November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

2. Lilalien

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh Lilalien prachtige buik al zeg! En lief je kids!

4. Lilalien

Goedenavond ,

Lig met men pootjes omhoog ,heb het wel verdiend.
    Twijfel of ik morgen markt/stad inga of kasten opruimen op de slaapkamers :D

Ineke ,hoe is het nu met je hoofdpijnen??

Fem ,is het gelukt met verven,fotoooo!

Wendy ,hihi jij staat ook al in de startblokken :)

Sense ,jij heb ook al een mooi buikje!
    Thx voor het compiment!

2ge4 ,welkom!

Debby en Lief ,gaat het al wat?
    Moontje ,jij ook komen spammen eens het klaar is è!

ZOra ,wij gaan dit weekend naar de Ikea om een kast en commode ,het bedje en al de rest komt pas in september eens kraamgeld gestort wordt.

Groetjes Lila x

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Mooie buikfoto's dames!
    En Lila, wat een schatjes! Zien er heel schattig uit ;)

Hoofdpijn is al heel wat beter... hopelijk blijft het nu even zo!

6. Lilalien

Hahha schattig als ze willen ja

vergat er 2 paar duivelshoorntjes bij te tekenen ;)

Maar goed dat je hoofdpijn zo goed als weg is!
    Wanneer is uw volgende controle?

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Wat een mooie buikjes komen er voorbij!

Weer een paar meisjes erbij, van harte!!

Welkom nieuwe novembermama!

Leuke kinderen heb je Lila!

Babykamer ligt hier een beetje stil, komt vast snel voor elkaar.

Morgenmiddag om 15.45uur de pretecho, dus hopelijk kan ik morgenavond ook melden of Ilse een broertje of zusje gaat krijgen.
    Ik denk zelf nog steeds heel sterk het laatste.
    Maar eerst morgenvroeg nog even een kraamcadeautje voor een jongen halen. Hopelijk blijft er verder niet te veel kleven.
    (al denk ik dat het na morgenmiddag wat lastiger gaat worden als ik ga shoppen..., hihi)

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik mag volgende week dinsdag (29ste) op 20weken controle, ben dan wel 19 weken maar was niet erg :) joepie!!!

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hier ook een buikfoto van gisteren :)

10. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hehe, Ineke, ik heb heel erg het idee dat je je buik inhoudt :)

Wacht maar, er komt een tijd dat dat niet meer kan :D

11. Lilalien

Mooi :)

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    welkom 2g4e!!!!

wij houden idd een lijst bij, die kun je hier vinden:
    topic lijst november mama's

ik heb je er alvast bij gezet maar weet nog niet genoeg van je dus kijk even wat we nog willen weten van je.. ;) en stuur ff pb'tje naar mij toe ok?
    ook evt je afspraken bij vk/gyn en echo's voor in agenda..

de link naar de lijst staat ook in mijn onderschrift, en de onderschriften van sommige andere dames hier, zodat je niet te ver hoeft te bladeren steeds om hem terug te vinden.. maar je kunt hem natuuriljk ook gewoon bij je favorieten zetten,.

13. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Lilalien; lief dat je naar me vraagt. Het gaat weer wat beter dan gister. Isa is nu ziek, ze is heel hangerig en heeft 39.1 graden koorst. Op maandag is het altijd papadag, dus liefman heeft verplicht de hele dag op de bank op de bank gelegen omdat Isa niets anders wilde. Hoop dat ze de nacht een beetje doorslaapt en morgen weer wat opgeknapt is.
    En ze heeft NIET meer los gelopen, net of ze niet meer weet hoe het moet. Komt vast wel weer als ze zich lekkerder voelt.

@Meeks; wauw 2 meiden!!! Leuk hoor!! Gefeliciteerd!!!

@Babykamer; aankomend weekend wordt de zolder (nieuwe kamer van Isa) behangen en weekend erop wordt de nieuwe vloer gelegd. Dan kan ik rustig aan haar kamertje verder afwerken en inrichten zodat we aan de babykamer kunnen beginnen. Die is nu nog knalroze, niet echt leuk voor een jongetje! Hij krijgt een wit/zilveren kamertjes met blauwe accessoires, foto`s wordt natuurlijk gespamd als alles klaar is!!

Ik zag mooie, platte, buikjes voorbijkomen. Voel mezelf dan wel een walrus als ik mijn buikje bekijk!!

@de rest; sorry dat ik verder niet reageer, knuffel van mij!

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    vandaag weer het idee dat ik onze kleine heb voelen bewegen.. en dan heel duidelijk... denk ik... :(haha heb nog steeds twijfels of dat het is...
    maar als het de beeb was dan was het volgens mij wel een complete koprol! jeetje!

ja lila! ben geneigd om die katjes nu alvast naar de nieuwe baasjes te laten gaan zodat we met de kamer kunnen beginnen! hahaha echt errug. kan nie w88 !!!
    maar ja.. de meubeltjes komen toch pas half augustus denk ik.. jouw buikje begint ook al aardig te groeien! leuk!

zow ga nog even lekker op de bank hangen met manlief.. die errug sexie klinkt nu! hij is hees .. haha echt zielig.. die kan alleen maar fluisteren nu.

15. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo dames

Ik laat weer eens van me horen en hoop nu vaker te kunnen komen.
    Ik ben op 20-11 uitgerekend en sinds 1 week weten we dat het een meid is.
    Onze 2de we zijn zo blij.
    Ik ben heel erg ziek geweest de afgelopen weken en ben ook 2 keer opgenomen geweest in het zh ivm uitdroging.
    ik hield niks meer binnen en bleef maar overgeven pas sinds 1 week is dat een beetje over.
    Ik heb vandaag zelfs mijn medicijnen voor het eerst niet ingenomen en ik voel me heerlijk eindelijk.
    Ik heb heel veel moeite met alles gehad en nog wel eens. het was me allemaal niet gegund maar ach ik heb een mooie meid rond lopen en die maakt alles weer goed en nu weten we dat we een 2de meid krijgen maakt het allmaal wel heel bijzonder.

Hoe gaat het met jullie allemaal??
    Krijgen jullie ook al van die buiken??
    Ik pas mijn oude broeken nog wel maar dat ziet er zo raar uit dat ik liever in zw kleding loop en dan zwabbert dat maar een beetje.
    Ik heb al redelijk een buikje maar hij is mooi hoog en stevig gelukkig.
    Ik voel de baby sinds 3 weken en ik denk dat ik sinds 2 dagen haar ook voel aan de buitenkant maar geloof dat dat nog niet kan(weet het niet meer).
    Volgende week de 20 weken echo wel spannend allemaal toch.

Nou tot gauw weer dames

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ineke, mooi hoor, ik voel me echt een opgezet gedrocht als ik jou zo zie ;), ik heb echt een megabuik, ik hoor dagelijks (en dit is dus echt waar, soms hoor ik het twee keer per dag); weet je zeker dat het er maar 1 is??? "ja" en dan het antwoord; 'Nou, hebben ze wel goed gekeken, je bent zoooooooo DIK'. GRMBL. Ik ben niet dik, ik ben ZWANGER!!!!

:D

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zooooo de meiden nemen de voorsprong!

ik ga de lijst mrogenvroeg weer aanpassen.. tenzij ik zometeen nog zin heb om aan de andere pc te gaan zitten maar denk het niet... ;)

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Haha, nee hoor, dat lukt gewoon niet!!! Mag nog 'intrekken' zoveel ik wil, die buik blijft er gewoon zitten... maareuh, sta wel altijd superrecht (familieding) dus misschien is het dat wat je merkt?

19. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Meeks,wow 2 meiden,ben ook benieuwd of het 1 of 2 eiig is.

@2g4e,welkom en nog een meid.

@accisej, gelukkig voel je je nu beter.

@Kamer,hier is het wachten op de meubels nog 5,5 week dan worden ze geleverd.

@Buik,die groeit hier behoorlijk.

@Spammen,dat doen we zekers als het zover klaar is.

Morgen gelukkig een dagje vrij om bij te komen,zoon heeft sportdag,dus die zal wel moe zijn als ie uit school komt. Woensdag werken en dan weer een paar daagjes vrij.

20. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Hier weer even een berichtje van mij, heb het nog steeds heel erg druk dus het lukt me nog steeds niet om vaker te reageren.
    Ik las dat er verschillende meiden zijn die zich niet lekker voelen. Verzorg je maar goed, hopelijk voelen jullie je snel beter!
    Leuk dat er wat meer meisjes verwacht worden, nu is het weer eerlijk verdeeld.

@ Lief: knap van je dochter zeg! Jullie zullen wel enorm trots zijn op haar.

@ Lilalien: wat naar dat je schoonouders geen begrip tonen voor jullie situatie. De problemen die je zoontje heeft, hebben absoluut niks te maken met jouw opvoeding hoor! Laat je dus niet gek maken door vervelende opmerkingen van je schoonouders.

@ Mercedes: jeetje wat erg van je vader :(. Heel veel sterkte met jullie verlies.

@ Zora: al serieus aan het aftellen voor woensdag zeker? Volgens mij krijg je ook een meisje :)

@ Meeks: Gaaf man, die echo's!! Dat wil ik ook!!

@ Ineke: wat een ieniemienie buikje heb je! Waar verstop jij je baby ergens?? ;) Leuk truitje trouwens, volgens mij heb ik het in het zwart :)

@ Hier: ik ben het studeren echt kotsbeu! Ik kijk enorm uit naar 2 juli want dan heb ik mijn laatste examen. Daarna kan ik me eindelijk met andere dingen bezig houden zoals de babykamer in orde maken. Afgelopen zaterdag heeft er trouwens voor de eerste keer een vreemdeling aan mijn buik gezeten.... Waarom zien zwangere buiken eruit alsof je eraan mag komen?? :( Hebben jullie trouwens al last van harde buiken? Ik de laatste dagen toch verschillende keren per dag. Ik ga er maar vanuit dat dat normaal is en geen kwaad kan... Nou, ik kruip nu in mijn bedje. Tot snel weer!

Deel Deze Pagina