November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Thanks Debby :D!

2. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Haha, iedereen een PB sturen... Als jij het naar mij PB-t dan PB ik het naar jou. 8)
    Oh ben zo zenuwachtig!! En ook heel nieuwsgierig hoe het gegaan is met Fem...

3. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Fem; jaaah een jongetje!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!

Het valt wel op dat veel meiden die al een dochtertje hebben een zoontje erbij krijgen!

4. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Oh daar was Fem al! Gefeliciteerd he! Een jongetje! Mooi dat alles er goed uit zag.

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Zoooo, en nog even reageren op vandaag;

Zora & Kitty2;
    Heel veel plezier alvast voor straks met de 20-weken echo he!

Lief09;
    Je hebt een prachtige buik hoor! Heel mooi bolletje :)!

Wendy2010;
    Ja joh, we gaan gewoon een grote korting regelen ;), hahaha. Lekker dan dat je zo slecht hebt kunnen slapen, misschien zo nog even een uurtje pakken???

Lilalien;
    Hahaha, grappig dat je man dat zei over mn buik, jullie opmerkingen doen me sowieso wel goed hoor!!! :)

Miza;
    Jij krijgt hopelijk ook een hele mooie buik meis, als je niks ziet lijkt het me ook niet echt leuk nee, snap ik best.....

Ineke;
    Ieks, niet over spinnen praten :$, brrrrrrrr, enge beesten. Succes bij de kapper, wat is het nou geworden???????

Coco;
    Bedankt voor je lieve berichtje :). Hoe is het verder met jou???

DebbyKoops;
    Leuke site zeg!!! Zo even op mn gemak neuzen ;).

Wuppie01;
    Nou, de bovenkant van mn buik is best heftig gespierd ja, de onderkant ook wel maar daar zit ook behoorlijk wat vet hoor ;). Moeilijk dat je nog niet echt voor de volle 100% kunt genieten, herken het wel een beetje hoor, geen idee wat het is en hoe je ervan af komt.....

Lot23;
    Spannend volgende week de echo, heb je al een voorgevoel????

Allen;
    Bedankt voor de felicitaties, ben zelf nog helemaal beduusd, dacht echt dat het weer een meisje zou worden, ik ben dus erg verrast (maar enorm blij hoor!!!!!).

Moet wel aan het idee wennen dat we nu een jongen krijgen, hahahaha.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Alleen degenen die erom vragen bedoelde ik. :D Maar deal, ik Pb het naar jou en andersom goed? Ben nou eenmaal erg nieuwsgierig haha...:D

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine man en de goede echo!!! :D

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mijn ook PB'en!!!! :D hahahaha, ik wil jou ook wel PB'en met het geslacht van onze beeb??? ;) hahahaha

9. Zomerbloem

@Zora; maar ik wil het ook wel weten hoor!!

@Fem; ik had precies hetzelfde gevoel!! Huh een jongen? Wauw!! Dag later was het van; owjee, een jongen!!! Maar wij zijn er ook ontzettend blij mee!!! Mooier kan toch niet, van allebei wat?

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, ik voelde me al rijk omdat ik nog een keertje zwanger mag zijn, maar dan ook nog van een jongen, WAUW!!! Ben nog helemaal onder de indruk! :D!

11. Zomerbloem

En nu mag je natuurlijk helemaal uit je bol met shoppen! Want ja, een jongetje kun je natuurlijk geen jurkje antrekken!!
    Goede smoes om lekker te shoppen!!!

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou idd :D, de eerste blauwe kleertjes zijn al gekocht!!!!

13. Zomerbloem

Ik hou me met de kleertjes momenteel een beetje in, wil nog even de extra bevestiging van de 20 wekeneco en de oma van m`n vriend wil een middag met ons winkelen om een partij kleertjes te kopen. Dus dat is ook leuk!

Ben nu op internet aan het rondstruinen voor accessoires van de babykamer, is ook heel leuk!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Deal haha....:D :D :D :D

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Degenen die het willen weten mogen me PB-en hoor. Als ik het zelf al weet morgen natuurlijk. Je weet maar nooit. :D

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Vanmiddag zijn mijn zwager en schoonzusje ouders geworden. van een meisje. Ze hebben haar de voornaam gegeven die wij als tweede naam hadden voor een meisje.

Beetje jammer, maar we hebben nog tijd zat om na te denken over een andere optie.

17. Zomerbloem

@Zora; ik pb je zodra je hebt gemeld dat je het geslacht weet!

Jammer dat jullie 2e meisjesnaam al vergeven is! Wil je ook vertellen hoe het meisje heet of liever niet?
    Mijn broertje en schoonzusje zijn ook zwanger en ik was ook bang dat we misschien dezelfde naam zouden hebben.
    Maar zij krijgen een meisje en wij een jongetje, bij ons is het probleem al opgelost!

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh dat is balen Zora.... Mijn beste vriendin is bijna 40 weken zwanger en ik dnek ook steeds; als ze maar niet dezelfde naam hebben...... Maar een tweede naam wordt eigenlijk niet gebruikt (toch?), dus die zou je toch nog prima aan kunnen houden als eerste naam? Of zeg ik nu iets geks....?

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik wil ook! Ik wil ook!
    Ben echt jaloers op jullie dat een hoop al weten wat het wordt. Ik wil ook dingetjes uitzoeken voor het kamertje, en kleertjes kopen, en... IK WIL HET GEWOON WETEN!
    Maarja, dat heb je als je als één van de laatsten van de maand bent uitgerekend.

Maar gefeliciteeerd met jullie jongetje hoor Fem. Een jongetje is echt superleuk, ik kan het weten, hihi.
    Hoe voel jij je nu verder?

@ Zora: Gefeliciteerd dat je tante bent geworden. Toevallig dat het dezelfde naam is als jullie in gedachten hadden. Of is het een familienaam?

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Joepie Fem, een jongen :)

Hier is het toch nog lang gebleven hoor... ben een echte schijterd op dat gebied en m'n kapper vond het ook het mooist dus ik vertrouw hem wel!

Spinnen stofzuigen... opletten hoor, heb het bij mijn zus zelf gezien dat ze er weer uit kunnen!!! Hadden een propje papier in de stang gestoken en toen we die er enkele uren later uithaalden renden de spin gewoon weer weg!!! BRRRRR
    Misschien was het een gelukstreffer van die spin kan ook hoor ;)

Deel Deze Pagina