november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nony, ben heel benieuwd naar jullie nieuwe stulpje!!

@debby, mooi hoor....openslaande deuren....hier is het begin voor de aanbouw ook gemaakt...klimop is verwijderd, garage opgeruimd etc...
    hier past Mika wrs wel nog op het bordje, maar Marlon vindt het lettertype niet zo mooi, dus er komt een nieuw met onze 4 namen....weet nu eigenlijk (bijna, haha) zeker dat het gezin hier ook compleet is!

@peertje, doe je rustig aan....morgen gaat wrs ook een drukke dag worden met de verjaardag!

@fruithapje, hier worden niet alle hapjes even lekker gevonden....die van Nestle gaan er iig goed in, dat zijn die die met 4 bakjes bij elkaar zitten....

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja die van mij :D Maar die heeft sondevoeding omdat ie regelmatig helemaal niks drinkt. Gisteren had hij een goede dag en toen heeft hij geloof ik 150cc zelf gedronken over de hele dag.

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik wil het toch even met jullie delen... Ik ben ZOOO BLIJ! Vandaag voor het eerst banaan gegeven aan Luuk en hij vond het heerlijk!! Het was altijd maar de vraag of hij uberhaupt wel zou willen eten, maar het ging als een trein. Hij zoog het echt naar binnen en was hard aan het smakken. Dat geeft echt weer moed! Dit soort momenten blijven voor ons extra bijzonder merk ik.

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    :D Super Marleen!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je ENORM BLIJ bent hiermee. Zelfs ik zit hier met een grote grijns je verhaal te lezen!
    Goed hoor!!!

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Weer even een teken van leven....

Sorry, echt sorry, dat ik nergens op reageer!

Hier niets bijzonders, ben druk met werken en mijn kids en verder is april altijd een drukke maand. Veel verjaardagen dus veel weg. Morgenmiddag ook weer een feestje van het zoontje van mijn vriendinnetje. Hij wordt al weer zeven!
    En zondag gaan we naar de Apenheul! Verder probeer ik van het mooie weer te genieten.

Ik lees nog wel mee hoor, maar even niet zo actief met meeschrijven...

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Peertje, heb je ook nog een beetje tijd gehad om lekker in de tuin te zitten? Morgen wordt het ook mooi weer, dus hopelijk kun je het morgen ook lekker buiten vieren!

@Patroeschka, Owen drinkt ook tussen de 100-130cc per fles en krijgt dan ook nog 6 flessen.

@Nony toch maar een keer op zoek gaan naar de klimduin dan denk ik ;). Ben benieuwd naar de foto's!

@Luukske, wat gaan jullie allemaal verbouwen? En bij ons paste Owen nog wel op het naambordje, maar schijnbaar kon dat niet meer?!

@Marleen, ik zit hier ook met een GROTE glimlacht te lezen over Luuk zijn avontuur met banaan. Helemaal super meis!

@Irene, wat grappig, ik zat te denken om zondag ook naar de Apenheul te gaan, had 2 kaarten gekocht via vakantieveilingen. Maar ik weet nog niet of we gaan :). Veel plezier in ieder geval!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja, de openslaande deuren zitten erin en het is mooi!!! Het lijkt alsof we een stuk uitgebouwd hebben, ben er echt zo blij mee! Morgen gaan we kijken wat we met de tuin gaan doen, ook leuk :D. En morgenavond lekker uit eten, 7 jaar samen.

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Wat grappig Debby! Wij hebben via Greenchoice kaartjes kunnen kopen voor de Apenheul voor 5 euri per stuk. Dus dat is nog eens leuk!
    En effe foto's spammen van je openslaande deuren hè!

Enne....wat leuk morgenavond uit eten vanwege 7 jaar samen. Veeeeel plezier ;) Wij zijn volgende maand 7 jaar samen! 15 mei op precies te zijn :p

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Ik ben ook wel benieuwd naar de openslaande deuren. Dat vraagt om een foto!

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Check Hyves ;);)

edit: OOOWWW zie dat je al gereageerd hebt....hahahahaha...

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Er staat al een foto op Hyves (die Marleen al heeft gevonden ;)), maar hierbij nog 1 :).

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Komt zo een 'before' foto aan :D.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En hier de before foto (met Owen nog in mijn buik...)

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: das echt een opknapper zeg!!!!! heerlijk! vooral met t mooie weer in t verschiet!
    jaa morgen lekker buiten vieren! komt goed!!! Ar heeft net alle boodschappen gedaan...ik ben helemaal kapot...maargoed...straks lekker slapen;)
    lekker eten morgen!

marleen: JOEHOE!!!!!!!!!!!! oo wat een super nieuws zeg! laat dit een opening zijn!!!!!!!

irene: hopelijk kom je veel updaten!!;)

grappig om jullie te lezen over de apenheul!
    vandaag 4 jaar geleden waren we naar de apenheul....volgende ochtend braken me vliezen met 36.6wk en smiddags is Isa geboren! (wat een dagje apenheul wel niet kan doen:D)

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    "Apart" hè Peertje dat dan juist nu dat soort dingen samenkomen. Al een jaar lang hebben we het niet over de apenheul en dan net vandaag wel.... ;)
    Vast een fijne dag morgen voor je meisje! Het wordt prachtig weer, geniet ervan! (lees: zeg tegen de visite waar de koelkast staat en ga zelf ook eens zitten in het zonnetje ;))

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen
    wat super dat Luuk zo van de banaan heeft gesmuld!

debby
    wat mooi die deuren zo zeg, echt een heel verschil!

hierzo
    gisteren balen joh! ben de boodschappen gaan doen voor Ludwi z'n verjaardagsfeestje vandaag en was echt een BOM volle kar.. uur over gedaan. heb me een breuk gesjouwd en pijn van hier tot ginter en weer terug maar goed. hij kon het zelf ook nog niet dus dat doe ik dan maar..
    nu is het daar betaald parkeren en normaal kun je voor 20 cent een uur staan. dat is altijd zo geweest daar.. sinds kort dus niet meer.. 20 cent voor een half uur. en ik wist dat niet. ook niet op kaartje gekeken.. stom he..
    dus kwam terug bij de auto en had een bon.. bah! en toen werd ludwi nog boos op me ook toen ik het vertelde. dat was wel de druppel. snap wel dat ik had moeten kijken maar hij doet dat ook nooit daar en dus had hem ook kunnen overkomen.
    daarbij had hij laatst ook een bon voor te hard rijden en daar ben ik ook niet boos om geweest.
    (en hij kan toch ook op zijn km-teller kijken??)

maja.. het is weer gebeurd.. niks an te doen.

ludwi z'n feestje wordt trouwens wel heel druk voor ons doen.. (weet niet meer wie het vroeg, debby volgens mij?) maar hij heeft er wel heel veel zin in eigenlijk.. en ik ook ! hahahha
    ga de hele dag flink kolven en dan vanavond maar weer eens een keer lekker drinken.. wil wel weer eens voelen hoe het is om 'aangeschoten' te zijn.. das al ruim een jaar geleden!

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    JAAAAAAA mijn grote meisje is alweer jaar!!!!:$ my god, wat gaat de tijd snel! jaar geleden lag ik heerlijk te puffen!:cool:
    en nu...mag ze naar school!

irene: ja zo apart! thnx, ga ik zeker doen;)

wendy: nouzeg....tuurlijk is t niet leuk, maar dat kan iedereen gebeuren!!! beetje jammer dat ie zo reageert....fijne avond en neem een lekkere borrel meid!

18. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    jaaa en vergeet ik nog iets...tess gisteravond om 1900 pyjamapapje gegeven en doorgeslapen tot vanmorgen 7.15! allleen om 1.30 een speentje....heerlijk! hadden we allebei ook echt nodig!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Gefeliciteerd Peertje! Het is een heerlijke dag om een verjaardag te vieren. Ook erg fijn dat Tess zo goed geslapen heeft!

20. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi die deuren Deb :)

Amé is een beetje vreemd, ze wil geen groente en fruit hapjes, maar ze eet wel brood :S

Oh ik moet Lise's haar ff kammen enzo, kom later nog even reageren.
    Gefeliciteerd met alle jarigen enzo :)

Deel Deze Pagina