@babywolkje, haha....is alang vergeten....zoals gezegd, hier is de sociale controle alleen maar goed en handig.... enne gewoon lekker blijven kleppen.... @mercedes, kan wel....afwijkende metingen, maak je niet te ongerust, als ze denken dat het niet goed is, zullen ze wrs controleren op suiker etc...maar hoeft niet... @kamertje, geverfd etc was er al....wieg staat klaar, alleen nog kijken voor een andere commode, en hubbie gaat na de vakantie aan de inbouwkledingkast beginnen....kan ik eindelijk alles opruimen....heb zoveeeeel gekocht/gekregen....zal asap wat foto's van de kleertjes spammen....
@kamertje,we moeten nog wachten op het kamertje,dus inruimen dat kan nog niet.We het badje e.d. zal ik op de kamer zetten.En dan maar wachten tot eind juli,dan word het kamertje geleverd,en zoals ik had begrepen moet het eerst 3 weken "uitwaaien"voor je iets kunt inruimen. Denk dat ik in de tussentijd onze kamer ook nog het plafond wit,is toch lekker fris en de latex heb ik nu toch.
Fem wat rot dat je je zo slecht voelt, hoop dat het snel iets beter gaat. Wendy mooie echo foto, word ik nog nieuwsgieriger van Wij zijn vanmiddag naar de julianatoren geweest, was erg gezellig. Nu even aan het kijken voor een leuke camping wat niet heel ver rijden is, maar wat is dat moeilijk dus nog dames die tips hebben voor kamperen in nederland, belgie, luxemburg? Wil ook wel graag naar Italie maar voor het eerst met vouwwagen en een klein mannetje weet ik nog niet zo.
joepieeee ben weer online met de pc.. ! fijne dag gehad allemaal ? vandaag heb ik zeker onze kleine gevoeld... twijfelde afgelopen week al een paar keer en de echoscopiste zei dat het mogelijk was dat ik het nog niet voelde omdat mn placenta van voor ligt maar nu weet ik zeker dat het de beeb was. en toevallig had manlief net zijn hand op mijn buik en die voelde het ook heel lichtjes!
Hey meiden! @ Babywolkje; gelukkig dat niet alle meningen hetzelfde zijn meid, dan zouden we in een saaie wereld leven . Blijf wel lekker mee kletsen he?? @ Fem; dikke knuffel voor jou! @ Baby voelen; voelen jullie de baby al elke dag? Ik heb onze beeb misschien 1 of 2 keer gevoeld, maar ik word er zoo onzeker van. Ik wil hem/haar vaker voelen! Volgende week woensdag heb ik de 20weken echo. Ik hoop zo dat alles goed is. Fijne dag allemaal! Ben benieuwd wat het nederlands elftal zal gaan doen vandaag! Ben helaas wel aan het werk, dus kan het niet volgen...
Hallo!!! Ik voel het kleintje echt nog niet regelmatig hoor! Gisteren zaten we bij mijn schoonouders en toen voelde ik wel plots gepruttel (zo precies wormpjes haha) maar toen weer niets meer... ik heb gemerkt dat het vaak is als ik zit of gehurkt zit! fijne dag iedereen!!!
Wij zijn allemaal wakker en klaar voor het zkh, nou ja...klaar...ik ben echt OP van de zenuwen. Heb PJ gisteren ook helemaal niet gevoeld . Vorig jaar heeft mijn baas zijn vrouw met 20 weken het kindje weg moeten laten halen, omdat het kindje allerlei afwijkingen had en niet levensvatbaar was. Zij voelde rond 19 weken het kindje ook minder en dacht dat ze zich "gewoon" zorgen maakte. Niet dus, dus ik denk dat dat bij mij ook wel in mijn achterhoofd speelt....heb ook heel slecht geslapen . Ryan heeft twee ontstoken oogjes en kreeg vanochtend zijn oogjes niet eens meer open door de prut, arm mannetje, dus om 8 uur hang ik direct aan de telefoon met de ha! Had vanaf vorige week al steeds zijn ogen met gekookt water schoongemaakt, maar zonder succes dus. @Wendy, ik heb dus normaal ook tabletten tegen de hooikoorts die nu niet mogen en ben bang dat de anderen ook niet werken, maar goed...ga het toch proberen, want dit is echt verschrikkelijk! Ben jij er ook zo moe bij? @Babywolkje, lief dat je nog een toelichting geeft hoor meis, maar ik vond het niet nodig! En tuurlijk mag iedereen hier gewoon gezellig meekletsen! Zoveel vrouwen/mensen, zoveel meningen en dat mag .
@Debby: Succes! Het is vast wel goed, we duimen voor je! Oh ik moet zo heen voor de 20weken echo en ik haal me ook al van alles in me hoofd!!!
@debby en mamavannu succes vandaag ik heb vanmiddag mijn eerste afspraak bij de gyneacoloog. ben best wel zenuwachtig, vind het toch elke keer weer spannend of het allemaal nog goed gaat.
Goedemorgen allemaal, Sorry, was gewoon effe zwaar chagerijnig.. Ik heb het geheugen van een fruitvliegje haha en dat irriteert me mateloos zo af en toe.. Ook van de week.. Vandaar mijn zeurberichtje.. Sorry! Hoe is het verder met iedereen? Hier gaat het eigenlijk prima, weinig last van dingen, begin nu echt een buikje te krijgen.. Dat vind ik wel leuk.. Tja en verder kijk ik uit naar 15 juli, waar ik (met 21 weken) de 20-weken-echo heb.. We zijn nu aan het kijken naar een pretecho-centrum... Is toch wel leuk Nou uhm.. ik heb wel weer genoeg gekletst
Debby Mamanu en aapje succes zomenteen. Doobey dat geheugen van een vlieg heb ik ook last van om gek van te worden. Peertje gefeliciteerd met je meisje er was ook nog iekand met een jongen maar weet niet meer wie gefeliciteerd. Fem knuffel balen dat je je zo rot voelt. hoe gaat het met je geestelijke zelf voelt dat wel goed? Hier gaat het eigenlijk wel goed ik lust alleen bepaalde dingen niet zoals vlees en het meeste warme eten. Ben gister wel voor het eerst sinds weken wezen hardlopen heerlijk was dat even verstand op nul en rennen maar nu maar weer volhouden.
iedereen met afspraken vandaag: succes!! debby: ja heb ik ook.. verschrikkelijk.. en brandende en tranende ogen de hele dag.. om gek van te worden. en neus hele dag potdicht.. zooowwww vandaag mijn muziekexamen! begin al een beetje zenuwachtig te worden.. theorie had ik een 9 en en 10 voor dus nu maar hopen dat het speelexamen vandaag ook goed gaat.. 15.00 uur is het zover.. we gaan vtv nog kijken voor behang/verf en vloer voor de babykamer..
Hallooooo meiden!!! Debby, Mamavannu en Aapje: heel veel succes straks. Wendy: Succes vanmiddag met het examen, spannend! Fem: Sterkte meis, hopelijk voel je je snel weer wat beter. @ beebje voelen: heb beebje nu ok zeker weten gevoeld. Voelde vorige week al wat maar wist niet zeker of het de beeb was. Zaterdagavond en zondagochtend weer gekriebel en een heel klein plopje in mijn buikie, dus even gegoogle-ed en nu weet ik zeker dat dat de beeb is. Echt bijzonder! @ babyprojector: had er ook nog nooit van gehoord, maar na het hier gelezen te hebben kwam mijn zus langs met dat ik binnenkort maar eens langs moet komen want ze heeft nog heel vaal babyspullen die ik mag hebben en/of lenen. (haar jongste is 1,5) en daar zit ook zo'n babyprojector bij. @ babykamer: hier wordt het kamertje half augustus geleverd. Vloer en muren hoeven wij niets aan te doen. Hebben vier jaar geleden het huis een jaar verbouwd en alles is al klaar. Dus de meubeltjes kunnen er dan zo in en dan kan ik daarna het lekker op mijn gemak aan gaan kleden met leuke accesoires.
Hoi hoi, Hooikoorts: verschrikkelijk ik heb te hard geroepen ik heb er met mijn zwangerschappen noooooooit last van!!! Kan mijn neus er wel af slaan word gek van de jeuk. hihi Kamertje: jullie hebben het allemaal over de babykamer wij wilden hem eigelijk zo houden zo als die is maar krijg nu wel kriebels om hem helemaal te veranderen. @fem, Wat vervelend meis dikke knuf! Meiden met de echo's vandaag SUCCES!.
dank je zora! in principe is onze a.s. babykamer ook prima zo hoor.. maar gezien de kleuren van de meubeltjes willen we het toch veranderen... (meubeltjes zijn wit/bruin-grijs en de vloer is blank laminaat dus dat vinden we niet mooi bij elkaar dus doen we daar zolang een vinyl over en andere plinten) *edit: heb gisterenavond onze babysite helemaal vernieuwd.. ben er nu echt superblij mee! * www.baby-pekaar.nl
Hoi meiden, Hier even een teken van leven! Even ego hoor Druk weekend gehad, zaterdag geshopt voor de kindjes in Almere. Zondag naar mijn schoonouders geweest, schoonmoeder vierde haar verjaardag was wel gezellig. Aankomend weekend gaan we een lang weekend weg naar Belgiƫ, dus duim voor ons dat het mooi weer wordt Straks voetbal kijken! Ik heb er zin in Lise is ook in dr oranje shirt naar school en dr oranje Plop muts. Ik kom vanavond weer even op iedereen reageren. Meiden die een afspraak hebben, succes!
@meiden met de echo's, succes vandaag.... @debby, niet al te druk maken, ik ga ervan uit dat het beebje van mijn buddy gewoon gezond is.... @baby voelen, heb gisteren een stop gehad toen ik moest plassen, kon amper van het toilet opstaan.... heb hem wel al eerder gevoeld, maar is niet met regelmaat elke dag, dus denk dat dat wel normaal is.... @lot, vakantie in de BENELUX.... zuid limburg heeft een paar leuke campings(bv. elfenmeer in Herkenbosch), Luxemburg zijn we 2x op camping Reilerweier geweest in Clerveaux, maar het zuid oosten van Luxemburg is ook erg mooi, richting Diekirch.... @mercedes, kamertje moet idd goed luchten.... @wendy, succes met je muziekexamen @babyprojector, wij hebben er ook 1, volgens mij van Philips, met verschillende schijfjes qua afbeeldingen... @all, heb mijn laatste uurtjes gedraaid vanochtend, lekker geniet.... vanmiddag voetbal kijken, vanavond de caravan halen, hem vakantieklaar maken, woensdag shoppen bij kidsfactory en maandag lekker echt vertrekken.... moeten alleen nog kijken waar we ongeveer willen stoppen om te overnachten.... hubbie vroeg gisteravond al of ik de flaptop mee wilde, want als hij met Luka op zee zit met de boot, kan ik lekker in de schaduw jullie volgen....haha....
Hey meiden, Mijn hele drukke verjaardagsvisitesweek is achter de rug. Deze week ook bijna elke dag wat te doen, maar toch niet zo druk als vorige week. Hier straks ook op apk bij de gyn. Ben benieuwd, ben ook wat onzeker over uk binnen in (erge buikkrampen gehad van het weekend en wat licht bloedverlies), dus hoop straks een mooi treintje te horen. Maar eerst nog even een gedeelte van de voetbalwedstrijd kijken. Ilse is er ook al helemaal klaar voor.
Hoi allemaal! Nou met de beeb was alles goed. We krijgen toch weer een jongen! (mijn gevoel klopte dus niet) maar ben wel blij hoor, kunnen ze lekker samen spelen! Maaaaar... de placenta ligt voor de uitgang, ze verwacht dat ik binnenkort bloedverlies krijg, dan moet ik gelijk de vk bellen zei ze. Die heeft ze al op de hoogte gebracht. Het kan nog verschuiven, maar ik moet zoiezo met 30 weken weer komen voor een echo. Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft? In de auto kwamen allemaal vragen bij me naar boven.. dus ik denk dat ik de vk nog wel even bel. En ik had het er met me moeder over, en ik heb wel veel last van hele dikke elastiekachtigeslijm uit me ding. En me moeder wil dat ik dat wel zeg tegen de vk, omdat dit de slijmprop kan zijn. pff zo had ik er nog niet bij nagedacht dat dat het kon zijn.. ik ben blij dat alles goed is met de beeb zelf, maar ik zit er nu toch even doorheen..