Mercedes en Lilalien, fijn he zo'n bewegend kindje Fem, dank je, wel leuk dat de mensen nu spontaan proficiat zeggen, al denkt iedereen wel dat ik nog maar 3 maanden ben, maar ach, binnenkort kunnen ze er niet meer naast kijken!!! Nony, veel succes, begrijp je gevoel wel hoo!
Lot, wat sneu voor jullie zoontje! Mijn neefje heeft het ooit gehad toen hij een jaar of 3 was door in zijn zwembroekje in het zand te spelen en een zandkorreltje had hem geïrriteerd
Graag gedaan hoor, en is 100% gemeend! Ik ben gek op rokjes en jurkjes, maar als jij je in de andere outfit fijner voelt moet je dat gewoon doen hoor. Dat is het balangrijkst. Heb wel buikfotos gemaakt met 8 weken en met 17 weken. Dus niet helemaal laten verstoffen haha. Luukske: Geniet er nog lekker van. Zou wel naast je willen zitten daar, hoewel het hier ook heerlijk weer is.
Margootje ,miljaar jij een aangespoelde walvis moet ik eens langskomen nondepie ,dacht al dat het een foto was uit een boekje een model ofzo ff man helpen krijg horens van zijn overdreven hobbygedoe.
@Margootje, wat zie je er prachtig uit in beide outfits! Een aangestrande walvis ziet er toch echt heeeeel anders uit hoor . Als je nooit jurken draagt, kan ik me voorstellen dat dat even vreemd is, je buik komt daarin ook meer uit. Maar niets om je voor te schamen meis!!! @Luukske, zat toevallig vandaag net aan je te denken en was van plan om je even een sms te sturen hoe het gaat, maar dat hoeft dus niet meer . Het klinkt als een overheerlijke vakantie, geniet er lekker van! Over 2 weken volg ik je qua vakantie dan . @Coco, PJ zijn de initalen van zijn koosnaampje, staat voor Pietertje junior. TOen ik zwanger was van Ryan hadden we met 10 weken een echo ivm bloedverlies en toen zagen we een arm door het scherm. Wij vroegen heel enthousiast aan de gyn of dat een armpje was en hij reageerde nogal bot naar ons gevoel. Maar goed, ik zei tegen manlief dat het net was alsof hij aan het borstcrawlen was en toen kwam de naam Pietertje als koosnaampje voor Ryan. Naar Pieter v/d Hoogenband. Moest overigens erg wennen toen hij geboren was, dat het niet meer Pietertje was, maar Ryan! En vandaag nu PJ .
heey meiden, a.s. maandag heb ik ook eindelijk de 20 weken echo, we weten het geslacht al wel maar ja je weet nooit dalijk is het ineens een meisje haha nee hoor zal wel meevallen het piemeltje was goed te zienmet de pretecho met 16 weken Bekijk bijlage 81093
Bekijk bijlage 81094 of vinden jullie van niet? duidelijk een jongen of niet???????? Hahahaha het zal me maar gebeuren
@Moontje, op die foto's is toch duidelijk een jochie te zien. Na mijn shopmoment,had manlief ook zoiets van stel het is dadelijk toch een meid,kun je alles wegdoen,maar daar gaan we maar niet vanuit.
Goedenavond , Ik zit poeha zo warm jeeeeeeeee ,wat gaat dat geven de volgende dagen Moontje ,hihi er groeidt idd een peimeltje in je buik ,overduidelijk vinden wij beiden (man en ik). Mmm denk dat mijn voorgevoel het voor mijn eigen zal mis hebben begin nu meer en meer op een meid te gokken.
Hoi meiden even ego. Heb vandaag 20 weken echo gehad en alles zag er supper goed uit. we zijn heel erg blij. het geslacht hebben we niet kunnen zien dus we laten het een verassing. Ik hoop dat iedereen het goed maakt.Iedereen met mooie echo's proficiat. lekker genieten nu!! Ik ga morgen even proberen om op iedereen te reageren,ga zo lekker voetbal kijken hihi knuff rosa
@Moontje; ik ken je gevoel hoor! Wij hebben ook met 16,5 week een pretecho laten maken en krijg nu opeens de twijfels van stel dat het een meisje is!! Maar de geslachtsecho ziet er zo anders uit dan bij Isa, dus het is echt een jongetje!! Dit is onze echo, duidelijk een jongen!
Lilalien, nog een weekje en je weet het ook! Joepie vind die echo's ook altijd prachtig! Jammer dat wij de onze zo niet hebben... misschien dinsdag?
Mag ik jullie advies rond dit aub? http://www.zwangerschapspagina.nl/vlinder-clubs/215963-advies-ivm-geboortekaartje-2ling-1-a.html#post7634240 mocht je het niet persoonlijk hier willen posten kan het ook per pb thx! en nu nog beetje tv kijken en bedje in SLAAPWEL !!
Coco, Ja klopt ik woon op Texel. En ja we hebben hier een verloskundige praktijk op het eiland inclusief echoapparaat. Maar voor de 20 weken echo moeten we wel naar den helder hoor ( het ziekenhuis) daar is de apparatuur een stuk uitgebreider. Hier helemaal happy. Vandaag de beep echt zien bewegen in mijn buik. We waren naar het strand en ik voelde het wel al lekker bezig zijn. En zo in ene zag ik mijn buik een uitstulping maken. Ik kon het 2 keer echt goed zien. Wat bijzonder. Het eerste echt bewijs dat er een kindje in mijn buik zit. En dat op precies 20 weken rond.