November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lot, denk dat ze bij mij zei dat ik rustig aan moest doen omdat Luka prematuur was, en ze geen oorzaak hebben....en die verzakking erbij....moest echt oefeningen doen....heb constante druk van onderen, vaak denk ik een volle blaas te hebben, maar komt dan amper iets uit.

@all, de caravan is klaar voor vertrek....
    zal morgen echt even wat foto's van de kamer spammen....

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Het zou idd.een grote opluchting zijn als de sch.familie me niet nawees als schuldige.

Ik draag absoluut niet graag inlegkruisjes ,maandverband ,met het zweten komt het dan ook nog sneller los uit men slipje.
    Draag wel iedere dag een inlegkruisje maar ondanks het vaak plassen is er dan toch iets is dat meestal als ik mijn inlegkruisje net heb ujitgedaan s'avonds als ik in de zetel zit ;)

3. Lilalien

Lot ,jij ook beterschap gewenst!!

Luukske ,veel plezier en kom maar spammen hoor ;)

Hier toch nog even naar Maastricht gegaan ,heb nog wat 2-5 kg pampertjes meegnomen ,met mijn babyzegelkaartjes de 4-7 kg dan ook maar (de andere had ik vorige keer al) ,de poepzalf voor thuis en onderweg (kleine doosjes) ,maandverband voor na de bevalling ,shampoo en beetje medicatie.
    Dan ook voor de kids ieder een paar schoenen op de kop getikt voor 78€ tesamen...:)
    Het is me toch een oranje-gekte-voetbalgedoe ,ben dat helemaal niet gewoon hier in BE.
    De dochter vroeg of er mensen jarig waren ivm.de versieringen :D

4. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Even ego; Isa is nu 16,5 maand en heeft vanavond het eerst los gelopen! Ze vond het heel leuk en bleef maar rondlopen! Ben nu een hele trotse mama en hoop dat ze morgen, na een nachtje slapen, nog steeds los wil lopen!

5. Lilalien

hieperdepiep voor isa !!!!! :):):)

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hier ook helemaal geen maandveband-inlegkuisje liefhebber!
    Moest onlangs zelfs overschakelen van ha van Allways-Alldays naar Carefree ivm schimmelinfecties!
    Bij ongesteldheid eigenlijk altijd Tampax behalve 's nachts... en dan nog erg tegen m'n zin!

Wat leuk van je kleintje Lief!!!! Hiep hiep hoera!!!

7. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Dank jullie wel!

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ha meiden :D,

ben ik ook weer eens, heb nu eindelijk (3 weken) vakantie, dus kan hier wat meer reageren...! Vandaag Vaderdag, 1e keer zonder mijn vader, vind ik wel heel raar (ben er nog vrij rustig onder). Mijn man krijgt een lekker ontbijtje op bed en een lekker luchtje van Hugo Boss. Hoe gaat het verder met jullie meiden? Jullie kletsen zoveel dat het voor mij ff onmogelijk is om uitgebreid te reageren, sorry.

Lief09: wat knap van je dochter!!! Ik hoop dat ze het doorheeft en nu lekker los blijft lopen, super!

9. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Nou fem dan gaan we gelijk op. Ik heb nu ook 3 weken vakantie.
    Nu hoop ik toch wel dat we mooi zomer weer gaan krijgen, want we gaan niet weg.
    De eerste keer vaderdag zonder je vader zal wel moeilijk zijn.
    Afgelopen keer moederdag was mijn eerste keer zonder mijn moeder.
    Toen waren we wel een weekje weg, dus daar heb ik niet veel van mee gekregen gelukkig.

Weten jullie waneer je het kraampakket moet aanvragen?
    Kan inmiddels wel mijn blije doos ophalen. Ben benieuwd wat er allemaal in zit.

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @linnie: gefeliciteerd een dochter!!!!!

@lief: WAUW!!!!! goed van ISA!!!

@luukske; fijne vakantie!!!

@paint en Fem: lekker vakantie! ik mag nog 3wk werken!

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    *zucht* hormonale migraine tijdens de zwangerschap *zucht*
    Ik dacht dat ik er 9 maanden vanaf zou zijn, maar toch niet!!! En het ergste is dat je enkel dafalgan (paracetamol) mag innemen, en dat is echt niet voldoende :S

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lief, gefeliciteerd met Isa

@Fem, hier ook de eerste vaderdag zonder mijn pa, moest er wel aan denken toen ik gisteren iets voor mijn schoonpa ging halen...

@all, heb hele avond flinke pijn in mijn lies gehad, en trekkend gevoel in mijn buik...heb gisteren echt te veel gedaan...

vanochtend kwam Luka een mooi liedje voor hubbie zingen, was helemaal ontroerd....hij had ook een heel mooi schilderijtje geknutseld voor papa....

dadelijk de laatste spullen klaarleggen, en morgenvroeg om 6 uur vertrekken we...

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De ab-kuur, die ik gekregen had voor de blaasontsteking slaat goed aan, vannacht eindelijk weer een aantal uren door kunnen slapen! Wat is dat fijn zeg :). De koorts is gelukkig ook weg, dus hopelijk kan ik nu nog even 20 weken gaan genieten :D.

@Linnie, volgens mij had ik het nog niet gezegd, maar gefeliciteerd: een dochter!

@Wendy, heerlijk dat jullie het leuk hebben gehad in Maastricht en je hebt je inderdaad nog goed ingehouden qua shoppen ;).

@Lila, vervelend meis als je geen begrip krijgt voor de zorgen van je zoon, zeker van schoonfamilie! Wat zegt je man daarvan?

@Lot, gelukkig ben je weer aan de beterende hand, maar even rustig aan doen nog!

@Lief, jaaaa wat goed dat Isa los rondloopt!!

@Fem, lijkt me inderdaad wele ven moeilijk vaderdag zonder je vader. Dikke knuffel!

14. Lilalien

hoi hoi ,

degene met vakantie ik DUIM dat er zon mag zijn en rustmomenten voor de groeiende buikjes!!!

Mijn man vindt het ook erg maar weet dat zijn ouders te koppig en halsstarrig zijn om te aanvaarden dat hun 1e kleinkind anders is.
    Ik heb erg afgezien van sinds ik mijn man ken ,was niet goed genoeg enz.Ik kan je 1000 dingen opnoemen waarvan iemand anders zou zeggen ik kom daar nooit meer.En aan mijn eigen ouders heb ik ook niets dus mijn gezin is mijn wereld ,mijn alles.
    Wordt er verdrietig van nu ik dit neertyp ,het heeft echt pijn gedaan van mijn ziek wezen tem nu bijna 6 jaar zitten sukkelen om een band te creeëren met mijn zoon en het lukt nog maar deels en zij bekijken het of ik niet van mijn zoon zou houden.

Op naar beter tijden en minder bemoeienissen (helemaal geen zou een utopie wezen)8);)

Zal ik blij zijn als het schooljaar gedaan is ,de kindjes slapen zo slecht uit om 6 uur klaarwakker ,mijn man verklaard me voor gek als ik om 21 uur erin kruip.

Eens doordoen hoor jullie laters!

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Luukske dat gevoel wat jij van onderen hebt herken ik wel, oefeningen moet ik wel doen. Maar ik til veel met
    mijn werk(kinderopvang) en vroeg me af of dat niet erg is.

Lief mooi he als je kleintje voor het eerst loopt! Isa goed gedaan meisje, ga zo door!

Lilalien heb even niet meegekregen wat er gaande is bij je schoonouders, maar als ik het lees zit jij er even
    doorheen, probeer voor zover het kan met kindjes om je heen je rust te nemen en wat vandaag niet komt komt
    wel een andere dag.

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Luukske; ik moest vanmorgen idd nog even aan je denken i.v.m. vaderdag, sterkte he *knuffel*. Geniet van je vakantie!!!

Paint; oh lekker, gaan jullie nog wat leuks doen? Wij gaan de bovenverdieping aanpakken, de kinderkamer in de verf zetten, heb er nu al zin in. Volgende week gaan we een weekje weg naar Belgie :). Het kraampakket krijg je (als het goed is) van je zorgverzekering, anders kun je deze kant en klaar kopen bij de apotheek. Nu al de blije doos, das snel. Toch????

Peertje; nog 3 weken doorbijten he!!!

Ineke; doe rustig aan, misschien dat even slapen helpt? Vervelend hoor :(, sterkte ermee....

Debby; fijn dat het beter gaat en dat de AB aanslaat, beter hoor, hier nog steeds kommer en kwel, maargoed :D

Lilalien; dat klinkt allemaal best heftig, denk aan jezelf he!? Sterkte.

Manlief is de vloer eruit aan het slopen boven (we krijgen -zoals jullie wel begrijpen ;)- een nieuwe vloer), wat en herrie zeg, ja, laat dat slopen maar aan Femman over :p hahahaha.

17. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb niet alles bijgelezen,sorry.

@Lief,wat goed van je dochtertje,hopelijk stapt ze lekker door.

@Luukske, jij nog een hele fijne vakantie let goed op jezelf.

@Lil, jij gewoon een extra dikke knuffel heel veel sterkte

Voor iedereen een knuffel natuurlijk.

Mijn vader is op vaderdag gestorven,dus hier niet zo'n feestelijke dag.

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, voor jou dus ook een treurige vaderdag....

@fem, had ik bij jou ook, wist nog dat je zei dat je pa afgelopen jaar ook is overleden....

@lot, ik doe zelf ook zwaar werk, ben verpleegkundige van dienst in de thuiszorg (heb niemand om op terug te vallen, en echt veel aanpassingen bij de mensen thuis zijn er niet altijd), dus al het zwaar werk komt op mij terecht, mag dit van de gyn echter niet meer doen....

ik wilde jullie nog snel even een berichtje sturen....
    kruip zo mijn bedje in, morgenvroeg om 6 uur vertrekken we.
    we hebben pas woensdag of donderdag verbinding op de camping(we komen woensdag middag aan) en dan probeer ik elke 1-2 dagen jullie te volgen....

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mercedes oh dat is dan wel een zware dag geweest vandaag!

Luukske waar gaan jullie heen? Een hele fijne vakantie geniet ervan.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Mercedes, voor jullie ook een moeilijke dag dus.

@Luukske, heeeel veeeel plezier!!!!

Deel Deze Pagina