Hahahaha en ik maar denken....wat kun je nou maken van cupcakejes....nou dit dus! Gaaf hoor, had ik dus echt niet verwacht
Dat is zeker snel. Is dat dan een gewone afspraak of gelijk al voor de MRI? Ja en wat betreft vakantie. Ieder zijn ding toch! Mijn broer en s-zusje zijn ook geen vakantiegangers. Had ik het pas nog over met hem. Ik ga het liefst 6 weken, hij max een week. Ik zeg....lekker doen waar je zin in hebt!
ooow Nou je het zegt... Had opeens het idee dat ze al heel lang niet langs geweest was, maar dat valt dus wel mee... Ben trouwens al weer gestopt met strijken hoor, heb er ook een *piep*hekel aan en vandaag helemaal. Na drie spijkerbroeken was ik er wel weer klaar mee. Nu op de bank....misselijk... Nee niet zwanger , moet nu onmogelijk zijn, denk een griepje onder de leden...
Haha, ik voel me thuis altijd op mijn lekkerst. Ik heb hier de vrijheid en heb elke dag vakantie De laatste tijd vind ik vakantie wel wat leuker, maar jaren geleden ging ik een week naar de Ardennen, maar was in een paar dagen weer terug van de heimwee. Met mijn huidige man vind ik het wel leuker om weg te gaan en heb ik zelfs ook gekampeerd (nou dat had ik vroeger nooit bedacht dat ik dat ooit zou doen)
Dit is een gewone afspraak op de poli. MRI is pas in mei geloof ik (exacte datum krijgen we nog door) Inderdaad de één wil weken weg en de ander niet. Zeker gewoon doen waar je je goed bij voelt.
marleen als ze de stofwisselingsziekten nog eens nagaan denk ik idd wel dat de schildklier daar ook bij zit. broertje is idd nog in NL... vrijdag bericht gehad dat hij zaterdag zou vertrekken dus we stonden in de startblokken om naar e'hoven te gaan om m uit te zwaaien, krijgen we bericht dat het niet doorgaat. later de dag zou er nog bericht komen of hij toch gisteren nog zou gaan maar dat is niet doorgegaan. vandaag zoiezo niet, morgen nieuwe kansen. het wordt nu zelfs twijfelachtig OF hij nog wel zal gaan. als dat zo is moet hij iig niet de f16's gaan bewaken maar het vrachtvliegtuig (die afgelopen week op het nieuws was omdat er een vogel in de motor was gevlogen) cupcake's die zijn leuk!!! die MOETEN haast ook wel superlekker zijn! hahaha
vakantie ik ben nooit veel op vakantie gweest maar vind het wel leuk tegenwoordig. durfde voorheen nooit weg, ook niet met vriendinnen, maar met ludwi durf ik het wel en ben ik tot nu toe 2 x spontaan naar parijs gegaan (bedenken en gelijk op staan hond weg brengen en gaan met die banaan binnen een uur zeg maar) en 1 keer naar egypte en 1 keer een middelandse zee cruise.. heerlijk! dit jaar willen we in pricipe ook nog wel weg maar willen ook graag een nieuwe tuin aan leggen en we kunnen ons geld helaas maar 1 x uitgeven.. zal waarschijnlijk een nieuwe tuin worden en dan in augustus en/of oktober nog ff afwachten of het er nog af kan en of er een leuke lastminute is.. als we gaan wil ik wel naar WARM turkije egypte ofzo zodat er geen wespen zijn.. hihihhi daar ben ik ZO bang voor!
irene: jaja...zou ik ook zeggen en dan over 9 maanden een brusj erbij!!! whoehahahahahaha marleen: nou als jij je lekker voelt, top dan toch!!!! elke dag vakantie...I Wish!!!!! wendy:nou t blijft afwachten met je broertje heh.....spannend hoor! hahaahha geen wespen......zijn idd rotbeesten! zo net een canvas besteld van de kids voor in de woonkamer....en een nieuwe kinderstoel voor Tess, had er nog wel 1 op zolder...maar vind dat zo'n logding...dus wilde een nieuwe....heb geen geld voor een triptrap, maar heb nu een yaris besteld....Kinderstoel Yaris whitewash met gratis stoelverkleiner zo ben weer happy....heb de afgelopen dagen wel weer genoeg met geld gestrooid....
wendy: zijn ook echt superlekker en ik ond het zo leuk om te doen dat ik al even het internet heb afgespeurd naar materialen zodat ik ook thuis aan de slag kan vakantie:ben gek op vakantie, de sfeer, het klimaat, de omgeving van een ander land, en het eten! heerlijk! gewoon niks moeten, en genieten!! vorig jaar zijn we bijna 3 weken weg geweest naar Italië. Op een camping met een vouwwagentje. Veel te klein voor ons 3tjes, al helemaal met al het spul wat we voor Denise hadden meegenomen. En als je dan ook nog eens regen hebt, harde wind en het water incl modder je in de voortent staat, zou je toch willen dat je een mooie grote caravan hebt vouwwagentje gaan we ws weer verkopen, en dan zoeken we weer wat ruimers. Denk dat we dit jaar hotelletje all-in gaan doen, maar misschien bedenk ik me toch en gaan we alsnog camperen. Vind de sfeer op een camping altijd zo gezellig. we shall see!! we gaan ook pas eind augustus.
Hahahahaha, ja dat zou wat zijn!! Ach dan is het ook weer welkom hoor, maar het ligt dus niet in de planning. Heb niet voor niets de boel laten afsluiten Ik ga lekker mijn bedje in, morgen een keer opstaan zonder keelpijn zou fijn zijn.... Slaap lekker allemaal!!
peertje: leuke kinderstoel! ik wil ook nog even een foto bestellen voor in de woonkamer...nu je het over canvas hebt
trusten allemaal, ga ook mijn bedje opzoeken...ben nog steeds moe van het stappen van afgelopen nacht en daarbij pas kunnen slapen na 7 uur omdat beide kids aan het spoken waren (naja een zieke Denise en een Lianne die ws aan het dromen was en daar wat overstuur van wakker werd) Mannetje heeft me wel laten uitslapen vanmorgen. Lief van hem.
Ik lees nog mee hoor, maar ben even druk met Owen. Hij is nog steeds erg hoesterig, zit erg vol en heeft sinds 2 dagen ook paars/blauwe handjes en voetjes. Gisteravond al een kruik in zijn bed gelegd, maar toch maar even de ka gebeld om te overleggen. We wachten nu af wat er gaat gebeuren. Het kan te maken hebben met zijn hartje, maar ik hoop het niet! Ik weet wel dat hij met de geboorte een ruisje had en toen hebben ze ook een aantal keren een hartfilmpje gemaakt, maar uiteindelijk was dat allemaal goed. We wachten het dus even af...vanochtend heeft hij de fles er in ieder geval weer helemaal uitgespuugd, hij stikte er zowat in, heb hem op zijn buik gehouden (op mijn arm) en zachtjes op zijn rug geklopt (was best wel geschrokken). Dus even ego...sorry!
debbych jee, arme Owen! Beterschap voor jullie mannetje. Kan me voorstellen dat je schrikt, dat verslikken is best eng! Blauwe handjes en voetjes...Hoop toch dat dat allemaal wat gaat meevallen. Goed dat je de HA hebt gebeld!! Lianne heeft als ze wakker word ook wel eens wat blauwe handjes door de kou...
Het kan inderdaad van de kou komen, maar het is niet koud op zijn kamertje én hij heeft vannacht zelfs een kruik erbij gekregen! We moeten om 15.15 uur naar de ka, hij wilde hem toch even zien.
hey meiden, hier ook weer een teken van leven van mij....haha.... @marleen, denk idd ook dat een PEG een uitkomst is....zie ze op mijn werk regelmatig, en de verzorging ervan is minder belastend dan een sonde, zowel voor Luuk als voo jullie.... @jootje, leuke cc's! @debby, succes met Owen! @doorslapen/klok verzetten, Mika heeft gisterochtend tot 9u nieuwe tijd geslapen, en vannacht van 19.30u tot 8u!! @zieke kindjes, er zijn een hoop kids ziek....hier gaat het wel, echter heeft Mika wel nog steeds ontstoken oogjes, is gewoon zielig dat hij wakker wordt met dichtgeplakte oogjes.... @drinken, ik heb van het begin af aan het gevoel dat Mika zo slecht drinkt omdat hij de melk niet lekker vindt, want ondanks hij op 4flessen zit, al sinds een week of 3-4, drinkt hij 120-150cc(flessen zit meer in, maar hij laat staan). nu heb ik hem pyamapapje van nestle gegeven, das eigenlijk vanaf 6 maanden, maar dat gaat erin....jeetje zeg, gisteren gewoon 250cc in 1 keer, en vandaag 200cc.....er zit een smaakje aan, dus denk echt dat het door de smaak van de melk komt. heb hem ook geprobeerd en kan me er iets bij voorstellen, want das echt flauw! @all,we hebben een druk weekend achter de rug, zaterdag was ik alleen met de 2 kleine mannetjes, moest nog een hoop boodschappen doen, en taartjes bakken voor het doopfeest van gisteren.... hubbie was dus zaterdag met een zakenrelatie naar Kassel(D) naar de beurs, en op de terugweg hadden ze een aanrijding....met 170km/u hebben ze een hond doodgereden, die rende op de autobaan....gelukkig was die zakenrelatie een goeie chauffeur, want voor hetzelfde geld zaten ze in de vangrail. de mannen hebben geluk gehad dat de zakenrelatie een grote dikke auto heeft, want met een kleine(re) auto waren ze er niet zo vanaf gekomen.....10 min na het ongeluk was op de duitse radio dat er een hond op de autobaan was gesignaleerd.... erg voor de hond, maar was blij dat de 2 heelhuids thuis waren! zondag dus doopfeest, was erg mooi en gezellig, en iedereen was onder de indruk van mijn taartjes....haha...