Nony: succes met de verhuizing!! Feline is ook best lang zeg. Luuske: kan me voorstellen dat je boos. Had vast hetzelfde gehad. Gelukkig heeft Mika lekker door geslapen haha Kitty: oww wat grappig joh! had ik dat maar eerder geweten, had ons een wat km's gescheeld mag ik vragen wie die persoon is?? Ineke: zal even op jullie stemmen Debby: wat fijn dat je nog even lekker thuis kunt blijven Wendy: wachten is niks hé! hopelijk hoor je snel wat! enne die lijst komt vanzelf hoor, rustig aan. Marleen: Ben benieuwd hoe dit nu verder zal uitpakken...blijft een spannende tijd voor jullie.
luukske: hieer ook! marleen: t blijft vaag heh...... jootje: beterschap meid! heb je niet teveel van cupcakes gegeten??
@ Marleen: Lijkt me ook naar, om iets te hebben wat ze nog maar één keer eerder hebben gezien... En wat jammer zeg, van die grote golven overgeven en het steeds slechter drinken. Ik hoop echt voor je, dat als Luuk straks aan de vaste voeding mag, dat het opeens zomaar veel beter met hem zal gaan.
Peertje: denk dat dat het is ben er ook zo mee bezig steeds, dat ik ze in mijn slaap nog voorbij zie komen zit er echt aan te denken mijn hobby ervan te gaan maken. Vond het zo onwijs leuk!
Het is zo dubbel. Aan de ene kant heel fijn dat hij geen bekend syndroom heeft, aan de andere kant weten we nog niks. Ik heb zelf ook de hoop dat hij straks beter gaat eten als hij vaste voeding mag. Ik hoop het zo! De melk die hij nu krijgt (Neocate) schijnt heel bitter te zijn en misschien is het wel zo vies dat hij daarom niet wil drinken. Nog 2,5 week wachten en dan is hij 6 maanden. Morgen overleggen hoe we de vaste voeding het best kunnen introduceren.
kan me voorstellen dat je uitkijkt naar het moment van vaste voeding! hoop zo dat Luuk dan lekker gaat groeien en het vele spugen, wat hij de laatste tijd doet verleden tijd is. wie weet vind hij deze voeding idd wel helemaal niet lekker....
@ Marleen: Ik hoop het ook zo voor je. Vind het steeds zo sneu voor jou en je ventje. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd allemaal, nu wordt het jullie tijd om zorgeloos te gaan kunnen genieten!
pff wat is het stil hier in huis! wilde toch wel dat mijn moeder de kids weer kwam brengen.. wacht geduldig af tot ze komt.
Dank jullie wel voor de stemmen iedereen!!! Marleen, hopelijk zal hij toch nog terug zelf beginnen drinken! Ik begrijp dat je gevoel dubbel is... veel sterkte!!! Weet je trouwens al op welk chromosoom het was? Mijn schoonzusje is ook een bijna uniekje... zij had een stukje te kort op chomosoon 23 - dat wat Down teveel heeft. Zijn ook maar enkele gevallen bekend in europa, dus ik begrijp heel goed dat ze in het duister tasten! Hopelijk valt het allemaal nog goed mee en heeft het geen ernstige gevolgen... duim voor jullie!! Vraagje: Mila heeft dus sinds gisteren een keel- en oorontsteking! Nu is ze sinds gisteren aan de Neobacitracine neusdruppeltjes (met AB in heel lichtjes) maar sinds deze morgen loopt haar linkeroogje constant, ook met geel eruit! Ik spoel het neusje zo'n 4-5 keer per dag en voor het slapen geef ik een eucalyputssuppo'tje! Wat kan ik doen voor dat oogje?
hey meiden, net bezoek gehad van een collega, even lekker bijgebabbeld. zij bgint binnenkort aan de 3e IVF poging, ze hebben een zoon van 6, en ik hoop zo dat haar dit geluk ook weer gegund wordt! Mika ligt even een uurtje in bed, moet hem er zo weer uithalen, want wil wat arm eten uitproberen....en vanavond krijgt hij gewoon rond 19u de laatste fles...en niet zoals hubbie het doet, haha....
Marleen fijn dat de uitslagen er al zijn maar nog steeds wel onzekerheid nu hier ook niet zoveel uitgekomen is maar misschien ook wel een opluchting dat het geen syndroom is. Wat vervelend dat Luuk zo erg spuugt, hoop zo dat het met vast voedsel beter gaat, jullie mogen ook wel eens genieten zonder zorgen. Ineke zeker 3 keer per dag haar oogje schoonmaken met een watje met afgekoeld gekookt water eraan en van buiten naar binnen toe, gebruik voor ieder oog een apart watje want ontstoken oogjes is heel besmettelijk.
Hello Even snel bericht vandaag naar de ha geweest ging wel goed.. Moet weer naar het zh maar gaat allemaal goed komen Peet heeft als het goed is weer een baan hij gaat morgen en zaterdag mee proefdraaien.. Nou ga erweer vandoor..
Even uit mijn hoofd....geen zin om nog een zp te openen.... Ineke: ik heb 5 keer gestemd! En oogje idd wat Lot zei! Marleen: mijn eerste reactie was toch wel dat het fijn is dat het geen bekend syndroom is...maar snap dat je nou toch eindelijk wel eens zou willen weten wat er dan wel aan de hand is... Blijft lastig hè! MrsNuke: Effe snel??? Nee joh, even uitgebreid komen vertellen over Peet zijn nieuwe baan! Super joh!! En hoe ging het nou bij de HA, je bent een beetje vaag meid... Verder ben ik al de hele avond aan het zoeken naar de ultieme beautydag. Uitgebreide gezichtsbehandeling, lichaamspakking (liefst zo'n floatpakking op een waterbed) lunch en diner.... Ga weer verder zoeken...
ineke: hier ook zoveeeeel prut uit t oogje... mrsNUke: zegge....kom is ff hier jij! zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor! VERTEL!!!!!!!! irene: oo lekker! waar wil je?
@Coco, ze gaan in juni opnieuw kijken hoe het gaat en of ik in staat ben om weer te gaan werken. @Wendy, die site komt er wel hoor, eerst maar je man verzorgen! @Marleen, ik had ook al gereageerd op je hyves. Moeilijk hoor dat je nu eigenlijk nog steeds in onzekerheid zit. En de vraag blijft natuurlijk of ze ooit een oorzaak vinden... @Jootje, beterschap! Wel fijn dat je moeder even op kon passen, zodat jij even bij kon slapen. @Ineke, voor het oogje kun je volgens mij het beste gewoon water koken, laten afkoelen (natuurlijk!) en dan goed schoonmaken van buiten naar binnen. Zie net dat Lot hetzelfde zegt . @MrsNuke, moet je naar de gynaecoloog of? En wat goed dat Peet waarschijnlijk weer een baan heeft, joheoeeee! Wat gaat hij doen? @IreneH, oooowwww klinkt heerlijk zo'n ultieme beautydag, ga je met een vriendin of iemand anders (hint, hint, hint, grapje hoor )?
Oh ja...bedenk ik me nu net nog even. Met de meeting had ik geboortekaartjes van Owen mee (idee van Wendy). Mocht nog iemand graag een geboortekaartje willen hebben (misschien spaart iemand ze?), dan wil ik er wel 1 opsturen hoor!