November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Wuppie; ik heb wel al wat jongensspulletjes en op de echo was ook overduidelijk een jongetje te zien, maar dat kleine onzekerheidje blijft nog in m`n achterhoofd meespelen. En misschien ook omdat ik soms denk; jeetje een jongetje!

Ik ben juist nu wat onzekerder, en vind de tijd langzaam gaan. Wie weet als ik voorbij de 20 weken ben dat de tijd voorbij vliegt!

Net naar de wc geweest en zag wat kleine 'bloeddraadjes' in m`n afscheiding.. Houdt het dan nooit op!! Gisteravond wel sex gehad, kun je daarvan nu nog een klein beetje bloedverlies van hebben?

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi ,

even tussen de drukte door ,

iedereen bedankt voor de reacties!

Lief kan zeker door de sex zijn hoor en als je niet zeker bent laten checken hoor!

Margootje ,PROFICIAT MET JULLIE DOCHTER :)

Peertje ,hier een zoon met 26 maanden zindelijk ineens dag en nacht ,de dochter al op 2 jaar overdag maar nu gistereren s'nachts een accidentje jammer mja.

Heb van men ventje een leuk cadeau mag 7 juli voor de pretecho gaan want in augustus was het te laat (volgens die arts).
    Hier in de buurt dus Ineke als je meer wilt weten pb me maar.
    Kwam op 50/60 €.Alleen ventje kan niet mee dus heb ik mijn beste vriendin uitgenodigd om me te vergezellen en mee te genieten van dit gebeuren :D

De week erna krijg ik weer een echo dus dan moet het wel dubbel duidelijk zijn wat het is!

Heb je gepbed wendy met de zaken die je mag plaatsen.

Nu doordoen ,moet zoon nog zijn haren trimmen , in bad zetten ,ramen lappen en dweilen
    Vanavond frietjes met stoofvlees en voor hun kipgedoe Mmmmm kijk ernaar uit.

Liefs van mij!

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Margootje, fijn een meisje!!!

Lilalien, is een pretecho anders dan een gewone echo bij de gyn of vroedvrouw?
    Want als ik nog eens tussendoor daar de vroedvrouw ga, is het €41 en dat is volledig terugbetaald door het ziektefonds ;) is in Tienen...

4. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Margootje; wat fijn zeg een meisje!! Succes met het leren.

Hier vandaag lekker geshopt. Niks voor de baby want we willen eerst weten wat het gaat worden. Ik heb voor ons dochtertje een nieuwe bikini gekocht. Voor mezelf een tankini. Ik had ook al een speciale zwangerschapstankini, maar dan moet eerst mijn buik wat meer groeien.. En aangezien we over 2,5 weekjes al op vakantie gaan.. :D
    Vanmiddag nog wat plantjes erbij gehaald voor in de tuin. Dus alles ligt er hier weer netjes bij!!!! Heerlijk!
    Nu lekker in het tuintje, laptopje erbij en genieten maar!

Dag allemaal!!!!

5. Lilalien

Een pretecho krijg je zo 3 en 4 D beelden van je kindje.
    Je ziet dus hoe je kindje er gaat uitzien en dan een volledige check-up van alle organen ,of alle ledematen in orde zijn.
    Dan krijg je ook foto's en dvd mee met de beelden.

Het is dr.Raemakers te Beringen als je hem kent?
    Hij is een gynècoloog die enkel nog dat doet dus geen echte patiënten voor hemzelf ontvangd ,enkel dit gedoe dus.
    Hij zal volgeboekt buiten 2 afspraken nog in juli en die zijn sinds voormiddag ook opgevuld.

Hoop maar dat ukje dan wil meewerken want als we hier blijven wonen zal dit ons laatste kindje zijn en ik wil zoiets eens mogen meemaken.

Ben klaar maar moe gewerkt ,zou ook nog moeten strijken maar dat is voor morgen.

Ik wil ook zeer zeker zijn van het geslacht eens ik ga shoppen ,dus ik zou het niet erg vinden als het een jongen wordt want kan dan stoere dingen weer gaan kopen mede de kledij van de oudste allemaal is doorverkocht.
    En dan moet er nagedacht worden wat te doen met de meisjeskledij.

Groetjes!

6. Lilalien

Leuk zo geshopt kitty en amusement in de tuin ,let wel op de zon hoor!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wilde het net zeggen, pas op in de zon he Kitty ;). Maar lekker geshopt dus :D.

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Fijn zo'n pretecho!!
    Is eigenlijk wat wij ook krijgen bij dr.Boes ;)

Ben wel benieuwd wat hij volgende keer gaat zeggen (29ste) en of we dan de volgende maand mogen gaan, anders gaan we terug naar de vroedvrouw, krijgen we ook de echo op stick mee!

Hier net naar de H&M geweest, een 3/4 broek gaan kopen. Het is een zw-broek, maar nog wat groot, dus hopelijk past ze binnenkort toch want heb echt broeken nodig!
    Ook een leuk jurkje in een stofje dat echt goed zit (zoals de hemdjes van vorig jaar die er nu nog zijn, licht geribbeld)

9. Lilalien

Zie we zijn toch bezorgd om elkaar :D

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat leuk Ineke! Ik heb net een bestelling voor Ryan binnen van de H&M, superleuke t-shirts!

11. Lilalien

Goh jij ook al gaan shoppen :)
    Hier heb ik geen zw-kledij nog nodig ik heb genoeg.
    Wat ik wel ga bijkopen zijn bv-bloesjes in de solden.
    Ook gaan neuzen bij de jongenskledij????:p

Wij krijgen dat niet bij onze gynècoloog ,die heeft zo'n goed echoapparaat niet.Vond dit keer de echo's wel duidelijker dan de andere keren maar toch het is iets speciaals als je je ongeborenkind kunt zien en dan erna een vergelijking kunt maken of hij er dan ook zo uitzag in de buik.

12. Lilalien

Enneuh meiden die geshopt hebben

SPAMMEN MAAR HOOR :D;):D

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Je wilt spam :D. Hier komen de shirtjes die ik voor Ryan heb gekocht ;).

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
  15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En nog een broek (en iedereen is direct offline ;))

16. Zomerbloem

Hahahha, nee hoor! Ik ben aan het spieken!! Moet nu inspiratie opdoen voor een jongetje, dus kom maar op!!

Ik heb ook bij H&M een bestelling uitstaan, uit de nieuwe catalogus en wordt eind juli geleverd. En heb heel veel leuke jongenskleertjes besteld! Ben heel benieuwd hoe het hem staat!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kijk eigenlijk altijd online, maar daar staat nooit heel veel op :(.

18. Zomerbloem

Nu is er ook niks, maar april/mei heb ik de herfstcatalogus gekregen en daar staan wel leuke kleertjes in. En vorige week kon ik via het bestelformulier op de site bestellen. Nu zijn alle maten er nog, als de nieuwe collectie online komt, is alles ook zo weg.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben wel benieuwd wat jij hebt besteld! Wij zijn echt DOL op H&M, leuke kleren, hip en betaalbaar :D.

Deel Deze Pagina