pffff wat een nare berichten over de aambeien.. hoop dat niet mee te hoeven maken.. of is die kans groot als je zwanger bent?? de zon doet me zeker goed maar niet genoeg bijkbaar... blijft doorgaan dat rotgevoel en hoesten. maar goed.. genieten van de zon doe ik wel gewoon.. ben niet ziek genoeg om in bed te blijven liggen hoor! gisteren is de eerste kitten opgehaald en vandaag misschien de andere 2 dus dan beginnen we maandag aan de babykamer.! (man heeft middag diensten dit weekend anders vandaag al) fijne dag allen en tot snel!
Mocht je het weer krijgen: CURANOL! Echt een wondermiddel!!!! De vk adviseerde dat bij mij na de bevalling en dat helpt zooo goed. Met Ryan heb ik ze 2x weg laten snijden, nooit meer, dat doet zo'n pijn!!!!
Debby, brr wat een nare berichtjes over die aambeien! Heb er geen ervaring mee (en hopelijk blijft dat zo) maar ik hoop dat iedereen er hier snel vanaf geraakt!!! Fem, waar ga je naartoe in België? Alvast veel plezier hier in ons maffe belgenlandje gewenst! Zal wel lukken he met zo'n stralend weertje Ik heb vanmorgen al de eerste zomerkoopjes gedaan!!! Het is braderie in de stad (Sint-Truiden) en daardoor al vele kortingen! Bij H&M 1 kopen, 2de gratis dus heb nu kleedjes gekocht in 2 maten => 1 voor nu en 1 voor binnen een maandje
De blije doos heb ik bij Prenatal afgehaald Ineke Heerlen ,even opvoorhand gebeld en ze zetten hem aan de kant voor je. Er zaten pampertjes maatje 1 en 2 in met meetindicatie als ze geplast hebben ,kortingsbonnen ,rompertje ,speentje ,zalfje voor de poep ,spuuglap ,vele boekjes en infobrochures. Thx dames ,ik kom vanavond of morgen uitgebreider praten , we zijn net thuis ,donderwolk boven zijn hoofd lijkt weg. Nu maar hopen dat hij wegblijft tijdens de opbouw van de meubeltjes! Alles naar boven gezeuld en nu eerst een hapje eten dan timmeren. Het is deze geworden met halve maan hendels : IKEA | Garderobekastsystemen | PAX systeem | PAX | Garderobekast met 2 deuren en deze commode : IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | MALM | Ladekast met 6 lades Foto's volgen nog beloofd en aambeien heb er enorm schrik voor heb 1,5 jaar na de bevalling ermee gelopen en ze zijn uiteindelijk weggegaan mja met IBS erbij is zoiets wat het blijft doen terugkomen. DIKKE ZOEN voor iedereen !!!
Kitty ,2 jaar zwanger hemel Te snel gaat het niet het is een persoon die niet graag zijn portemonnee naar bovenhaald. We waren 377 kwijt voor ook nog hallogeenlampjes erbij. Luukske ,kidsf.ken ik ook ja ,heb je fotootje? 2de hands wilde mijn man niet hij zei dat Ikea niet zo duur is en om dan te evenaren nieuw vs.2e hands (moet hardop lachen als ik dit typ) Fem ,leuk een nieuwe wasmachine en bbq mmmmmmm is al 2 jaar geleden voor ons.Kan hier niet dat doen hebben geen tuin. Wendy ,joepie jij ook al aan't hunkeren voor de babykamer in rode te maken ,had je snel reactie voor je poezels weg te krijgen? Wat ik dus ''erg'' vind is dat onze kater niets maar dan ook NIETS meer van mij moet hebben sinds mijn + test.... Hij beziet mijn man nu als 'moeder' Ineke, ooooooooooo leuk ,even komen spammen met de kleettjes! In Prenatal was ook zoveel leuks ,zucht ik zei nog jammer dat we het geslacht nog niet weten tegen mijn man en hij kon enkel zeggen buikies op de zwangeren die er rondliepen Er zitten dus 16 mini pampertjes in de doos ,ben al helemaal verliefd
ja zeker wel! alleen vandaag zijn ze komen kijken voor de andere kittens en ze willen ze wel maar ze kunnen pas over een week mee... mja.. dan w88 we nog maar.. vandaag kat langs de weg zien liggen... dacht dat ze misschie nog zou kunnen leven dus ben ff gaan checken... van dichtbij bleek dat dat niet mogelijk was.. die was hartstikke dood.. maar ja.. toen stond ik er naast en kon het niet over mn hart verkrijgen om ze daar te laten liggen dus heb ze mee genomen... dieren ambulance gebeld.. dierenarts (ze had een kokertje maar kon de mensen niet bereiken...) kon ik haar naar de DA brengen om haar gekoeld te bewaren, en toen kreeg ik de baasjes toch nog te pakken uiteindelijk.. die schrokken heel erg en ze zijn haar meteen komen halen en eeuwige dank voor alle moeite die ik gedaan had... jammer hoor.. was een mooi beestje en pas 9 mnd oud..
Prachtig gebaar Moontje!!! Zou ook zeer dankbaar zijn als je zoiets voor ons zou doen ben ook zo'n dierenvriend. Manlief is nog bezig aan de commode Blijkt onze lamp te groot te zijn dus die vliegt voor een andere want krijg de kast deur rechts anders niet open. De opkuis zal voor morgen zijn ,wat een WARM HEET WEER IEKS
Haha, ben gelukkig niet de enige die last heeft van zwangerschapsdementie.. @ Lilalien; Ben blij voor jou dat jullie vandaag nog meubeltjes hebben gekocht! Staat het inmiddels al in elkaar?? @ Debby; oh wat lijkt dat mij verschrikkelijk zeg, aambeien... Ik hoop dat ik er geen last van zal krijgen.. Jij een dikke knuffel. @ Wendy; hopelijk knap je snel weer wat op meid! @ Hier; vandaag even wezen winkelen... Nou, ik ga volgende keer wel alleen.. We hebben helemaal NIKS gekocht!!! Alleen een opstapje voor bij de wc voor ons dochtertje. Maar voor de baby helemaal niks! Ik wou zo graag even rondneuzen, maar vriendlief had er geen zin in en wees alles af... Nou dan niet. Volgende keer maar alleen, dan slaag ik vast en zeker . Mannen... En nu nog even lekker genieten buiten. ZWAAI!!!
@wendy: ach gos....arm beest! wat goed van je dat je m hebt meegenomen en de baasjes hebt gebeld! top! @lilalien: leuke meubeltjes!!! zal vast goed staan! wat een nare berichten over aambeien...bah! sterkte allen! @hier: warm, warm en nog is warm maar dat zullen jullie ook wel hebben! hier gaat t met t bekken niet echt top....vannacht zo'n pijn gehad...en vanmorgen echt janken om eruit te komen....denk echt dat t door t werken op donderdag en vrijdag(achter elkaar) komt....dus ga volgende week maar is praten op mn werk...want dit is echt klote morgen gaan we een dagje naar t strand, dus dat wordt relaxen(hele familie gaat mee dat scheelt)
@Wendy, idd een heel mooi gebaar. @Lilalien,hoever zijn jullie? @Aambeien,gelukkig nog geen last van,maar zijn echt ondingen. @Hier,vandaag de piekstok voor de klamboe gehaald,voor de rest lekker rustig onder het afdak vertoefd.Zoon had nog met een vriendje een waterballonnen gevecht,heb zo´n 80 waterbalonnen gevuld.
hoi meiden poeh poeh wat is het warm he ik ben wel een beetje zenuwachtig voor maandag ik hoop dat alles goed is bij de 20weken echo
oeh moontje! spannend hoor! succes alvast voor maandag! ja een lief gebaar... maar toen ik er aan begon dacht ik 'wat haal ik mezelf nu weer op mn nek?' haha.. gelukkig heb ik de baasjes nog kunnen bereiken en zijn ze me zo dankbaar omdat ze nu weten hoe het met floor is... ook al is dat niet goed.
hier ook flink last gehad van de warmte trouwens.. normaal kan ik er super goed tegen maar nu ineens niet meer... heb net om 21.00 uur nog de ramen staan doen omdat het er overdag gewoon te heet voor is.. en was hoog nodig! maar overdag staat er hier ook de zon op dus dat is niet handig.. nu wachten.. nog 30 a 45 min en dan is manlief weer thuis!!!!! ||
Ben helemaal ready , heb na de kuis er lavendelgeurzakjes ingelegd en alles staat open eens de nieuwe lamp ophangd en het wiegje staat mogen jullie foto's zien. Sch.moeder heeft het wiegje dan toch omgetoverd ,matrasje is besteld ben benieuwd want weet niet hoe het eruit ziet Man was klaar om 21 uur ,arme arme man Heb hem een dikke zoen gegeven voor zijn prestaties Hier staan 2 waaiers op want het is echt niet houdbaar