Peertje: Vind foto's met 2 kids maken al lastig...laat staan met drie Ben benieuwd, ga je ook spammen?? zwangerschap: mis het echt, mijn dikke hangbuik met al dat gespartel. Helaas was het ws voor ons de laatste. Mannetje vind het wel goed zo, al had ik wel graag 3 kids gewild. maar heb 2 prachtige meiden en daar ben ik onwijs trots op!
Margootje, hier ook hondenhaar!!! Ik zie m'n border collie heel graag, maar dat haar is echt niet te doen! Hij mag nu ook al een jaar niet meer in de keuken en woonkamer, enkel in de veranda... twas gewoon niet meer te doen, smorgen en namiddga stofzuigen en nog overal haar... maar hij vind het niet erg eigenlijk, ligt lekker in z'n bench, zelfs als het deurtje openstaat! En indedaad heel raar he van m'n neefje... hij had vroeger ook een 'vriend' die niemand zag en die vertelde hem dan soms dingen waarvan je dacht 'hoe weet een 3jarige dat nu' of zo dingen die dan uitkwamen... heel apart! Maar we maken er geen heisa rond, laten hem gewoon begaan. Ben bij de apotheek geweest en heb nieuwe lotion meegekregen en zalfje! Nu maar duimen dat het goedkomt en anders bel ik morgen de dokter van wacht!
Leuke filmpjes Debby!!!! Zwanger zijn: ja dat heb ik ook, vorige week nog zwangerschapskleding zitten keuren ik zou eigenlijk graag eind van het jaar opnieuw zwanger willen zijn, maar met onze probelemen (zie banner) weet ik niet of dat zo snel zal lukken!
@debby: leuke filmpjes! vond de tekst bij het laatste filmpje ook erg grappig en die speen hihih het was net of hij nooit anders deed hahah jay had laatst ook een toevalstreffer hij pakte ze speen uit zijn mond aan dat ringetje liep er wat mee te zwaaien en stopte hem daarna perongeluk weer in zijn mond zag er ook grappig uit @ all: ik ga vanavond te bingo'en hihihi heb der wel zin in dus ga me straks optutten moet er wel een beetje knap uitzien natuurlijk en dan lekker tussen al die ouwe wijfen zitten eens even kijken of we nog een koffieapparaat kunnen winnen wel zo'n ouwerwetse he met prut
MoedertjeB ah je meisje, heerlijk dat Ame weer thuis is. Paint als je geen kado weet vraag je een weekendje weg bon of zoiets. Ineke mag ik vragen wat er bij jullie is dat jullie iui nodig hadden? Als je het liever niet wil vertellen snap ik dat hoor.
hier ook hoor meschien dat peet dat wel oke vind maar nu nog niet zegt hij ik zie het ja bij jullie is het niet makkelijk gegaan vald me nu pas op niet leuk meschien gaat het nu anders? mijn collega is al 5 jaar bezig naja zo lang ken ik haar weet niet of ze daarvoor ook al bezig waren.. maar ze is nu geopereerd voor de 2de keer en nu hoop ik voor hun dat het ook gaat lukken. het lijkt e zo erg als je het zo graag wild maar het niet lukt.. 3 maanden nadat ik was gestopt met de pil was ik zwanger hellaas is dat niet goed gegaan maar toen duurde het ook 8 maanden voordat ik weer zwanger was vond dat al lang duren
Ineke, je weet het maar nooit. Misschien raak je nu wel spontaan zwanger. Wij zijn ook 3 jaar bezig geweest eer dat het lukte. Na 1.5 jaar ook iui gehad, maar dat ging hem ook niet worden. Na 2.5 jaar spontaan zwanger wat eindigde in een miskraam en toen na een maand of 3 weer spontaan zwanger. Dus het is echt mogelijk. mrs nuke, bingo ze. Veel plezier bij de oudjes. peertje, en zijn de foto's nog een beetje gelukt? Ik weet misschien al iets om te vragen. Een kinderstoeltje voor op de fiets. Geen idee wat zoiets kost. Zal zometeen eens ff struinen op internet.
nou van de 80 foto's toch wel een paar leuke moet ik zeggen! zal zo ff wat uploaden.... weet trouwens niet wat er met mn moppie is, maar ze slaapt veeel vandaag! vanmorgen tot 8.00, daarna om 10.15 weer slapen, toen heb ik dr om 13.00 maar wakker gemaakt...om 14.45 weer in bed tot 15.45 en nu vanaf 16.45 weer erin...zonder ook maar enig protest....ga dr zo wel wakker maken...heb geen zin om vanavond of vannacht met een wakker meisje te zitten!
thnx! pfff en als je de rest ziet...hahahaa wat een stel....dan kijkt de een scheef, de ander lacht en weer een ander heeft zn ogen dicht.....echt respect voor fotografen!!!!!!
Hallo, ik kom even buurten. Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest, zijn nu net terug. Het was erg leuk. R. heeft het grootste deel van de dag lekker liggen slapen in de wandelwagen, maar is ook in een aantal attracties geweest. Vooral de droomvlucht vond hij erg leuk, hihi. Oja, en ik heb bv gegeven in de Fata Morgana. Op het einde van de dag werd hij het wel zat. Hij wilde niet meer in de wandelwagen en niet meer in de buikdrager. Maar toen hadden we het meeste wel gezien en gedaan dus konden we naar huis. Een leuke dag gehad. En vooral J. heeft zijn ogen uitgekeken. Hij vond het echt fantastisch. Heb nu niet veel tijd om bij te lezen want we gaan zo eten.
@Peertje, we hadden inderdaad 150 gemaakt onder het motto 'kijken wat hij drinkt', normaal krijgt hij 100 en die drinkt hij bijna nooit op. Maar nu dus ineens die 150! De fles daarna weer 60 . En zijn de foto's gelukt? Vindt het met 2 soms al lastig, laat staan 3! De foto's zijn leuk geworden! @MrsNuke, hahaha leuk Bingo! Waar ga je dat doen? @coco, een geslaagd dagje Efteling dus! Waaide het daar niet heel hard?
Peertje, mooi hoor, jouw kids Paint, super dat jullie spontaan zwanger zijn geworden! Waarom ging de IUI niet? (je hoeft niet te antwoorden als je niet wilt) Lot, wij moesten aan de IUI om 2 redenen - ik heb teveel slijm in mijn baarmoeder. Eigenlijjk hoor je dat pas NA de eisprong te krijgen, dus wanneer het sperma al naar de eileider is, maar ik had het tijdens de gehele cyclus -jaja zei de gyn dan, jouw oventje staat altijd gloeiend om het taartje te bakken- en daardoor werkte het als een spons op het sperma dat dan niet tot bij het eitje geraakte - Mijn mans sperma was niet echt superschitterend, hebben toen voedingssupplementen Flixar genomen en dat heeft enorm geholpen na 3 maanden waren ze al verdubbeld en na nog 2 maanden nog eens! Toen kwam hij uit op 15miljoen na zuivering wat schitterend is, want hij kwam van 2miljoen. Ik heb ook problemen met m'n cyclus zoals je kan lezen, heel erg onregelmatige eisprong, als ik er al een heb want een menstruatie betekent niet altijd een ei! Daarom zal de gyn eerst m'n cyclus opvolgen met echo's vooralleer ik terug hormonen spuit! Ik heb gelukkig wel een hele voorraad eitjes dus das positief... en m'n eileiders zijn opengespoten (laparoscopie) zodat elke blokkade uitgesloten kon worden... Ik kijk niet uit naar opnieuw hormonen nemen, en de IUI's waren erg pijnlijk omdat mijn baarmoeder gekanteld ligt, maar ik zou het wel zonder morren opnieuw doen! Je krijgt er zoiets moois voor in de plaats... al hopen we stieken dat niets van dit allemaal nog moet en we spontaan zwanger kunnen worden