november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties op Luuk.Hij is ook een heerlijk mannetje. Hij heeft nu sterkere hormoonzalf en nu heeft hij weer een roze babyhuidje.

@Carlo: Sterkte met alles. Inderdaad raar dat je zelf twee keer moet bellen als ze jou zouden bellen.

@Irene: *zwaai terug :D*

@Debby: Fijn dat hij die biscuit in ieder geval lekker vond!

@Moedertje B: Ook sterkte. Wat rot dat het niet goed gaat. Ik heb geloof ik niet helemaal gevolgd wat precies de reden is. PND?

Luuk gisteren weer op ORS gezet i.v.m. het spugen. Ik had hem na een tijdje weer op bed gelegd, maar hij bleef maar huilen. Ik dacht dat ie honger had en dat bleek ook zo te zijn, want toen ik hem een flesje had gegeven ging hij ineens keihard drinken (terwijl ie normaal meestal weigert). Gisteravond weer ORS gegeven en vannacht ook wakker en niet meer willen slapen. Na weer een flesje in slaap gevallen en om half 9 wakker gemaakt. Nu krijgt hij even alleen melk, maar dan continue door de sonde zodat het in hele kleine beetje naar binnen gaat en nu maar hopen dat het binnen blijft.

2. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: maar dat flesje is er wel ingebleven??

carlo: sterkte meid.....

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ff spammen....mn mooie, lieve, lachebekkie....

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    en nog 1, ze gaat de hele tijd naar voren in de wipper.....:D

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah, wat een leuke foto's van Tess!

Tot nu toe heeft Luuk niet meer gespuugd en ook geen diarree nog gehad vandaag dus we hebben hoop :D

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Pff, net een mail gehad van mijn werkgever. Nog maar een paar weken en dan denk ik dat ik geen baan meer heb.

Ik heb recht op 3 dagen calamiteitenverlof en 4 dagen kortdurend zorgverlof. Ik heb nu al 9 dagen verbruikt dus zit daar al overheen. Dan kan ik nog langdurend zorgverlof opnemen (onbetaald) en dat is 12 dagen. In totaal heb ik dus 19 dagen dus nog 10 dagen (ik werk 1 dag per week dus nog 10 weken) en dan zijn de verlofmogelijkheden op. Ik moet nu ook nog salaris terugbetalen ook, omdat ik vol salaris heb ontvangen, maar kortdurend zorgverlof is 70%. Ach... ze doen maar.. Ik heb wel belangrijkere dingen aan mn hoofd en mn mannetje gaat toch echt voor!

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @patrouschka, ik heb de klamboe ook al weggehaald....is leuk als ze pas geboren zijn, maar zodra die grijphandjes hun werk beginnen te doen....weg ermee!

@moedertjeB, balen dat het niet lekker gaat met jou....hopelijk krijg je de juiste hulp, en ook snel...
    wat een mooie meid hebben jullie, en idd super die bos haren!

@carlo, doe jij ook rustig aan? want het klinkt niet goed!

@jootje, hopelijk heeft je zus een mooie zonnige dag, en is hubbie weer beter!

@debby, dus het pyamapapje gaat wel goed, haha....is alleen een stuk vetter merk ik aan de flessen, want heb veel meer aanslag erin...dus dan maar vaker uitkoken!

@marleen, fijn dat Luuk toch weer zelf iets heeft gedronken....
    en fijn dat de sterkere zalf beter werkt!
    en zoals je zelf al zegt....kindje gaat voor!!

@zora, leuke foto's!

@peertje, hopelijk heeft de kleine meid snel minder last van de tandjes, gelukkig zijn ze al zo goed als door!
    leuke foto's! hier wil Mika niet in de wipper...

@wendy, hoe gaat het inmiddels met hubbie?

@mrsnuke, je zult idd best wel merken dat werken en huishouden en kindjes best veel kan zijn, hopelijk heb je er snel je draai in gevonden!

@all, gisteren functioneringsgesprek gehad, en alles was (natuurlijk) goed, heb echt een kei van een leidinggevende!
    hubbie had vanochtend vrij genomen om mee te gaan kijken naar de auto.....helaas was het echt niks....
    toen ik vanochtend wakker werd was hubbie al op en zat achter de pc, voor een eventueel alternatief te zoeken....maar goed dat hij dat heeft gedaan.....heb nu een ander autootje gekocht, een pittige nissan micra 1.3 16V, wel een echt oudje, maar ziet er mooi uit, en hij is gewoon goed, EN daar past mijn bugaboo gewoon in....ik krijg hem zaterdag!!!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Luukske wat fijn dat jij zo'n leidinggevende hebt zeg! Hier aan t sollicteren, maar ontvang níks terug. Van niemand niet, vind ik raar.. En top, n nieuw oud autootje :) ben je weer gered zo!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @patrouschka, ja ik loop echt weg met mijn leidinggevende, echt een schat van een mens!!
    in welke sector zoek je werk?

10. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    @patroeska welkom en jeetje wat een verhaal zeg van na je bevalling.
    Yara had vanmorgen haar lakentje losgetrokken en over haar gezicht getrokken
    @marleen vervelend dat het zo gaat op je werk. logisch dat je nu voor je gezin kiest. ik heb vanaf eind juni ook geen werk meer.
    @peertje ook toch 2 tandjes?? heeft ze er veel last van?
    @wendy hoe gaat het met je man?
    @mrsnuke over een tijdje ben je gewend aan het nieuwe ritme en is het heel gewoon. ben je trouwens nog op zoek naar ander werk?
    @moedertjeb vervelend dat het nog niet echt lekker gaat. wat heeft ame een mooie kop met haar zeg

11. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Deb met een psychiater dan :D Want ik heb al langer met depressies te maken.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Peertje, jaaaa de kinderstoel EINDELIJK onderweg (werd ook wel tijd ;)). Welke heb je eigenlijk besteld? En ik neem aan dat je 'm toch nog niet kunt gebruiken, of is die niet voor Tess? En ik hoop ook maar dat de tand snel eieren kiest voor zijn geld ;). Heb je 'm al een appel gegeven? En als Tess naar voren buigt, buigt ze dan niet helemaal voorover (dat doet Owen, hahaha)

@Carlo, wij doen de buggy weg, omdat we een andere hebben gekocht. Wij vonden deze zelf niet handig, omdat deze '2' stangen heeft en ik daarmee niet handig met 1 hand kon sturen als ik Ryan moet vastpakken of zo. Vandaar ;). Over de prijs komen we wel uit als je interesse hebt ;). En wat goed dat je maandag je intake hebt gehad. Luchtte het gesprek ook een beetje op? En ik herken helemaal hoe je je voelt, hier hetzelfde helaas....

@Marleen, wel een goed teken dat Luuk weer honger had. Hopelijk heeft hij het ergste nu weer gehad. En wat een gezeur met je werk, ik zou me gewoon ziek melden als ik jou was! Je kan de zorg voor Luuk nu ook niet uitbesteden en al zou je dat kunnen, dan is de vraag of je erbij bent met je hoofd op je werk. Ik zou me ziek melden als ik jou was...

@Luukske, én een goed functioneringsgesprek én een tweede auto, joheoeeee! Wat super! En ook lief dat je man er zelf verder naar ging zoeken, terwijl hij het toch eerst niet nodig vond?

@Patroeschka, wat voor werk zoek je? Je werkte toch in de kinderopvang?

@MoedertjeB, ik hoop dat een psychiater meer voor je kan doen meis. Dit is ook vervelend! Gaat het met je studie goed?

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske; ooo gaaf!!!! lekker karren!

aapje: ja ze krijgt er 2! haaha, nee valt mee....

marleen: balen van je baan, maarja...kind gaat voor!

debby: yep, t is een kinderstoel voor tess, dus die ga ik wel rustig aan nu gebruiken, ze is aardig sterk in dr rug..zo ook in de wipper en zit dan kaarsrecht!:D
    ja een appel is wel een goed idee...:D

14. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @debby: wat bedoel je precies met '2' stangen??:):(

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Carlo, ik denk dat ze bedoelt met 2 handvatten zeg maar, dat is dan nu 1 geheel??

Hier, de klamboe's weggehaald. Moet alleen nog ff de safetysleep bij Devin er op gooien. Ga ik meteen doen, ze komen om 17.00 terug nl.

16. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @patroeschka: goh, wist niet dat je ook buggy's met 1 handvat hebt. weer iets nieuws geleerd;)

17. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @debby: hubbie komt zo thuis, ik zal dan eens even gaan overleggen. mijn moeder heeft de duobuggy van de koelstra. aangezien mijn nichtje van bijna 6mndn en bjorn elke maandag bij mijn moeder zijn. en die wagen bevalt, ondanks dat hij zo lomp is (omdat t er 2 aan elkaar zijn), behoorlijk goed.

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Patrouschka, heftig verhaal zeg!
    Ik heb dus 10 dagen na de ks een megabloeding gehad met brandweer uit huis gehaald omdat ik niet meer verplaats mocht worden en met MUG naar zh... op spoed en intensive care beland en het heeft aan een zijden draadje gehangen... bloeddruk 60-30
    Het toppunt was dat ze niet wisten wat er mis was, curretage en 2 anders operaties via de lies later eindelijk gestopt met bloeden maar wel 2 volledige bloedtransfusies gehad en massa's zakjes plasma ed... factuur is nog steeds niet gekomen maar ik denk dat we achterover zullen vallen!!!
    Maar ach, ik ben er nog en m'n popje heeft haar mama ♥ EN ik heb de borstvoeding terug op gang gekregen waar ik zeer blij om ben ;)

Aan iedereen die wat sipjes is of ziekjes een hele dikke knuffel
    EN wat een mooie novemberbeebjes hebben we toch he :)

Mila is vandaag weer eens even gewogen en gemeten op K&G (CB) omdat ze vorige keer op 4 weken slechts 250g was bijgekomen en nu is ze op 3 weken 500g bijgekomen!!! Joepie! Nu zit ze weer netjes op haar P25 ♥ :D ik was ZO blij he!!!

Morgen effe aanpassen op de lijst hihi

Oh ja zien jullie ook die reclame voor wehkamp.nl hier onderaan? Steekt me de ogen uit haha

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    vandaag is het feest want mijn hubbie is jarig!!!
    35 lente's jong al weer... :)

jammer dat ie nog wel veel pijn heeft.. :(

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @Wendy: Gefeliciteerd met je man. Hopelijk een leuke dag zonder al te veel pijn.

Ik kom vanmiddag even bijlezen dames!

Oja, R.onin rolt nu sindskort niet alleen van buik naar rug maar ook van rug naar buik.

Deel Deze Pagina