Voor de liefhebbers onder ons, jongenskleding (klein beetje maar hoor!). http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/213671-diverse-jongenskleren-maat-50-56-t-m-86-voor-prikkie.html
Ah wendy PB!!!!!! Maar heel fijn dat alles goed is. Geeft toch een goed gevoel. Als je ziet wat ze allemaal meten...brrrr. Ineke doe je wel beetje rustig. Je moet nog even hoor en het wordt steeds zwaarder! Ik zou zelf niet naar Turkije gaan. Straks word je ziek daar, normaal al vervelend maar helemaal als je zwanger bent. Dan maar 12 uur in auto, kun je nog stoppent ussendoor toch. Lilalien ik dacht dat jullie het al wisten wat het is? Heb ik verkeerd gelezen? Luukske waar ga je naartoe op vakantie? Dooby wat is er met je? Ik doe nog wat foto's. Het is echt op de echo precies mn dochter hoe bizar heh. Zelfs de bewegingen. Placenta ligt wel voor de uitgang moet ik nog voor terug met 32 weken. Van mij mag ie blijven liggen..
Net als zn zus in stuit en lekker met de voeten op mama dr blaas trappelen (en geloof me dat is een erg irritant kriebelachtig gevoelletje helemaal aan het onderinnetje...brrrr hij doet het nu weer!)
Overduidelijk it's a boy. Ik dacht het met de ehco al eerder te zien, maar meer doordat ik bij een ander beeld de drie 'streepjes' niet zag (zag geen piemel ofzo maar gewoon niet die drie streepjes)
Wauw mooie foto's sensee!! Jullie hebben vandaag niet zoveel gepraat gelukkig! Was het ook niet zo moeilijk bij te lezen.. Fijne avond allemaal!
Sense ,goh prachtig ,hier nog nooit zo'n mooie echo's gehad mag je fier op zijn! Neen hoor wij weten het geslacht nog niet ,is nog niet naar gekeken de vorige keren Nog 3 daagjes wattel ik af al is het maar om pritsje te mogen zien
@sens, mooie foto's.... enne wij gaan naar Kroatie op vakantie....4 weekjes, en hubbie heeft rond de 5 wkn vrij.... @wendy, PBen haha.... @moontjee, hoe was het feest....
haaai dames! hier hele dag zowat niet online omdat mn usbstickie van draadloos internet het begeven heeft... maandag ff nieuwe halen.. nu laptop maar weer tevoorschijn gehaald maar dat vind ik een onding dus uitstellen en uistellen maar.. betekend wel dat ik vandaag, morgen en maandag niets kan doen aan de lijst... ja.. maandag wel weer maar weet niet precies wanneer want heb dan ook examen... brrrrrr uhhh de belgische dames.. wast nou solden in juni of juli???
Hi hi @ senseen wat een mooie foto's... Wij hebben vandaag lekker gewinkeld, en tja als je als zwangere je niet echt kunt uit leven in kleding wat koop je dan...? schoenen!!! Dus ik heb vandaag 4 paar schoenen gekocht Voor de rest gaan we dit weekend weinig doen... @ wendy waneer ga je de lijst aanpassen? misschien kunnen we dan uitvogelen wat je krijgt....hi hi Nu lekker op de bank, fijne avond allemaal!!!
ahhhhh al die puppy oogjes..... ben ik wel gevoelig voor eigenlijk... uhm.. lilalien.. ben jij een week vooruit gezet ??????? moet ik wat aanpassen? of klopt je teller niet? zal vanavond ofzo ook eens kijken of ik onze foto's online kan krijgen.. (niet allemaal ... ) zaten wel leuke bij... de omtrekken van hoofdje en buikje waren pcies van 17 wkn bij ons en dat klopte ook.. beentje van 16wkn 6 dgn.. haha 1 dag korter dus.. maar we zijn zelf ook niet zo groot..
haha maandag pas weer... ivm geen internet op de pc maareh. ik zet dat van mij er pas bij (en dat doe ik bij de andere anoniempjes ook) als er meerderen zijn van beiden mogelijkheden zodat het dus niet te achterhalen is...