november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Lekker rustig toch! Die van mij gaan over 3weken voor 9 weken naar spanje!

2. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    moontjee: tess rolt nog niet van rug naar buik hoor! en ze is toch 1 vd oudste hier...maak er niet druk om, job heeft nooit gerold....dus ik merk t wel!

ineke: ahhh moppie! leuke foto ook samen!

mrsNuke:super van peet! snap dat t voor jou nu wel moeilijk is hoor...

wendy: meid, doe jij is ff rustig! je gaat toch niet je keuken helemaal uitsoppen(en er 3 dagen over doen:$) terwijl je pijn hebt! dat is wel t laatste wat je moet doen....zorg jij nou maar voor je man en yinthe en jezelf! en de rest is bijzaak! lijkt me geen goed plan als je nu instort...
    cadeautje...moeilijk....luchtje, kleren, dvd/cd, foto van jou en yinthe,

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zooo, even weer een berichtje van deze kant. Het is vanochtend in mijn rug geschoten, pijn joh! Gelukkig hielp Ryan goed mee met zichzelf aankleden en was hij heel lief (veel kusjes geven op mijn rug). Hmm...lief....behalve toen ik mijn laarzen gebukt stond aan te doen en hij zei 'mama, je hebt een dikke kont', whahahahahha. Heerlijk zo'n 3,5 jarige ;). Het zindelijk worden wil nog steeds niet bij hem...gisteren weer geprobeerd zonder luier, 1e keer broek nat, 2e keer gevraagd of hij even ging plassen en dat wilde hij niet. Hij stond bij Arnoud op de bank en hij tilt zijn been op en ineens was zijn broek nat :x. Had hij dus gewoon geplast, terwijl we het vroegen!!!!
    Owen begint te kokhalzen bij warm eten :( en is 's nachts vreselijk aan het spoken, ieder half uur tot uur wordt hij wakker, huilend, speentje geven en dan kunnen we weer 30-60 min. vooruit. Erg slopend inmiddels. Flessen drinkt hij gemiddeld 100 per fles, dus dat schiet ook nog steeds niet op. En ook fruit of iets anders van een lepeltje gaat erg moeizaam tot eigenlijk niet. Wordt er wel verdrietig van als ik eraan denk. Vanmiddag belt onze eigen ka, dan ook overleggen over zijn 'groei (35 gram in 3 weken)', of we daar iets mee moeten of niet. Ben benieuwd...

@Ineke, wat een prachtig meisje hebben jullie! Wat een mooie grote ogen ook!

@Peertje, wat grappig dat jouw oma met haar vriendin bij jullie heeft gesopt! Doet ze dat vaker?

@aapje, 4 tanden tegelijk, arme Yara!

@Marleen, gelukkig mocht Luuk wel weer mee naar huis, maar het blijft natuurlijk erg vervelend (zacht uitgedrukt) dat hij zoveel achteruit gaat als hij ziek is (Owen ook trouwens). Ik hoop toch dat jullie snel de uitslagen van de stofwisseling krijgen!

@MrsNuke, wat voor werk doet Peet nu? Had al gereageerd op je Hyves, maar hierbij ook nog gefeliciteerd!

@Wendy, dat werkt natuurlijk ook niet, dat Ludwi pijn heeft door de operatie en ji weer pijn omdat je teveel doet :(. Doe je wel een beetje rustig(er) aan? En een cadeautje, ik heb toen een t-shirt voor Arnoud gekocht en dat vond hij erg leuk, misschien een leuk idee?

@Jootje, jouw schoonouders nu op vakantie en in oktober pas weer thuis, wauw! En zij passen niet op hoop ik?

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh wil er iemand mijn schoonouders meenemen voor de paar maanden naar Spanje??? ;)

Wendy, oh wat rot dat jij nu ook weer last hebt... op tijd rusten hoor!

Debby, nu je rug die zeer doet :( veel beterschap!
    En veel sterkte, hopelijk komt die groei toch nog goed op gang he! DUIMEN maar!

5. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Sorry! Lang geleden!

'k Heb niet bijgelezen, was vééééél te veel!

Relatie'crisis' (of mijn verstoorde hormonenspiegel) overleefd!

Tristan rolt van rug naar buik sinds hij iets meer dan 4 maanden was (moet 23 maart geweest zijn)

Voor wie het kan volgen, ik sta in de Flair van België (jullie mogen meningen geven, zou leuk zijn)

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    peertje
    jaaaa ik doe het rustig aan hoor.. daarom doe ik er ook zo lang over.. ;)
    nu op zoek naar nieuwe handvaten, dan ziet het er toch ineens heel anders uit.

debby
    ah vrouwke.. dat klinkt heavy zeg.. sterkte met alles. die Ryan! dat zeg je toch niet tegen je moeder! hahaha wel lief dat hij verder zo goed voor je zorgde ;)

nou ik ga nog ff snel op pad.. Yinthe moet ff terug naar HA want is al een week geleden dat we er geweest zijn maar oorontsteking lijkt nog niet minder te zijn geworden. ... :(

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, succes bij de ha, arme Yinthe! Hoopelijk valt het allemaal 'toch' mee. En tja...dat heb je met 3-jarigen, die zeggen wat ze denken hoor :D. Wees voorbereid :p

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden!

Hier rolt Sara nog niet van rug naar buik, ze rolt al wel op haar zij maar verder nog niet. En ondanks al een tijdje veel kwijlen en overal; op sabbelen ook nog geen tandjes te zien.

Wendy: He bah! Oorontsteking, hopelijk is het snel opgeknapt.

Debby: Sterkte met je rug, is rot vooral met kleintjes!

Ineke: Ga even terug spieken naar je foto's.

Voor een redelijk recente foto van Sara: staat bij baby van de maand. Dus wie nieuwsgierig is kan daar kijken is van een fotoshoot die we hebben gedaan met 4 maanden. Zal m binnenkort ook even in mijn album zetten.

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ineke: heb ze gesoiekt en wat een lekker moppie hebben jullie, erg leuke foto's.

Moet nu weg, heb niet heel erg ver terug gelezen, maar doe mijn best om et weer een beetje bij te houden hier. Vooral veel foto's spammen meiden ben erg benieuwd naar jullie kindjes.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, hoe was het bij de ha?

Onze ka heeft gebeld, maar ze kon helaas ook weinig doen (aan het weinige drinken en het slechte eten :(). Ik heb de logopediste al een mail gestuurd, dus dat moeten we even afwachten. En ik moet volgende week weer even met Owen gaan wegen op het cb en dan belt de ka volgende week weer voor zijn gewicht, kijken of hij dan wel voldoende is gegroeid...

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Zora, ga direct even bij de foto van Sara kijken! En Owen kwijlt momenteel ook vreselijk, spuitluiers en veel aandacht vragen en veel huilen, de ka denkt ook aan tandjes...

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    *even ego* wat een vermoeiende dag...mijn moppie heeft over de hele dag max 1,5 uur geslapen...normaal slaapt ze 3x2 uur....maar wat blijkt....er komen 2 ondertanden door...vanmiddag knalrode wangen....roep ik vorige week nog dat er niks in zicht was..en nu...2 mooie witte streepjes...nouja..hopelijk zijn ze snel door, dat ze weer lekker in dr velletje zit.....al blijft ze lachen mn mopje;)

13. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Jootje; ik zag je PB, alleen er stond niks in?? Leuk hoor, die voorbereidingen voor het huwelijk van je zus!

@ Mamavannu; zo flinke vent!!

@ Irene; is je zoontje al weer wat opgeknapt?

@ Nelly; en jou dochtertje weer wat opgeknapt?

@ Nony; super dat je dochtertje draait!!

@ Luukske; och arm joch met zijn sneetje in het hoofd.. En nog geslaagd voor een auto??

@ Aapje; huh?? 4 tandjes tegelijk? Arme meid.. Wel vroeg hoor!! Hier nog geen tandje of wit puntje te bekennen.

@ Peertje; zo actieve oma (en haar zus) hoor!! Lekker het hele huis weer schoon!
    Och en kan me voorstellen dat het vandaag een slopende dag voor je was! Hopelijk komen die tandjes snel door!

@ Moontje; ja hier soms ook van buik naar rug, maar dat komt meer omdat hij een beetje kopzwaar is denk ik.. Hihi.

@ Mrsnuke; super dat Peet nu echt een baan heeft! Eindelijk! Jullie hebben het verdient!

@ Ineke; prachtige foto's!

@ Wendy; doe je rustig aan?? Sorry, leuke ideeën voor je hubbie zijn verjaardag heb ik niet...

@ Debby; hoe is het nu met je rug?? Wel een lollige opmerking van je zoontje, zou net iets voor onze dochter zijn om zo'n opmerking te maken haha!

@ Grietje; mooi dat jullie de relatiecrisis hebben overleefd!

Zo, ik ben weer bij!!!!

Hier gaat alles goed! Alleen is ons mannetje te dik voor zijn mooie spijkerbroekjes.. Dus die heb ik dit weekend maar opgeruimd. Binnenkort maar even lekker shoppen!!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zou ik met jullie mee mogen schrijven? Helaas loopt het behoorlijk leeg bij de dec 2010 mama's :( en ik wil toch af en toe mn verhaal kwijt of gewoon lekker meekletsen..

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Peertje, ja kan plots komen he!

Patroeschka, tuurlijk ben je welkom ;) je schatjes zijn trouwens van 3-12 dus bijna novemberbeebjes hihi... kan je wat meer over jezelf en je kindjes vertellen? Zou wel leuk zijn!

Zora! Ik ga meteen eens kijken naar je foto's en stemmen!

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hmmm domme ik kan de baby van de maand niet vinden... iemand een linkje?

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ehh wat moet ik allemaal vertellen

Carmen en Devin zijn dus 3 dec geboren, ik ben ingeleid met 37,2 weken omdat ze zagen dat t vruchtwater minder werd en de kleintjes goed op gewicht zaten. Ik moest toen meteen blijven (gelukkig had ik mn vluchttas mee voor de zekerheid) omdat mn bloeddruk te hoog was. Na 11 uur waren ze er dan, eerst Carmen met een gewicht van 2900gr en na nog een perswee kwam Devin ter wereld met een gewicht van 2730gr. Alles is voor de rest langs me heen gegaan want mijn placenta wilde er niet uit (wat een hel, wéér wee opwekkers en iedereen te drukken op mn buik). Na een allerlaatste poging van de gyn en gepers van mijn kant, kwam ie toch los. Hij had de grootte van bijna een 3e kind! ^^ Helaas kreeg ik daarna scheuten bloedverlies en dit bleef maar doorgaan.. Toen we dachten dat t eindelijk gestopt was (geminderd) wilde ik iets overeind om wat te drinken en natuurlijk een beschuitje met blauwe en roze muisjes te gaan eten. Mn man deed mn bed iets omhoog en toen werd ik niet goed, dus kon nog zeggen, 'naar beneden, snel!' Verpleegkundige kwam aanrennen en mat mn bloeddruk, ik lag er als een zombie bij en dacht nog even 'dit was het dan, ik zal mn kinderen nooit zien opgroeien :(' en concentreerde me voor de rest op het tellen omdat ik voelde dat ik anders weg zou vallen. Na een tijdje voelde ik me weer wat beter en vroeg aan de verpleegkundige wat mn bloeddruk was, deze was toen 80 om 40. Erg laag dus. Mn hb werd gecheckt en deze was 3.6. Ik kreeg eerst een zak met ijzer. Helaas had dit weinig resultaat. Daarna heb ik toestemming gegeven voor bloedtransfusies. Heel veel dingen zijn die dagen langs me heen gegaan.. ik was veel te suf/afwezig. Eenmaal thuis werd t verwend worden en genieten van mn kids ;)

Op het moment zit ik nog steeds ziek thuis omdat ik nog zoooooo moe ben. En sinds vorige week voel ik mn bekken ook nog af en toe (had b.i.)

Carmen en Devin doen t op zich goed maar zitten duidelijk in een sprongetje. Pff.. Devin is een hele lastige/onrustige/drukke/starre eter en we komen meestal net of net niet aan de 600 cc per dag. Ze krijgen sinds een paar weken nutramigen ha voeding want ze hebben ook eczeem en we hebben alleen maar allergieen in de familie dus was ook wel raadzaam. Verder krijgen ze kinderfysio ivm afplatting, Devin heeft dit erger als Carmen en nu is het afwachten of hij nog binnen de marge valt, anders word t een redressiehelmpje.
    Verder zijn ze nu zo'n 6,5 kilo en 64 cm (schat ik).

Als jullie nog meer willen weten, hoor ik t wel. ;)

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja en Justin niet te vergeten ;)

Hij is echt heel lief en supertrots op zijn broertje en zusje :) Sinds een paar weken gaat ie naar kleuterschool en dit vind ie ook geweldig! Verder is Justin een heel gevoelig jongetje en erg sociaal. T is echt een jochie die iedereen om de vinger weet te winden.

Deel Deze Pagina