November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik neem Omnibionta Pronatal... ook geen probleem om door te krijgen!

EN ik mag op 12 juli naar de vroedvrouw :) yay!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb net min of meer per ongeluk een vakantie geboekt via vakantieveilingen.nl, hahha. Voor volgende week een midweek. Aangezien manlief geen vrij kan krijgen, ga ik lekker met mijn ouders. Dit is de camping, we hebben een chalet :D. Vertrekken dan maandag, komen donderdagavond terug en dan vrijdag wassen en dan ga ik zaterdag met mijn mannen 2 weken naar Limburg!!

Oh ja de link nog ;):
    Recreatiepark Hengelhoef

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    coco: ja....ik heb een zeur van een jongen als t geen patat met frikandel is*zucht* helaas voor hem...moet ie eten wat de pot schaft....;)

kitty: denk wel dat dat t wordt.....

debby: relaxed!!! hahaahah is nooit erg! en t blijft als t goed is mooi weer!!!! lekker hoor!

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Debby! Dan ben je op slechts 20min van mij ;)
    En nu hopen op mooi weer!

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ineke: Dus nog minder dan 2 weken en dan heb je hopelijk ook zekerheid over het geslacht.

@ Debby: Per ongeluk een vakantie geboekt, hahhaah. Maar wel lekker hoor.

@ Peertje: Hier juist géén fan van patat en frikandellen.

6. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Debby oh lekker een onverwachtte vakantie. Helemaal met dit weer.

Ineke dat worden een spannende 2 weken en nog geen gesjop dus.

Spagetti is hier ook favoriet patat gebruikt ze alleen om de mayo mee op te eten. Frikandelen was heel lang favoriet maar het begint nu toch meer de kaassoufle te worden.

Lotte Heb de Floradix opgezocht en ga het zometeen gelijk halen.Bedankt voor de tip.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Als je je verveelt ;).

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dames met grote pillen: al eens met yoghurt/vla oid geprobeerd? iets diks in ieder geval.. dat slikt echt makkelijk weg! (al zou je het niet verwachten misschien...)

moest vorige keer stoppen met foliumzuur??? is dat bij juillie ook? omdat ik voorbij de 16 wkn was.. maar ik dacht eigenlijk dat je dat door moest blijven slikken? slik nu dus even niks meer maar zit me wel beetje dwars.

hier even weekje rust; schoonouders zijn op vakantie..
    ahoewel ik gisteren mot had met manlief en schoonmoeder het wel ongelooflijk voor mij opnam.. dat had ik totaal niet verwacht!

ik wil ook wel per ongeluk een vakantie boeken.. wil echt weg!!!!
    en man ook.. hij is sinds 2 weken iedere dag chagerijnig en het wordt steeds erger.. nu al 3 dagen achter elkaar knallende ruzie gehad en daarvoor ook al zo'n 4 x in de week... :(

9. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Wendy; das niet zo leuk, zoveel ruzie!! Zijn jullie toe aan vakantie?? Heb je al met je schoonmoeder gepraat??

10. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Zo ben er ook nog even ,

wendy ,hier ook op en af ruzie ,merk gewoon dat mijn man met zijn gedachten ergens anders zit en alles opkropt (nooit erover praat met niemand)en dan eens het eruit barst ik degene ben die het mag soepperen...

ik zwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeet me het lampje uit ik moet me 3x per dag anders aandoen in huis kom aan...

11. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

ik slik van centrum mama tabletten en die zijn ook best groot mja ik ben het gewoon om pillen te slikken enkel dat ze eruit komen is andere koek.

Aaaaaaaaaaaa morgen SHOPPEN :D

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mn dochter eet eigenlijk alles en t maakt haar echt niet uit! maar mn zoon...pfff af en toe net zo'n zeikerd met eten als zn vader!:D

@wendy: ah das niet leuk zoveel ruzie:( ging t in t weekendje weg wel goed?

ojaa enb t worden pannekoeken trouwens!:D

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Aaaaarrrggghhhhh ben gevlucht bij mijn eigen kind vandaan. Hij moest op bed, wilde niets, alleen maar huilen en trappen. Ik heb hem bij mijn man achtergelaten, ik kan het even niet handelen :(. En ik kan ook wel om alles huilen of boos worden, heb echt zo'n last van mijn hormonen! Kan niets hebben :(.

@Wendy, vervelend die ruzies met je man. Heeft hij het te druk op het werk?

@Peertje, geniet van de pannekoeken!

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    o bah debby, dat zijn geen leuke avonden! maar heeeeel herkenbaar! is dat een btje een troots?!
    hier vanavond ook alleen met kids...pff best zwaar zeg!

oja, pannekoeken waren lekker hoor;)

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier even een berichtje van mij....zal niet op iedereen reageren, heb vanavond een super trage verbinding....

hier vandaag echt veel last van het verbranden gehad, heb hele dag niks uitgevoerd, ja naar de apotheek voor een smeerseltje...

heb hopenlijk morgen een betere verbinding....

groetjes, en slaap ze!!

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    pffff ben echt moe... en mensen wat had ik vandaag zin in een sigaret!
    heb het sinds het stoppen nog niet eerder zo moeilijk gehad met niet roken... :(
    maar goed.. man is nu weer werken en heb er nog wel wat uit gekregen.. hij is zwaar gefrustreerd vanwege zijn werk, het bevalt hem momenteel helemaal niet meer en ook niet dat hij er iedere dag een uur enkele reis voor moet rijden.
    ook het feit dat ik niks binnen breng vanwege geen werk of uitkering zit hem niet lekker. en nog wat meer kleine dingen.

ik dacht serieus dat hij mij en ons huwelijk ineens niet meer zag zitten maar dat bleek dus niet zo te zijn gelukkig.
    hij ziet ALLES altijd heel negatief in en daarmee maakt hij zichzelf gewoon depressief..
    hebben een goed gesprek gehad en heb hem verteld dat hij eens moet kijken naar alles wat we wel hebben en niet alleen naar wat hij nog meer zou willen maar niet kan hebben omdat er niet genoeg geld binnen komt.
    ik vind dat wij niets te klagen hebben. een salaris waar vrienden van ons met z'n 2en fulltime voor moeten werken... neemt hij in zijn eentje mee naar huis.
    maar ik niks... dus hebben we niet genoeg... vind hij...
    gelukkig ziet hij nu ook wel een beetje in dat ik gelijk heb.. dat we het helemaal niet zo slecht hebben.

door dit hele gedoe voel ik me al weer een paar dagen continue helemaal uitgeput, slaap ook heel veel en heb veel buikpijn.. gelukkig hoor ik het hartje nog altijd kloppen dus alles zal nog wel goed zijn maar hij moet echt rustig aan gaan doen nu want het breekt me.

sorry voor mijn klaag bericht.. ga vanavond ook nog ff de lijst aanpassen en op al jullie berichten reageren (als die er zijn, heb ik nu ff niet op gelet.. )

ow ja.. hij heeft nog wel gezegd dat hij er van baalt dat ik geen inkomen heb maar wel dat hij het heeel stiekem heel fijn vind dat ik wel thuis ben als hij van zijn werk komt en zo dus dat is dan wel weer positief...

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ach wen, wat dubbel allemaal voor je man! gelukkig hebben jullie er wel over kunnen praten, blijf dat ook doen en probeer idd de positieve dingen te zien! het kan altijd slechter!!!!!

hou jij je wel ff rustig!!!! stress is nie goed heh!

@luukske: sterkte en geniet ondanks je verbrandingen van je vakantie!

18. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Peertje; heel duidelijk een meisje!!! Ik hoop dat de 3d echo volgende week duidelijker is.
    En dan gewoon weer showen!
    Ik mag 14 augustus voor een 3/4d echo, ben benieuwd hoe ons knulletje eruit ziet!
    Jij werkt nu ook 1 dag minder hè? Zit je nu ook voor een deel in de ziektewet? Hoe gaat dat met het UWV en verlof? Ik wil ook minder werken maar moet nog even uitzoeken hoe en wat.

@Ineke; nog even onzekerheid voor jou over het geslacht! Nog eventjes dan weten jullie het zeker!

@Lilalien; wat erg wat je schoonouders met je wieg hebben gedaan! Ik was helemaal uit m`n dak gegaan als dat bij mij was gebeurd. Je hebt het niet getroffen met je familie! Dikke knuf van mij!

@Multivitamines; ik heb de “zwanger zijn”pillen van de Etos.

@Wendy; doe je wel rustig aan??!!! Ik snap je man ook wel een beetje maar jullie hebben het goed samen zo, daar moet hij niet aan twijfelen. Keep thinking positive!

@Debby; hoe is het met jou? En met de spuiten enzo?? Nog een beetje vol te houden?

Als er nog buddy`s nodig zijn, ik hou me aanbevolen hoor! Ben al buddy van Peertje maar er mag nog wel iemand bij!

Verder weet ik het niet meer, maar voor iedereen een knuf en een zwaai!

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @lief: ooo leuk je 3d echo! spannend heh! heb je weer wat om naar uit te kijken!

ja mn leidinggevende heeft t hoofdkantoor gebeld, dat ik 1 dag in de ziektewet en ze zei dat ik of gebeld wordt door bedrijfsarts, maar wannneer wist ze niet, misschien pas na de vakantie, omdat ik volg week op vakantie ga voor 4wk.....dus ik wacht t rustig af!
    ik hoefde verder niets te doen zei ze.....

sterkte en suc6!

weltrusten iedereeen,mag morgen weer een dag zweten op mn werk!:(

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    2g4n succes en plezier bij je echo!

de rest; sterkte vandaag voor wie dat nodig hebben en iedereen een fijne dag alvast!

lijs tis weer aangepast aan de hand van pb's..
    aanpassingen die gedaan moeten worden svp ook pb'en indien je dat nog niet gedaan heb.. ;)

ik ga weer terug slapen... is de 6e keer al vandaag denk ik....
    truste!

Deel Deze Pagina