dus je geeft live bv en afgekolfde met flesjes? Dat doe ik ook, ze krijgt zo 2 keer per week een flesje om flesweigering te vermijden... ik heb ook gezegd 6 maanden maar ik vind het ZOOOOOOOOOO mooi en fijn dat ik nu toch stiekem droom van 1 jaar dan zou ik sochtends geven en smiddags na het groentepapje en dan namiddag fruitpap en als dessertje nog wat bv en savonds en voor het slapen bv... ik hoop dat ik het zo lang zal mogen doen! Als de productie wat achteruitgaat zoveel mogelijk aanleggen of kolven tussenin,al is het maar 10 minuutjes, en venkelthee of bvthee drinken (2 kopjes per dag) helpt hier!!! SUCCES!!! En veel sterkte met vanavond! Komt vast wel goed Mila moet vanavond bij mijn ouders gaan slapen, we hebben een personeelsfeest bij mijn man op het werk... ik vind het NIET leuk maar wel beter dan mij de s-ouders! dan morgenvroeg joggen en smiddags zie ik mijn meisie alweer!!! Ik ben trouwens ZO boos he! Ik had gisteren een Mc-hoes gekocht van koeka en ze even laten spoelen in de wasmachine (20 min) en aan de radiator laten drogen, maar toen ik ze om de mc wou doen zag ik dat er een naad helemaal uitgescheurd was... ik ben om te vragen of ik mag komen ruilen, blijkt dat het niet mag omdat het gewassen is!!!!!????? Ik antwoord dat ik babyspullen altijd spoel en dat ik toch niet eerst moet om mc doen en dan pas wassen want je zag het zo niet, zit onderaan maar nu houdt hij wel niet goed! Ze gingen koeka bellen maar denken dat ik niet mag ruilen! Dat ding kost dus wel 41 euro he!!!! Maar ik ga me niet laten doen, als ze niet willen ruilen, ga ik er maandag een nieuwe halen en laat ik mijn moeder de dag erna gewoon gaan ruilen voor een bon wegens dubbelgebruik... smeer ik ze lekker een koekje van eigen deeg... ik twijfel trouwens of het niet hun eigen fout is! Want ik heb eens een kleedje voor Mila terug gebracht omdat het onderin (binnenkant) gescheurd was en een week later zie ik datzelfde kleedje terug in de rekken hangen MET scheurtje! :O dus misschien hebben ze het mij ook zo gelapt
Las dat Tess ook alweer 6 maanden is geweest...wat gaat het allemaal snel he?! En mijn buddy haar auto weer terug van manlief ? En MrsNuke allemaal stomme opmerkingen van d'r schoonouders, grrrr... En Bjorn moet naar het zkh voor een helmpje en kan toch niet zo snel terecht als gehoopt. Wist je trouwens dat je die helmpjes ook kunt laten 'pimpen' door iemand? Ehm...kan even niet op de naam komen hoe ze dat noemen, niet verfen maar... Ineke, veel plezier vanavond! Wendy, heel erg bedankt voor het geboortekaartje (vergat het steeds te zeggen ). Echt een onwijs leuk kaartje, mijn man is er ook helemaal weg van, hahaha. Zag nog een paar mooie foto's voorbij komen, lieffff! Gisteren weer met Owen naar de ha-post geweest, bleek dat hij een ooronsteking had . Hij was al geknapt, dus hij kreeg geen antibiotica en het moest snel overgaan nu, het ergste hadden we al gehad . Hij was deze week wel wat 'huilerig', maar ja, dat is hij wel vaker, dus we hadden er niet veel aandacht aan besteed. Tot hij donderdagavond rond 20.30 uur huilend wakker werd en nauwelijks te troosten was (toen is het oor denk ik geknapt). We kregen hem gelukkig stil en toen een zetpil gegeven. En toen vrijdagochtend op het kdv ging zijn oor dus lopen... Verder zijn de nachten hier nog steeds DRAMA!!! Hij wordt regelmatig wakker (lees: ongeveer ieder uur a twee uur) en wij geven hem dan een speentje. En dan nog een nachtvoeding tussendoor. We zijn allebei gesloopt . Gelukkig komen mijn ouders woensdagavond weer, dus dan kunnen Arnoud en ik weer een nachtje doorslapen... Oh ja, ik heb nog wat dingen te koop gezegd hier op zw.pag .
JALOERS!! Ooch Owen loopoor, ik vind oorontsteking altijd zo zielig hè. Mathijn heeft het ook vaak gehad. Ik weet nog de eerste vakantie met Mathijn in Italië. Hij was toen 9 maanden. Hij sliep altijd als een roosje, staan we daar op de camping....huilen huilen huilen. Wilde niet meer slapen, alleen maar verdriet. Zo zielig! Op een gegeven moment ik tempen, had hij koorts. Is er een arts naar de camping gekomen en bleek hij dus oorontsteking te hebben. AB-kuurtje en hij was weer helemaal nieuw!
Gelukkig gaat het met Owen alweer beter . Alleen vanochtend stonden manlief en ik samen onder de douche, Owen lag te slapen in zijn wippertje en Ryan lag op de bank tv te kijken, hoorde we Ryan ineens roepen. Riep hij dat Owen was gevallen, dus ik als een noodgang naar beneden in mijn nakie (werd mijn vagina even uitgebreid onderzocht door Ryan op zoek naar de piemel, hahaha). Hij was uit zijn wipstoeltje gegleden, gelukkig niets aan de hand en Ryan had ons direct geroepen. Zooo trots op Ryan dat hij dan direct roept!
Hee meiden, sorry niet teruggelezen maar ik ben erg druk (wel leuk druk hoor) ik heb even een vraag aan jullie.. micah krijgt nog steeds 5 flessen.. dit denk ik omdat als micah (Bijvoorbeeld)naar het kdv is geweest hij om half 6 al helemaal Nokkie is.. hebben jullie een tip voor mij kwa voedingen enzo..? het is nu zo: 07.00 flesje 200cc 09.30-10.00 fruithapje 11.00 flesje 200cc 15.00 flesje 200 cc 17.00 Groentehapje (als hij naar het Kdv is geweest) na het groentehapje flesje 200cc en dan om half 6 naar bed dus omdat hij dan helemaal kapot is. 23.00 papfles. (hij slaapt wel van 17.30 t/m 07.00 met dus om 23.00 nog een fles) hij haalt het ook niet om van 17.30 t/m 07.00 door te slapen zonder die laaste fles (maar dat vind ik natuurlijk ook niet raar want dat is wel erug lang!) Zouden jullie me kunnen helpen misschien?
Moontje Fijn dat. Het Drukke wel leuk druk is Kanje niet helpen maar sta er wel van te kijken hoeveel hij krijgt vergeleken Met Yinthe... Ze Krijgt hier bv maar soms doe ik enkel afgekolfde bv geven om te weten hoeveel ze drinkt en die komt gemiddeld niet verder dan 6 x 130 tot 180 cc en soms een fruithapje Of ligaprakje tussendoor
moontje dank je voor het stemmen nee 6 x tussen 130 en 150 180 is maar zelden. dat is alleen als ze ineens 4 uur of mer slaapt maar dan komt ze vaak ook maar aan de 5 voedingen.
Hier weer back.. Heerlijk weekendje gehad met onze oudste zoon (wat klinkt dat 'oud' zeg haha). Hij heeft leren fietsen!! papa en mama super trots. Alles was goed gegaan met de kleintjes hier thuis, moeders heeft t huis ff aan kant gemaakt, heerlijk.. en wat een weertje toch meiden! Oww Najib, zijn wij ook heengeweest een paar maanden geleden, leuuuuuk!
Lekker dat jullie een leuk weekend hebben gehad Patroeschka! En het huis ook lekker schoon, genieten hoor! Owen krijgt nog 7 flessen van ongeveer 140cc per fles. En verder een fruithapje (die eet hij niet altijd) en een paar happen groenten (maar dat vindt hij helemaal niets...).
hello!!!! debby: najib is zooo leuk! wij zijn in december geweest! en kreeg nu ook mail voor de verkoop voor volgend jaar....maar hubbie wilde niet nog een x.... hahaha lekkere actie in je nakie! wel goed van ryan dat ie riep! tess vind groente ook nog niks hoor mrsNuke: nog gefeliciteerd! hoest nou? moontje: t schema van tess is: 8.00 fles 150cc(meer wil ze niet) 12.00 fles 180cc 16.00 fles 15cc-180cc 19.00 pyjamapapje 250cc tussendoor sochtends of smiddags krijgt ze fruit, groente een paar happen dus nog niet echt noemenswaardig.... hier slaapt tess dus vanaf ong 19.00 door tot de volgende ochtend 7.30,verder slaapt ze overdag van 9.30-11.30/12.00, 13.00/13.30-15.00 en van 16.30-17.30/18.00 dus misschien een idee om m om 17.00 op bed te leggen en dan om 18.30 wakker te maken en dan een uur later op bed met fles? dat lukt hier altijd wel.... patroeschka: lekker genoten dus! fijn! en leren fietsen is altijd geweldig!!!!
hoi meiden.. Peet is vandaag weer een jaartje ouder geworden.. het was een leuke dag. morgen ga ik de dokter bellen.. het gaat niet oke ik weet dat al een heletijd maar wou het niet onder ogen zien.. het grootste probleem is me werk ik ben lichamelijk op ik kan niet meer ben af... moet maar met iemand gaan praten want het kan zo niet langer niemand wordt hier gelukkiger van en zeker ikzelf niet.. van buitenaf heeft niemand iets door.. iedereen denk dat ik helemaal happy ben ben ik ook ben happy met jay en peet maar er zitten dagen tussen dat ik alleen maar huil erg down ben het enigste waarvoor ik op het moment leef zijn me 2 mannen ik hou zoveel van hun het is maar goed dat hun er zijn ben bang dat als dat niet zo was ik allang in goot lag.. zit er erg over in over wat ik moet gaan doen moet ik morgen gaan werken of niet? ben bang voor de reacties denk ik.. sorry dat ik niet zoveel meer reageer meiden.. ik ben gewoon zo moe en heb gewoon geen puff of meschien ook niet de zin om te reageren.. best wel erg maar ik voel het zo. ik ga jay zijn fles maken en geven en dan duik ik me bedje in.. hoop dat me hooft morgen weer wat rustiger is.. slaaplekker voor iedereen dikke knuffel
Handig om even te lezen hoe het bij anderen gaat qua schema. Dus de meeste kindjes eten hier ook maar een paar hapjes fruit/groente zie ik? Luuk eet ongeveer 10 hapjes per keer denk ik. Het gaat er redelijk in, maar op een gegeven moment vindt hij het genoeg en dat laat hij dan ook duidelijk merken. Qua slapen komt er nu steeds meer tijd tussen. Hij is nu meestal tussen de 1,5 en 2 uur wakker en dan gaat hij slapen tot de volgende voeding.
mrsNuke: meid, ik zou je ziekmelden, zo kan t idd niet....denk aan jezelf en je gezin, en dan pas aan de rest! *knuffel* marleen: zal idd allemaal toch wel bij elkaar in de buurt komen....hier gaat fruit helemaal op, maar groenten...pfff...ik blijf aanbieden...maar als ze 5 happen op heeft dan gaat die mond op slot...en maar gruwelen.... hoe is t met de sonde/fles bij luuk?