@ Ineke: Ik geef ook nog steeds uitsluitend bv. Hier nog geen bijvoeding hoor. Nog een paar weekjes wachten.
middag! wat een weertje heh!!!! heerlijk!!!!! lillybel: wat een heerlijk ventje! gaat lekker dus bij jullie! en wat een goed nieuws van jullie huis! TOP!!!! is ook geen geld zeg! moet ook maar in B gaan wonen nelly: wat een moppie zeg! heerlijk in t gras! vanavond met een paar vriendinnetjes lekker eten in amersfoort! heerlijk! heb er zin in!
@lillybelle: gefeliciteerd met de verkoop. en wat een knap ventje. is het zo dat veel ontlasting kan wijzen op beginnend doorkomende tandjes?? bjorn heeft hier al een paar dagen bijna elke luier helemaal vol. en inderdaad ook vaak tot op zijn rug toe boven de luier uit. @pyamapapje: gister 1 keer geprobeerd. geen krampjes o.i.d. en hij kreeg hem opm 21.00u en was vanmorgen 7.00u pas wakker. hopelijk is het geen toeval
Jootje; ik zal je zo nog even een PBtje sturen. Hier geef ik ons joch nog geen diksap enzo.. Hij krijgt alleen melk. Misschien ga ik binnenkort toch maar eens beginnen met fruit. Mrsnuke; oh leuk Peet een nieuwe baan! Hoe is het gegaan? Zora; de tijd gaat idd snel! Eigenlijk heb ik het ook veel te druk om hier nog actief mee te lezen.. Best wel jammer! Marleen; super dat Luuk zich omdraaid!! En verder.. Nog steeds weinig verder.. Knuffel! Carlo; schattige foto's! Jeetje wat een stelletje zieke lui! Hoe gaat het nu met je oom? Peertje; al wat gehoord van je bestelling? Ineke; hoe is het gegaan vannacht met Mila? Wel dubbel hoor, eerst feest en daarna begrafenis! Lieke; grrrrr! Ik herken je pasteitjes verhaal en het is zo iri!! Lot; klinkt leuk jullie weekend! Nelly; schattige kindjes heb je!! Zo ik ben weer bij! Hier gaat alles goed. Helaas nog geen bericht van werk van mijn vriend. Maar we houden hoop. Geen bericht is goed bericht denk ik dan maar. Vandaag heerlijk van het zonnetje genoten trouwens!! Doei!
Hier een mindere dag met Luuk helaas.. Hij heeft al een aantal keer ontlasting gehad en dat ziet er raar uit, net weer veel gespuugd. Allemaal huilen tijdens de voeding met de sonde krijgen we het er ook niet goed in. Erg lastig... Vermoeiend ook. Ik blijf het gevoel hebben dat ze iets over het hoofd zien in slokdarm/maag/darmen?
hoorde van mijn vader dat ze iemand hebben opgepakt die mogelijk iets met de straatroof van mijn oom te maken kan hebben. er is nog niks bekend of het ook daadwerkelijk 1 van de daders is.
@marleen: vervelend dat het niet goed gaat. kan het ook zijn misschien dat hij nu ook wat huilerig is omdat die misschien tandjes begint te krijgen??hij is al bijna 6 maanden dus dat zou er misschien ook bij kunnen spelen. maar ja...ik denk met je mee. je weet het op een gegeven moment niet meer hè. hopelijk vinden ze snel iets zodat Luuk geholpen kan worden. sterkte!!
Tandjes zijn het vast niet. Hij is vrolijk als ik hem uit bed haal, maar zodra we met de voeding beginnen gaat het mis. Huilen, zo druk maken dat de sondevoeding niet wil zakken en zelfs weer omhoog komt in de spuit. Hij heeft ook de hele dag door al poepluiers die er raar uit zien, beetje bleek van kleur en slijmerig. Ook heeft hij de vorige voeding eruit gespuugd. Misschien een virus? Maar zo is het elke keer weer wat. Nog maar even aankijken en anders toch morgen maar even naar Utrecht bellen om te overleggen.
navond... wat een heerlijk weertje was het hé! zijn even wezen shoppen voor de laatse dingen voor mijn zus hat trouwerij as vrijdag! toch weer meer gekocht dan de bedoeling was, maar we zijn geslaagd Ook nog even lekker terrasje mee gepakt. Tis trouwens nu ook nog heerlijk buiten. Ben net klaar met bloembollen planten word vast een hele fleurige tuin dit keer (normaal ben ik wel een beetje van dezelfde kleuren. Vind witte bloemen altijd erg mooi) Marleen: wat rot zeg! die ontlasting maar goed in de gaten houden. Als dat morgen nog zo is dan wel bellen! ontlasting kan zoveel zeggen over wat er mis kan zijn. Jullie blijven zo wel aan de gang hé....vind het zo naar voor jullie. *knuff* Kitty: kom maar op met die pb, ben wel erg nieuwschierig eigenlijk Lillybelle: zooo dat heb je vlug gedaan met de verkoop! en wat een leuke foto's. jullie kereltje ook al aan de rol snapt hij ook hoe hij weer terug moet? Lianne kan het wel, maar begint gewoon te piepen, net zo lang tot mama haar weer terug rolt........In bedje rolt ze gelukkig niet, maar vreet wel zowat haar lakentje op. Hebben jullie kindjes dat ook??? overal op knabbelen? alles gaat echt dat mondje in, tot aan het uiteinde van haar jurkjes toe. Carlo: Hopelijk is het 1 van de daders!!!!
Pffff wat een middag.... Vanmiddag hadden we de verjaardag van mijn nichtje, die is 5 geworden. We waren er naar toe gewandeld, Sara lag lekker in de wagen te slapen. Na ongeveer een half uurtje werd ze wakker, is ze even bij mijn s-vader op schoot gegaan. En opeens begint ze te huilen, echt niet normaal meer. Krijsen joh, volgens mij van de pijn. Alles geprobeerd maar na ongeveer een half uur, drie kwartier ben ik maar met haar naar huis gelopen. Hele weg naar huis huilen, thuis gekomen huilen huilen huilen. Flesje gemaakt, uur eerder, tussendoor huilen. Vasthouden, neerleggen, lopen, niets hielp...huilen huilen huilen. Na ongeveer 2 uur huilen heb ik hubbie gebeld en die kwam toen ook naar huis. Ik ondertussen, inmiddels in tranen, de HAP gebeld en we konden gelijk komen. Sara in de maxi-cosi gedaan....stil....in de auto naar het zh....stil.....in het zh....slapen De arts heeft nog even naar haar oren en keel gekeken maar niets aan de hand. Ze dacht wel te zien dat er een tandje aankwam maar wist het ook niet zeker. Anyway, wij weer naar huis. Sara vrolijk, lekker flesje gedronken en ligt nu al een paar uur op bed te slapen. Ik snap er helemaal NIETS van... Mama is kapot....echt OP.
Irene: Het houd wat in, ouders zijn zit je toch letterlijk met je handen in het haar als je kindje zoveel achtereen huilt..zou ik ook hebben...en maar denken wat is er toch???(Heb ik overigens al als Lianne 10 minuutjes huilt, want huilen doet ze bijna nooit....) Heb echt respect voor de ouders die nog "normaal"kunnen functioneren bij huilbaby's.. Tis toch wat, weer vrolijk bij thuiskomst boefje!
@nelly, we liepen zelf al langer met de gedachte rond dat Luka voor lag, maar we hadden binnen de vrienden en familiekring weinig "vergelijkmateriaal", sowieso omdat de artsen hem wel corrigeerden qua leeftijd en wij niet....hij is met 32 weken geboren....later op de creche vonden ze hem wel wijs, maar op school valt het nu gewoon op....alleen kunnen zijn gedrag niet verklaren, hij is namelijk heel lichtgeraakt/emo en kan zich slecht concentreren....we zien wel wat uit de onderzoeken komt! @irene, idd wel raar....maarja, beter een ritje HAP dan onzekerheid wat het kan zijn! @marleen, balen van d slechte dag van Luuk! vermoeiend ook... @mrsnuke, hoe bevalt het werk? @carlo, ik hoop dat het pyamapapje niet iets eenmaligs doet bij Bjorn! hopelijk is het de dader, of iig 1 van de daders!! @lily,lekker manneke heb je!! en super dat jullie stekkie nu is verkocht!! @all, vanmiddag hebben we flink in de tuin ztten razen, klimop helemaal verwijderd ivm de aanbouw die we gaan laten bouwen...daarna nog even naar de bakker gelopen met de 2 mannen, heb Mika in de wandelwageninzet laten zitten....gewoon om te proberen, hij leek het leuk t vinden, maar ik vond de wagenbak veel liever, haha....
@Jootje. Ja ik mailde net met een vriendin en ik zei tegen haar al dat Sara echt bijna nooit huilt en al helemaal niet langer dan 5 minuten. Ik ben wat dat betreft echt niets gewend hoor, Mathijn is en was ook nooit een huiler. Die machteloosheid...pfff vermoeiend hoor....
@werk: peet heeft het leuk! gelukkig maar nu hopen dat ze hem ook willen vanmidag wezen wandelen en kleren gekocht want keek op de rekening en zag in ene dat er 194 euro op stond altijd leuk.. heb leuke shirt van lief en broekjes van lief gekocht vind die zo fijn zitten ook hadden ze bij terstal vroeger bentex ook wel leuke dingen heb een leuk roze shirt gekocht en 2 spijkerbroekjes.. en nog een aantal rompers. ik lees dat er veel mensen lekker in de tuin aan de gang zijn geweest.. hier vorige week al wat gedaan dus niet veel tedoen @huilen: jay is bang voor mijn zusje als hij haar ziet dan gaat hij zo verschrikkelijk zielig huilen hihih moet er altijd wel om lachen want als ik hem dan weer pak is er niets aan de hand lachen etc etc zet ik hem weer bij haar op schoot weer hetzelfde huilen huilen huilen.. zit nu op de klok tekijken ik ga jay wakker maken had hem eigenlijk eerder willen geven maar helemaal de tijd vergeten
@Irene: Wat rot he... Als je niet weet wat er aan de hand is en ze zo hard huilt. (helaas hier heel herkenbaar ) Goed dat je wel langs de HAP bent geweest om uit te sluiten dat er iets heel ernstigs aan de hand is. Rot he, als je je zo wanhopig voelt. @MrsNuke: Fijn dat man het naar zijn zin heeft op zijn nieuwe werk. Wanneer weet ie of ie kan blijven? Ik zie alweer op tegen de voeding van 00.00 uur. Ik hoop dat ie er in blijft, want anders kan ik weer het bed verschonen en ook heel rot voor Luuk natuurlijk.. Ik vraag me af of het mijn schuld is dat hij zich zo voelt. Ik heb namelijk een druppel diksap door de pap van rijstebloem gedaan omdat de smaak van de melk zo vies is. Luuk luste dat wel, maar nu ben ik bang dat hij er een reactie op geeft.
marleen rare vraag misschien maar luuk voelt natuurlijk jullie spanning ook aan 'gaat ie drinken of niet' en natuurlijk zullen jullie je best doen om dat te verbergen maar misschien kan het helpen als je een heel relaxed muziekje op de achtergrond laat spelen? offuhh.. wat bij Yinthe een keer geprobeerd hebben toen ze een dagje van slag was en geen borst en geen fles wilde hebben: met haar in een warm badje gaan en daar aanleggen/fles wilde ze wel en toen dronk ze ineens supergoed! ja het lijkt er wel op dat er iets over het hoofd gezien wordt maar het is zo moeilijk achterhalen wat he? denk dat je gewoon ten einde raad zult zijn en dus bereid bent 'alles' te proberen want je moet gewoon vinden wat er aan de hand is om t kleine manntje te helpen.. succes en sterkte.. leef echt met jullie mee meid.. vind het zo erg..
Je wil niet weten hoe vaak ik vanmiddag aan je gedacht heb.... En ik heb het "maar" 1 keer... Succes met je laatste voeding, hoop dat het een beetje gaat. Tja en of hij zo heftig kan reageren op een drupje diksap...geen idee. Ga je het nu weer zonder proberen? En die melk smaakt vies omdat het die speciale melk is?
@Wendy: Die spanning hebben we normaal niet, omdat we weten dat het dan via de sonde naar binnen gaat. Maar ook toen we wel relaxed waren dronk hij niet. Maar evengoed wel bedankt voor het meedenken hoor! @Irene: Het "experiment" met diksap was eenmalig, want officieel mag hij pas vanaf 6 maanden (dat is hij wel bijna en daarom wilde ik het toch proberen). Luuk heeft hele speciale voeding (á 75 euro per 400 gram) en dat schijnt ontzettend vies te smaken. Vandaar dat ik even wilde testen of hij het wel lust met een smaakje er door en het lijkt erop dat hij het dan wel lekker vindt, want hij zat allemaal te smakken.