november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hi All,

@Patroeschka. Wat leuk dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad met z'n drietjes. En een schoon huis bij terugkomst....ik teken ervoor! :p

@Carlo. Ja Sara kan ook makkelijk 3 poepluiers op 1 dag hebben. :) Niet elke dag maar met regelmaat!!

@Marleen. Feli met Luuk z'n verhalfjaar!! :D

@Wendy. Pfff nog veel geld hè, heb je net een auto gekocht krijg je dit voor je kiezen. Maar wel heel fijn dat ze arbeidsloon niet in rekening brengen, anders was het helemaal niet leuk geweest.

@MrsNuke. Sterkte meid!! Goed dat je naar de ha gaat.

@Moontje. Waarom geef je niet gewoon yoghurt met een beetje diksap?

Schema Sara:
    07.00 Fles 210cc + 7
    10.00 Fruithap
    12.00 Fles 210cc + 7
    16.00 Fles 210cc + 7
    19.30 Fles 240cc + 8 plus rijstebloem

Er zitten er al veel op 3 flessen! Sara slaapt trouwens van 20.00 tot 07.00 uur. En tussen de voeding door overdag telkens een uurtje of twee. Soms iets meer soms iets minder.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij gaven voorheen altijd yoghurt en daarna tot ie een jaar en ouder was yoghurt/vanille vla.

Morgen naar de bedrijfarts, oeeh heb ik een hekel aan. Sla altijd helemaal dicht en kan nooit alles zo goed uitleggen enzo. Ben nog steeds mega vermoeid en deze week een afspraak bij de huisarts hier over want dit is niet goed.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Enneh hier nog steeds op 5 flessen hoor. Ze drinken gemiddeld 'maar' 160 per fles, meer krijg ik er niet in.

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ach alles op zijn tijd hè... Wordt vanzelf wel weer anders. Het gaat toch al allemaal zo hard :(

5. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Hallo allemaal,

Ik ben er nog hoor!!!

@Mrsnuke: zou zeker morgen niet gaan werken... ziek melden en naar de huisarts! ( beetje aan jezelf denken hoor) weet wel wat je bedoeld hoor... zit zelf ook zo niet in elkaar... *knuffel*

@Wendy: balen zeg van de auto! pffff.... kost weer een hoop geld...

Noa heeft sinds 2 dgn ook genoeg aan 4 flessen.
    7.00 uur fles 180/6
    10.00 uur potje fruit
    13.00 uur fles 180/6
    17.00-18.00 uur fles 180/6 en half potje groente
    22.00 fles 180/6 met rijstebloem ( drinkt ze niet helmaal op )

6. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Yoghurt? mag dat dan?

7. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    @moontje vroeger heette dat geloof ik danoontje start en nu is het danoontje minder zoet. yara vind het erg lekker.

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    haha sorry mn numlock stond uit;)
    met 4 maanden begonnen, paar hapjes en met 5 maanden ging t helemaal goed....

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hoi hoi...
    was alweer even geleden dat ik hier was..tijd vliegt.
    had even niet zoveel tijd, Lianne zat volgens mij wat in een sprongetje. Wilde niet slapen, en was dan ontroostbaar...en dat de hele dag. Wanneer ze dan sávonds eindelijk in slaap viel, was ze wel de hele nacht stil! (gelukkig) Ze huilde ook meer dan anders en dronk haar flesjes niet leeg. Nu is ze weer de gezellige/vrolijke Lianne. weer tevreden.
    Verder heb ik echt een dagtaak aan terugdraaien van Lianne. En Terug rollen kan ze nog niet, dus dat mag mama doen. En als ik dat niet doe staat Denise alweer naast me om te melden dat Lianne weer op de buik ligt ;)

Denise is geloof ik weer even peuterpuber af :)!! Ze is erg lief op het moment. (maar wel erg op onderzoek uit, en grenzen aan het verleggen...) Haar uitspraken zijn ook zo leuk!
    De psz doet haar goed. Je ziet haar genieten als ze heen kan en ze leert er veel.

heb ik veel gemist??

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nou begin ik te twijfelen...;) Omdat ik las Danoontje dacht ik waarom niet gewoon yoghurt. Ik neem aan dat Danoontje ook een melkprodukt is. Als je dat kan geven dan kan yoghurt ook.
    Trouwens echt stom dat het hele produkt op de site van Danoontje niet te vinden is...

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Oooowww, dus dan is het gewoon de danoontje die ik op de site zag :D

Krijg wel een beetje het idee dat ik de enige ben die moeite heeft met 'suiker' voor die kleintjes...:) Zat er bij Mathijn ook bovenop... Van mij hoeft dat nog niet als ze zo klein zijn.

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Jootje. Hi there!! Goed zeg dat het met Lianne weer helemaal lekker gaat. En dat draaien...hahaha....lastig hoor... Zit niet veel anders op dan maar braaf haar terugdraaien denk ik..
    En wat leuk dat Denise het zo naar haar zin heeft op de psz. Die uitspraken zijn herkenbaar hoor. Wordt alleen nog maar leuker!
    Mathijn zei gister tegen hubbie: Pap, hoe heb je dat nou voor elkaar geregeld... Hahahahaha, zooooo grappig!!

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Irene: Ja is leuk hé die uitspraken..sta er soms versteld van ;)

Vandaag zag ze een man lopen achter een rollator. Een oud mannetje..zegt ze "oehh kijk mama, die meneer heeft een kinderwagen"...haha

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Haha, nu is het me duidelijk ;) Maar dat geeft mij ook weer moed. Vandaag heeft Luuk driekwart liga op met een klein schepje fruit erdoor. Ging best goed dus. Ik wil gewoon te snel merk ik, omdat ik zo hoop dat hij goed gaat eten (des te sneller zou de sonde er uit mogen misschien??)

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik had dat met Roel ook. Ik wilde ook niet dat hij suikers binnen zou krijgen. Bij Luuk heb ik mn grenzen wel een beetje verlegd, omdat ik vooral wil dat hij gaat eten. In liga zit ook best veel suiker, maar zolang hij het lekker vindt, ben ik blij.

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    en tja dat terugrollen is al zo routine geworden...ze kan al een aardig tijdje rollen naar de buik, maar terug rollen probeert ze niet eens...ze vind op de buik liggen ook wel erg leuk trouwens. Vooral op de grond, waar ze de hond en katten kan zien en Denise in haar buurt is.

ons schema:
    07:30- flesje 180cc
    ergens in de morgen fruithapje
    12:00- flesje 180cc
    15:30-flesje 180cc
    rond 17:00 uur groentehapje (sinds een paar dagen)
    19:00 uur : flesje 210 cc

17. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja dat kan ik me voorstellen!

Bij Mathijn ging het ook allemaal heel makkelijk hoor. Yoghurt ging er (tot ongeveer 1 - 1,5 jaar) prima in (zonder iets erin hè :))
    Toen hij eenmaal zelfstandig ging drinken zat ik ook op de suiker. En eigenlijk nog steeds wel. Als hij dan een pakje drinken krijgt dan liever iets waar niet een halve suikerpot inzit. Vind ik niet nodig...

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hahaha, die is ook leuk :D:D

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Joehoeeee we hebben weer een jarige (even met z'n allen zingen ;)).

Er is er 1 jarig hoera hoera
    dat kan je wel zien, dat is Irene
    31 jaar jong vandaag
    en daarom zingen wij blij

(en niet vals zingen hoor, dat doe ik wel :D)

Irene, gefeliciteerd met je verjaardag meis! Groot feest vandaag?

20. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Gefeliciteerd Irene!

Deel Deze Pagina