November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nee is geen familienaam, puur toeval.

Zeg de naam liever niet, sorry.

Zij hebben m als roepnaam en wij adden m voor een meisje als 2e naam. Ik vind het jammer, meer ook niet hoor. Zou er wel flink van balen als ze onze 1e naam hadden gekozen maar dat is gelukkig niet zo.

Mijn man belde net, hij is met zijn broer naar Utrecht, schoonzusje wordt daar ook heen gebracht met de ambulance ivm aanhoudende bloedingen na de keizersnede. Niet zo mooi dus. En ik hoop dat mijn mannetje op tijd terug kan zijn voor onze echo met al die files. Klinkt misschien erg egoistisch, maar heb er zo lang naar uit gekeken en de band tussen zwager en schoonzusje is niet meer je van het omdat zij het laten afweten. Hoop natuurlijk dat met schoonzusje alles goed komt hoor dat voorop, maar heb er wel een beetje de balen van. Maar goed, misschien maak ik me druk om niets.

2. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Zora; tuurlijk hoop je dat je man op tijd terug is voor jullie echo. Dit is voor jullie heel bijzonder! Snap je gevoel hoor!
    En natuurlijk hoop je ook dat alles goed gaat met je schoonzusje.

Hier is de band met broertje en schoonzusje ook niet optimaal, jammer omdat we nu tegelijk zwanger zijn. Naar mijn idee vinden zij het niet zo leuk dat ik ook zwanger ben, terwijl ze van te voren wisten dat de kans heel groot was dat we tegelijkertijd zwanger zouden zijn.

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Zora, ik vind jou helemaal niet egoïstisch hoor, natuurlijk vind je het fijn dat je man erbij is, logisch toch?!!! Sterkte met je schoonzus...

Ineke; gatverdamme!!!! Hahahahaha. En trouwens, lang is ook leuk toch??? (Ik heb het pasgeleden radicaal afgeknipt ;))

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank dat jullie het snappen meiden. Voel me echt een beetje rot dat ik zo denk.

Lief: Jammer is dat he als die band niet optimaal is he? Ik hoop dat we nog wel weer closer worden zoals het was, maar dan zullen zij ook erg hun best moeten gaan doen.

Nou, ik ga douchen en eten. Jullie horen morgen wel hoe het is afgelopen.

Liefs!

5. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik hoop hier ook dat de band beter wordt, en ook hier komt het vaak van één kant. Dat ben ik nu ook een beetje zat. Altijd jammer als het zo moet gaan!

Veel plezier bij de echo!!

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wat een rust dames :)

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zie dat al best een aantal mensen het geslacht van hun beebje weten. Wij weten het ook, maar wel houden het voor ons zelf. (Ook omdat er hier een aantal bekenden zijn).

Ik hoop dat je man nog op tijd is voor de echo, Zora. Ik kan me voorstellen dat je dat wel samen wilt delen.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Zora, vervelend dat je zwager en schoonzus jullie tweede naam hebben, maar liever de 2e dan de roepnaam ;). En ik hoop ook dat je man op tijd terug is voor de echo, veel plezier in ieder geval!

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Zora, wat jammer dat het zo verloopt voor je schoonzus EN jammer dat jullie band niet zo hecht is...
    Ikzelf heb ook niet zo'n fantastische band met schoonzus, ze belt me enkel als ze me nodig heeft om iets te doen of om te babysitten, maar vraagt NOOIT naar m'n zwangerschap of zo!

Hou ons op de hoogte ivm je echo he ;)

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moedertje B leuk nog een meid.

Zo en de stand 10 voor jongens en 12 voor de meiden..hihi. Die jongens hebben straks wat te kiezen heh ;).

Miza balen zeg dan zo'n leuke echo en dan laat het zich niet zien. Gelukkig dan nog een herkansing heh binnenkort.
    Wat denk je zelf dat het is? Heb je een gevoel?

Moontjee niet leuk zeg nu al thuis moeten zitten....bah. En valt de pijn een beetje te bestrijden?

Fem knuf! Ik zou even vragen of je misschien veel vruchtwater hebt. Het kan ook je manier van dragen zijn heh. Ben je al veel aangekomen? Ik merk bij mijn buik zelf dat er nog veel vet zit van de zw.schap van Jaime.
    en laat die vk maar lullen, die kwakzalvers hebben toch nergens verstand van :x En gefeli een jongen! Ik moest datook ff wennen. Maar leuk toch heb je van alletwee eentje, volgens mij is het meestal meer kinderen van 1 geslacht.
    Mbt kleertjes tip van een collega van mij die eerst meisje heeft en nu net 3 mnd terug een jongen, bij de kruidvat een blauwe tablet halen kun je kleren mee kleuren!

Marleen wat een vreselijk nieuws. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen behalve dan echt veel sterkte en ik hoop gewoon dat het ziekenhuis snel weet hoe of wat en dat op een goede manier aan jullie vertellen. De spanning lijkt mij ondragelijk.
    Het gaatje in het hart daar kunnen ze goed mee leven hoor! Jaime heeft er ook eentje, in dr boezems.

Peertje kijk eens bij poobies, kun je ook zelf kaartjes maken.

Lief mooie bolle buik zeg! Echt prachtig.

Ineke en hoe is je haar geknipt? Bang voor spinnen? Mn dochter ook, de kleintjes in de tuin. Laat ze in dierentuin amersfoort wel een vogelspin (netjte) op haar handje lopen :$

Lot voor jou ook aftellen nog een weekje en dan de echo. spannend.

Kitty en hoe was het?

coco wanneer mag je dan voor de echo?

Zora balen van de naam zeg. Heb je nog namen achter de hand of ook niet? Hoe gaat het nu met je schoonzus?Bloedingen lijkt mij niet ok na een ks. Heeft je man het nog gered voor de echo? Ik hoop het!

Jullie lullen wle echt veel zeg! Ik kan het echt niet altijd bijhouden.

Hier zn gang. Nog steeds niet geshopt voor de beeb. Maar wat ik bij Fem schreef die kleurtablet tip vn die collega doe ik zeker. ik heb zoveel nog van Jaime en heeft ze maar paar keer aangehad. Colelga vertelde dat roze oko blauw wordt dan.

Verder had ik van de week erg harde buik met pijn in het litteken van de ks. Zijn er hier die al een ks hebben gehad en nu voor de tweede keer zw zijn? En zo ja kennen jullie dat?
    Het was geen bandenpijn en bij het drukken op het litteken ging ik zowat door de grond van de pijn.

Heerlijk weer vandaag. Lekker cabrio gereden, al dan natuurlijk ook wat te klagen want het waaide wat...en was ook best erg warm en om nu de airco in een cabrio aan te zetten :(;) dat doen we maar niet.

Fijne avond, veel voetbalplezier alvast voor vanavond en morgen!

Groetjes Linda

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Haartjes zijn nog altijd lang ;)

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh vergeet ik nog beeb is hier juist echt klere druk. Ik voel hem wel de hele dag door. En keer o keer beneden op de blaas trappen en boven schaambot schopt hij erg hard. Ben benieuwd of deze ook in stuit blijft liggen.

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Senseemillia; hm, dat is zeker een goede tip ga het idd uitproberen, moet eerst alle babykleertjes maar weer eens tevoorschijn toveren ;). Ik heb bij de eerste geen ks gehad, dus daar kan ik je niks over vertellen... Ik heb idd veel vruchtwater, het is vandaag opgemeten :).

Hier ook een druk mannetje, maar omdat mn placenta ervoor ligt merk ik er eigenlijk niet zoveel van, ja als ie omdraait voel ik overal pijn in mn buik, maar verder eigenlijk niet.

Mn handen jeuken om verder te gaan met de kinderkamer :D hahahaha

14. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    @sense ik heb in dec 2006 een ks gehad, tot nu toe heb ik nog geen last van het litteken gehad.
    @moontje vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt. ik heb er ook al een beetje last van, gelukkig nog niet zo erg als bij de eerste zwangerschap toen kon ik op een gegeven moment niks meer.
    @buiken. zie hier mooie buiken voorbij komen. bij mij kun je nog niet echt iest zien omdat ik al een buik van mezelf heb. ik kan wel voelen dat het allemaal wat harder wordt.
    ik ben benieuwd welk geslacht gaat winnen. wij weten het maandag eindelijk. nu ik hier lees dat al zoveel dames het weten wil ik het ook echt heel graag weten, kan bijna niet meer wachten.
    ik denk dat ik de kleine ook af en toe voel. ik voel nl kleine plopjes in mijn buik en het zijn volgens mij niet meer mijn darmen.

15. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Meiden denk aan jullie vannacht voor degene die het zo moeilijk hebben s'nachts dat het een goede nacht mag worden!!

Slaapwel iedereen xxx

16. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Zo dames, heb even niet bijgelezen.. Heb er geen tijd voor. Sorry!
    Maar we hebben de echo gehad en alles zag er goed uit!!!! Joepie!!!!
    We weten wat het wordt. Maar ik zeg het hier niet. Zal Wendy en Zora wel even PBen.. Ben helemaal happy!!!

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @sensee: die van poobies had ik gezien idd....heb er nu 2 bij hipdesign gemaakt...krijg ik morgen binnen...
    over ks, ik heb bij mn 1e in 2005 een ks gehad en bij mn 2e en deze zwangerschap totaal geen last....dus zou t niet weten!

@kitty: jammer dat we t niet mogen weten;):D

@moedertjeB: leuk een meid! gefeliciteerd!

@zora: balen van de naam....!!!!!!

18. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Wat een drukte hier weer geweest zeg.
    Zitten jullie niet buiten met dit mooie weer.:D

Een hoop meiden hebben de 20 weken echo al gehad. Morgen zit ik op de 20 weken, maar moet nog 2 weken wachten. Het was er een beetje druk. Nou ja dan kunnen ze het nog allemaal beter bekijken toch.;)

Relatie met schoonzus is hier juist helemaal super.
    Mijn schoonzus is ook mijn vriendin. We delen alles samen, qwa lief en leed en vooral alle ins en outs over zwanger worden en zijn.
    Geloof dat dat redelijk uniek is als ik het hier zo lees van jullie.

Zora, ja das niet leuk natuurlijk. Ben ik ook bang voor hoor, wij hebben al 3 jaar een naam ( zowel jongen als meisje) en dan vlak voor je bevalt dat er net iemand je voor is.
    Mijn zus heeft het ook gehad met haar schoonzusje, ook een paar maanden eerder bevallen, en die had ook dezelfde naam als hun bedacht.

Fem, jippie een jongetje.

Marleen, ik hoop dat de komende weken snel voorbij gaan, en dat jullie goed nieuws te horen krijgen en een gezond kindje verwachten.

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    goeienavond!!!

kitty, heb nog niks gehad van je.. kan dat kloppen?
    ben wel benieuwd hoor!

ineke; als je twijfelt -> niet knippen!!

en weer een jochie !!! :):):)

zal t morgenvroeg weer bijwerken.. pc boven staat al uit

rest niet onthouden helaas maar hoop dat iedereen een goede n8 zal hebben!

truste!

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Goeie morgen, hier een zalige nacht gehad :)
    Nu vandaag naar het bos en de speeltuin met de kids van school en daarna oudercontact en rapporten, jaja het schooljaar is bijna voorbij!!!

Hier sinds zondag toch alweer 1 cm gegroeid! Van 83cm op de navel naar 84cm... vandaag waarschijnlijk de krampen... maar ze zijn nog niet echt voorbij dus dat belooft!

Deel Deze Pagina