November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Doobie, May 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief dat je dat zegt! HEt zit me inderdaad niet echt mee en ik wil altijd zo positief denken en niet "zeuren". Maar dit erbij, bah, ik wil me het liefste even verstoppen onder een grote zware steen...en dan maar mensen die zeggen dat je positief moet denken, dat je moet genieten van het wondertje in je buik en zo!

2. peertje

peertje Fanatiek lid

Mar 20, 2009
    1,671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @marleen: das ff schrikken, maar wel goed dat ze je onder controle houden!

@alle dames met verzakkingen: sterkte! lijkt me geen pretje!!!!

@moontjee: jee meid...das ook niet niks! sterkte, hoop dat t snel weer iets beter gaat!

@meeks: mooi buikkie! en spannend...we zijn benieuwd!!!!

@debby: sterkte met je blaasontsteking!

@hier: net de mensendieck gebeld om een afspraak te maken, maar ze belt me nog terug....bekkenklachten gaan niet echt beter...en aangezien ik toch wel lichamelijk zwaar werk(babygroep kinderdagverblijf) doe, wil ik graag wat tips/oefeningen om t beter vol te houden!
    verder mag ik eigenlijk niet klagen, dus doen we dat ook maar niet!;):D

3. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

Dec 27, 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal!

Ben ik ook weer even!

@ Debby; wat een pech allemaal meid! Dit kan er ook nog wel bij. Dikke knuffel..

@ Marleen; jee dat was schrikken zeker? Wel goed dat ze je nu goed blijven controleren. Heb je al bericht wanneer je terecht kunt?

@ Moontje; ook voor jou een dikke knuffel.. Hoe gaan ze het nu aanpakken?

@ Hier; hier gaat het prima! Ik mag niet klagen als ik zo al jullie verhalen lees over verzakkingen, bekkeninstabiliteit, blaasontsteking, enz. Dus hier gaat het prima!

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, ik meende met de verzakking ook dat het iets van een ontsteking was....maar mijn urine was schoon....en bleef echt een "zwaar" gevoel houden van onderen, alsof ik constant met een volle blaas loop....

en jij ook een ontsteking, kan niet op he....ontstekingen hebben idd goed invloed op suikers....

@mercedes, schaam je niet als je voor de beeb dingen koopt, haha....hoor hier, hier spreekt de koop verslaafde....

@all, zal voor onze vakantie toch echt even foto's spammen, heb namelijk het kamertje zo goed als klaar, gordijnen moeten nog, en de deco moet nog, maar die bestel ik na onze vakantie....als we een naam hebben voor onze kleine spruit...

5. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik ben al eventjes niet meer geweest hier. We zijn heerlijk een weekje naar Egypte geweest en de week erna heb ik ziek op bed gelegen met een maagslijmvlies ontsteking.

Poehhh...zoveel blz kan ik niet terug lezen! ;):p
    Maar ik las vluchtig dat er een hoop mensen zich helemaal niet goed voelen: sterkte met iedereen die zich niet lekker voelen!

Ik heb nog wel even een leuk nieuwtje... !!!!
    We hebben gister de geslachtsbepalende echo gehad en we krijgen een DOCHTER !!!! We zijn er echt super blij mee !!!! :D:D:D:D

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel een berichtje, ik heb inmiddels ook verhoging, dus lig zielig op de bank :(. Gelukkig komt Ryan lekker bij me liggen :D, wel gezellig :). Kom hopelijk snel weer, maar voor het geval dat dat dit weekend niet meer gaat lukken, wil ik mijn buddy Luukske toch even een hele fijne vakantie wensen!!! Geniet er lekker van meis :D.

7. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Veel beterschap moontje ,debby ,Lief en iedereen die het nodig heeft!

Meeks ,mooie buik en absoluut niet dik voor een 2 ling voor 20 weken.

Mercedes ,fijn geshopt?

Ik heb ook zin om te shoppen ,voel dat ik echt hunker om met de baby bezig te zijn.
    Vandaag niet zo'n goede dag ,ik merk dat hoeveel moeite ik ook doe bij mijn man ,kinderen ik er gewoon geen greintje respect van krijg (eten ,huishouden ,...).Zou dus heel graag eens èèn dag de deur achter me toe willen trekken en alleen weggaan ;)

8. Lilalien

prettige vakantie

9. Lilalien

VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie DOCHTER

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Linnie, gefeliciteerd een dochter

@Shoppen,idd kon het niet laten.Heb de gordijnen besteld (krijg ik over 2 weken).Afvoerslangetje voor het badje gekocht. Maar was op zoek naar prenatal,deze ook nog even ingegaan en hier heb ik een broekje, truitje en slofjes gekocht (als smoes voor vaderdag)op het truitje staat papa's kanjer.Heb meteen hydrofiele washandjes meegenomen,waren in de actie en daar had ik er maar 2 van. Verder een truitje en broek voor mezelf en voor manlief ook een broek met een hemd.

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hallo allemaal!
    daar was ik weer hoor..
    was heerlijk die paar dagen maastricht.. we hebben er van genoten ook al was het maar zo kort.
    alleen ben ik wel ENORM moe nu!
    benen doen pijn en hoofdpijn maarrrrr de kleine is lekker actief dus dat vind ik wel fijn... :)

margootje: gefeliciteerd meid! een meisje.. leuk!

moontje: he balen zeg... :( *knuf*

marleen: zou ook schrikken als ze met zulke zh namen gaan smijten.. maar wel fijn dat ze het zekere voor het onzekere willen nemen toch?

meeks: mooie buik hoor! hahaha kersenvlaai.. die heb ik nou net een enorme punt op gisteren.. met ook een onwerkelijke hoeveelheid slagroom.. heerlijk!!!

debby: he bah.. met jou gaat het ook nog steeds niet beter... :( *knuf*

linnie1985: ohhhh lekker hoor, ff naar egypte geweest..! kom ik aan met mn maastricht.. ! ;)
    waar zat je ergens? en wat leuk! weer een meisje erbij! komt het misschien ooit toch nog een keer goed met de stand ooit?

nou ik ga ff de lijst bijwerken...

12. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Linnie; gefeliciteerd met jullie dochter!!!

@Debby; oow meis, het zit je echt niet mee hè! Nu lekker uitzieken en lekker geknuffeld worden door Ryan en Arnoud!
    Dikke knuf!

@Lilalien; jij ook een hele dikke knuf van mij!! Kun je niet een dagje weg met een vriendin zodat ze thuis zichzelf maar eens redden??

Een vraagje; wat bedoelen jullie met een 'verzakking' ??

Hier gaat het op en neer. Bekken gaan iets meer zeer doen, maar de hormoontjes doen ook lekker hun werk. Kan elk moment in huilen uitbarsten... Eigenlijk omdat de belangstelling voor deze beeb minimaal is. En dat doet best wel pijn.
    Meer meiden die ervaren dat een 2e/3e zwangerschap weinig tot heel minimaal aandacht krijgt??

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    #1413 wendy2010, Jun 18, 2010
    Last edited: Jun 18, 2010
    heb trouwens ook nog geshopt in maastricht (maar wel heel beschaafd hoor!)

1 paar schoenen
    1 handtas
    1 paar oorbellen
    1 gsm
    en...
    1 babypakje.. ;)

14. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Weer een meisje erbij! Van harte Linnie!!

Verder een dikke knuf voor iedereen!
    Heb op het moment niet zo veel tijd om uitgebreid te forummen.
    Druk, druk, druk. Morgen de hele dag weg en zondag ook.
    Tot maandag waarschijnlijk.

15. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

Dec 27, 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Hey goeiemorgen!!!

Helaas, regen... Ik zou nog zo met vriendlief de tuin even af maken. Grasmaaien, heg snoeien, laatste onkruid eruit.. Maar helaas..

@ Lief; wat raar dat mensen helemaal geen intresse tonen in jullie beebje! Hier wel minder dan de eerste zwangerschap, maar vind het wel genoeg zo. Misschien als we nog wat meer gaan groeien, een beetje verder in de zwangerschap zijn, dat ze dan meer belangstelling tonen..?
    Hoe gaat het met je bloedverlies?

@ Wendy; welkom terug! Soms lijkt het wel, hoe korter je weg bent, hoe meer je er van geniet. Vorig jaar zijn we ook maar een paar dagen weg geweest, een weekend. En we hebben er zoo van genoten! Dit jaar gaan we een weekje, dus ook niet zo lang.
    Mooi dat je er van genoten hebt!

@ Debby; dikke knuffel en laat je lekker verwennen dit weekend!

@ Luukske; ben ik nog op tijd om jou een goede vakantie toe te wensen?? In ieder geval; een fijne vakantie!!!!! * zwaaaaai!!!*

@ Linnie; jij ook welkom terug! Heerlijk zeg, er even tussen uit! En een meisje! Leuk zeg!!

@ Hier; vannacht een lange nacht gedraaid!! Heerlijk. Van 19:00 uur tot 07:30 geslapen. Was er echt even aan toe. Heb een net zo lange nacht gehad als dochtertje :D.
    En nu gaan we ons hok klaarmaken voor een oranjefeest vanmiddag.

16. Lilalien

Lieve mensen ,

Heb het gewoon soms moeilijk omdat mijn zoon soms erg zware dagen heeft (afgelopen 2 weken volledig)je haald hem uit school ziet hij mij baf een lang gezicht ,geruzie om niets ,geween om niets typisch A.S.S gedrag.Het knaagt echt aan me en ok de mensen in onze omgeving hebben nu wel door dat hij dat heeft (voorheen was het geef mij het gevoel dat ik een slechte mama ben en kind niet onder controle heb).Enkel de sch.familie ziet het niet in ,ze vragen geeneens wat,hoe en waarom.

Zo maak ik ook ieder jaar een afspraak voor beide kids voor de oren,huid begon hem al te flippen.Ze hebben hier gevoelige oren en huid.

Achja 1/07 ga ik alvast de hele dag shoppen ,nja ik weet nog niet wat het is dus het zal meehelpen zoeken en dragen worden voor de vriendin.En misschien nog wat dingen voor mijn kindjes.
    Maar krijg al veel meisjeskledij van haar door voor de jongste.
    2/07 ga ik met de kindjes voor schoenen kijken
    7/07 die pretecho en dan erna een cadeautje kopen voor de man om het geslacht te verklappen.
    Misschien dan ergens erna eens alleen de stad ingaan neuzen voor prutsje.

Lief ivm.minder belangstelling ik had dat bij nr.2 ook zo goed als NIETS en kraambezoek ojee als je weet voorheen 70 kaartjes en dan ineens geen 25 :(
    Nu gaat het ben perplex geslagen op dat gebied merk dat er wel belangstelling is.

Wendy ,goed geshopt!

Hoe is het nu met u debby en moontje??

Alle we gaan de zoon eens klaarmaken en dan voor mezelf eens de kleerkast inspringen en een badje nemen.

Veel plezier en hopelijk niet teveel regen voor dit weekend!

Lila & co x

17. Lilalien

ff vergeten :)

ivm.verzakking als ik niets dan heb ik ineens ook plas in men slip dus ik zal ook wel er last van hebben ,is niet leuk heb zo'n schrik dat het zou gebeuren eens ik van huis zou zijn.....

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi hoi iedereen...
    heb proberen bij te lezen, maar ben druk bezig met de zaterdags 'taken' poetsen, winkelen,...
    ZUCHT

Lilalien, wat jammer dat de schoonfamilie de situatie van de zoontje niet wil begrijpen... er zijn nochtans behoorlijk wat kindjes met dit 'probleem' en het zou voor jullie makkelijker zijn zonder die beschuldigende vinger!!!!
    En ivm 'verlies' helpt een inlegkruisje niet? Of TeenaLady?

19. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Luukske, jeetje ook een verzakking, maar jij moet rustig aan doen ik mocht gewoon alles blijven doen zei ze, apart hoor.

Debby beterschap!

Linnie gefeliciteerd een dochter!

Lief ik ervaar het wel een beetje hetzelfde, minder aandacht voor deze zwangerschap, snap je gevoel en dan
    samen met die hormonen.

Hier gaat alles weer goed, ben woensdag op donderdag erg ziek geweest en donderdag ook nog, zo erg duizelig dat
    ik alleen maar recht op mijn rug kon liggen en anders kwam het weer terug, wat voelde ik me ellendig zeg,
    gelukkig is het over. Vandaag voetbal kijken en bbq-en, verder lekker rustig aan doen.

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Linne, gefeliciteerd met je dochter!!!

Lot fijn dat je je wat beter voelt... ben de laatste dagen ook erg duizelig. Zou het komen omdat je rond deze periode minder zuurstof binnen krijgt?

Share This Page