november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    carlo: wat fijn dat je snel terecht kan! zn hoofdje is idd best plat....

coco: welke aankopen??

luukske: zo zie je maar...mannen willen ook wel eens makkelijk;)
    werkse vanavond!

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Nony hier ook nog maar enkel (mama)melk hoor ;)

Carlo, langs achter zie je het inderdaad wel, maar langs voor niet he op ja avatar te zien! Wat kunnen ze eraan doen? Osteo?

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    :(:(:(:(
    precies een week geleden een kies laten trekken en vandaag nog steeds mega veel pijn.. :(

zooowww wat baal ik hier van zeg..
    vanavond een zetpil + een slaappil en hopen dat ik dan weer een fatsoenlijk nachtje mee mag maken..

gelukkig is Ludwi nog thuis zodat dat een keer kan

sorry voor mijn ego klaag bericht..
    :x

4. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @Ineke: we gaan nu doorgestuurd worden na de KA en die gaat bepalen of hij een helmpje nodig heeft. hij heeft actieve fysio gehad, maar heeft helaas niet geholpen.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier eten ze ook nog geen 5x 180 hoor! Eerder 5x 150 (en meestal zelfs nog minder bij Devin).

Coco, hier gebruiken wij ook een stoelverhoger. Altijd handig want die kan ook gebruikt worden in de auto van bijv mn zusje waarbij de gordel korter is als bij ons!

Keelangina líjkt ietsje beter te gaan, maar juich niet te vroeg..

As dinsdag naar de arbo arts, zit nog in de ziekte wet en naar mijns inziens kan ik zeker nog niet aan de slag. Ga eerst nog langs de ha voor mn vermoeidheid (en mn lichaam laat aldoor weten dat t nog niet gaat qua ontstekingen etc).. :(

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Goeie morgen iedereen!!!

Wat is het hier stilletjes de laatste weken, hoop echt niet dat we ook gaan "uitsterven" zoals sommige andere groepen...
    Daarvoor vind ik het hier veel te gezellig ;)

Maar kan wel begrijpen dat werken, huishouden en kids soms echt wel zwaar zijn! Petje af voor de dames die het al combinenren, ben er wat bang voor eerlijk gezegd!

En nog grotere bewondering voor de dames die s avonds nog moeten gaan werken, in de verzorging dan nog wel das sowieso al een zwaar en onderschat beroep vind ik!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    - Ineke, werk jij dan (nog) niet?

Ga een hele waslijst opschrijven voor mn moeder. Die komt op Carmen en Devin passen het weekend dat we weg zijn. Ze wilde dat ik álles opschreef, pff ^^ logisch ook, maar t is heel wat denk ik. ;)

@ Hier gaat t al weer ietsje beter gelukkig met de keelangina :)

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@carlo: fijn dat je al snel terecht kunt!

@wendy: beterschapjes :( heb je nog een beetje kunnen slapen?

@debje: hoe gaat het met jou? dikke knuf!

@all: hier nog steeds belabbert me kroep wordt wel beter mede door me inhaler... ging ook nog fout gister hadden ze me vader neusspray mee gegeven wat een keutels maar had gebeld en ze kwamen een uur later me puffer brengen..

heb ook een oproep gekregen voor me hand ze gaan opnieuw een foto maken en daarna moet ik naar de orthopeed dus we zullen gaan zien wat ze kunnen doen voor me

nou ga me zo even aankleden want moet even een boodschap halen ondanks ik belabbert ben gaat het gewone leven gewoon door;)

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Nee, ik heb 3 maanden loopbaanonderbreking/ouderschapsverlof opgenomen!
    Ik was er ook helemaal nog niet aan toe (lichamelijk dan) met alles wat ik heb meegemaakt... en nu moet ik 6 weken halftijds gaan werken en dan is het alweer zomervakantie (ben onderwijzeres) het loon zal wel meer schamel zijn, dat wordt berekend op basis van wat je gewerkt hebt dat schooljaar, niet veel dus, maar niet erg, ik ben gezellig bij m'n meisie :) rustig herstellen en samen zijn!

MrsNuke, goed te horen dat het beter gaat!

Oei oei ik hoor hier in het park tegen me een megavette scheet (wind) dus zal maar eens gaan kijken, ligt een cadeautje voor me denk ik ;)

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Peertje: O sorry, op de verkeerde gereageerd...

Vannacht weer een korte nacht gehad. Lag na 1 uur op bed. En om 2 uur en 5.15 werd R. wakker. Ik vind het zo raar. De ene nacht slaapt hij door, de andere nacht komt hij 2 keer.
    Vanavond nog werken, vrijdag vrij, zaterdagavond werken, en zondag ben ik onverwacht vrij, heerlijk. Even lekker bijkomen na 3 drukke weken.

11. LittleMonsters

ja het vald mij toch allemaal ook wel zwaar hoor naar wat er allemaal is gebeurt... merk ook dat mijn lichaam me tegen me gaat verzetten.. hellaas konden we het ons niet permiteren om minder of niet tegaan werken... ben nu wel een beetje bang voor de gevolgen..

en had ze een mooi cadeau voor je gemaakt;) hier neemt jay me geregeld in de maling hij maakt behoorlijke scheten en stinken niet te geloven ze blijfen nog hangen ook maar een volle broek ho maar 1 keer in de 2 dagen:D

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hihi hier kan ze er soms ook wat van hoor! en dan soms voor niets of een heel klein prutske ;)

Kan geloven dat jij ook nog de gevolgen draagt... ik heb het geluk dat W voltijds aan het werk is en af en toe wat bijverdient met laswerken en klusjes en NOG is het echt de broeksriem aanspannen nu qua kleding en shopping ook omdat de verbouwingen natuurlijk ook flink wat kosten!
    Neem toch maar op tijd je nodige rust he!

13. LittleMonsters

dat stomme geld ook altijd..
    vorige week stonden we achter een ambulance en toen zei peet komt hij niet bekend voor.. dus ik zei nou hoef nooit meer in zon ding teliggen.. dus peet zei dat is de ambu waar jij in hebt gelegen.. later sloeg hij af en stonden we naast hem voor het stoplicht dezelfde mannen zaten erin ze keken naar ons en hij kreeg een glimlach en stak zijn duim omhoog!..

nou hier is het 9 van de 10 keer lucht arme kerel hij stijgt nog net niet op hihi

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Dat komt me héél herkenbaar voor zeg MrsNuke!
    Ik krijg nog altijd rillingen als ik een ambulance zie en vorige week zag ik die verpleger die mijn 20min lang op bed infuus heeft proberen steken maar door lage bloeddruk waren mijn aders dichtgeklapt (60-30) uiteindelijk na meer dan 36 prikken (ben toen achteraf gaan tellen en dan zijn die van IC niet meegerekend want ik had het dus opnieuw gekregen in ziekenhuis zelf en toen begon alles van voorafaan) wel die had mij ook zelf gedragen op de brandweer kraan en in de ambulance gedragen en hij herkende me zag ik en je zag dat hij heel verbaasd keek en toen heb ik maar even gezwaaid naar hem! :)

Ocharme Jayson, lijkt me niet prettig om zo moeilijk stoelgang te maken, heeft hij dat vaker en is hij dan niet boos? Soms moet ik Mila hier een zetpilletje steken hoor!

wendy, heb je wat kunnen bijslapen?
    coco, weer een rotnacht dus! wel fijn dat je zondag vrij hebt ;)

15. LittleMonsters

jahh blergh het is allemaal niet makelijk nietwaar wie had dat zomaar allemaal verwacht alles zo mooi en zo goed gegaan en dan gaat het achteraf zo fout en dan echt zo fout dat we het bijna niet kunnen navertellen ik vind dat af en toe zo moeilijk.. en dan zegt iedereen mag ach het is goed gegaann niet meer aan denken maar volgens mij hebben ze geen idee hoe het voeld hoe het voeld om de dood in de ogen tekijken zo naar allemaal..

ik weet niet of jij er last van hebt maar sins ik zo ziek ben geweest en al het gedoe erom heen ben ik constant ziek heel snel koorts etc etc.. zo raar..

ik ga een mannetje eten geven die wordt een beetje ongeduldig.. :D:D

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja ik ook MrsNuke, het minste virusje dat voorbij komt heb ik beet, ben ook nog heel snel moe en vaak migraine en zo...
    kslitteken doet nog steeds pijn, soms zelfs heel erg dat ik op wc gewoon tranen over m'n wangen voel rollen maar dan durf ik niets zeggen tegen mn man! Ben dan uren bang dat er weer bloedingen volgen...
    Ik denk ook dat sommige mensen het minimaliseren, zoals mijn schoonfamilie... doen precies of er niets gebeurd is, ok ik heb geen medelijden nodig, maar soms eens vragen hoe het met me gaat is er teveel aan!
    Ik probeer ook meer te genieten van ons gezinnetje, trek me toch minder van hen en anderen aan, WIJ tellen nu en daarom ook dat ik optimaal van mijn meisje wil genieten...
    nu zit ik weer met een megavette krop in de keel als ik bedenk dat ik misschien niet meer hier was en ze mij niet gekend zou hebben :'(

Maar ja, we genieten van het NU en das zo mooi ♥
    Ik smelt helemaal als ze me ziet lacht ze superenthousiast en trappelt ze van vreugde :) geniet van je mannetje ;)

17. LittleMonsters

hier ook precies zo. ook schoonfam boeit het niets.. ze kwamen dinsdag heel even... dacht voor mij maar ze kwamen alleen voor jay en omdat ze hem niet mocht pakken gingen ze meteen weer.. ze zijn niet eens in de buurt van mij gekomen.. ik zei nog het is niet besmettelijk hoor en het enigste wat zei zei was kijk maar uit voor jay dat hij niet ziek wordt :(

en genieten dat doen we zeker elke minuut van de dag..
    en herken me ook wel in jou bang zijn dat er weer iets gebeurt.. pfff zal wel moeten slijten denk

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik keek net onderaan je banner : 27-01 5940 - 61cm... dat is Mila NU pas!!!!! Tis echt een klein kabouterprinsesje ;)

niets van aantrekken, doe ik ook niet hoor, ik weet aan wie ik wat heb en aan wie niet!

19. LittleMonsters

nou ik ga even de buitenlucht in meschien doet het ook wel goed.. binnen zitten is ook niet goed.. en de billendoekjes bij de etos zijn in de reclame haal ik ook meteen maar even en ga nog even kijken voor een zomerjasje voor jay.. bij terstal hadden ze ook wel leuke dingen ga er even koekeloeren... daarna weer snel naar huis lekker warm op de bank ;)

20. LittleMonsters

jay is een klein reusje ;) wel jammer hoor het is zo snel baby af iedereen zegt ook jeetje mina wat een groot mannetje... ze schatten hem altijd ouder wel jammer hoor :( als ik zo'n kleintje zie beginnen me eierstokken alweeer te rammelen :D:D:D:D
    hij zit nu al boven de 70 cm we hebben hem laatst gemeten naja geprobeert en toen zei peet 72 cm... hoop dat hij verkeerd heeft gemeten anders groeit hij wel erg hard hij zat al boven het gemiddelde met zijn lengte gewicht en hooftomtrek waren mooi op het lijntje

Deel Deze Pagina