Marleen: voel gewoon je onmacht... En voel je niet schuldig om die drup diksap. Je hebt het gedaan uit een goed hart. Zijn reactie kan ervan zijn, maar hoeft niet..blijft gissen.. Op een gegeven moment doe je wat/probeer je wat en hoop je dat de voeding beter zal gaan. Het kan best zijn dat Luuk zelf ook wat stress heeft, dat spugen is voor hem ook erg vervelend. Alle ziekenhuisbezoeken, de sondevoeding... Gos ja...heb ook het idee dat ze wat over het hoofd zien, jou verhalen zo steeds te lezen.
Jootje: Ja, de onmacht was vandaag weer erg groot helaas... Zeker als hij zoveel spuugt en alles zit er onder en je kunt er gewoon niks aan doen. Ik blijf er inderdaad bij dat er iets niet goed is in maag/darmen en helemaal nu er toch weer iets gevonden was met eiwitten in de ontlasting. Ik ben ook steeds meer benieuwd wat er uit de onderzoeken naar stofwisselingsziekten gaat komen, want daar ben ik wel bang voor inmiddels. Ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren. Alvast welterusten meiden!
Marleen hoe is de late voeding gegaan? En hoe gaat het nu? Je staat er zo machteloos bij en kan niets meer doen. Heb je de melk weleens geproeft. Is er nou wel wat veranderd sinds hij die voeding krijgt ipv de standaard voeding? Een dikke knuffel!! En Irene al een lekkere verwendag geboekt? MrsNuke zo last van je buik jeetje vreemd hoor. Misschien een rare vraag maar je kan wel gewoon naar de wc voor je ontlasting? Wat heb je een prachtig mannetje zeg. En Peet een baan wat super weer een last minder he. Vrijdagavond was de verjaardag erg leuk, Tygo heeft zich super vermaakt. Het was de eerste keer met Isa bij zo'n drukke verjaardag en ze vond het niet leuk, al die hoofden boven haar en de herrie van alle kinderen in zo'n hal maakte haar verdrietig. Gelukkig viel ze wel in slaap anders waren we gegaan. Gister ben ik lekker wezen winkelen in Amsterdam en savonds uit eten geweest dus een leuke dag gehad.
hello, carlo: wat lekker dat ie een nachtje heeft doorgeslapen! en hopelijk is t 1 van de daders!!!! mrsNuke: oo wat fijn voor peet zeg! leuk lekker shoppen! ja dat was de kinderbijslag! hahaha is hier ook al op! (en dat maal 3) marleen: meid, ik snap heel goed dat je iets wilt proberen....je hebt t nog lang volgehouden...ik denk zelf niet dat t door 1 drupje diksap komt! hij loopt nu toch al dagen te spugen....extremer dan eerst! gewoon weer bellen van de week.... irene: jemig arm wijffie... helemaal als je meisje nooit huilt en nu opeens wel...pfff dan snap ik heel goed dat je er doorheen zit......enbeter een keer teveel naar de HAP dan een keer te laat! gister lekker gegeten in amersfoort, super gezellig, mocht vanmorgen lekker uitslapen....nu is hubbie naar ajax en dnek dat wij straks even bijmn ouders langs gaan!
@Lot: De late voeding hebben we gisteravond slapend gegeven via de sonde. Dit ging op zich goed, maar vanmorgen was zn bedje helemaal nat gespuugd dus het is er toch weer uit gekomen. Vanmorgen twee keer diarree gehad en één keer gespuugd. Ik denk nu toch wel aan een virus gezien de diarree. @Peertje: Klinkt goed, uit eten! Ik hoop dat wij binnenkort ook weer eens een keer uit eten kunnen. We zouden a.s. zaterdag naar een musical gaan samen, maar we kunnen niet tegelijk weg door die sondevoeding dus dat is echt balen.. Ik ga nu maar met mijn nicht. Is ook leuk, maar man en ik hebben al zo lang niks samen gedaan dus hier had ik echt naar uit gekeken. @Nony: Bedankt voor je knuf. Hoe is het bij jullie? Met jou en man weer helemaal oke? Druk met de verhuizing zeker?
Marleen; hele dikke knuffel! Het houdt echt nooit op he... Mrsnuke; mooi dat Peet het naar zijn zin heeft op het werk. Wanneer krijgt hij er meer over te horen? En wat voor werk is het? Carlo; hopelijk is het één van de daders! Irene; jakkes, niks aan als je beebje zo lang huilt! Jootje; oeps was vergeten je een PB te sturen.. Komt eraan! Doeiiiiii!
rustig hier.. niet veel bij te lezen... vandaag een dagje bij mijn ouders doorgebracht. We zijn nog druk met de voorbereidingen van mijn zus haar trouwerij. Nu nog even wat dingetjes daarvoor uittypen. zal nu eerst even bij Lianne kijken. Ze slaapt volgens mij, maar moet altijd even checken of ze nog wel op haar rug ligt...(en ademt ) kitty: zag je pb. je hebt pb terug!
Hallo dames! Ik dacht ik kom hier ook eens weer kijken! Is al wel heel lang geleden, toen waren we nog zwanger! Ik heb een zoontje gekregen een flinke vent van toen dikke 8 pond. Nu rond de 8 kilo alweer, wat gaat het hard. Ik heb even een stukje terug gelezen, niet alles , das wel heeeel veeel. Maar ik begrijp dat het bij Marleen allemaal niet zo lekker gaat? Je weet niet wat je zoontje heeft? Wat vervelend he! Ik hoop dat je gauw weet wat er is of dat het gewoon straks klaar is.
erg rustig hier vandaag. @marleen: die diksap is goed bedoeld. en inprincipe qua leeftijd mag die het hebben. het kan zijn dat er daardoor een reactie gekomen is, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat hij even hieraan moet wennen. en wat verschrikkelijk duur die voeding, krijg je die wel vergoed?? @vandaag: vanmorgen met Bjorn naar voetbal van hubbie wezen kijken. hubbie helemaal trots. Bjorn heeft de bal gevangen, hahaha. hij lag lekker te slapen en heb de wagen overdwars langs het veld gezet. ineens kwam er een bal aan en die had ik te laat gezien. pok, kei hard tegen de zijkant aan, ow wat erg. en ik nog lachen ook. meer van de schrik denk ik. bjorn schrok wakker, lag 10sec met de ogen wijd open en viel gelukkig gelijk weer in slaap.
ik vroeg me laatst af...hoe zou het met Sensee zijn....? is hier ook al een poosje niet geweest toch?
Jootje dat heb ik me ook al een paar keer afgevraagd hebben haar al zo lang hier niet gezien. Heb haar net even een pb gestuurd.
Met Sensee is het goed hoor. Ze is erg druk en heeft niet zoveel tijd om nog regelmatig hier te zijn. Op hyves hebben we nog wel contact. Wij hebben vannacht een ziek mannetje gehad. Om half vijf riep Mathijn opeens heel hard MAMA!! Dus ik schiet mijn bed uit. (dan moet je nog oppassen ook, met dat soort acties). Heeft hij de hele boel onder gespuugd. Arm jochie. Lekker hoor midden in de nacht die zure boel opruimen.... Vandaag heeft hij aan de beschuitjes en appelsap gezeten. Ik moet zeggen dat het me meevalt, hij heeft niet meer gespuugd en was best vrolijk en energiek. Morgen nog een dagje naar oma en opa om even bij te komen. Hij had namelijk vanaf vrijdag ook al diarree. Ik wil nu even zeker weten dat het over is. Verder druk geweest in huis. Nu lekker achter de laptop op de bank. Op tijd naar bed straks want ik ben best moe. Fijne avond!!
Ahhh irene, niks aan hé zieke kindjes...Gelukkig lijkt het mee te vallen. Fijn dat het met Sensee goed gaat!!
@carlo: hopelijk is het inderdaad een van de daders! Oeps, Bjorn nu al mee voetballen? Gelukkig geen nare gevolgen... @marleen: dikke digiknuf voor jullie. Arme Luuk moet het wel ontgelden zeg... Hopelijk weet de KA wat meer. 'k Word hier ook boos om die machteloosheid! Jeetje, wat is die voeding duur! Dan hadden ze er ook wel voor kunnen zorgen dat het wat neutraler smaakt... Wanneer verwacht je de uitslagen van de onderzoeken? @IreneH: goedmaken met mannetje ging vrijdag niet, want hij had een etentje van zijn werk. Maar het loopt al langer niet zo lekker tussen manlief en mij, maar we zijn er wel aan aan het werken. Jeeeeeej, wat heftig gisteren met Sara. Zo overstuur! Op zo'n moment zou je echt willen dat ze konden praten... Die machteloosheid, verschrikkelijk! Ow, bah, Mathijn alles ondergespuugd vannacht. Wat een gedoe he, om 's nachts de boel te moeten verschonen. Wij hebben het ook een keertje gehad met Evelien. Gelukkig gaat het nu beter met hem. @jootje24: jaaaaah, hier propt Marjolein ook alles wat ze in haar knuistjes klemt steevast in haar mondje. En kwijlen dat ze dan doet! 'k Kan d'r iedere verschonen wel een nieuw shirtje aandoen. @Lillybelle: poeh, trampoline aanschaffen voor zoonlief, als hij zo graag wil springen? Maar super dat hij het zo goed doet! Hoe oud is je dochter? Hopelijk blijft het met de zindelijkheid nu goed gaan. Wauw, wat een goede score had je zoon bij zijn examen! Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Mooie doop gehad? Wat een ondeugend koppie heeft jullie boefje! @lot23: wat fijn dat oma's verjaardag geslaagd was. Waren er veel kindjes? @luukske: ik herken Annabel ook een heel stuk in wat je schrijft. Ze is bij ons ook overal de eerste en oudste, dus ook geen vergelijkingsmateriaal. Hier kwam een halfjaar geleden vanuit het kdv de opmerking dat Annabel erg voor lag op leeftijdsgenootjes. Of we al wisten naar welke basisschool ze zou gaan, zodat ze daar evt. wat werkjes konden halen. In maart zijn we met haar naar de open dag van "haar" basisschool geweest en ze was zo onbevangen enthousiast. Je kon gewoon zien dat ze er echt aan toe was. Tja, dan duurt januari nog erg lang... We zien dan wel hoe ze het doet. De school heeft in ieder geval ook goede begeleiding voor "excellente" leerlingen. Ooooh, heerlijk in de tuin kunnen wroeten... Ik plan dat ook iedere keer, maar telkens komt er wat tussen. Met als gevolg een border voor de helft ontdaan van onkruid. @MrsNuke: wat typisch dat Jayson bij je zus huilt! Niet gemeen bedoeld, maar eigenlijk ook wel komisch, dat ze dat doen he. @wendy2010: hopelijk wordt de pijn bij manlief snel minder. Operatie wel goed gegaan? Ah, je broertje is dus wel eindelijk uitgezonden! Had ik even gemist...
Dankjulliewel voor de leuke reacties op mijn foto's. Ben ook zo trots op onze dametjes. Poeh, ik wist niet dat zelfs virussen digitaal gingen... Evelien heeft het sinds gisteren goed te pakken. Ze hoest/blaft haar longetjes uit haar lijf en kan bijna niet slapen. 't Doet mij gewoon pijn om het te horen. Vanmiddag had ze wat verhoging, maar vanavond (na twee zetpillen overdag) ook koorts. Voor het slapen heb ik haar nog een zetpil gegeven, maar ik ben alweer vier keer naar boven gegaan om haar te troosten. Ze is zo ziek en zielig... Wat kan nog meer verlichting brengen dan paracetamol, neusspray, slokjes water en een theelepel honing bij een uk van bijna 2... Ooooh, zaterdag was echt superlekker weertje zeg! Alleen jammer dat ik er weinig met de kinderen van heb kunnen genieten. Manlief gelukkig wel. Ik heb me vermaakt met de boodschappen en ben snel wezen winkelen tussen de voedingen door. Verder weinig nieuws. Marjolein had een ik-spuug-lekker-net-naast-de-doek-dag, dus ik had weer lekker extra was... Naja, als je dan haar lachje ziet, dan ben je dat gauw vergeten. Zo. Nu gauw nog even een beetje opruimen en nog kolven en dan heerlijk naar bed! Groetjes, Nelly
Joehoe.....feline draait sinds gister zelf van rug naar buik....zo schattig....werd er emo van, weer een stapje groter.. Moet nu elke keer haar weer terug draaien...
Nelly er waren niet heel veel kindjes dus ze hadden alle ruimte voor zichzelf erg leuk. Nony knap van je meisje! Marleen hoe gaat het met Luuk?
Luuk krijgt vanaf gisteravond alleen ORS door de sonde. Hij heeft goed geslapen en is nu ook vrolijk. Niet meer gespuugd en vanmorgen alleen geplast. Nu de rest van de dag kijken hoe het gaat, want gistermorgen begon het op zich ook goed, maar ging het in de loop van de dag steeds minder. @Nony: Wat goed dat Feline draait! @Nelly: Beterschap voor je meisje. Ik verwacht dat de uitslag van de onderzoeken naar stofwisselingsziekten niet meer zo lang zal duren. Het zou tussen de 6 en 8 weken duren. Er zijn volgens mij nu 5 of 6 weken om (weet niet meer precies wanneer er bloed is afgenomen)