Goeiemorgen iedereen!!!!! Hier wel lekker geslapen, maar wel benen en armen onder de dekens vandaan hoor Hier is het gelukkig in de woonkamer erg 'koel' want dat is non het oude gedeelte van ons huis... keuken ligt in een bijbouw waar het erg warm is...
Meiden, wat een weer he??? Gisteren heb ik een koel voetenbad genomen, hielp echt tegen het hete gevoel, is dus echt een aanrader . Zo, nu weer snel verder genieten!!!!
Fem oh heerlijk ,een goede aanrader ,ik ga seffes als we de kindjes gaan ophalen een koel badje nemen ,lekker lang uitweken Ineke ,zo slaap ik ook altijd ,ik moet iets van deken hebben. Straks de dekbedden van de kinderen hun bed halen want ondanks ik ze niet toedek ze kruipen zelf eronder na een tijd en met zo'n weer neen heb teveel schrik dat ze overhit geraken als we het niet opmerken. Heb het kamertje al wat versierd en een deel van lakens in de lade gelegd ,heel de kamer ruikt nu naar lavendel
mee eens! ben ook meer binnen dan buiten nu.. pffff! maar toch wel lekker.. de buren van 2 deuren verder hebben 6 (!) kinderen, en nummer 7 op komst, en die hebben ook een zwembadje staan en is wel leuk om daar die 'zomergeluiden' van te horen. ook bij het strandje bij ons achter is het al weer lekker druk en het frietkot wat erbij staat doet ook z'n werk en veroorzaakt ook lekkere luchtjes. haha.. vind dat altijd het ultieme zomer gevoel. alleen manlief is weer werken.. en ik moet naar de verjaardag van zijn neefje vandaag. eerlijk gezegd geen zin in omdat ik daar met de auto naar toe moet en heb geen airco. en maar klagen.... (sorry hoor) even wat leuks.. die kittens zijn eigenlijk nog wel schattig dus ben wel blij dat ze er nog zijn, en voor de babykamer moeten we eerst het rolluik nog laten repareren dus is niet zo erg dat we nog even niets kunnen doen. beter zo. nog leuke plannen vandaag of blijven we allemaal een beetje rondom huis?
wij zijn net bij mijn oudes geweest, doen we elke zondag middag lekker broodjes eten en dan komt mijn tweelingszusje ook met haar kroost! Nu moeten we naar de opendeurdag van de gehandicapteninstelling van mijn schoonzus... BAH! heb ik echt geen zin in!!! Het is 30°C!!!!! EN je doet haar daar geen plezier mee want ze zit liever binnen te spelen dan buiten in haar rolstoel vast tussen lawaai en mensen (is ze bang voor) maar ja... schoonmoedertje heeft weer zitten huilen omdat we niet wilden gaan... EN ik heb wel andere leuke dingen voor ogen op mijn verjaardag!!! Gelukkig blijven we niet lang en gaan we vanavond een boswandeling maken gisteren al met zusje en co een terrasje gaan doen, ook heel gezellig!
Wat een hitte vandaag he.. Ik kan me voorstellen dat je er neit op zit te wachten om naar je schoonzus te gaan Ineke!
Hier vanochtend lekker naar artis geweest en de nieuwe videocamera uitgeprobeerd, erg leuke films gemaakt . En vanmiddag lekker het badje in de tuin voor Ryan en wij met onze voeten erin . Nu even lekker binnen afkoelen, hier is het nog lekker qua temp.
Ineke gefeliciteerd dan met je verjaardag! Debby leuk hoor naar Artis! Ik ben gek op de dierentuin. Wendy geniet nog maar even van de kittens. Lijkt me erg lief! Fem heerlijk zo'n koel voetenbadje, prima idee! Lilalien, hmm heerlijk, lavendelgeur. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij hebben voor een bruine kinderwagen gekozen. Past o.a. goed in de woonkamer hihi. Pff wat een weertje, ik zit in de tuin met het laptoppie op schoot. Ilse is nog aan het spetteren in het bad. We hebben net de bbq even aangehad en de buikjes zijn weer goed gevuld. Ik ga straks nog even naar ons maandelijkse bingo-avondje met moeders en schoonzusjes. Erg oudbollig, maar o zo gezellig! Eerst zo nog even gauw onder de douche springen, geloof dat dat geen overbodige luxe is. Al kan je vaak meteen weer opnieuw beginnen, als je helemaal in de kleding gehezen bent.
@lilalien, kan van hier af geen foto's spammen, is erg traag die verbinding.... @ineke, jarig? gefeliciteerd!!! @aambeien, gelukkig geen last van.... @last van de zon/hitte....heb al een zonneallergie, dus heb factor 50+ en een of ander smeerseltje, en nu in de zwangerschap kan ik gewoon niet snel, alles gaat traag.... @all, vandaag wilden we gaan shoppen, en blijkt het zondag te zijn....we zijn helemaal het tijdsbesef kwijt....heerlijk....
@Miza, op de camping doe ik ook altijd mee aan bingo, vind ik gezellig . Veel plezier dus . @Luukske, wat heerlijk dat jullie het tijdsbesef al kwijt zijn!!! Dat klinkt als een goede vakantie . @Ineke, gefeliciteerd met je verjaardag dan .
goeiemorgen meiden, ben hier wakker geworden met een zacht geluid van de zee op de achtergrond, en vogeltjes die fluiten...zo meteen even naar de bakker verse broodjes halen.... gisteren een beetje verbrand, het is hier ruim 30 graden, maar de plaats waar we gisteren waren voelde zeker 5 graden warmer aan.... vandaag naar het strand, daar is een grote speeltuin bij dus Luka vermaakt zich wel...ik neem mijn puzzelboekje mee.... heb het boek van "de gelukkige huisvrouw" daar zo uitgelezen, terwijl ik niet zo'n lezer ben.... ga me nu eens begeven aan het "voornamen" boekje....hubbie en ik worden het niet eens over een naam...heb er zelf 1 in gedachten, maar dat doet hubbie te zeer aan een collega denken....
oeps.. daar heb ik over heen gelezen... nog gefeliciteerd ineke! luukske.. dat klinkt goed. ... zee'tje.. vogeltjes... verse broodjes.... hier weer slechte nacht gehad.... vanaochtend hoestend wakker geworden en dat is een 20 min aangehouden... tot bloedneus toe.. en heb er sinds een paar dgen ook verschrikkelijk pijn in mijn knie bij.. vandaag toch maar es even naar de dokter.. wel begin ik volgens mij de kleine uk steeds duidelijker te voelen!
Goeie morgen iedereen! Iedereen de warmte gisteren goed doorgekomen? Ik heb echt behoefte aan een zwembadje!!! We gaan er waarschijnlijk eentje halen Hier het laatste weekje voor mijn vakantie tot de laatste week van augustus!! Ben zo blij, we gaan wel thuisblijven maar als het zonnetje schijnt ist hier ook gezellig he Bedankt voor de wensen en veel succes aan de meiden met echo vandaag!
Ineke,nog gefeliciteerd met je verjaardag. Iedereen die vandaag een echo heeft veel plezier. Luukske,lekker genieten,lekker verse broodjes. Miza,nog gewonnnen? Konden jullie gisteren ook niet op ZP komen,had net alles doorgelezen en wilde reageren,maar toen kwam ik er niet op. Iedereen vandaag weer lekker genieten van het mooie zonnige weer,hier niet veel bijzonders,gewoon lekker rustig aan.
Goedemorgen, Vanochtend werd ik wakker en de pijn lijkt iets minder te zijn van de aambei. Gisteravond alles bij elkaar gehuild, ik kon niet meer. De aambei deed pijn, het insuline spuiten deed pijn , gewoon even alles bij elkaar... @Luukske, dat klinkt heerlijk, zeegeluiden, verse broodjes . @Wendy, wat vervelend meis dat je weer een slechte nacht heb gehad . Inderdaad maar even naar de ha! @Moontje en Aapje, succes en veel plezier met de 20-weken echo! @Ineke, laatste weekje voor jou en dan vakantieeeeeee!!! En met dit mooie weer hoef je toch ook niet weg .