@Mrsnuke: zo lekker hoor nu al weer weekend... haha @Marleen: Vervelend zeg voor Luuk dat ze huid helemaal kapot is... echt zielig... pffff... houd het nooit op! @Irene: zo... ze is idd goed gegroeid zeg! @Ineke: Ik zou zeker langs de gyn gaan... dit is niet normaal dat je er nu nog last van hebt... het kan ook tussen de oren zitten he.. dat schijnt ook vaak voor te komen. heb alles gelezen... maar weet het ff niet meer. SORRY ben blij dat ik morgen weer ff een dagje vrij ben.... vanmiddag eerder van werk gegaan omdat het kdv belde dat Noa koorts heeft, en erg huilerig is en ik haar op wilde halen. thuis was ze gwoon vrolijk en heb net nog de koorts gemeten, maar geen verhoging!
Wendy, jij dus ook!!! raar he... ik dacht misschien omdat ik de volledige arbeid en openig heb gehad en Mila goed gedrukt had en dan al die sh*t achteraf... maar jij dus ook... Hou je ons op de hoogte wat de gyn morgen zegt? Ik heb dus ook nog bijna altijd een zeurend gevoel in m'n onderbuik, net alsof ik ongesteld ben... en dan af en toe een druppeltje urine BAH terwijl mijn bekkenbodemspieren maar minimaal gerokken zijn (enkel opening, niet kindje erdoor) veel succes alvast morgen!!! daarbij dan nog soms spastische darmen (laatste dagen vooral) maar das van de stress (who? me?) aapje, grietje, flinke beebjes al he das wat anders dan die mini-me hier (eigenlijk mini-papa maar ja het gestalte zal ze van mij hebben denk ik)
star, vervelend dat ze je dan opbellen als ze enkel wat verhoging heeft of had ze degelijk meer dan 38 graden koorts? en inderdaad kan tussen de oren zitten, maar dat hoop ik niet want heb wel zin moontje, auch, das wel vervelend! Ik voel dan soms ook wel druk op m'n 'botje' daar, bekken dus zou het dat kunnen zijn? als het aanhoudt of te erg wordt, niet mee blijven lopen he!
ze had precies 38 graden koorts... ze had ook veel gepoept zeiden ze... denk eigenlijk dat ze misschien wel tandjes krijgt... Hoop ook voor je dat het niet tussen je oren zit... mensen hebben het vaak doordat ze onderbewust bang voor zijn dat het pijn doet... en vaak lukt het dan niet. moet eerlijk zeggen, ik had een klein scheurtje wat niet gehecht is omdat het heel klein is... en hier heb ik ook af en toe nog last van.
Wel vervelend dat ze dan direct hebben gebeld Star . Maar goed...bij ons zeggen ze wel als ze koorts hebben, dan bellen ze, maar dan moeten ze ook echt wel 'ziek' ogen zeg maar.
Morguh! Ik hoop dat we allemaal lekker uitslapende kindjes hebben en dat dat de reden is dat we op pagina 2 staan... Hier iig een meisje dat nog op 1 oor ligt, maar ik denk dat dat komt door de prikjes van gisteren...
@Star. Goeie nacht gehad met Noa? Niet opeens toch ziek geworden? Zijn ze trouwens op jouw werk een beetje flexibel hierin, als je dus eerder weg wilt omdat je je dochter moet ophalen?
6 uur was ik op.... dus niet uitslapen.... pfff... ze is niet ziek geworden. ben de enige vrouw op het werk met een kind nu... dus het is voor hun ook nieuw! flexibel... vraag niet of ik weg mag... ik zeg ik ga weg... haha...
morning! nou hier eindelijk weer een nacht doorgeslapen! JOEHOE!!!! ik lag er gister om 22.30 in en Ar moest nog werken, dus die heeft dr om 23.30 fles met pyjamapapje(poeder) erin gedaan en daar heeft ze tot 7.00 op geslapen, toen werd ze wakker omdat ze gepoept had.....fles gemaakt, nou die ging met moeite op heb straks van 13.00-20.00 een cursus...blegh! zo geen zin in....zo'n rottijd! heb liever van 9.00-17.00...maarja....dus mn ouders passen vanmiddag op de kids.... hoe is t hier? star: ben je wel weer aan t werk vandaag?
fijn dat je eindelijk een nacht hebt kunnen doorslapen... hoop dat ze het nu echt door heeft en het blijft doen! ben op woensdag altijd vrij....
@Peertje: Lekker dat Tess heeft doorgeslapen. Daar knap je zelf ook even van op. Luuk gaat steeds minder zelf drinken. Hij heeft gisteren maar 100cc zelf gedronken. Vanmorgen is het CB thuis geweest om weer te wegen en ik ben blij! Hij weegt nu 5760 gram en is in een week tijd 270 gram gegroeid. Hij zit nu weer op de onderste lijn! (i.p.v. er onder)
het wat super dat hij zo lekker is aangekomen! maar wat jammer dat hij weer minder gaat drinken? zou dat komen door zijn wangetjes? vraagje he; tis maar een idee hoor en heb er natuurijk geen verstand van maar stel dat hij die sonde er 1 dezer dagen weer per ongeluk uit trekt, misschien eens proberen om hem dan de fles te geven als ie er nog uit is? misschien is hij die slang beu? (zou ik me persoonlijk wel iets bij voor kunnen stellen) weet natuurlijk niet of dat al geprobeerd is als het uberhaupt zou mogen maar probeer maar ff mee te denken.
@Peertje. Wat fijn dat Tess heeft doorgeslapen!! Lekker he zo'n nacht zonder gestoord te worden!! @Marleen. Netjes hoor 270 gr in 1 week!! Wel jammer dat hij minder uit de fles gaat drinken. Heb je nog steeds het idee dat hij pijn heeft bij het drinken?
Dat zou een optie zijn inderdaad, maar het lastige is dat ze dan daarna de sonde niet meteen in mogen brengen. Dat mag officieel pas 2 uur nadat hij gedronken heeft omdat er een kokhalsreflex wordt opgewekt en als zn maag vol zit dan is dat gevaarlijk. Als hij dus maar een klein beetje zou drinken zonder de sonde dan hebben we een probleem omdat we dan dus pas na 2 uur door de nieuwe sonde kunnen geven. Ik ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd hoe het drinken zonder sonde zou gaan. Het schijnt dan je het toch wel goed voelt in je keel.
Nee ik denk niet dat hij pijn heeft nu. Vanmorgen om 8.00 uur de fles geprobeerd te geven (laatste voeding was om 23.30 uur). Je zou dan toch zeggen dat hij dorst zou hebben. Ik deed de speen in zn mond en hij ging m er meteen uit werken met zijn tong en ook kokhalzen. Nog even geprobeerd, maar hij wilde echt niks. Toen alles maar weer door de sonde.
mmmm ja als je het idee hebt dat het qua pijn dus beter gaat en je geeft aan dat je de sonde wel goed voelt zitten dan zou ik geneigd zijn om eens te kijken hoe het gaat zonder die sonde. Kan zijn toet een beetje genezen, geen vervelende sonde meer in zijn keeltje....wie weet hoe het dan gaat.... Lastig hè!
Nee helemaal zonder sonde is echt geen optie. Hij is nu eindelijk een klein beetje aan het groeien en dat is nu belangrijker dan het zelf drinken, hoe rot het allemaal ook is...Pas als hij wat reserves heeft zouden we dat misschien kunnen proberen, maar met een kindje dat net op de onderste lijn zit lijkt me dat niet verstandig.