Luukske bedankt voor de tips zal eens even kijken. Mamvannu fijn dat alles goed is met jullie 2de zoontje!! En de afscheiding wat je benoemt heb ik ook had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Debby heerlijke geruststelling dat alles goed is met de kleine! Hoe is het met jouw en met het spuiten, gaat het goed? Wendy gefeliciteerd! Aapje zenuwslopend he als ze het hartje niet kunnen vinden, gelukkig was op de echo alles goed! Zo morgen en woensdag werken dus niet veel hier, dames met een echo/controle morgen of woensdag succes en niet teveel kletsen, probeer morgenavond nog even te komen. Hier gaat alles goed soms wat last van mijn bil, ja en dat niezen van de hooikoorts is niet zo goed met een volle blaas, heb iets een verzakking dus ja dat ben je soms de controle kwijt, erg vervelend maar ja niets aan te doen helaas.
Mamavannu, heb sinds enkele dagen ook last van een wat waterige, bleke afscheiding... Ik heb nu al een 4-tal dagen een erg pijnlijke linkeronderrug... dacht dat het de baarmoeder was die aan de rugkant rekt, dit kon volgens de vroedvrouw nog gebeuren, maar nu is het toch wel al lang! Kan me zelfs niet goed draaien in bed! Nog iemand die dit herkent?
@ wendy GEFELICITEERD!!! @ mamavannu een ZOON gefeliciteerd!! Ik heb vanmiddag een nieuwe kinderwagen gekocht en ben er zo blij mee... Het is de nieuwe I-candy peach, krijg hem over 6 weken. Voor de rest de kleding kasten van kids opgeruimd...en voetbal gekeken.Had vandaag mij oude spijkerbroek nog en verbaasde me erzelf over dat ie nog past....zit nog maar 3 kilo aan.
@moontjee, mooie combi qua kleuren.... @babyproject, grappige echo foto.... @aapje, balen dat ze het hartje niet meteen te pakken kreeg...jullie hebben dus een drukke beeb....haha... @all, net geBBQt, maar heb nog honger!! morgen caravan uitsoppen....
@mamavannu: gefeliciteerd een 2e zoon! leuk! @debby: super dat de echo goed was!!!! @wendy: gefeliciteerd met je examen!!!!! @aapje; das weer even schrikken dan heh, gelukkig wel gelijk gekeken met echo...ben je tenminste gelijk gerustgesteld @ineke: misschien iets met je SI-gewrichten? alles word weker heh, ik heb ook dagen dat ik zo;n pijn heb, dat ik ,me in bed niet kan omdraaien...erg vervelend....misschien iets van een fysio bellen voor tips? @nony: ken de kinderwagen niet...foto??????
wij hebben vandaag besloten toch nog even weg te gaan een paar dagen en vertrekken dus woe-ochtend naar maastricht.. ff lekker met ons 2-en - en frummel in de buik natuurlijk - weg .. heb er zin in! dus... iedereen die nog ff wat op de lijst wil veranderen; dat kan tot en met morgenavond en anders pas vrijdagmiddag / avond weer..
@nony, wou dat mijn gewicht ook zo stabiel was gebleven, ben al over de 10 kilo bijgekomen.... heb de wagen idd laatst ergens gezien, leuk....en volgens mij lekker compact met 2 kindjes.... @wendy, geniet in het zonnige zuiden.... lekker shoppen en er even tussenuit.... we hebben hier in het zuiden iig mooi weer...
@Babyproject, geinige foto @Mamavannu,gefeliciteerd een zoon @Wendy,gefeliciteerd met je examen en hier is het lekker @Luukske, ben je bij luca ook zoveel bijgekomen? Ik was tijdens de eerste zwangerschap ook zoveel bijgekomen,tot nu toe nog niet (gelukkig). Ik vind het knap dat je zolang op vakantie durft,wij gaan ook met de caravan,maar we gaan niet langer dan 2 weken.We hebben 1 week geboekt en als het bevalt,kunnen we nog een week bijboeken,maar denk dat ik ook blij ben weer thuis te zijn. Zoon is naar school,ik denk even lezen waar ik nog niet op gereageerd heb,sorry als ik toch nog iemand over het hoofd heb gezien.
Goedemorgen, Hier al een drukke ochtend achter de rug, veel gedaan, en dus nu al moe. Misschien toch teveel gedaan . En de ha gebeld, want heb weer een schimmelinfectie down under, bah, bah, bah. De laatste was in april :-O en nu dus weer!! @Mercedes, haha vragen moet je eigenlijk ook opschrijven. Ik vergeet werkelijk ALLES nu ik zwanger ben. @Kitty, sorry van dat verhaal over die collega...wilde niemand nog onzekerder maken @Aapje, dat is zeker even schrikken, maar gelukkig was alles goed! En een extra echo is toch altijd leuk . @Babyproject, hahaha, ik las "wij krijgen een Halloween baby" toen dacht ik "die hebben wij al, Ryan is van 31-10". En toen zag ik de foto, hahahaha ***lol*** @Lot, "gelukkig" dat ik niet de enige ben die dat niezen niet altijd goed beneden kan opvangen . Hier gisteren ook weer een paar druppels urineverlies. Lief dat je vraagt hoe het gaat met spuiten! Ja, het gaat goed, ik vind het gewoon een "gedoe" iedere keer . Naaldje erop draaien, prikken, naaldje weggooien en dan pas kunnen eten. Maar het gaat goed, dus mag niet klagen . @Ineke, nee, ik herken het niet. Zouden het je nieren niet zijn? @Nony, wow, je oude spijkerbroek nog aankunnen, dat red ik niet hoor! @Buik, ik ben nu in totaal 2 kilo aangekomen. Stonden we zaterdag in de supermarkt en achter ons stond een mevrouw en die zei tegen mij "je hoeft vast niet lang meer zo te zien". Dus ik zei dat ik op de helft zat, vroeg ze of ik er twee verwachtte. Nee, het is er echt maar 1....gisteren de echoscopiste ook vragen hoe ver ik was. Tja...ik heb nu eenmaal al een behoorlijke buik (had ik bij Ryan overigens ook heel vroeg en heb toen ook zoooo vaak de vraag gekregen of het er geen 2 waren). @Wendy, wat heerlijk dat jullie nog even weg gaan!!! Lekker genieten meis, volgens mij wordt het ook lekker weer . Zal je nog even pb'en over de agenda, nieuwe afspraken bij de gyn.
Goede morgen. Debby gelukkig was alles goed. Wendy fijne vakantie. Mamavannu gefeliciteerd met de tweede zoon is toch de spanning die van je afvalt na een echo hmm heb mijne in de ochtend voor me werk. Lot hier ook niet altijd controle tijdens het niesen. Gewicht 2 kilo erbij en pas sommige broeken nog. Luukske je doet er helemaal niks aan had het bijmijn dochter ook 26 kilo totaal. Ineke het komt mij niet bekent voor. Vanavond naar de vk blijf het spannend vinden.
wat fijn om te horen dat het lekker weer is in limburg! heb er zooooooooooo veel zin in! alleen nog ff de buren vragen voor de kittens maar dat zal vast geen enkel probleem zijn met die buurmeiden van ons >> zijn GEK op de katten en kittens!
@bijkomen....ben bij Luka ruim 25 kilo bijgekomen, en die zijn er niet echt af gegaan....ben het uiteindelijk mbv Sonja Bakker en sporten eraf gekregen... nu heb ik dus echt al een flinke toeter, heb nu een flinkere buik dan bij Luka met 32 weken....en heb regelmatig dikkere voeten.... @mercedes, mijn gyn zegt dat ik het er nu van moet nemen....enne hubbie rijdt de hele rit, we doen alles op ons gemak....we staan op een camping aan zee, we moeten zeggen en schrijven 25 meter lopen tot aan het water... hubbie en Luka gaan geregeld even met de boot het water op, kan dan lekker dutten en lezen.... we zullen niet elke dag weggaan, en als we een dag erop uit trekken, zorg ik dat ik de dag ervoor en erna uit kan rusten... verder heeft onze gyn me een adres van zijn oud collega gegeven, mocht er echt iets zijn....en ik heb zelf ook nog een adres van een arts waar ik mee heb samengewerkt, zij woont ook in de buurt, en praat nederlands....MAAR IK GA ERVAN UIT DAT HET NIET NODIG IS.... neem voor mijn eigen geruststelling de angel sound mee.... moet zeggen dat ik deze zwangerschap veel relaxter ervaar....ondanks die vervelende start....heb het idee dat we alle tijd hebben, en dit had ik bij Luka absoluut niet....
Goedemorgen , Ineke ,ik heb ook soms pijnen (soort steken)en dan denk ik wat is dat nu weer maar bandenpijnen komen nu rond 15 tem 25 weken sterker voor omdat je baarmoeder nu ook een stuk hoger komt te liggen en meer gewicht moet gedragen worden door je baarmoeder-buik-rug-en lendespieren. Wendy ,lekker er tussen uit geniet ervan en shop ze! Luukske ,idem hier hoor ik was bij de 1e direct alles kwijt (was toen ook erg ziek).Bij de 2e viel ik ze af en kwam ze erna terug bij. Gelukkig erna af doordat mijn lichaam beter reageerde op mijn medicatie.Maar dan nog ben begonnen net na de feesten op een dikke 100 kg ,met de vmk*voor deze zwangerschap woog ik denk ik 102 kg met de pil te laten kwam ik die zo bij. Dan bij de gynècoloog op 5 weken 103 kg en nu in de week op de avond een 107,5 kg ,dus zeker +4,5 kg. Vorige keren +/- 10 tot 11 kg maar vrees ervoor erover te gaan. Enneuh veel eten doe ik niet hou ook zoals jij veel vocht vast ,mijn poep,billen ,benen ,enkels (s'avonds moet je maar eens zien). Ben wel blij dat je meer geniet van deze zwangerschap! Wuppie ,veel plezier ook jij vanavond! Debby ,ook dat nog erbij ,wat mag je daarvoorn u nemen of doen als ik vragen mag? Babyp.idd.geinige foto! Nony ,heb de kinderwagen even gegoogled ,ziet er handig en praktisch uit! HIer nog wat zitten opruimen enz.Dacht ga mijn voetjes nogeens onderhanden nemen ,na de pedicure is het toch snel weer die eelt die komt.Snij ik me toch niet in men hiel ,onozel voor woorden maar met een buik je vanonder scheren of je voeten verzorgen is een ramp Bmoedbad op de badkamer ,pleister gedaan en het is ok ,man zal straks weer boos zijn met mijn fratsen. Nog een dikke 6 uur en dan babykijken
Oja ik twijfel om een witte kamer te nemen bij ikea of een grenen.... Wie helpt me over de twijfel te trekken ?
@Luukske,is wel fijn dat je met een gerust hart kunt gaan,dat je weet waar je terecht kunt als er iets zou zijn,ga ervan uit dat dat niet nodig is. En rust is idd belangrijk,maar ik ben een type om niet stil te zitten,dus zijn 2 weken meer dan zat. Ik heb nu ook het idee nog alle tijd te hebben,terwijl een paar weken terug had ik dat niet. Bij de zwangerschap van Angelo zijn we eerst nog moeten verhuizen,trouwen verplaatst om nog te trouwen voor de geboorte en toen net alles af was ben ik al bevallen. Heb toen ook niets zelf gedaan,omdat ik daar te weinig tijd voor had. Mijn ouders hebben de hele verhuizing geregeld incl.de inrichting van de babykamer. Zo nu mag ik gaan voor controle,zal wel niet te lang duren,daarna even het centrum in kijken of ik een oranje shirt voor onze zoon vind.