Mila heeft sinds vandaag ook een Bumbo-stoeltje! Ze vondt het supergrappig maar ik blijf er toch netjes tegenzitten hoor... moet dringend voor zo een tafeltje gaan kijken...
Sweet die foto's!! Nou Devin heeft flesje 5 achter zijn eeh kiezen.. ;p Hopelijk slaapt ie nu wel door. Hier geen bijvoeding tot iig 6 maanden hoor, ivm allergieën zitten we ook al aan de nutramigen, dus lijkt me niet verstandig enneh 4 flessen mag nu zo ongeveer.
nou de verjaardag van hubbie was redelijk tam.. had nog geen kado'tje en zelf met Yinthe niks meer kunnen maken omdat ie ineens hele dagen thuis is.. jammer hoor.. hopelijk kunnen we dat zaterdag goed maken dan. (dan vieren we het) iedereen bedankt voor de felicitatie's trouwens! Jootje; veel plezier vandaag! zal vast een mooie dag worden! hoop het wel vooral voor je zus natuurlijk! zometeen zwemmen met yinthe! Ludwi gaat waarschijnlijk niet mee het water in want 1 van zijn operatiewonden is flink ontstoken. voordeel is wel dat hij dan wel mooi foto's kan maken! ga nu gauw opschieten want Yinnepin is wakker aan het worden dus gauw voeden en opschieten want om 8.45 begint het babyzwemmen al! reageer vanavond ff op iedereen hoor!
Goeiemorgen meiden, Even een teken van leven. Met Jen gaat het super. Altijd vrolijk en de hele tijd lachen. Nog steeds zonder geluid, gewoon met dr mond zo ver mogelijk open Lachen jullie beebjes al met geluid? Verder is ze al een week of 6 aan het hoesten, maar moest het nog even aankijken van de dokter. Longen zijn schoon, en ze doet het verder zo goed dat er vooralsnog geen reden tot bezorgdheid is. We zijn begonnen met bijvoeden van fruit (ondanks mijn eigen allergie voor fruit en hooikoorts). Ze was er echt aan toe, is ook al een kilo of 8. En mede naar aanleiding van dat recente onderzoek dat het mssn wel beter is om juist tussen 4 en 6 maanden te beginnen zijn we er maar mee begonnen... Gaat goed, dus ben blij. Ben nog druk bezig met mijn thesis. Eindeloze worsteling... Werk ook 3 dagen in de week. Ik wil zo graag dat het ding af is! Dan heb ik ook eindelijk een mamadag met mn meissie. Mn man heeft wel een papadag... Oh, ben vorige week voor het eerst weer ongesteld geworden, werd ook wel tijd, ben al 2 maanden gestopt met de BV. @peertje: gave foto's van je meisje! Ze kan al goed zitten!
Wendy, hopelijk was het leuk in het zwembad en heeft je man leuke fotootjes kunnen maken... wel stom dat die wonde nu aant ontsteken is! Hoe loopt die eigenlijk? Babyp hoi!!! Hoesten, tja Mila heeft hier ook meer dan een maand gehoest maar longen ook schoon... dan smeerde ik eucalyptusbalsem op der rugje of voetzooltjes en snachts een eucalytpussuppo en dat hielp echt wel goed! en lachen, hier niet met lachgeluid, eerder een brulletje Ze kan ook superveel geluidjes maken als ze aant spelen is, precies of ze kracht zet of opgejaagd is, maar tis gewoon van plezier haha en brabbelen tegen haar knuffels dat ze goed!!! Goed dat de cyclus terug op gang komt he!
Nu weet ik niet of ik dit de afgelopen dagen gevraagd heb!!! Meisjesmama's: wat dragen jullie meiden met zo'n mooi weer? Hier draagt ze vandaag een romper met mouwen, een tshirt met mouwen en een salopetjurkje en broekkousen... maar is dat niet te warm? Ze slaapt ook nog in haar fleeceslaapzak met mouwen, maar ja ik denk dat in de winter stond de verwarming op 16 graden en nu is het sowieso 16 graden dus geen verschil in mijn ogen?
Haha, ja dat van dat slapen en temperatuur herken ik wel. Ik heb laatst een extra slaapzakje gekocht, was wel handig ivm wassen Ook een winterslaapzakje met lange mouwen. De babyslaapkamer is nooit echt koud geweest in de winter en nu is ie niet heel warm, dus we doen niks anders qua slapen. Ze draagt een rompertje, pyama, slaapzakje en dan alleen een laken erover. Geen dekentje dus, maar dat komt omdat we het altijd zo warm stoken En slaapzak + deken is hier echt te warm. Jennifer draagt ook nog steeds dezelfde dingen. Meestal een romper met korte mouwen, t-shirt met lange mouwen, broekje en sokjes. Als we gaan wandelen trek ik haar een jasje/dik vestje aan en zit ze in de voetenzak van de wandelwagen. Laatst was het echter zo mooi weer dat ze een dunner jasje aan had en de voetenzak helemaal open en nog had ze het best warm Zit al te kijken voor een parasol, dat zal wel schelen. Eucalyptusbalsem en suppo zal ik eens naar kijken! Of is dat een beetje hetzelfde als de Luuf balsem? Leuk he, die geluidjes als ze spelen? Kan er zo van genieten!
Ja echt zalig die geluidjes!!! Heb al massa's filmpjes gemaakt hihi Ben blij te horen dat ik niet de enige ben die mijn meisje nog geen blote benen en armen geeft, ik heb zelf ook nog een legging aan en tshirtje met mouwen dus... We hebben een ouder huis dus in de winter warmer en in de zomer kouder door dikke muren! Luuf heb ik hier ook maar daar stond in de bijsluiter vanaf 6 maanden! Het is misschien wel hetzelfde maar dus nog niet getest maar ik weet van de apotheek dat de suppo's het beste werken zeker s nachts omdat de eucalyptus in het bloed wordt opgenomen en dus extra effectief is! EN je ruikt de hele nacht een geurtje hihi Oh ja, billetjes kunnen er rood van worden, maar ik smeer preventief sowieso elke avond een dikke laag op de billen dus geen probleem
Ik heb dan wel geen meisje, maar hier heeft R. ook nog steeds lange mouwen en lange broek aan hoor. Wel met een romper zonder mouwen. J. loopt al wel in een t-shirt met krote mouwen, maar nog wel een lange broek.
Nee, blote armen en benen vind ik nog niks. Zo warm is het nu weer niet! Zeker niet als ik de deur naar buiten heb openstaan, dan heb ik eerder de neiging om haar nog extra toe te dekken zelfs, tegen de tocht. En inderdaad draag ik zelf ook nog lange mouwen. Vind ik altijd wel een goede graadmeter: wat jezelf draagt toepassen op je kindje. Luuf vanaf 6 maanden? Gek. Ik lees altijd de bijsluiter aandachtig en kan me dit niet herinneren. Ik zal het thuis nog eens nalezen. Ik vind de Luuf balsem overigens helemaal niet lekker ruiken, doet me denken aan gehaktkruiden! (?) Heb het ook nog maar 1 keer gebruikt. Op zich zit haar neusje namelijk niet verstopt, maar in de loop van de nacht loopt ie wel vol. Ik zal eens kijken of ze in NL de suppo's ook verkopen! Thnx! Zal vast beter ruiken dan die ui die we er nu vaak hebben liggen
Ik zie dat ik de suppo's ook op internet kan bestellen, dus mocht de apotheek ze niet hebben. Grappig, snap nu pas dat het zetpillen zijn. Lekker snel
Babyp, ik zie nu dat ik Pulmex heb! SORRY!!!! Oei ja hier in Vlaanderen (onze streek toch althans, liggen tegen de taalgrens) zeggen we suppo's van suppositoir in het Frans inderdaad zetpilletjes dus!
@Carlo, nee, de buggy heb ik nog niet weggedaan, omdat ik van jou nog geen reactie had gehad . Stuur je wel even een pb . En WAUW, wat groeit Bjorn goed ! @Jootje, te laat, maar heeeeel veeeel plezier vandaag met de bruiloft! @Star, en vanmiddag lekker op tijd thuis gekomen? Vervelend als jullie het niet aankunnen en er ook nog zieken zijn . @Peertje, jaaa de tand van Job er 'eindelijk' uit gekomen . En de stoel binnen, eindelijk, werd ook wel tijd . En wat zit ze er inderdaad al goed in! @Wendy, vieren jullie het zaterdag 'groots'? Kan me ook wel voorstellen dat Ludwi daar geen zin in heeft vanwege de pijn? Wordt de pijn al minder? @Babyp, wat goed dat het bijvoeden goed gaat. Is toch spannend met allergieen in de familie. @Kleren, Owen draagt ook rompers met een kort mouwtje (of zonder) en dan gewoon een shirt met lange mouwen en een lange broek. En als we naar buiten gaan inderdaad een jasje en in de kinderwagenbak onder een dekentje.
hey meiden, @kleding, Mika draagt ook een romper, longsleeve en broekje...dit als we weg gaan, met een jasje erover dan.... thuis ligt hij meestal in zijn rompertje, want we hebben een super geisoleerd huis... @kleding in bed, vannacht werd Mika wakker van de warmte, had een zomerslaapzakje/pyama en deken opgedaan, maar das niet nodig....een slaapzak met lakentje was voldoende! @debby, zag op hyves een paar foto's....krijgen jullie een nieuwe schuifpui of gaan jullie aanbouwen? en wat een leuk naambordje! de onze ligt bij de ontwerper, zal wel moederdag worden, haha.... @peertje, Tess zit echt al heel netjes in de stoel....denk dat ik ook maar eens de tripp trap van zolder ga halen....heb ook een bumbo, maar gebruik hem eigenlijk niet.... @all, morgenvroeg ga ik mijn autootje ophalen, heb er zin in...
@Luukske, we krijgen inderdaad openslaande deuren, ben zoooo benieuwd! Ik vind het nu al super (en dan heb ik alleen maar een gat in de muur ). En het naambordje hebben wij van mijn ouders gekregen, zo lief! Toen wij getrouwd zijn (2,5 jaar geleden) nam ik Arnoud zijn achternaam aan en daar had mijn vader een 'grapje' over tijdens zijn speech. Dat hij die naam steeds hoorde etc. Toen hebben we een naambordje gekregen met onze namen en Ryan natuurlijk en dan Röge. Maar Owen kon daar niet meer bij op gemaakt worden, dus kregen we een nieuwe, deze dus. En aangezien we nu klaar zijn , superlief!
@ kleertjes feline heeft meestal een romper lange mouw, met daarover shirtje of jurkje lange mouw met broekje of maillot... En naar buiten jasje of vestje in voeten zak...en ook nog steeds een mutsje op... @ fruit hapjes...voor de gene die dat al doen, hoe gaat het bij jullie? Hier helemaal niet, ze vind het echt vies...dus wacht nog maar even... Ze krijgt nog 5 flessen van 180 die ze lang niet allemaal op drinkt... Wat is het heerlijk hè meiden, genieten!!! Morgen even met de kindjes naar de klimduin in schoorl en zondag gaan we beginnen met verhuizen, volgend weekend echt over...
@Nony, Owen vindt de fruithap de ene keer wel lekker en de andere keer vindt hij er niets aan...heb je al meerdere smaakjes geprobeerd? En anders inderdaad maar even wachten! Ik dacht dat jullie de 'loods' nog helemaal moesten verbouwen of was dat al klaar? Hoor veel tegenwoordig over de klimduin, wij zijn er nog nooit geweest...
thnx allemaal voor de rea's op de fotos! ja tess zit al best goed n leuk dat ze t vond...ze zat steeds om dr heen te kijken en opeens kwam de kat voro dr neus op tafel zitten....nou die werd me toch uitgebreid bewonderd! hahaha ineke: wij hebben de luuf die is vanaf 6wk....wat voor zetpillen gebruik je dan? luukske: leuk je autootje ophalen!!! debby: tis mooi weer om te verbouwen! lekker hoor! en een leuk naambordje! wij moeten er hier ook nog 1..... babyp: lachen zonder geluid, hahaha grappig! hier is t wel met veel gegrinnek hoor....slaapt ze inmiddels weer goed? nony: suc6, toch allemaal snel gegaan je nieuwe huis of niet? hier draagt tess een romper(korte of zonder) mouw met shirt met lange mouwen en een broekje/rokje+maillot/legging, of een romper met lange mouw en een shirt/jurkje met korte mouw eroverheen....doe nog geen blote armen/benen.... ben aan t opruimen, heb zo geen puf, maar morgen is mn grote meisje jarig, dusja...t moet....heb vandaag weer gewerkt, maar merk dat t ff heavy is.....dus nu ff snel stofzuigen en dweilen en dan in de tuin bijkomen................
@ debby klimduin is heel leuk, kindjes lekker spelen en mama op het terras....hihi Er zit sinds kort een zilte zoen, zeker een aanrader.. @ loods...helaas is het nog niet helemaal klaar dus moeten we even "kamperen" in de loods, alleen de vloer moet nog gelakt worden.. Als we zitten kom ik zeker foto's spammen....
Nou t werd mooi niks vannacht Devin heeft nu écht weinig gegeten (3x 70 cc) hij is moe en mopperig jongen jongens.. Dacht dat zn sprongetje net geweest was Carmen drinkt gelukkig prima, 140 tot 160 cc.. Zijn er hier kindjes die ook nog geen 180 drinken?