Hier gaan de kilo's er (hoop ik) af. Ik drink nu geen cola meer en snoep vrijwel niets meer. Lekkere fruitshakes maken van vers fruit. Hopelijk werkt dit wat, een echt dieet vind ik niks. Ik weet zelf wel waar t euvel zit (cola en snoepen) Maar geen weegschaal, maar voel het gauw genoeg aan mn broeken. Zo, hier al vroeg dag, Carmen was om half 6 wakker en heeft iedereen uiteindelijk wakker gekraait (haantje ) Toch maar er uit, Devin eten gegeven, Carmen gebadderd, Devin gebadderd en toen naar bedje. Nu hoor ik Devin heel af en toe al wat geluid maken. Drukke ochtend.. tassen klaarmaken voor t weekendje weg. En eigenlijk nog schoonmaken want sja, mn moeder komt t weekend hier voor de kleintjes en die is wel van t spik en span. Maar denk niet dat ik er aan toe kom. Keelangina is bijna over!!
Luukske, is het dan geen vakantie bij jullie? Hier hebben we 2 weken Paasvakantie! Of is dat bij jullie de 'meivakantie'?
@ Patroeschka: Fijn weekend. En je moeder zal toch wel snappen dat je huisje niet zo spik en span is, daar kom je met 3 kleine kindjes gewoon minder aan toe.
@ineke, de basisscholen hebben hier "meivakantie", en die begint volgende week vrijdag! @patrouschka, dan kijkt je ma maar even er langs...spik en span met 3 kids...dat is het hier al niet meer sinds we Luka hebben, haha....dan zou ik achter hem aan moeten lopen.....ik ruim 's avonds alles op, overdag is het hier rommelig, en als Luka naar school is, zorg ik dat het netjes is....de tijd dat ik zelf alles spik en span wilde hebben was toen ik allen was, en das bijna 10j geleden...
wendy: jaa t gaat zooo snel...... luukske: buuf is weer thuis, ze had geen ontsluiting...dus afwachten of t door gaat zetten....hoop t wel voor dr ojee.....fles verkeerd gevallen? patroeschka: ja das hier ook t moeilijkst! ben gek op cola fijn wknd! liesje: ooo wat een lekker stel zeg!!!! ze lijken wel enorm op elkaar!!!
Liesje, mooie fotootjes Hier is ook niet alles spik en span hoor, baby + verbouwen + hond + man die verbouwt en zijn werkschoenen binnen EN buiten draagt = altijd wel ergens vuil! Ik probeer hoor, maar tis niet eenvoudig! Veel plezier op weekend patrouschka! Luukske, bedankt voor de verheldering dacht wel dat het zoiets was! Peertje, en cola zero?
hey meiden, foto spammen is vandaag niet meer gelukt....helaas....morgen een nieuwe poging. ben zo werken! @liesje, leuke foto's! @peertje, gewone cola is idd lekkerder! @all, ben er van tussen, ga werken, en dan 4 daagjes vrij!!
Mmmm.... Cola Ik vind Cola light of zero echt niet te drinken ook! Moet ook nodig minderen, ben ook weer steeds dikker aan het worden! Ik was zo mooi afgevallen na de bevalling, maar zelfs tijdens de BV kwam ik aan en nu ik geen BV meer geef, helemaal. Maar ik eet ook belachelijke hoeveelheden. Op een werkdag eet ik meestal 6 sneetjes brood verspreid over de dag + belegd broodje tijdens de lunch en dan nog avondeten... Dat is ook gewoon teveel voor iemand met mijn lengte en zo weinig lichaamsbeweging. Ik heb wel met manlief afgesproken dat we geen chips meer kopen, daar eten we op een slechte dag wel een hele zak van leeg... Anyhow: hoe is het met jullie? Zag gave foto's voorbijkomen! Marleen: je mannetje krijgt idd lekkere bolle wangetjes! Liesje: wat een schatjes! Carlo: in mei pas Dat duurt nog lang... Iedereen bij wie het wat minder gaat: succes en sterkte! Hier gaat het goed! Meisje hoest nog wel, inmiddels een droge kriebelhoest. Dus geen slijm, maar wel vervelend. Ze snapt niet zo goed wat ze met dat gevoel in haar keel aan moet. Maakt gekke blaffende geluidjes om het weg te krijgen. Verder is ze goed aan het oefenen met de bijvoeding. Ze vindt tot nu toe alles lekker? Ze is nog niet gewend aan de lepel, maar gaat steeds beter. Haar tong zit steeds in de weg Maar het eten slikt ze wel netjes door. Ze heeft al banaan op en gemengde fruithap van appel-peer-banaan (die maken ze op het kdv). Komende 3 dagen staat peer op het programma. Aan groente heeft ze al wortel, sperzieboontjes en wortel met bloemkool op. Komende dagen courgette met rijstebloem. Heb nog geen potjes geprobeerd, maak alles zelf. Gaat eigenlijk best soepel! Maar wil ook wel potjes proberen, wel handig als we onderweg zijn bijv. Welke groente en fruit is bij jullie beebjes favoriet? Welke moeten we echt een keer proberen? Oh ja enneh: na meer dan 5 maanden is het toch een keer gelukt om 'het' te doen
Joehoe! Goed zo Babyp wisten jullie trouwens dat de "samenstelling" en dus ook smaak van cola per land verschilt? Deze wordt in siroopvorm per schip aangevoerd en daarna verdeeld over de landen... die mengen er hun eigen water en 'brubbels' bij... daardoor krijg je dus grote verschillen! Op vakantie in Oostenrijk had mijn papa die megacolaverslaafd is dus altijd 12 flessen Belgische cola bij hahaha Misschien daarom dat jullie verschil proeven tussen de gewone en de zero? Hier is dat echt miniem! Vandaag een babycook aangeschaft... ik geef nog geen groenten maar hij was in promotie: 108 euro ipv 119 euro dus alvast maar gaan halen voor als ons popje 6 maanden is
Oh grappig Ineke, dat wist ik niet. Ik heb eigenlijk nooit verschil geproefd in cola's in andere landen. Ik zal er eens op letten! Sommige mensen proeven überhaupt weinig verschil in cola's, maar ik als ervaren cola drinker proef alles Vooral de nasmaak van de light vind ik echt vies. Zero heeft dat naar mijn idee minder, maar ik heb zero slechts 1 of 2 keer geprobeerd. Een babycook heb ik even moeten googlen Daar kun je dus het eten in koken/stomen en daarna meteen pureren? Handig! Hier nog ouderwets met koken in de pan en dan met de staafmixer, maar dan gaan natuurlijk wel veel vitamientjes verloren met het kookvocht...
Haaaaai Wat n dag. Druk geweest met decor afmaken maar nog steeds belabberd voelen is niet fijn maar goed. Het is gelukt. Koorts was vannacht wel gezakt gelukkig. Zal morgen nog ff foto maken van het hele spul. Leuke foto's liesje !!!! Babyp ...oh dan zal jouw man ook wel happy zgn deze dagen? Hier nog 1 Voeding Hier een 'grote' fan van potjes. Wat ze tot nu toe heeft mogen proeven beviel haar geloof ik allemaal wel. Mondje gaat ook wijd open voor het lepeltje. Bv heeft een flinke klap gekregen de afgelopen 2 dgn.. Flinke terugloop helaas. Maar goed ons best doen om t weer goed op gang te krijgen de komende dagen..... Ga nu slapen.... Truste allemaal!!!!
Ik proef trouwens ook weinig tot geen verschil tussen cola's hoor. Alleen qua merk wel; river vind ik zoooooo vies!!
babyp: haaha ik proef ook echt verschil! vind de B-merken cola toch echt niet lekker.... hier gaat het fruit super, ze vind alles lekker, groente vind ze niks...alleen worteltjes gaat er t best in! maja...blijven oefenen! hey wat goed dat t is gelukt! was t erg pijnlijk? ineke: o is dat zo? apart! ga ik toch eens cola uitproberen als ik in belgie ben wendy: gelukkig is de koorts gezakt, lost je lichaam t toch zelf op! hoe is t met je man? hoelang wil je bv blijven geven?
Oei wendy, zou het komen door de koorts of heeft ze minder gedronken? Hoeveel melk drinkt ze nog? Babyp, hier in be is dat een absolute hit, ken amper mama's zonder! dacht dat dat in nl ook gekend was!!! zelfs cb raadt het hier aan... gewoon groenten schillen en wassen en erin doen, ezlfs bevroren mag! na 20min is alles klaar om te eten enkel kruiden en vetstof bijdoen... maar gewoon met pan lukt ook he zo doet mijn mama het straks ook!
Ik heb tot nu toe steeds minimaal 6 mnd gezegd bv te willen geven als t zou lukken maar de laatste weken heb ik toch gemerkt dat ik t nog te mooi vind om dan al te stoppen dus ga nog een poosje door als het lukt. Kwam denk ik wel door de koorts, mijn lichaam pikte alle energie in om te herstellen zodat er niks meer over bleef voor de productie. Maar het lijkt er op dat het nu toch weer de goede kant op gaat. Ik kolfde wel heel vaak dus lag niet aan Yinthe. Alleen ze was n beetje lui om t zelf te doen. Nu heb ik Tommie tippy flessen en daar drinkt ze beter uit dan avent en difrax en sinds ze de tt flessen heeft drinkt ze ook weer beter bij mij. ...brrrrrr vanavond waarschijnlijk voor t eerst Yinthe naar de oppas.... Vind t zo moeilijk!!! Gelukkig is het maar voor twee uurtjes ofzo....