November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zie allemaal mooie buikjes voorbij komen. Ik heb nog geen buikfoto's gemaakt.

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nou fem ik zal morgen ook ff nieuwe foto maken dan zul je zien dat je niet de enige bent met een buik.. geloof dat ik al aardig bij je in de buurt kom... ;)

leuke luiertas zag ik voorbij komen!!! heb ff de link opgeslagen van de tassensite. hahaha dat dat bestaat!

marleen. zit met kippevel., dat is wel schrikken voor jullie zeg.. en idd.. iedereen nog zeggen: tis voor de zekerheid; zal niets aan de hand zijn.. en dan dit... :( heel veel sterkte meissie... we houden de berichten in de gaten.. hoop dat jullie ukkie goed gaat groeien nu en dat alles mee zal vallen... *knuf*

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah wat zijn jullie allemaal lief! Dat doet me echt goed! Thanx!

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen.. daar zijn we toch oa. voor op dit forum.. we willen allemaal gezonde kindjes maar soms gaat het niet (helemaal) zoals we willen en dan kunnen we elkaar hier steunen... :)

pffff ben ff uit bed gekomen... kon de slaap niet vatten, lag de hele tijd te hoesten en manlief heeft de vroege dienst; moet erom 4.30 al uit dus dan zou hij door mij ook niet fatsoenlijk kunne slapen... :(
    dan maar ff weg zodat hij nog kan slapen...

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Goh zeer veel sterkte doorheen deze moeilijke angstige en onwetende tijden.
    Ik hoop dat je kleintje een sterk overlevend karaktertje heeft!!!
    Als je met wat zit kom dan hier gerust langs om het ons te vertellen ,
    kunnen we je proberen wat op te monteren ,wanneer is precies je volgende controle??

Een mooie verzorgingstas en bolle buikjes zag ik voorbij komen en ik vindt ze allebei prachtig zelfs mijn man zei nog wa 36-weken-buik??Die is toch MOOI :D;) (Mannen):)

Meeks ivm.de maxi-cosi's ik heb geen verklein ding erin ,voorheen ook nooit gehad.Je kunt een tetradoek oprollen voor het nekje te ondersteunen of ergens langs leggen om je meisjes te ondersteunen/beschermen.
    Heb ook geen benul wat zo'n verkleindingen kosten ook niet.

Ben nog moe , nu sne lde douche in en erna hetzelfde liedje ,school ,opkuisen ,opruimen en dan zetel zitten met laptopje tot we weer naar school moeten.

Kus!

6. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Marleen, dat zijn de dingen die je liever niet hoort.
    Ik hoop dat er over twee weken niets aan de hand blijkt te zijn en jullie dan gewoon weer verder kunnen genieten. Dikke knuf en veel sterkte de komende weken.

Fem, ik vind je buik prachtig meid! Daar kan ik alleen maar van dromen, bij mij ga je waarschijnlijk net als bij Ilse amper zien dat er een kindje in mijn buik groeit. Pas nu nog steeds mijn eigen broeken (dat redde ik bij de zwangerschap van Ilse nu dus niet meer) en mijn gewicht is ook nog bijna niet toegenomen.
    Veel plezier bij de echo straks!

De andere meiden die vandaag mogen ook veel plezier vandaag bij de echo!

Mercedes, ik heb een 2d echo gehad. Alles was prima te zien, behalve het geslacht dus. Hihi, nu al een eigenwijsje in mijn buik.

Mijn schoonzusje die 2.5 week verder is dan mij krijgt nu een meisje. De eerste is een jongen, hartstikke leuk dus.
    Helemaal als je hoort dat de rest van de broers van Marc allemaal kinderen hebben van het zelfde geslacht. Dus alleen meiden, of alleen jongens.

We gaan ons zo maar eens opfrissen en in de kleren heisen. En dan gezellig op kraamvisite bij een vriendin.

Fijne dag en tot later meiden.

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Goeie morgen dames!

Hier ook een zeer slechte nacht gehad en een man die vroege dienst heeft!!!
    Had weer ZO'N last van mijn linkeronderrug (al bijna 2 weken nu en nooit rechts) en krampjes in m'n baarmoeder dat ik echt niet kon slapen! En toen ik dan maar opstond om naar het toilet te strompelen (kan dan echt niet vooruit en ventje moet me helpen opstaan want alles zit vast) zat er natuurlijk een monsterspin op de muur ertegen!
    Dus ik toch ventje roepen, die staat licht geïrriteerd op, klopt er half slapen TEGEN dus nu zit ik hier met de billen geknepen... :S hij 'denkt' ze geraakt te hebben, maar dat is natuurlijk maar om me gerust te stellen...

Volgende week dinsdag naar de gyn! Hopelijk kan hij me raad geven voor die krampen en rugblokkades (zou de baarmoeder zijn die zich hecht aan de onderrug volgens de VK)

Een fijne zonnige dag toegewenst aan iedereen! Ik moet een half dagje gaan werken en dan naar de kapper!
    Wilde van halveruglang naar 'lange care' gaan maar durf uiteindelijk weer niet!

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Fem: Lekker dat de kamer al helemaal geverfd is, dat moet toch een fijn gevoel zijn.
    Succes en veel plezier vandaag met de echo.
    En een dikke knuf voor jou. En ik weet niet of het helpt, maar ik vind je buik echt supermooi.

@ Zora: Jij ook veel succes en plezier!

@ Miza: Jammer zeg dat ze het niet konden zien. Ik weet precies hoe je je voelt.
    Bij mijn vorige zwangerschap hadden we 17 weken een pretecho en toen konden ze het ook niet met zekerheid zeggen. Daar baalde ik toen echt flink van. Heb er nu dus maar voor gekozen om gewoon helemaal tot de 20 weken te wachten.

@ Debby: Wat een leuke luiertas zeg. Heb nog nooit zoiets gezien, waar heb je die vandaan?

@ Marleen: Bah, wat een rotnieuws zeg. Succes met het doorkomen van de komende 2 weken, het zullen 2 lange weken worden.
    Ik duim en hoop voor je dat het niet zo is en dat het allemaal meevalt en ik zal aan je denken. Knuf voor jou!

@ Ineke en Debby: Jammer van jullie slechte nachten. Ik heb hier heerlijk geslapen, maar wel veel te kort. Lag pas om 1.30 uur want ik was laat uit mn werk.
    @ Ineke: Ben jij zo bang voor spinnen? Jammer van je man dat hij hem niet even wilde vangen.
    Ben je er al uit wat je straks gaat doen bij de kapper?

9. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Ik doe ook mee!! Massakorting! HAha

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Morgen,

HIer net als de anderen een hele slechte nacht :(. Als ik 2 uurtjes heb geslapen, is het veel....straks komen mijn ouders, dus dan duik ik mijn bedje maar weer even in. Ik hoest ook de longen uit mijn lijf en laad niet meer op, zit er weer doorheen, sorry!

De luiertas heb ik online gevonden via google ;). Ik heb 'm in ieder geavl besteld bij www.droomlinnen.nl

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Marleen poeh ook ik schrik van dit bericht terwijl ik zoiets wel in me achterhoofd hou bij de 20 weken echo. Hoop dat je ukkie goed groeit de komende 2 weken.
    Heeft dit nu ook verband met de 2 vaten in de navelstreng?

Fem wat wil je er aan doen? Je kan er niks aan doen je heb een heel mooi figuurtje met ja een duidelijke buik waarschijnlijk gaat het bij jou nu ook wat langzamer waren je buikspieren sterk?

Debby mooie tas en mooi buikkie.
    Gelukkig komen je ouders zo helpen.

Echo's vandaag succes en geniet ervan.

Ineke brr spinnen ik roep me mannetje ook hoor krijg de kriebels van die beesten.
    Oei klinkt niet best hoe het met je rug gaat helemaal omdat je nog niet echt zwaar bent. Zou even langs een terapeut gaan of wat dus ook speciaal bestaat zwangerschapsmassage even lekker ontspannen.

Meeks ik zou echt voor verkleiners gaan helemaal omdat jou beebjes waarschijnlijk niet zo heel groot zullen zijn heb je ze best even nodig.

Hier lichamelijk gaat het echt super alleen me koppie wil niet helemaal mee werken om echt op die wolk te gaan zitten en te genieten. Heel gek om je zo te voelen iemand ervaring mee?

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen meiden!

@ Marleen: Jeetje ik schrik van je bericht meis. Wat moeten jullie je nu machteloos voelen. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop en duim dat jullie kindje gezond ter wereld mag komen.

@ Fem: Inderdaad al een grote buik, maar niets om voor te schamen meid, hij is prachtig.

@ andere buikjes: Zag nog meer leuke buikjes voorbij komen. Ik moet ook snel weer een foto maken maar vergeet het steeds.

@ Fem en Kitty: Jullie ook succes bij de echo vandaag. Ik heb m inderdaad pas om 19.00 uur dus moet nog even geduld hebben. Willen jullie het geslacht weten?

@ Debby: balen van de slechte nacht, straks proberen even lekker bij te slapen.

@ hier; Weet niet wat het was, maar was vanochtend aan het ontbijten en moest plotseling rennen naar het toilet en heb staan overgeven. Nu voel ik me weer prima. Een zwanger lichaam blijft vreemd.

@ Luiertas: Die had ik al gezien in een etalage hier in het dorp. Hij is echt super stoer. Ik heb de luiertas bij onze kinderwagen gekocht. maar ga nu toch twijfelen of ik er neit nog een wil haha....

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi, ja hier echt wel een angst voor dikke spinnen (kleintjes doen me niets)... vind het erg stom van mezelf maar ja kan er dus niets aan doen!!! Ik kan er gewoon niet naartoe stappen en doodkloppen... lichaam wil niet!
    Volgens de HA is het net zoals hoogtevrees...

Kapper: nee, ik ben er nog niet uit! Ofwel een 'bob' ofwel lang laten... wacht zoek even een foto van hoe het nu ligt...

Rugpijn, inderdaad, ben echt nog niet zwaar en nu al zo'n pijn, dat belooft niet veel goeds... volgende week vakantie en gyn dus hopelijk dan een oplossing

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh ja, luiertas vind ik echt SUPER!!!
    Gaan jullie echt proberen korting te krijgen? Dan doe ik mee hoor ;)

15. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

#1595 Lilalien, 23 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2010
    Sterkte voor iedereen die zo afziet !!!

Ineke ,is fijn om een gezicht op je te plakken na al die tijd:)

Hier heb ik al een luiertas van kipling een lichtblauw/grijzige ga voor de andere kindjes een klein reistasje kopen voor in de auto met reservekledij ed.

Groetjes!

16. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Fem; hoe is het gegaan meid??

@ Zora; ja wij willen het geslacht wel weten, maar helaas voor jullie ga ik het hier niet bekend maken... Ik ben bang voor meelezers en wil niet dat familie en kennissen er achter komen. Ik ga het wel PBen naar Wendy.

@ Ineke; ik vind dat lange haar wel mooi bij jou staan. Oh en ben ook echt bang voor spinnen! Helaas vriendlief ook... Dus we hebben hier altijd de stofzuiger er bij.

@ Meeks; ik zou inderdaad ook maxicosi's met verkleiners kiezen. Veiligheid voor alles.. Zoals ik het kon zien op de foto's zat het er niet bij. Misschien even een mailtje sturen naar de verkopers?

@ Debby; geniet even van de rust..

Ben zo benieuwd of alles goed is met ons beebje. Ik denk dat ik morgenochtend even langswip om te melden hoe het gegaan is. Hebben we vanavond vast geen tijd meer voor..

Nu ga ik het mooie weer weer in.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marleen jeetje wat schrikken zeg, wat een moeilijke weken voor jullie. Heel veel sterkte!

Meeks ik vond zelf de verkleiner erg fijn in de maxi cosi en deze heeft er best lang ingezeten, vond het
    steviger want het hoofdje ging niet zo heen en weer.

Hier wat last van de zwangerschapsisscias iets teveel gedaan denk ik, hoop dat het snel beter word.
    Verder gaat het goed, volgende week donderdag de 20 weken echo vind het erg spannend.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik denk ook niet dat ik het hier bekend ga maken, maar twijfel nog. Mogen wij eht ook niet weten per PB dan?

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ik kom zo reageren, eerst even de 20 weken echo :D. Alles was goed, ik was wel een beetje zenuwachtig, maar alles is dik in orde. Hartje is helemaal goed, hoofdje, armpjes, beentjes, alles erop en eraan. Nog even een foto;

Bekijk bijlage 80854

Het is misschien niet zo goed te zien, maar; we krijgen een BABYBOY!!!!!!!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaa een jongen erbij. Gefeliciteerd Fem!

Deel Deze Pagina