@Lialien; ik ben een geboren piekeraar! hahaha... Piekeren is mijn middle name. Ik baal van veel dingen en denk dat dat onbewust mijn nachtrust verstoord. Maar het gekke is, ik kon vannacht alleen denken aan dingen die ik vandaag wilde bestellen voor de babykamer. Echt, ik zit raar in elkaar. Ik snap mezelf af en toe gewoon niet.
Denk dat je een beetje in de war bent, dit is onze 1e. Misschien ligt het aan mijn verwarrende schrijfstijl of aa onze hormonen haha...... Edit: Ik ga je niet terug PB-en.
Goeiemorgen! Hopelijk heeft iedereen weer lekker kunnen uitrusten vannacht. @ Fem: Leuk joh, een jongen!! Gefeliciteerd! En je hebt trouwens een prachtige buik hoor! Mooi rond naar voren. @ Marleen: Jezus dat is even schrikken! Goed dat jullie zo positief kunnen blijven. Laten we hopen dat het allemaal loos alarm is. Veel sterkte in ieder geval deze komende 2 weken. @ Lief: Wauw, jij ook al zo'n mooi rond buikje! @ Zora: Balen dat jullie 2e naam nu bezet is. Ik hoop echt zo dat niemand in onze omgeving de naam kiest die wij in gedachten hebben. Ik wil het geslacht trouwens wel weten hoor!! Ben nogal nieuwsgierig aangelegd Hopelijk is er niks ergs aan de hand met de niertjes. @ Schoonfamilie's: Wat is dat toch allemaal zeg? Het lijkt wel onmogelijk om een leuke schoonfamilie te hebben. Gelukkig kan ik wel goed opschieten met mijn schoonzusje en haar vriend maar mijn schoonouders..... Ik word soms echt ziek van die mensen! Altijd maar drama's en toestanden. Gewoon niet leuk dus. @ Mercedes: Gaaf dat je de kleine zo goed voelt! Ons meisje is ook lekker actief en ik voel haar heel goed schoppen maar dat ik er 's nachts wakker van word.... Nee dat niet @ Debby: Fijn dat je weer wat hebt kunnen uitrusten én dat je man de kleine heeft gevoeld. @ Lilalien: Pfff hier staat ook een berg strijkgoed waar je niet overheen kunt kijken.... @ Lot: Oh wat zielig van je zoontje Hopelijk werkt de antibiotica snel. @ Hier: Morgen moeten we naar een trouwfeest dus heb ik eergisteren snel een jurkje gekocht bij de prenatal. In de winkel vond ik het wel leuk maar toen ik het 's avonds nog eens aan deed, voelde ik me net een olifant Gisteren dus maar snel iets anders gekocht Mijn lijf ondergaat momenteel een mega groeispurt volgens mij. Mijn buik groeit super hard, heb nu ook redelijk last van bandenpijn en ook nog steeds geregeld harde buiken. Ik sta ook op het punt om uit mijn nieuwe d-cup te klappen... Help!
ben ook zo'n typeke zenne ,ik altijd alles goed hebben ,dat iedereen content is MAAR hetgene is je kunt NIET ALTIJD goed doen en dat moeten we beetje bij beetje leren denk ik. Ik zal van vrijdag op zaterdag ook liggen piekeren over de meubeltjes enz.denk dat vrouwen ergens een ingeouwd mechanisme hebben voor zoiets want mijn man denkt niet zoals ik (zou nogal in't 100 lopen)
@Margootje, maak je wel even een foto van jou in de jurk, ben wel benieuwd . En hier ook weer meer last van bandenpijn.
Hihi ,wat heb je gekocht ,anders fotootje?? Oja van de bh-en buikknappen ,zou mijn bv-bh's MOETEN gaan aandoen MAAR wil NIET
Mijn man maakt zich ook nergens druk over, haalt z`n schouders op, alles gaat er rechts in en komt er links weer uit. Waarschijnlijk heb ik mezelf aangeleerd om te piekeren voor 2. Want ja, als hij het niet doet, moet ik het maar voor 2 doen! En ja, ik wil ook alles te goed en te perfect doen en iedereen tevreden houden. En dat lukt niet altijd, dus moet ook maar m`n schouders ophalen en weer verder gaan!
@ Debby: ik weet niet of ik mezelf in het jurkje durf te vertonen Ik vermoed dat ik dus 20 euro heb weggegooid (gelukkig was het afgeprijsd!) Maar goed, omdat jullie het zijn ga ik wel even fotootjes spammen @ Lilalien: ik besefte ook net dat ik eigenlijk een zwangerschaps-bh moet hebben maar toen ik die dus in de prenatal zag hangen, dacht ik: no way dat ik dat aantrek! Die dingen zijn echt spuuglelijk!
Margootje, wat ben je streng voor jezelf! Ik zie een foto van een mooie zwangere vrouw in een sexy jurkje, niets om je voor te schamen. Je ziet er prachtig uit echt. Als het niet zo zou zijn zou ik het ook eerlijk zeggen.
Outfit nummer 2 is ook erg leuk. Vind ze beide leuk, in het jurkje kun je inderdaad goed zien dat je zwanger bent, maar niets mis mee toch, ik vind het wel leuk om er mee te promken haha. herinnert me eraan dat ik vanavond toch echt eens een buikfoto moet gaan maken.
Dank je Zora, echt super lief! In outfit 2 voel ik me toch net iets aantrekkelijker Ik ben ook niet echt het type dat veel jurkjes en rokjes draagt dus misschien is dat wel het probleem. Heb je nog steeds geen buikfoto gemaakt?? Echt dringend doen hoor! Anders krijg je er later spijt van!
@Margootje; ik ben het met Zora eens! Het zwarte jurkje vind ik leuker, een bolerootje of sjaal erbij en het staat hartstikke chique! Je buik wordt wat meer geaccentueerd, in het andere shirtje valt je buikje een beetje weg. En je bent echt een mooie vrouw!!!
hey meiden, hier even een berichtje van mij.... ik zit hier op de camping onder super oude olijfbomen, te genieten van de zon.... de reis is goed gegaan, we hebben alles lekker op ons gemak gedaan... Luka heeft gisteren al in de zee gezeten, en vriendjes in de speeltuin gemaakt. Vandaag even wat boodschapjes doen, en vanmiddag naar het strand. Hopelijk blijft de WiFi verbinding nu wel goed....gisteravond kwam ik er niet op, zitten hier met allemaal Duitsers, Slovenen etc, door het voetballen was alles overbelast.... meiden, tot gauw!!!
@ paint: Jij was het die op Texel woont toch? Hebben ze daar bij jullie op het eiland ergens een echoapparaat? Wij wonen in een redelijk groot stadje, maar voor de echo's moet ik toch echt naar Rotterdam, jammergenoeg. @ Debby: Wat gaaf zeg dat je man de kleine al geveold heeft. Hier twijfel ik zelf nog of ik nou de kleine al gevoeld heb of niet... Is PJ de koosnaam voor jullie kleintje of zijn dat de initialen van zn echte naam straks? @ Margootje: Je ziet op beide foto's erg leuk uit. Maar je kan op de eerste foto inderdaad veel beter zien dat je zwanger bent. Maar aangespoelde walvis... nee echt niet hoor!
oh ja, heb vanochtend mijn 2 mannen de kop kaal geschoren, beide hebben krullen van zichzelf....en heb nu echt een andere man en zoon....met name aan Luka zonder krullen moet ik wennen, maar hij wilde het zelf, en het groeit wel weer aan....haha.... zal deze week wat foto's spammen, ook die van de kinderkamer...toen ik ze voor vertrek wilde spammen was de accu van de camera leeg....dus jullie hebben nog wat tegoed!!