november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hello..

pfff heb echt helemaal geen fut en ben erg emo vandaag moet de heletijd huilen wordt gek van mezelf.. vind het moeilijk dat peet weg is.. terwijl het zo hoort en toch vind ik het erg raar dat hij weg is...
    me lichaam werkt ook niet mee ik heb sins 3 dagen een buik alsof ik al op de helft van een zwangerschap ben.. ook geregeld misselijk en last van me darmen.. gelukkig is het allemaal goed hoor moet wel even in de gaten houden of ik nog steeds last hou van die rare persdrang die ik tijden me ongi heb.. het bijna niet ongi zijn moet ik blij mee zijn van de dokter.. en toch heb ik het idee dat het niet lekker zit maar moet het aankijken en anders weer terug komen.. krijg voor mijn pols een oproep van het ziekenhuis hij schrok zich rot zoiets had hij nog niet gezien en vond het dan ook niet gek dat ik erweer mee aan kwam hij snapte oook niet waarom ze niet meer hebben gedaan.. afwachten dus

peet heeft het naar zijn zin op zijn werk leuke mensen en hij moest vandaag naar hellevoetsluis of zoiets..

nou ga de kipjes bakken want me mannetje komt zo thuis..

2. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Hello Lady's!

ben er nog hoor... hihi... het is weer weekend! gelukkig... ben echt gesloopt.... pfff.... erg druk op het werk.

heb wel heel de week meegelezen.... heb alleen volgens mij weinig onthouden.....

zag wel hele lekkere cupe cakes en taarten voor bij komen. erg creatief.

@marleen: wat fijn dat Luuk kan omrollen... begrijp heel goed dat je erg blij bent...de uitslag van het onderzoek is ook positief... al kan ik begrijpen dat je toch wilt weten wat er nu wel aan de hand is.

@Wendy: beterschap met je hubbie!

@Mrsnuke: Wat fijn dat peet een baan heeft gevonden.... dat is wel een opluchting....

@Peertjé: vervelend van je kinderstoel zeg... zullen ze toch wel zeker een andere sturen??

iedereen die vergeten ben... sorry:)

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hoi!

*zwaai*

Wij leven nog! :):D

Veel gebroken nachten gehad, maar verder alles goed.

Nu maar even een Stokke Tripp Trapp halen bij de Prenatal (Mama Mazzeldagen!!) :D

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

MrsNuke: *knuff*

Ineke: wat een mooie lieve foto van jou en je meisje. BV in oogjes werkt idd goed. Ik heb 3 maanden uitsluitend BV gegeven, maar toen moest ik weer aan het werk, Jennifer naar de opvang en ik kon slecht kolven.

Marleen: wat goed van Luuk! Super! En dat terwijl je laatst dacht dat het nog wel even zou duren?

Nu echt weg, anders heb ik geen stoel :p

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @luukske: hoe snel merkte jij dat het pyamapapje iets deed? we hebben hier een proefpakketje staan van nestle. pyamapapje vanille met rijstebloem. 2x 250ml. zitten er dus over te denken om die te gaan uitproberen.

pfff bjorn ligt de boel bij elkaar te krijsen. hij is erg moe maar wil maar niet slapen, hij heeft zn flesje gehad, schone luier, dus tja...zit niks anders op dan maar ff te laten huilen. maar ow wat is dat moeilijk. maar ik moet ff volhouden, anders vervalt die weer helemaal in zijn oude ritme. heb de tv al wat harder gezet, dan hoor ik m minder haha.

6. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: ach arm ventje...wat kunnen die eiwitten in ontlasting dan zijn?? wle fijn dat ze alle tijd nemen!

wendy: fijn dat je hubbie weer thuis is! sterkte met m!

lot: das handig zo'n verjaardag ! en voor de kids ook leuk!

mrsNUke: jemig meissie....wat rot allemaal! maar een zwangerschap is uitgesloten??? wel fijn dat peet t leuk heeft toch??!!! beter dan de bijstand!
    las op hyves over jay zn nieuwe ontdekking, kan je m geen leren slofjes aan doen? das vast minder lekker dan sokken en sokken blijven dan droog?!

star: nou mag t hopen voor ze....ben echt pissig, wnat ze heeft vanmiddag niet meer gemaild:x

babyp: oei, gebroken nachten is minder! leuk shoppen!

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

heb een test gedaan en ben echt niet zwanger...

hihih ja hij ligt alleen nog maar met zijn benen in de lucht :D in heb overal tentjes in de kinderwagen in zijn slaapzak dan hem met moeite instoppen dan moet ik eerst snel zijn benen naar beneden doen en dan hup deken erover heen :D en ze schoenen trekt hij uit..

hier jay zijn nieuwe hobby :D

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Carlo, he bah wat een eng verhaal van je oom die is overvallen :(.

@Luukske, ben ook erg benieuwd naar de uitslag over Luka! Kunnen ze er op de basisschool iets mee als blijkt dat hij inderdaad een hoger IQ heeft dan gemiddeld?

@Ineke, sterkte dit weekend...

@Liesje, ooow irritant zeg als je alles zo weg kan gooien :x

@Luukske, jeetje, jullie ook al zoiets meegemaakt als Carlo haar oom :(. Ik dat gelukkig nog nooit (uitgezonderd mijn ex waardoor ik geestelijk en lichamelijk ben mishandeld).

@Peertje, irritant dat je niets hebt gehoord van die kinderstoel...

@Wendy, pb jij me jouw adres even, dan stuur ik er 1 op! Ah, lekker dat je man thuis is, lekker vertroetelen nu. Gaat het nu beter met de pijn?

@Lot, dat klinkt als een leuk vooruitzicht voor het weekend, veel plezier!

@Marleen, wel fijn dat de ka de tijd voor jullie nam. Heb je nog besproken over mijn pb?

@MrsNuke, wat fijn dat peet het naar zijn zin heeft gehad! En hahaha die Jayson, een nieuwe hobby :D.

Hier kregen we vandaag een krantje van het kdv van Owen. In Hoorn is het 'nieuw' en hebben ze nu ook 2 groepen en ze vragen de ouders ook namen te verzinnen, dus misschien iemand leuke ideen?? En bij de Wist u dat staat

"Owens ons knuffeltje is"

Daar smelt een moedershart toch van!!!!

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: maar een test kan dr ook wel eens naast zitten....als ik je gyn was zou ik een echo doen..... ahhhh die foto! LIEF!!!!!

debby: hoe heet t kdv?? op mn oude werk hadden we dieren namen zoals: de beren, kangaroes, slingerapen, tijgers, giraffen, zebra's, olifanten.
    op mn werk nu heet t kdv lievepop en de groepen: smurfen, woezel&pip, muppets en de freggels....
    ahh leuk om te lezen toch!!!!

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Peertje: Ik weet niet wat het wil zeggen als er eiwitten in de ontlasting zitten. Ik kon het verder ook niet op internet vinden. Ik geloof dat de vertering dan niet goed is, maar ik weet het niet zeker.

@Debby: Nee, ik heb het niet besproken. Ik ben er zelf nu nog niet aan toe om de zorg aan anderen over te dragen en ik zou het alleen overwegen als er een voorziening in de buurt zou zijn (maar volgens mij is die er niet). Maar ik hou het nog steeds wel in mijn achterhoofd. Ik had trouwens een heel lijstje gemaakt met vragen en die had man in zijn telefoon gezet omdat hij die altijd bij zich heeft. Wat denk je? Telefoon thuis laten liggen. Mannen! ;)

@MrsNuke: Wat een ontzettend lieve foto met zijn voetje in zn mond. Is een goed teken qua ontwikkeling zei mijn fysio (Luuk doet dat niet)

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Tjonge wat is het weer druk....een dagje werken en 1.153 pagina's bijlezen....

@Marleen. Goed zeg dat Luuk aan het rollen is! Echt super joh!! En een uur bij de KA gezeten, niet fijn maar je wordt wel serieus genomen. Peertje vroeg het ook al volgens mij maar waar kunnen die eiwitten op duiden?

@Zora. Hé hoi, wat leuk dat je weer wat laat horen. Gaat alles goed met Sara?

@Peertje. Zo, da's mooi K van die kinderstoel. Nou ze regelen maar wat hoor, is jouw probleem niet....toch...

@Carlo. Wat een mooi mannetje is Bjorn! Prachtige foto's!! En wat ontzettend vervelend voor je oom zeg. En ja, je weet nooit 'echt' hoe je gaat reageren in zo'n situatie (helaas spreek ik uit ervaring)

@Luukske. Zo dan Mika heeft smaak te pakken met slapen hè, wauw! Sara heeft vandaag overdag slecht geslapen, ligt nu vanaf 6 uur op bed, net eruit voor de laatste voeding maar ik hou mijn hart vast. Kan me niet voorstellen dat ze tot morgenochtend 8 uur slaapt....we'll see....

@Jootje. Nee hoor Sara krijgt nog geen diksap

@Ineke. Hier geen bv meer maar nog wel alleen fv. Dus geen fruit, groente, liga oid. Zolang ze het goed doet op fv houden we dat nog even vol, tot een maand of zes.

@Wendy, hoe is het met Ludwi?? Oow lees het al, mannetje weer thuis. Hoe voelt hij zich?

@Liesje. Aah pasteitjes naar de knoppen, da's mooi balen meid. Stampvoeten...mmmm.....moest toch denken aan Irene met een fohn en haar wat niet wil...:)

@Debby. Hihi, ja die Owen is ook een mega knuffel. Je hebt gewoon een heerlijk ventje!!

@MrsNuke. Als je twijfelt of het wel goed zit met je buik/baarmoeder zou ik bij de HA even aandringen op een verwijzing naar de gyn. Laat die er maar even naar kijken hoor. Sterkte meid!!

Beautydag. Ik ga 17 april met een vriendinnetje. We hebben nog niet geboekt.. Ik ben nog aan het zoeken. Dus de tip van Bilderberg ga ik eens even naar kijken, thx Lot!

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Heb wel meegelezen, maar geen puf om echt te reageren. Zit niet lekker in mijn vel, trubbels met manlief, druk op het werk en de kinderen waren vandaag helemaal hyperdehyp... Ben gebroken...

Ff denken wat is blijven hangen...

Wat een achterlijke mensen wonen er toch in dit land. Zomaar even iemand het ziekenhuis in slaan! Belachelijk. Ik hoop dat ze die gasten te pakken krijgen!

Hier ook een volledig borstvoedende mama. Bijvoeding starten we over een paar maanden mee.

Op het oude KDV gebruikten ze verschillende kleuren voor de groepen. Annabel en Evelien zaten destijds bij de oranje draakjes. Geloof dat er nog blauwe, paarse en groene waren.
    Op het huidige KDV zit Annabel bij de Dondersteentjes en Evelien bij de Boefjes. Ze hebben ook nog Deugnietjes en ehm... denk, denk... 'k Kom er niet op... Sorry...

Ben gaaaaaaaaaaaaaaar...

Oh, las iets van Luka die onderzocht wordt op hoogbegaafdheid? Waardoor is bij jullie het balletje aan het rollen gegaan?

Wat kl*te van die kinderstoel die niet geleverd wordt. Morgen ga ik naar de Prenatal voor een TrippTrapp. Even die korting meepakken. Meteen ook voor doopkleertjes voor Marjolein kijken en een meerij-plankje voor achter de duowagen. Heb nog een cadeaukaart liggen en een kortingsbon. Hoop het allemaal op te maken. Heb zo'n ontzettende hekel aan cadeaubonnen/kaarten!

Hier ook een teenzuigertje gehad. Annabel had alleen maar natte sokken. Zo schattig! Maar ook erg lastig met verschonen!

Voor de ziekepiekies en kwakkelaartjes: heeeeeeel veel beterschap. Hoop dat de ellende gauw is afgelopen!

Wauw! Het eerste rollende novemberbeebje is er al! Knap zeg!

Super balen van de mislukte pasteitjes. Ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben, zeker met die "fijne" ontzwangerhormonen...

Groetjes,
    Nelly

Hmmm.. Hoezo van de hak op de tak?

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb net even door wat fotomappen op de pc gebladerd.
    Voel me meteen wat minder down.
    Kijk, hier word je toch gewoon vrolijk van!

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    En deze van onze drie blitskikkertjes.
    't Was afgelopen zondag echt superlekker weer!

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ach wat een heerlijke foto!!

Maarre.....ga je het nu weer even goedmaken met je mannetje....;)

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wat een geweldige foto's :)

17. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    wat een super foto!:)

18. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Goedemorgen dames

het beloofd een mooie dag te worden vandaag.... dus ga ik snel boodschappen doen en dan lkkr in het zonnetje!

fijne dag allemaal! geniet ervan... morgen regent het weer!

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen
    goh dus toch wel een te slap nekje... had je goed in de gaten dan maar toch ook balen dat het echt zo blijkt te zijn.
    idd wel fijn dat ze goed de tijd voor hem hebben genomen. zijn ook artsen bij die gewoon zeggen 'sorry maar heb meer patienten' .. zelfs in Luuk zijn situatie.. :(
    en dat eczeem wat verder gaat... zou het dan toch niet van de pleister zijn? of kan dat ook uitslaan op de rest van zijn lichaam dan?
    al met al heb je nog steeds veel sterkte en beterschap voor je mannetje nodig; bij deze... en dat maal 10.000.000 of nog meer... baal er van dat dat het enige is wat we kunnen doen allemaal hier... :(

mrsnuke
    he meis gaat niet lekker met je he... ? had je nou later ook nog testen gedaan? is een zws echt uitgesloten?
    hoop dat het snel beter gaat met je en dat Peet dit keer welkom blijft op zijn nieuwe werk en dat hij het leuk blijft vinden.

debby
    hey ik zal je zo ff pb-en.
    hij heeft helaas nog steeds veel pijn.. althans, gisterenavond nog wel, nu slaapt hij nog dus weet het ff niet. ben vannacht zelf een paar keer wakker geweest en toen sliep hij steeds door dus denk wel dat het goed is gegaan.
    ahhhh wat leuk dat Owen zo genoemd wordt in het krantje..
    echt hartverwarmend om dat terug te lezen dan lijkt me.. ;)

irene
    lekker zo'n beautydag!!! geniet er van (al duurt het nog even maar dan heb ik het maar alvast gezegd.. )

nelly
    ahh leuke foto's!!!

star
    jaaaa is nu al lekker hier! ongelooflijk!
    maar wil perse de keuken vandaag HELEMAAL grandioos uitdoen dus daar ben ik alvast aan begonnen na het kolven tot Yinthe wakker werdt en nu ff quality time met haar en dan gaat ze zo de box in zodat ik verder kan :)

iedereen: geniet van het weer!!!!
    (zal vandaag wel heeeeel rustig zijn hier op zp )

ohja.. mn broertje heeft nog gebeld gisteren (helaas sliepen wij al) maar hij heeft het prima naar zijn zin.. hij was er net een dag en was al verbrand en had al gesport.. vroeg me ineens af OF hij nog wel moest werken daar maar hij had afgelopen nacht dienst dus dat is ook ter sprake ;)

20. Lillybelle

20 mrt 2011
    67
    0
    0
    Onze wereld ,onze kindjes
    Op deze aardbol
    hoi lieve dames ,

Iedereen aan't genieten van het zonnige weertje?

Zag mooie foto's voorbij komen en nieuws van beebjes die het minder goed stellen of net te goed .Allesinds ik wens voor ieder snel klaarheid en dat er oplossingen komen zodat iedereen in't gezin zich goed zal voelen.

Hier een jongen die volop sprongen maakt ,begin van de week erg jengelig en eergisteren rolde hij zich om in bed ,dus vainaf nu is het opletten geblazen ,hij heeft er plezier in dat wel en hij is ook wat dikke aan't worden (billen ,buik armen)is wel leuk om te zien zo in zomer shirtjes :) 6 kg en 66 cm geleden van vorige meting.
    We denken ook dat er tandjes opkomst zijn want soms moet hij nog niets doen en hij heeft gepoept in de luier.
    En een paar dagen zeer veel dat ik dacht waar haalt hij het ;)
    zo erg dat het tot aan de nek vanachteren naar boven kwam:)
    Hij moet as.maandag terug op onderzoek ivm.verborgen reflux mede hij soms erg onrustig is ook doorheen zijn sprongetjes en hij een ferm hese stem heeft gekregen en soms echt weigerd aan de borst te drinken van de pijn.

Met de dochter gaat het beter op vlak van bedplassen ,1x nu na 2 weken en doe ze geen luier meer om op haar slip want anders kreeg ze een rode onstoken muisje.

De zoon heeft zijn examen achter de rug en hij had ergens 31/40 al de rest 9 of 10/10 ,we zijn enorm fier op hem!

Zondag ,morgen dus is de doop van onze kleine man ,straks opkuis doen ,eten al wat opvoorhand prepareren wat kan en versieren.

Dan het BESTE nieuws tot nu toe.................

ons stulpje is VERKOCHT !!! (daarom was ik er even niet).
    Op 2 weken sinds uithangen bord en de dame is 1x komen kijken bij de 2e x bracht ze haar bod uit.
    179.000 vroegen we en 174.000 gekregen.
    Nu opzoek naar een huurhuisje en dan op't gemak zien voor iets te kopen (openbare verkoop ofzo).

Bekijk bijlage 141438

Groetjes xxx

Deel Deze Pagina