekker mee in de kinderwagen.

Ik ga zo dan ook lekker douchen en mijn bedje in.

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Even een teken van leven van mij :D

Hoop dat iedereen een fijn pinksterweekend heeft gehad. Wij hebben in ieder geval genoten van het mooie weer. Lekker op een camping aan het veluwemeer gestaan, was echt top. Nu nog 2 weekjes werken en dan 3 weken naar Italië! Joehooooeeeee :):):)

Verder kan ik niet uit mijn ogen kijken van de hoofdpijn, dus ga zo maar naar bed.... Donderdag een afspraak bij de gyn dus ik hoop dat mijn bloeddruk in orde is, heb namelijk wel heel erg veel hoofdpijn.

3. maartjecyprus

5 mei 2010
    96
    0
    0
    photographer
    cyprus
    Bekijk bijlage 74177 wat enorm leuk!.. alle maal in de nov. maand..ik ook..zwanger van een meisje... oke..80% zeker... en uitgerekend rond de 15 nov. .. begin me nu veel beter te voelen.. erg kortademig en opgezwollen geweest.. nu valt het alles mee.... hier alvast een buikfoto vandaag genomen..
    15 weken...

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    heeey weer een nieuwe voor november!
    leuk .. gefeliciteerd en welkom bij de club!

ja is zeker wel wennen... hele dag lekker thuis en vrij zijn is voorbij... maar.. tis ook leuk werk
    denk ik... voor wat ik vandaag heb kunnen zien.
    iig wel mijn ding: administratieve aansturing logistiek proces.. heerlijk!

heb vanaf 8 mei 2009 ww gehad en in de tussentijd 3 baantjes gehad waar ik 1 maand, 1 maand en 1.5 maand heb kunnen werken..

merkte vandaag wel dat ik om 15.00 uur echt wel heel moe was. maar dat komt waarschijnlijk niet door de zws maar door het veeeeele info opnemen in korte tijd.

@irene.. oooh klinkt goed al die vakantie's van jou! heerlijk! zou ook wel willen. als mijn nieuwe baan niet door zou zijn gegaan zouden we in juni nog een weekje naar italie zijn gegaan maar helaas.. :(

@ moedertjeB... jij ook nog meegelopen?? krijg je dan geen last van je benen??? ik heb daar echt mega last van bij lopen sinds eind april.
    soms tot de tranen over mn wangen lopen van de pijn! :( knap hoor! ook van Lise!

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Een meisje! We krijgen een meisje! *doet dansje*

6. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@babyproject; wat leuk!!!! Je bent de eerste die het geslacht weet!! Gefeliciteerd!

7. babyproject

In elk geval de eerste die het weet en het niet geheim houdt :p;)

Ben zo blij dat we het weten! Maakt het toch echter :D

8. Zomerbloem

Hahaha... van mij mag ook iedereen het weten hoor! Ik verspreek me toch wel!

Ik vond het de vorige keer ook echter maken, dan weet je wie er in je buik zit. En het blijft alsnog een grote verrassing als ze geboren is!
    Ik tel de nachtjes af tot 5 juni!!!

9. Zomerbloem

Ik ben eventjes afwezig geweest maar internet deed het niet meer.... :S Vanavond is de neef van vriend geweest en die heeft de pc even geupdated en van alles gedaan, ik hoop dat het probleem is opgelost.

Ik denk dat ik de baby al een paar keer heb gevoeld. Is wel vrij vroeg nog, maar kan wel toch???

Ik kom morgen weer even reageren, nu lekker naar m`n bedje, wekker gaat weer om 06.00 uur!

Slaap lekker ladies!

10. babyproject

Dat heb ik dus ook :p
    Ben daar nooit zo goed in :D
    Namen moeten we nog verzinnen en zullen we voor ons houden (is ook niet zo moeilijk te verspreken).

Nog een paar nachtjes voor jou! ;)

11. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Babyproject; wat leuk dat jullie het nu al weten!! En een meisje! Zo leuk! Ik weet nu door jou ook bijna zeker dat ik het toch wel wil weten. Begin zo nieuwsgierig te worden!

@ Wendy; succes vandaag weer met werken. Hopelijk mag je hier langer blijven werken.. Wij zijn vorig jaar ook niet op vakantie geweest, in verband met het nieuwe werk van mijn vriend. Ben er nu dus echt aan toe... Nog 5 weekjes!!

@ Lief; mooi dat je comp het weer doet. Je hoeft niet zo lang meer te wachten tot je de geslachtsbepalingsecho (is dat een woord??? Hihi) hebt. Nog even volhouden meid!

@ Maartje; Welkom bij de groep!

@ Irene; oh wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie. Gewoon even 3 weken op vakantie naar Italië! Lijkt me heerlijk!

@ MoedertjeB; respect voor jou, dat je mee hebt gelopen! Ik moet al bijkomen als ik de trap op loop.. Laat staan dat ik de avondvierdaagse ga lopen. En ook goed van Lise!!

Zo nu even boodschappen halen en even shoppen.. :D

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Mocht vanochtend lekker uitslapen, want dan brengt manlief Ryan altijd naar zijn ouders, heerlijk!

@MoedertjeB, wat leuk dat jullie de avondvierdaagse hebben gelopen! En succes bij het UWV vandaag!!!

@IreneH, vervelend dat je ook zo'n hoofdpijn hebt, ben inderdaad benieuwd of het bij jou ook de bloeddruk is. En een heerlijk vooruitzicht hebben jullie :).

@maartje, welkom bij de club :).

@Babyproject, wat leuk een meisje!! En je bent de eerste van ons die het weet, leuk hoor :).

@Lief, wij gaan ook 5 juni voor een pretecho voor het geslacht. Zie nu jij ook, kunnen we samen aftellen :).

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Kitty, shopse :). Zo te lezen heb je grote plannen met winkelen :D :D.

14. Zomerbloem

Goodmorning!
    Internet op laptop thuis werkt weer niet, maar zit nu op werk dus kan toch even lekker meelezen!

Maar even ego (sorry sorry)...
    Sinds gisteravond verlies ik kleine beetje roze afscheiding...
    Gisterochtend heb ik het hartje nog luid en duidelijk gehoord en mocht gisteravond niet opnieuw luisteren, want als ik het niet kon vinden, zou ik me alleen maar ongerust maken en niet slapen etc. Nu heb ik ook een licht zeurderig gevoel in m`n onderbuik...
    Oowww wat word ik hier weer onzeker van!!:(
    Vrijdagochtend moet ik weer naar de vk en gaan dan zeker het hartje luisteren, maar wie wil me voor nu even geruststellen??
    Even zeggen dat er echt niets aan de hand is en dat ik me aanstel en dat het hartstikke goed gaat met kruimel...

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh meis, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt! Een troost..je bent nu zover in de zw.schap dat mocht het nu misgaan, dan moet je ook wel ernstige krampen krijgen (lijkend op weeen), zolang je die niet hebt, is er dus ook niets aan de hand! En je hebt vanochtend het hartje nog luid en duidelijk gehoord, probeer je daar aan vast te klampen!!! Heb je misschien sex gehad gisteravond?

16. Zomerbloem

Nee, heb geen sex gehad en gisterochtend heb ik het hartje nog gehoord. Heb verder geen hevige krampen of iets wat daarop lijkt, gelukkig. Ik heb nu maar een inlegkruisje in m`n broekje gedaan zodat ik kan zien hoe roze/rood het is en misschien valt het allemaal wel mee, toch?

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het moet gewoon allemaal meevallen! En anders toch even de vk bellen als je veel verliest meis, zij kan je dan vast geruststellen!!!

18. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Morgen!

Debby ,voel jij je goed?

Babyp ,proficiat met je meisje!

Lief ,zou het gewoon niet zijn dat je teveel hebt gedaan ,de placenta voorligt en het gewoon gevoeliger is ivm.doorbloeding?
    Als de baby sjot of beweegd kan die ook tegen haarvaten ed.duwen en alles is zo erg doorbloed nu dat je sneller zoiets kunt krijgen idem voor bloedneus of blauwe plekken...

Hier iedere morgen idem liedje ,gal spugen en rot voelen.
    Man maakte ma onnodig wakker met zijn gestommel deze morgen ,de kids ook veel te vroeg wakker krijg er wat van.
    Bovenop heeft de vakbond me foute uitleg gegeven kwa uitkering voor de opvoeding van de kids thuisblijven ,krijg de helft minder per maand uitkering ,ja mooi seg NIET!:x
    Stel je voor dat we ik weet niet wat voor mensen zijn die alles snel uitgeven en dan kom je tot die conclusie heb ze het gezegd aan de telefoon ,voor wat betaal ik lidgeld om hun de hele tijd op te bellen ,te rijden??

Groetjes x

19. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Oja meisjesnaam staat 99% vast nu nog jongensnaam ,ben ze aan't noteren in een bestandje dat de man maark iest en als hij er geen weet kies ik wel ;):D

20. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Lief; bah wat een onzekerheid! Is helemaal niet ego hoor.. Daar zijn we voor! Anders echt even de vk bellen. Die onzekerheid is ook niks... Even een dikke knuffel voor jou.

En nu ga ik echt hoor.

Deel Deze Pagina