Slikken jullie eigenlijk zwangerschapsvitamen? En zoja, welke? Ik heb MamaPlus met visolie van Davitamon, maar dat zijn echt grote pillen, heb echt moeite met het doorslikken daarvan.
Ja slik ook vitamines, van VSM volgens mij. En heb net een nieuw potje gehaald bij de hema, vind ze inderdaad ook vrij groot.
nou meiden genoeg over mij en mn echo's had duidelijk gister mn dag niet, dan trek ik veel aan! maar bedankt voor de lieve reacties en idd...soms ben je zo vergeten wat je hebt gelezen! debby + nesteldrang: ik heb t nodig.....er gebeurt zo weinig hier in huis....maarja wat wil je met deze warmte...ga ik niet voor mn lol staan stofzuigen/dweilen! ja slapen is minder heh...hier ook...voel me 'snachts net een gestarnde walvis en dan ook zo warm....ach wij gaan ook volg week op vakantie, dat zal ook wel schelen vitamine: ik had ook die van davitamon...maar kreeg ze echt niet weg...dsu nu slik ik niks.... moontjee: jammer dat je dan geen fotos krijgt! soms vergeet mn gyn t ook, maar nu vraag ik erom...mag ik een fotootje...en dan roept ie: OJA!!! natuurlijk! dus gewoon is vragen lilalien: jeetje meid.....wat erg wat er vroeger met je is gebeurd!!! kanp dat je dan nu nog met je ouders om gaat! en zo te lezen is de band met sch.familie ook niet top! meid, wat moeilijk zeg! laat je niet gek maken door hen heh! heeft iemand nog een idee om te eten vanavond? manlief is er niet, dus ben alleen met de kids, dus iets makkelijks, snel en lekker
@Lila, geen idee eigenlijk hoe lang je van tevoren moet bestellen en het aantal kan je zelf invullen, dus dat is wel heel handig! @Coco, ik slik Gravitamon zw.schapsvitaminen, die zijn goed te doen qua grote . @Peertje, denk dat de vakantie zeker meetelt, wij hoeven ook nog maar een weekje na deze week . En ik zit nog steeds lui te wezn, het is echt te warm om iets te doen...En eten, pannenkoeken?
@ Peertje: Ik heb hier voor vanavond sla met tomaat, komkommer, olijven, feta, pijnboompitten en een schnitzel erbij. Lekker makkelijk, en salade vind ik toch één van de lekkerste groenten met dit weer.
Ik kom weer even ego posten, sorry! Vanmiddag reageer ik uitgebreid op iedereen, beloofd! Morgen om 08.00 uur moet ik bij de bekkenfysio zijn, dus dan maar even overleggen hoe en wat met werken. Vanochtend wel een beetje laten doorschemeren dat m`n lijf veel pijn doet. Ik heb 2 bazen, ene reageerde heel meelevend dat dat niet zo fijn is en dat ik goed op mezelf moet letten, ander reageerde met dat ik zelf zo graag zwanger wilde zijn en dus hiervoor had gekozen. En dat ik straks weer zware gebroken nachten zou hebben en dat hij het daar erg zwaar mee heeft (heeft een zoontje eind mei gekregen). Ik heb geantwoord dat ik liever gebroken nachten heb dan deze pijn en dat ik niet voor de pijn heb gekozen. Dus uitlopende reacties hier! A.s. maandag heb ik vrij genomen, dinsdag om 08.45 uur hebben we de 20 wekenecho en zie er eigenlijk toch wel een beetje tegen op. Manlief is ook vanaf vrijdag tot en met dinsdag vrij dus nu zijn we lekker met z`n 3tjes thuis 5 dagen, zie ik hem ook nog eens overdag i.p.v. alleen s`ochtends of s`avonds in bed! (Hij is kok en maakt dagen vanaf 10.30 uur tot 22.30/23.30 uur.)
Peertje: Ik heb laatst pitta pizza gemaakt uit een peuter eet boekje maar voor jezelf ook heel lekker. pitta broodje insmeren met tomatenpuree en dan alles erop wat je lekker vind op een piza bv paprika kaas courgettte ham blokjes (champignon gehakt Wel even voor bakken) en kaas dan 5 minuten in de oven en je heb een heerlijke pizza mijn meisja vond het heerlijk . Vitaminen ik slikte etos zwanger zijn maar de visolie komt omhoog heb nog geen alternatief ze zijn trouwens niet groot. Lilalien Bij mij is het ook alleen het gewone koken waar ik absoluut geen zin in heb als ik zelf kook hoef ik daarna ook niet meer te eten. Jeetje bij jou geld wel dat je ej familie niet voor het uitzoeken heb:x Applausje voor jezelf hoe je nu bent opgegroeid. Vakantie nog 3 weken werken na deze week en dan 4 weken vakantie oh ik kijk er zo naar uit de meeste bij ons hebbben volgende week al vrij. Digitale schop onder de billen voor wie het nodig heeft hup aan de slag dames
nesteldrang, Hier de ene dag wel,de andere dag niet Slapen, ´s nachts word ik nog altijd wakker vitamine: ik had ook die van davitamon,daarna die van de kruidvat genomen,maar laatste tijd even niets,omdat het toch omhoog kwam. moontjee, jammer dat je dan geen fotos krijgt! Bij ons doet een echoscopiste de echo,die maakt telkens foto´s,krijg de echo ook op dvd mee. lilalien, jee meid,dat is niet niks wat je hebt meegemaakt,knap dat je er toch zo weet om te gaan.Laat je niet kisten. Avondeten,hier gewoon aardappelen vlees groente,heb ik nu echt zin in.
Lilalien, wat rot van je ouders en schoonouders! Dit heb je nu momenteel echt niet nodig!!! Hier nog geprobeerd hoor gisteren met de 3D-4D maar we hebben enkel nog een miniseconde het gezichtje gezien (zal foto plaatsen) en toen weer rugje :S Ik wil ook wel wat nesteldrang hoor!!! Is hier met dit weer ook volledig spoorloos!
haaah debby, pannenkoeken schoot net ook door mn hoofd! oo wuppie: dat klinkt ook makkelijk en lekker! zal m zeker opslaan zora; ja spaghetti, maar dat vind zoonlief weer niks...en heb echt geen zin in discussie vanavond! hahaa mercedes: jeetje wat goed van jou!!!! heb net 2 dagen aardappels en fgroente gegeten en dan echt omdat t moet! ahhh lief, buddy, wat naar dat je je zo klote voelt!!!!!! hoop dat d efysio bij jou gaat helpen, loop zelf bij mensendieck en ze duwde gister precies op de plek waar t vast zit! pijnlijk! dus heb oefeningen....en t helpt een beetje tot nu toe! goe ddat je vrij hebt en manlief ook! das wel prettig! hou vol meid en we wachten met smart op dinsdag!
@ Lilalien; oh ja tuurlijk.. Dom.. Heb hier genoeg van die tuitbekers, maar niet aan gedacht natuurlijk. Ik geef haar vannacht maar zo'n beker mee naar bed. @ Peertje; pannekoeken! @ Nesteldrang; ja kom hier ook maar langs hoor!! @ Lief; wat raar dat je bazen zo verschillend reageren.. Pas goed op jezelf. En mooi dat jullie eerst nog even een lekker weekend hebben met jullie 3tjes! Geniet er van. En probeer je niet te druk te maken voor de echo van dinsdag...
@ Lief: Jammer dat je ene baas zo rot reageerde. Heb je trouwens 2 bazen op je werk? Of heb je 2 verschillende banen? @ Wuppie: Klinkt lekker, die pita-pizza. Ik doe vaak zat een pita kaas in de oven als lunch, maar je kan er inderdaad van alles meer op gooien en dan heb je er gewoon een complete maaltijd aan. @ Peertje: heb jij een kind dat geen spaghetti lust? Hier een spaghetti/macaroni monstertje, het liefst elke avond als het aan hem ligt!
ik heb nooit zo'n moeite met medicijnen slikken die davitamon capsules zijn wel groot maar krijg ze goed weg
@Coco; ik werk op een makelaarskantoor. Het zijn 2 compagnons, dus eigenlijk 2 bazen. 1 gaat over het personeel en de ander niet zo zeer.