November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey peertje... heb idd niks over je echo geschreven maar heb wel 3 minuten naar je 3d foto zitten staren hoor!
    sorry dat ik er niks over zei en dat is vast ook voor anderen zo.., soms lees je gewoon over bepaalde berichten heen.. hoe leuk ze ook zijn.. heb dat ook al een paar keer gehad dat ik zelf heel happy was over iets en dat hier kwam melden maar dat niemand er iets op reageerde...

maareh: vind het ook al best een mooie foto hoor! maar leuk dat je nog een keer terug mag komen! :):):)

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    He Peertje, die foto is me helemaal ontgaan!!!
    Leuk zeg, en meteen goed vergelijkmateriaal voor mijn snelwegdraaiende beeb :) lijkt inderdaad een meid!

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Peertje,sorry dacht dat ik gereageerd had.Maar is echt superleuk.Wij gaan rond de 28 weken voor een 4d echo.

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Zo dames, vandaag de laatste officiële werkdag voor de grote vakantie!!! JOEPIE!!
    Het is deze week wel nog 2 voormiddagen poets-actie in school maar dat telt niet echt mee he :)
    Daarna is het genieten tot de laatste week van augustus!!!

Ik ben eruit: straks ben ik de vroedvrouw voor een nieuwe echo!

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Goedemorgen.

Lot zal is even kijken naar de floradix bedankt voor de tip.
    ook hier genieten van de trapjes van de beeb heerlijk alleen doet hij het als ik moet slapen.;)

Ineke dit blijft bij mij dus ook in me achterhoofd zitten wij hadden de pretecho met 17 weken. Heb gelezen dat dit wel vaker gebeurd ben benieuwd wat het bij jou wordt.

Peertje mijn berichtjes word bijna nooit op gereageerd ik denk dat het iets te goed met me gaat :(
    Jammer dat de beeb zich niet zo goed liet zien maar wel leuk dat je nog eens terug mag komen.

Rosa gefeliciteerd met je goede meisjes echo.

Namen is hier ook nog een heel grijs vlak hoop dat er in de vakantie wat duidelijkheid komt.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Kitty: Ik ben ook nog niet echt opgeschoten hoor. Heb me aangemeld voor kraamzorg. We hebben het kamertje helemaal leeggehaald, maar daar gaan we pas aa beginne als we wete wat het geslacht is. En ik heb nog maar één klei dingetje zelf gekocht.

@ Ineke: O, wat raar zeg. Ik weet het niet hoor, vanaf waeer ze het wel of niet goed kunne zien. Maar het lijkt me voor jou nu wel verwarrend.
    Heb je al ee hoop jogesdigetjes gekocht?

@ Rosa: Gefeliciteerd met jullie meisje!

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    meiden, bedankt!
    was gister erg teleurgesteld maar t viel me gewoon even op, dat er na mij gelijk werd gereageerd en verder niks wordt gezegd...komt dan niet leuk over! maar goed,....we hebben weer lekker geslapen, dus mn bui is weer over!

@wuppie: misschien moet je ook maar gaan klagen;):D
    hier is t ook nog grijs....komt de zon nog?(die gister eindelijk een groter zwembad heeft neergzet)

@ineke: lekker zo'n vooruitzicht meid!

@mercedes: leuk! echt een aanrader!!!!

@wendy: ja meid ik weet t;) soms boeit t me ook echt niet of er gereageerd word.....maar nu was ik erg teleurgesteld.....*hormonen!!!*

nou vandaag wat vakantie inkopen doen en dan verder niet veel!

fijne dag allemaal!

8. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Goedemorgen iedereen ,

Peertje ,ik heb met bewondering naar de echo's gekeken ,ben echt jaloers op iedereen die telkens zo mooie echo's krijgen
    (ik met zo onduidelijke dingen).
    Bij mij is ook vaak niet gereageerd op de echo's ,eigenlijk iedere keer buiten mijn buddy en een paar enkelen.
    Nu het excusse dat niet iedereen op iedereen kan reageren ok ,
    maar op foto's of echo's dat is erg persoonlijk dat vind ik dus niet hetzelfde.

Nony en ROSA ,PROFICIAT MET JULLIE MEISJES !!!

Nony ,erg spijtig dat je gesckachtstest uit de USA niet klopte ,ik was er wel erg benieuwd naar ,mijn man ook trouwens.
    Heb het ooit op tv gezien en bij die dame een mama van 3 jongens ,zei de test ook een jongen en er kwam toch een meisje.

Kitty en Zora ,dat spuigen hier idem ,telkens als ik mijn medicatie en vitmaminen in pak denk ik hou vol niet spuigen en dat gevoel ik haat het.En het spugen kan overal gebeuren als ik me douche ,in de auto ,heb overal al extra zakjes mee maar toch zit je maar te rijden en moet je halsoverkop aan de kant...

Zora ,mooie buik hoor!

Lief en debby ,hoe is het nu met jullie?

Debby ,die traktaties zien er wel erg leuk uit en jammie ,ik lust graag spek ,maar hier in BE hebben ze dat niet veel in de winkel.

Mercedes ,geniet van je 3 dagen verlof!

Lot ,veel succes met je controle voor je beide kindjes en verzorg je toch maar.

Wendy ,ik herken ook uw gevoel ivm.sch.fam.ik was zondag zo opgejaagd na thuiskomen ,moest echt 2 uur bekomen.
    Ervan uit gaan omdat we ons stulpje te koop hebben gezet omdat ons 3e kindje een 'ongelukje' zou zijn...ze zien ons 2 weken niet en mij dan erna ook niet ben het moe continu hun gez**k te aanhoren over hoe zij denken en alles zouden willen.

Nu jullie weten nog de wieg die ik had (ofwel nog heb)ik verfde het onderstel en ojee zo moet dat niet nee dat is niet goed en begon ze erover te vegen met de borstel met klontervorming tot gevolg en strepen.En dan nog NIET doorhebben te stoppen had goesting om der kop in de verfpot te duwen:)
    Dan hoor ik nu nadat ik had aangedrongen de wieg naar de kringloop of containerpark te doen ,wil ze hem ineens in orde maken en met nogeens de nadruk dat haar man het onderstel OPNIEUW heeft afgeschuurd en zitten verven :x

Luukske ,hoe ish et nog met je verbrandheid?
    Leuke avond gehad met die mensen?

Wuppie ,maar goed dat alles ok gaat mag ook wel!

Moontje ,heb je nog van je vriendin gehoord of wat ga je ermee doen?

Ineke buddy wat lees ik nu :$ kom ons toch maar snel zeggen wat er nu van is ,pas op heb ook schrik als ze zouden zeggen dit of dat geslacht en erna het niet zo zou zijn ,daarom de 3/4D echo om zekerheid en dat in de solden.

Gisteren ben ik wel af en toe komen piepen ,maar de fut niet om te reageren.We zijn naar school gegaan voor de zoon zijn kleuterdiploma te vieren ,was erg HEET ,dus we zijn ook niet lang gebleven ,mijn moeder en jongste broer waren er ook even bij.
    Kreeg bijna ruzie met mijn moeder altijd als ik wat regel begint ze erna dwars te doen ,commentaar te geven en heb ze dat erna maar even gezegd dat het niet fijn is om zo altijd uit te komen.
    Want anders krop ik dat weer op zoals zondag bij de sch.fam.
    Ik heb zeer weinig aan mijn eigen ouders ,kort omschreven ik was ongewenst en mishandeld tot ik het huis uitging ,mijn 2 andere broers waren zo niet behandeld want zij waren welkom.
    Ik krigj ook telkens de krop in men keel als ik dingen hoor op't nieuws van hoe je kinderen moet ondersteunen als ze met een slechte puntenkaart thuiskomen enz.te denken hoe dat voor mij ging dat wens je niemand toe.

Ander onderwerp ,voor vandaag staat er niet veel om te doen ,seffes weer allemaal badderen ,dadelijk opkuisen/opruimen en alles klaar leggen voor morgen want het zal een lange shopdag worden voor mij en mijn vriendin in een groot winkelcentrum.

Hou jullie goed en tot seffes!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    heey meiden wat een mooie echo's hebben jullie en peertje toch vind ik de 3d/4d echo al heel mooi, wij krijgen deze over 8 weken.

wij hebben helemaal geen echo foto's meegehad:( maja met ons ventje gaat het goed dat is het belangrijkste.

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen!

Ineke: Das even schrikken. Bij 16 weken is het volgens mij inderdaad nog moeilijk te zien. Omdat er bij zowel een jongen als bij een meisje een uitstulpsel zit, wat bij een meisje later slinkt.

Peertje: Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Vaak zie ik foto's en denk ik super leuk en vergeet ik gewoon te reageren. En soms kom ik ook gewoon binnenvallen en klets mee zonder alles door te lezen. Maar bij deze: (heb snel even teruggelezen) Prachtige echofoto's en duidelijk een meisje. :D Leuk dat jullie nog een keer terug mogen komen. ;)

11. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    #1891 Kitty2, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
    Oh het spijt mij ook Peertje... Soms heb ik ook echt geen idee wat ik gelezen en gezien heb hier. Dus ik vergeet echt op heel veel mensen te reageren. Sorry daarvoor allemaal!
    Ik had het zelf toen ik meldde dat onze 20weken echo goed was, ik had er ook weinig tot geen reactie op. Maar goed, we hebben alleen last van zwangerschapsdementie en de hormonen denk ik...
    Ik hoop voor jou dat de zon vandaag nog door komt en dat je lekker in je grote zwembad kunt gaan genieten!

Wendy; uhm, wat heb ik in mijn vorige bericht gezet?? Misschien verwar jij mij met Ineke?
    Hoe is het verder? Al weer wat opgeknapt?

Ineke; oh wat raar!! Ik heb het inderdaad ook wel eens gehoord dat ze het met 16 weken vaker fout hebben. Het is ook wel vroeg. Hopelijk kun je snel op echo bij je vroedvrouw. Die onzekerheid zou ook niets voor mij zijn. Ben daar veel te nieuwsgierig voor! Had je al spulletjes gekocht?
    Oh en buikbanden vind ik persoonlijk niet zo mooi.. Positieshirtjes en jurkjes staan mij veel beter. Anders koop ik wel zo'n band met dezelfde kleur shirt er onder.

Rosa; gefeliciteerd met jullie dochtertje!!

Lilalien; dan zal het toch wel aan de warmte liggen dat we ons zo misselijk voelen. Niks aan.. Vooral als je je medicijnen in moet houden.
    Jij hebt niet echt een leuke geschiedenis zie ik.. Ik vind het heel goed van je dat je zo op je moeder gereageerd hebt gisteren. Altijd alles maar opkroppen en slikken is ook niet goed.
    En wat raar dat je schoonouders zo met jou wiegje omknoeien...

Coco; wij zijn even ver heb ik door. Gelukkig, ik dacht al dat iedereen de kamertjes al bijna klaar had. Maar dat valt mee.

Wuppie; wij gaan ook de naam proberen uit te zoeken in de vakantie. Lekker voor de caravan zitten te fantaseren over de namen.

Debby en Lot; oh dat kan idd ook nog ja, de traktaties combineren. Zal binnenkort wel even googlen naar leuke ideeën..

Hier vannacht een slechte nacht gehad. Dochtertje had erg last van de warmte. Moest een paar keer uit bed om water voor haar te halen.. Ze kon niet slapen de schat.

Fijne dag allemaal!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Volgens mij heb ik een beetje last van nesteldrang (nu al?!). Ik erger me aan allerlei troepjes die overal liggen, wil vandaag de was wegwerken (mijn ouders kunnen morgen niet, dus doe het deze week zelf) en wil het liefste ook het hele huis soppen :-S. Tja...en dat allemaal doen is geen optie voor mij, ik ga kijken hoe ver ik kom. Ik merk nu 's nachts dat de buik dikker word en dat slapen moeilijker gaat. Weet vaak niet hoe ik moet liggen en vaak plassen omdat PJ mijn blaas graag gebruikt als trampoline...
    @Luukske, was het gisteravond gezellig met de "gasten"?

@Mercedes, het kan inderdaad door het weer komen, er zijn al meerdere meiden die er last van hebben helaas.

@Ineke, gelijk heb je dat je om een echo gaat vragen bij de vroedvrouw, ik zou ook niet kunnen wachten in jouw geval!

@Lot, spannend morgen de 20 weken echo! En gaat het al wel beter met Tygo z'n piemeltje?

@Peertje, sorry :) ik heb ook zitten staren naar jouw mooie 3D-foto, maar niet gereageerd! Wel heerlijk dat je nog een keer terug mag komen om even te spieken :). Hadden we thuis maar zo'n apparaat he ;).

@Wuppie, misschien kunnen wij meedenken met een naam?

@Lila, oh jee, wat zonde van de wieg! Heb je 'm inmiddels alweer gezien en is 'ie nu wel mooi geworden? Jeetje meis, wat een verhaal over jouw jeugd :(, zoiets gun je echt NIEMAND toe! Wel goed dat je toch nog contact heb met je ouders. En je broers, zijn die wel "lief" voor je? Lief dat je vraagt hoe het gaat! Behalve de aambei gaat het verder wel goed. Slapen wordt minder, maar dat is logisch. En verder tel ik af tot de vakantie, volgende week zaterdag gaan we, kan haast niet wachten :D. En die lolly's bestel ik online hoor,koop ze ook niet in de winkel. Dus misschien voor jou ook nog een tip?

@Moontjee, wij hadden bij de 20-weken echo ook maar 2 foto's mee, waarvan 1 foto van een voetje en de andere foto is niet eens mooi :(.

@Kitty, lastig he voor die kleintjes dat ze niet kunnen slapen door de hitte. Gelukkig heeft Ryan daar nog geen last van, maar nadat we gisteravond natuurlijk weg waren geweest, was hij ook gesloopt :D.

13. Lilalien

Oei Moontje ,mag ik vragen waarom ze geen echo's afdrukken voor u?
    Is dat daar standaard?

Merk wel dat de onze daar soepel in in een A4 papier per echoconsult en mijn man mocht filmen met de videocamera en dat is iets uitzonderlijks omdat ze liever niets wensen te geven mede er dan eens iets mis is je ze kunt aanklagen met bewijsstukken.

14. Lilalien

Ja dat opstaan kende ik ook tot ik een bedhekje met zo'n zakje had gekocht en ik zette een tuitbeker of eentje wat je kunt kopen bij Blokker met water en dan kunne ze zelf nemen wanneer ze willen.

Ivm.sch.ouders ,ze verknoeien alles voor ons ze beseffen niet dat wij zwanger zijn en niet hun ,de aandacht moet niet gaan naar hun want ze showt aan iedereen haar werk af om aandacht of krediet te krijgen en ik krijg het niet te zien omdat we het geslacht niet verklappen (weten het geeneens).
    Ivm.ouders ik wilde vroeger er volledig mee kappen maar ik heb hun hulp wat ze kunnen (vader is elec./techn.)en voor medische afspraken nodig want ik kan geen kinderen meenemen dan en handig ben ik niet op electronisch gebied.
    Ik probeer ook zo goed mogelijk te doen voor onze kindjes als je weet dat ik maar 1 proper t-shirt of short aankreeg in de zomer als kind/tiener ,hygiëne kregen we niet mee ,kan zo uren doorgaan.
    Mijn man zegt me vaak hoe het komt dat ik nu zo netjes ben ,maar ben niet geadopteerd ;)

15. Lilalien

Die nestdrang heb ik ook sinds kort ,moet iedere dag (nuja ik zit toch thuis)afstoffen ,beetje met natte doek vegen ,stofzuigen en dweilen ,propere lakens en was draaien ,enkel het eten koken kan me momenteel gestolen worden heb daar geen zin in IEMAND TIPS???

Bwa mijn broer zijn zeer associaal de oudste (26) is nu peter voor ons prutsje en daar komt geen woord uit hoe het met de baby gaat of met mij ,hij helpt wel waar hij kan met de laptop of pc eens die eens kuren krijgen.
    De jongste (13)is erg arrogant ,irritant ,zo gisteren bij het diplomaoptreden vroeg ik even of hij met ons meisje naar de schuifaf wilde gaan want zij kan moeilijk stilzitten als er zoveel leuks te zien is en daar kwam een echt kl*te nee uit met zo van wie denk je dat ik ben...de sukkel!

Hoelang opvoorhand moet je de spekstokjes bestellen en hoeveel komen ze??

16. Lilalien

En nu badje vullen voor de kindjes ,tot laters!x

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kan iemand mij een beetje nesteldrang bezorgen? heb echt nergens zin in met dit weer. :)

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    *zoekt nesteldrang en geeft het aan Zora*

(Hier komt er ook niet veel uit mn handne hoor)

@ Moontje: Wat jammer zeg dat je geen echo-foto's hebt meegekregen. Kun je daar niet alsnog achteraan gaan? Is toch een fijne herinnering voor later.

19. Lilalien

*portie nesteldrang voor Zora en extra zweet gratis want die heb ik zowieso niet graag *:D:D;)

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Geef anders die nesteldrang maar aan mij, en dat zweet aan Zora... Ik zit hier nu al veel te lang te niksen, moet echt wat gaan doen.

Deel Deze Pagina