@peertje, met micah gaat alles goed hoor, ik zeg altijd je kunt geen makkelijker kindje hebben als micah maar goed natuurlijk zijn er nog veel meer makkelijke kindjes Liefs simone
@Wendy, wat vervelend zo'n waterallergie. En daar kunnen ze niets tegen doen? En als je van die handschoenen draagt, heb je er dan ook last van (van die sophandschoenen zeg maar, die rubberen)? @Moontjee, heerlijk toch dat Micah zo'n makkelijk mannetje is!
Ow ja, Ryan had een mooie tekening gemaakt en geplakt en Owen had ook zijn voetjes in de verf gestopt en dit in een ballon gemaakt, echt superleuk! Foto staat op de website van de mannetjes .
Moontje, zalig he zo'n gemakkelijk kindje Mila is hier ook alleen maar huilerig als ze honger heeft of moe is... gisteren moeilijke dag gehad maar denk dat de reflux opspeelde... He Wendy, wat rot zeg dat je nu nog niet geholpen bent!!! En die waterallergie lijkt me heel vervelend... Debby, leuke schoenen hoor
@debby: Je hebt gewoon dat shirt expres te kort gekocht zodat je m kon ruilen voor schoenen Ik heb je door hahaha! @Wendy: Balen dat de gyn niet weet waar de pijn vandaan komt. Die "waterallergie" lijkt me ook erg lastig. Luuk heeft aan het eind van de middag anderhalf uur gehuild.. Daar word je niet blij van... (en hij al helemaal niet natuurlijk).
Ach, arm kind....weer het idee dat hij pijn had? Ik las je reactie vanochtend nog over de sonde...maar zonder sonde is inderdaad geen optie hè. Was een beetje kortzichtig van mij. Maar ergens hoop ik dan dat er een soort wonderbaarlijke genezing is ofzo. Maar laat hem idd eerst maar eens even goed aansterken en dan verder kijken. Vroeg me wel af hoe dat nou gaat met die zalf voor zijn gezichtje icm de pleisters. Blijft dat wel zitten dan?
@Wendy. He verdorie dat schiet ook niet op hè!! Hoeveel last heb je nu van je buik? Is het dagelijks? En dan nog die waterallergie erbij, dat lijkt me ook niet fijn....en vooral niet handig. Hoe doe je dat dan met badderen enzo? Laat je Ludwi Yinthe in bad doen of doe je dat wel zelf??
Je vroeg om tips hè.... Daar komt 'ie, ik gooi 'm er even in hoor.... Maar....is het geen idee om die speen de deur uit te doen???? Ja gevaarlijk terrein ik weet het.....maar ik ken mensen (lees: broer en s-zus) die echt 2 jaar lang 's nachts eruit moesten omdat hun kind de speen kwijt was. Ik heb makkelijk praten want Sara slaapt niet met een speen maar als ik jou was zou ik het proberen. Op donderdagavond beginnen (heb je tot zondag de tijd, als je tenminste 'normale werktijden hebt) zodat je een beetje kunt bijtanken in het weekend. En kijken wat er gebeurt. Ze gaat ongetwijfeld huilen maar voor hetzelfde geld is ze er met een paar nachten aan gewend.... 'T is maar een idee....
Lianne heeft dat ook gehad. Ineens weer wakker worden 's nachts, overdag wat meer jammeren. We zijn nu toch maar voorzichtig gestart met wat fruit en van de 4 flessen die ze krijgt krijgt ze nu 2 van 180cc en 2 van 210 cc. En ze is weer helemaal happy de pappy Zij was er dus wel aan toe (Alleen mama nog niet) ik geef nog geen rijstebloem spul enzo, dus dat weet ik even niet
Bedankt voor de reacties. Peertje: ik heb het pyamapapje gevonden! Onze AH verkoopt hem (de Etos en KV hier niet...). Ik snap waarom het beter werkt, kijk maar eens hoeveel gram van de 100 suiker is Die andere rijstebloem heeft geen toegevoegd suiker. Dus we gaan het eerst nog even zo proberen en als het niet werkt, kopen we het pyamapapje. Even wat extra suikers erin stoppen Extra suiker is natuurlijk ook wat je doet als je begint met fruithapjes... Jootje24: goed om te lezen dat het bij jullie heeft gewerkt! Begon Lianne ook meer te kauwen/knagen op dingen? @Star: bij jullie werkt groente en fruit dus niet. Heb jij nog dingen geprobeerd waar wij mogelijk niet aan gedacht hebben? @Irene: ja... Die gedachte is ook bij me opgekomen... Maar ik heb heel erg het idee dat ze hem nog nodig heeft. Misschien is het onzin? Maar laten huilen kan ik niet hoor! Ze huilt normaal nooit en als ze wel huilt, wordt ze steeds bozer... Dus nou ja... Ik hou de optie in gedachten mocht dit nog maanden duren Wil eigenlijk de speen sowieso afbouwen voordat ze een jaar is. @Wendy: wat naar dat je gyn geen idee heeft... Kun je niet ergens heen voor een second opinion? Of misschien een ander soort arts? Misschien is het stiekem meer een blaas/ander orgaan probleem? @Moontje: fijn dat het met je makkelijke baby zo goed gaat Zo hoort het @Debby: gave schoenen! WANT! Mooie tekeningen hebben je zoontjes gemaakt. @Marleen: arm ventje en arme jij: 1,5 uur huilen
@debby: gave schoenen! Daar hou ik ook wel van.... @Wendy: Vervelend zeg dat de gyn het ff niet meer weet..... hoop voor je dat het dan maar ineens spontaan verdwijnt. @Marleen: heel vervelemd zeg dat Luuk ineens weer minder gaat drinken... het is jammer dat je nog niet met fruit/groente hapjes mag beginnen....
@Babyp: Denk dat het gewoon een fase is en dat vanzelf wel weer over gaat... het is ff slopend.. en vooral als je moet weken.... heb verder ook geen tips.... sorry...
Ik heb even snel bijgelezen, hier ook nachtbrakertje zo te lezen. Moeilijk wat je eraan kan doen, hoop dat de nachten bij jullie ook snel beter worden. Hier hadden wij er vannacht ook 1. Isa werd rond kwart voor 4 wakker, huilen, jengelen en ik maar heen en weer lopen om te troosten. Uiteindelijk om half 6 maar een fles gegeven weet niet of ze nou honger had want ze had gister ook prikjes gehad dus denk dat het daar door kwam en dat hoop ik ook, dat het eenmalig was want papa en mama waren vandaag best een beetje moe Gister is Isa weer goedgekeurd op het cb. Ze tilt nu haar hoofdje goed op dus we hebben goed ons best gedaan met oefenen zei de verpleegkundige. Ze weegt nu 6780 gram en is 63,5 cm. Ze was maar 200 gram gegroeid in 4 weken is niet veel voor haar vergeleken met wat ze deed maar ze kan het hebben
Sinds mijn man en ik de nachten hebben verdeeld, gaat het ons trouwens een stuk beter af. Ik word niet meer wakker tijdens "zijn" nachten en hij niet meer tijdens "mijn" nachten. Best grappig dat je lichaam zich daar gewoon op kan instellen.
debby: nee snap dat owen t nog niet aankan om die fles te laten vallen...maar ooit komt die dag! hagahahaha leuk die schoenen! en arnaud dan??? moontjee: das mooi meid! wendy: bah wat naar joh....als zelfs de gyn niet weet wat ie er mee aan moet.... en dan je allergie...lijkt me ook heel vervelend marleen:1.5 uur non stop?? zielig zeg! babyp: hahaah is dat zo? joh daar let ik echt niet op hoor! hahahaah ben allang blij dat tess weer doorsliep...hopelijk vannacht weer! nou cursus gehad....en wat zonde van mn tijd zeg.....bah! alles wat werd besproken(met verschillenden vestigingen) hadden wij dus al uitgewerkt vorige week...dus allemaal oudnieuws! terwijl die andere er nog niks mee hadden gedaan....erg frustrerend dus....maarja...hoef deze week niet meer naar mn werk....