@Moontjee, jeetje wat een opmerking van een "vriendin"...ze heeft zeker zelf geen zw.schap of kinderen?! @Wendy, inderdaad op tijd zeggen als je schoonmoeder zich ermee gaat bemoeien, maar hopelijk is het allemaal niet nodig! @Coco, wat heerlijk dat je het allemaal nog trekt (ik=jaloers ). @Zora en Kitty, hier nog iemand die sinds een paar dagen ineens weer 's ochtends en soms ook 's middags overgeeft . @Zora, mooi buikje! @Nony, wat leuk, gefeliciteerd een meisje erbij!! @Wuppie, wat heerlijk dat jij je ook nog zo goed voelt!
Had vanmiddag even gekeken voor traktaties voor Ryan op het kdv en psz als PJ geboren is. Ik denk dat dit het gaat worden, zijn lolly's van spek.
@debby leuk die lolly's ik was toevallig ook net op internet aan het kijken voor tractaties... ik den k dat het kleine cupcakes worden met roze topping...
Dat is inderdaad ook heel leuk! Zoiets wilde ik eerst ook doen, maar wij hebben toen Ryan 2 werd ook cake getrakteerd en die mochten de kinderen dan zelf versieren. Dus wilde nu dan wel iets anders .
@nony: oke helemaal leuk dan t shoppen!!!!! shopse! @debby: geinig die lollies! is wel weer is wat anders idd!
Debby; welkom bij ons kotsclubje haha! Nee is niet leuk... Wat een leuke traktaties! Ik moet er ook nodig eens over nadenken... Bij de psz waar mijn dochtertje heen gaat, moet het wel een gezonde traktatie zijn. Dus die speklolly's of cakejes gaan het niet worden helaas. Moeilijk hoor. Iemand tips?? Trouwens, ben 10 nov uitgerekend en ze is 29 oktober zelf jarig. Dat wordt dan twee keer snel achter elkaar trakteren.. Leuk hoor. Zijn jullie allemaal ook al bezig met geboortekaartjes? Het enige wat ik geregeld heb is de kraamzorg.. Voor de rest nog steeds niks gekocht, nog niets aan de babykamer gedaan.. Helemaal niks. Ben ik zo laat? Hoe ver zijn jullie???
Wij hebben nog niets gedaan alleen kraamzorg, we gaan nu denken over een naam....in augustus de babykamer... Ik ga nu wel aan geboorte kaartje denken, heb ik de vorige keer zelf gemaakt en wil dat nu weer...dus veeeeel internetten. Heb net eerste kadootje voor beebje gekocht een mini pettycoat... ik wil een foto van haar maken met rokje de rest bloot (a la anne geddes) op een witte achter grond...en dit kaartje gebruiken als uitnodiging voor babyshower...extra bij geboorte kaartje.....ohhhh kan niet wachten..
Haha, klinkt leuk Nony! En ik ben dus niet de enige die nog helemaal niks gedaan heeft.. Ineke; jij hebt toch eens een vraag hier op het forum gesteld over leuke zwangerschapsshirts?? Het leek mij zo leuk om een shirt te kopen met babyvoetjes er op.. Ben je die nog ergens tegen gekomen?
Buikbanden met voetjes op vind je ook bij Prémaman! EGO => verwarring!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De vroedvrouw was bij de 16 weken rotsvast overtuigd dat we een jongentje kregen en ook ik moet toegeven een (klein) piemeltje gezien te hebben... NU op 19 weken zei onze gyn duidelijk schaamlippen te zien en het piemeltje was spoorloos!!! Maar onze uk zat niet stil en 'ploef' rugje te zien en benen gesloten... Zou het kunnen dat het op de 16 weken nog niet duidelijk was?
Wij zijn net terug van het strand, heeeerlijk! Ryan was helemaal nat tot aan zijn luier aan toe . Hij was meerdere keren in een plas van de zee gevallen en een lol dat hij had ). @Kitty, hahaha gelukkkig mag ik bij de club . Ryan is ook 31 oktober zelf jarig en ik ben 1 november uitgerekend, dus combineer de traktaties voor zijn verjaardag EN de geboorte van zijn broertje. Misschien dat ik we nog een leuk weggeefcadeautje erbij doen of zo. @Geboortekaartjes, die hebben wij al uitgezocht en de tekst is ook klaar, moet ze alleen nog even bestellen. Maar dat komt ook omdat ik natuurlijk al zooo lang thuis ben, dus heb alle tijd voor dat soort dingen . @Babykamer, het wachten hier is op de kast voor Ryan, zodat de kast op de babykamer leeg kan en dan kunnen we weer verder met verven. Het is makkelijker om een lege kast even naar voren te schuiven dan een volle . En we zijn nog druk met de muurschildering, maar door het mooie weer komt daar steeds weinig van. @Nony, dat klinkt als leuke ideeen allemaal! @Ineke, ik weet wel dat met 16 weken het geslacht wel moeilijker te zien is. Vandaar dat ze het bij ons ook "standaard" rond 18 weken doen (pretecho). Wanneer heb je de 20 weken echo?
20weken was dus vandaag op 19w2d... volgende echo pas op 3 augustus, maar ik bel morgen eens naar de vroedvrouw... hopelijk krijg ik daar een nieuwe echo en ik wou haar spreken ivm bandenpijn (kindje ligt blijkbaar nog erg laag) en moest van de gyn oefeningen doen maar die heeft hij natuurlijk niet uitgelegd...
hey meiden, hier weer even een berichtje uit Kroatie.... we krijgen dadelijk bezoek van een paartje uit Slovenie en een jongen uit Oostenrijk....gezellig babbelen voor de caravan, maar zal het niet laat maken, hubbie vindt dat wel leuk, maar ik duik liever op tijd mijn bedje in.... heb me wel eens heerlijk verdiept in de jongensnamen....eindelijk....heb hubbie een kort lijstje gemaakt, en GELUKKIG zaten er 2 namen bij die we beide wel leuk vonden...dus de strijd is nu tussen 2, alhoewel 1 van de 2 meer mijn voorkeur heeft.... hoop dat hubbie de knoop kan doorhakken, want ik wil namelijk wat spulletjes bestellen voor de geboorte....ik weet het, heb nog alle tijd, maar gezien onze voorgeschiedenis wil ik alles met 25-30 weken klaar hebben....ik ga er deze keer niet van uit, maarja, ik hou het in mijn achterhoofd.... @ineke, jeetje snap de verwarring.... moet zeggen dat ik wel heb gehoord dat een meisje achteraf een jongen bleek, maar andersom hoor je het veel minder....ben benieuwd.... is een andere/ sec. opinion geen optie? of kunnen jullie het aan om nog 20 weken te wachten op een verrassing? neem aan dat je wat gericht wilt aanschaffen, of al hebt gedaan? @debby, lekker genoten van de zee!! heerlijk.... hier vanavond ook een ijsje gaan eten aan het strand.... @geboortekaartje, tekst etc zijn klaar....alleen de layout moet ik nog maken....maar weet precies hoe en wat....
@Moontjee, jeetje wat een opmerking van je "vriendin" @Zora, mooi buikje! @Nony, wat leuk, gefeliciteerd een meisje erbij!! @Ineke,ow dat is schrikken,hoop dat je snel duidelijkheid hebt over wat het nu wel is. @Traktatie,ik denk dat ik van die babyflesje met snoepjes bestel om uit te delen. @Geboortekaartjes,we hebben wel al een idee wat we willen,nu even kijken of ik een proefdruk o.i.d. kan laten maken. Vandaag gewerkt maar was me toch misselijk,komt door het weer denk ik,was blij dat ik weer thuis was. Nu 3 dagen vrij en dan het weekend werken.
hoi meiden jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst,ik probeer morgen even te reageren op iedereen. ben nu erg moe en ga zo heerlijk naar me bedje. vandaag een echo gehad en het is overduidelijk we krijgen weer een meisje we zijn supper blij. liefs rosa
Ja, ik ga morgen echo vragen om een nieuwe echo bij de vroedvrouw... is me veel te spannend voor een nieuwsgierig mensje zoals ik anders is het toch nog 5 weken wachten bij de gyn en dat zou me echt nerveus maken vrees ik!!! Gefeliciteerd rosa! Heb je misschien een echo van het geslacht? Dan zou ik eens kunnen vergelijken...
Lief je mag zeker hier je ei even kwijt hoor en je zeurt niet. Een meisje die niet fit is dus rekent op haar moeder en dan voel je jezelf ook ellendig. Ik hoop dat je snel bij de fysio terecht kan zodat ze iets voor je kunnen betekenen. Ik snap je gevoel dat je niet wilt zeuren omdat zwanger zijn leuk moet zijn maar als je zoveel pijn hebt moet je echt aan jezelf denken en niet aan je collegas of mensen om je heen want jij bent degene met pijn en als je na je bevalling nog zo'n pijn houd dan sla je jezelf voor je hoofd dat je geen stapje terug heb gedaan hoe moeilijk ook jij bent degene die voor jouw en de baby zorgt verder doet en kan niemand dat hoor. Het bloedverlies en harde buiken maakt je onzeker bij twijfel altijd de vk bellen en hoop dat dit niet meer terugkomt. Sterkte! Wuppie, floradix helpt ook voor ijzertekort, moet ik gebruiken van de vk. Peertje duidelijke geslachtsfoto zeg! Debby leuke traktatie, en een goed idee ook ipv van beschuit of lange vingers met muisjes wat meestal getrakteerd word. Kitty hier waarschijnlijk hetzelfde, Tygo is de 13de jarig en de 17de uitgerekent dus of 1 traktatie in een of 2x trakteren. En ik heb ook alleen de kraamzorg nog geregeld zijn nog beneden aan het verbouwen dus na de vakantie eens verdiepen voor de slaapkamers. Ineke ja het kan met 16 weken nog niet helemaal duidelijk zijn maar wel erg verwarrend zeg. Dames met een goede echo en het geslacht gespiekt gefeliciteerd! Donderdag hebben we de 20 weken echo en vind het erg spannend. morgen met Tygo naar het zh voor controle voor zijn piemeltje. Verder gaat het hier wel aardig, wel last van mijn isschias en mijn buik groeit even hard nu maar geniet van de kleine trapjes die ik voel.
ow kitty! das raar! nu snap ik je pb'tje ook..... had je al veel ge-boy-geshopt???? pfff hier is mijn man dus ook bang voor.. dat het a.s. vrijdag ineens niet blijkt te zijn wat we tot nu toe denken wat het is..
bedankt lot voor t reageren op mn foto.....! snap best dat niet iedereen kan reageren op iedereen en dat je niet blz terug gaat lezen...maar vind t toch erg jammer dat er niet gereageerd word op mijn pretecho....maar goed....zal wel aan mijn hormonen liggen ofzo.....maar ik ben ff klaar! *erg teleurgesteld is*