@Iedereen met vakantie; hele fijne vakantie!! @Hier; even ego.. Lig in bed met laptop, koppie thee en gigantische hoofdpijn. Vandaag hele dag bij m`n ouders geweest, liefman is aan het werk (kok) dus geen echte vaderdag hier. @iedereen; een knuffel van mij!
hoi dames... weer even een teken van leven van mij.. ben hier al tijdje niet geweest.. alles goed met meisje... voel haar nu lekker bewegen, heb veel gezwommen vandaag en geslapen echt een lange luie zondag dus. krijg nu wel last van "bandenpijn" en een beetje kramperig gevoel aan de voorkant... op 8 juli heb ik met 21 weken de 20 weken echo.. ben erg benieuwd. fijne avond.. ik ga verder voetbal kijken.. liefs Marx
Hoi, heb nog altijd hoofdpijn, maar aan de dames die het vandaag moeilijk hadden met vaderdag toch nog een dikke virtuele knuffel!!! Veel sterkte met het verlies... of het lang geleden is of 'vers' het blijft vast moeilijk!!!
Mercedes wat heftig, sterkte ermee *knuffel* Hier ook steeds meer gevoel dat ukkepuk ligt te trappen, wordt met de dag meer, baal wel dat de placenta aan de voorkant ligt, maar het is niet anders (had ik bij no. 1 ook al), kijk enorm uit naar a.s. woensdag, 20 weken echo, eindelijk! Anderzijds maak ik me ook zorgen; is alles wel goed, etc etc. Nu weer snel voetbal kijken en op tijd mn bedje in (hoop ik ).
haaaai! wat leuk dat jullie de kleine al zo goed voelen! ik weet het nog steeds niet of ik die van ons ook al voel.. weet niet zeker hoe dat voelt. en ook placenta voor dus manlief zal het zeker nog niet kunnen voelen denk ik? wij hebben vaderdag afgeschaft.. zo'n onzin... moederdag ook trouwens hoor.... wij doen dan liever tussendoor een keer iets leuks dan iets moeten verzinnen op die verplichte dag. verder weer lekker samen weg geweest.. was de afsluiting van onze daagjes samen. nu nog wel ff extra afsluiting met chippies en frisdrank op de bank. nou fijne avond nog.. al is die zo goed als voorbij.. en ben benieuwd naar de komende week mbt echo's e.d.
Wij hebben vandaag gebruncht in een hotel voor vaderdag. (met man en zoontje). Was een groot succes. Echt heel leuk en super lekker eten. Hier is de baby al heel lang goed te voelen. Al met week 15 voelde ik het. Man heeft de baby inmiddels ook gevoeld. Het is een behoorlijk beweeglijk kindje.
Goeie morgen!!!! We staan weer aan een nieuwe week en ik mag beginnen aftellen naar bijna 2 maanden vakantie (op de opruimdagen en startdagen na) hoera!!! Ik zal het kunnen gebruiken!!! zijn er meiden met echo vandaag? Indien ja, veel succes!
Goedemorgen meiden, Nou, hier ook lekker vakantie, vandaag gaan we beginnen met verven, Femman moet eerst naar de tandarts want zijn noodvulling is eruit gevallen, fijn aangezien hij bijna niet geslapen heeft vanacht....... arm mannetje. Dadelijk dus eerst naar de tandarts daarna aan de verf. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden!!!! Fijne dag allemaal! xxx
leuk fem dat je al mag gaan schilderen! heb er ook zin in. veel plezier ermee! en succes voor je mannetje bij de tandarts.. das een lekker vooruitzicht ineke! 2 maanden...... hier vandaag geen bijzondere plannen.. alleen opruimen.. heel veel opruimen...
Goedemorgen, Pfff...vannacht weer bagger geslapen, lag na te denken over alle kleine dingen die we nog moeten kopen en zo en tja...dan slaap je niet meer . En last van mijn armen weer, maar de bloeddruk was goed. Vreemd, maar goed. Vandaag maar even een lijstje maken met dingen die we nog moeten, hopelijk geeft mij dat wat rust . @Fem, veel plezier met verven vandaag! Doe jij dat ook? Ik kom niet meer in de buurt bij verf sinds ik zwanger ben, dat doet manlief allemaal... Voor de meiden met afpsraken vandaag, veel succes!
Ik verf gewoon met een mondkapje op en met alle ramen open (lekker warm *ahum*), zo heb ik het de vorige keer ook gedaa, gaat prima, merk wel dat ik vaak paue moet nemen. Maar het gaat goed, de eerste muur is bijna klaar .
* terug zwaaien naar Zora * lekker dat de eerste muur al bijna klaar is! wij hebben de verf ook in huis al maar nog ff wchten tot de kittens weg zijn.. die logeren op die kamer... en daarna.... verven!!! ohhhhh ik hoor zoveel leuke dingen en heb steeds minder geduld terwijl het nog zo lang duurt voor het november is!!!! hellup!!!!! verlang zo naar ons kindje!
Hier ook hoor Wendy. maar stapje voor stapje maar eerst de 20 weken echo. Fem: Succes met schilderen!
ik wou dat de babykamer hier ook een keer klaar is, ben de troep een beetje zat. elke keer als we de laatste hand eraan willen leggen komt er weer wat tussen.. zucht...........
Dan hebben we hier geluk. Hoeft niets aan te gebeuren, meubeltjes kunnen er zo in. Moet alleen wel wachten tot 9 augustus, dan worden de meubeltjes namelijk geleverd. Jullie allemaal succes met schilderen, behangen, opruimen, opknappen etc.
Zeker weten Moontjeee, al moeten jullie dan bij mij nog wel even geduld hebben hoor. Maar ben ook zeer benieuwd naar al jullie kamertjes!!!!
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's van de kamertjes!!! En volgens mij zou Wendy (?) nog spammen met kleren die ze had gekocht? Of was het Luukske?