irene: GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jootje: oo wat een fijne fase gelukkig is ze weer vrolijk! marleen: nou snap dat je dat graag wilt hoor! en hij doet t er goed op heh...! volgens mij mag je yoghurt vanaf 6 maanden ook gewoon geven hoor! gewoon doen wat je prettig vindt!
oh haha micah rolt steeds op zijn buik en dan na een paar minuten begint hij te mopperen want dan wil hij weer op zijn rug liggen en dan heb ik hem op zijn rug liggen en dan rolt ie weer terug hahahah en zo de hele dag door (als hij wakker is)
SHIT PROBLEEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wij gaan a.s. maandag naar frankrijk, voor een midweekje...bedenk me net dat we geen paspoort o.i.d. hebben voor Tess.....wat te doen??? spoedprocedure vandaag regelen....50euro armer....of op de gok en niets doen....
Gefeliciteerd Irene! @Peertje: Ik weet ook niet zo goed wat ik zou doen in jouw geval.. Ik denk dat ik toch voor de spoedprocedure zou gaan, omdat ik mezelf dan rustiger zou voelen, maar aan de andere kant is de kans klein dat Tess zich moet legitimeren.
Oh lastig Peertje...ik zou denk ik ook voor de spoedprocedure gaan, maar meer voor de zekerheid (ik houd wel van controle ).
nou ik heb even gebeld en gevraagd of t dan in een dag binnen kan zijn en dat durven ze niet met zekerheid te zeggen. en omdat ik handtekening van ar nodig heb, kunnen we t morgen pas aanvragen en aangezien t a.s. vrijdag goede vrijdag is, zijn ze gesloten...dus ze kon niet met zekerheid zeggen dat ie dr dan donderdag is....dus we gaan op de gok tis ff niet anders....de kans is heeeeel klein dat ze controleren(hebben we nog nooit hoeven doen in la france, maarja zul je net zien...)
oh peertje, lastig zeg!!! pffff wat een gedoe toch... Joepie! Mila en ik (en waarschijnlijk massa's anderen) komen op 3 mei in de Flair in be wel... kom vanavond bijlezen dames
Wat leuk Ineke! Ben benieuwd! Hier gaat het weer lekker, Owen is hersteld van zijn oorontsteking en heeft nu waarschijnlijk spruw . Niets ernstigs, maar wel vervelend met een mannetje dat al moeizaam eet...
hier ook een ziekmeisje....gister kwam ze thuis van sch.ouders en had ze verhoging, met zetpilletje naar bed, om 00.30 huilend wakker en heeft een uur bij me liggen huilen, klein flesje en toen gaat slapen. vanmorgen geen koorts, maar aan t eind van de ochtend begon t alweer op te lopen en nu is t weer 39....ligt nu weer te slapen...denk een combi van tandjes en niet fit zijn...dacht vannacht dr oren, want ze krijste t uit met liggen...kijk t nog een avond en nachtje aan en anders bel ik morgen de ha wel ff...... deb: suc6! spruw is idd niet fijn! hopelijk is t snel weg!
Veel beterschap aan de zieke kindjes!! Mila heeft hier voort eerst namiddag boven geslapen, onder lukt het precies toch niet meer zo.. Flair: tja ik weet het nog niet zo goed, tis een xl-poster en er zijn precies toch veel foto's geselecteerd als ik zo hier en daar hoor, maar we moesten wel vraagjes beantwoorden over wat je baby voor je betekent en wat je haar toewenst en zo... ik ben benieuwd!!!
Carlo ohh wt zonde je twingo'tje! heb er sinds kort ook 1 en vind hem helemaal geweldig! maar idd als enige auto is het wat klein misschien Yinthe poept de laatste weken ook best veel ja! eerst maar 1 x in de week gemiddeld, nu soms 2 x op een dag! marleen jah is id nog steeds veel geld maar ja.. beter zo dan. patroeschka oh die bedrijfsartsen he.. dat is toch een bepaalde soort mensen want daar slaan heel veel mensen bij dich volgens mij maar hoe is het gegaan? jootje ow das hier pcies omgedraaid. Yinthe draaide half naar d'r buik maar zit steeds te knoeien met het onderste armpje.. terug naar de rug doet ze heeeeel vlot. vandaag is het haar twee keer gelukt om ook d'r armpje mee te krijgen al is het met een beetje driftig worden wat fijn dat denise zo lief is! geniet er van! irene heeeey van harte meid!!!! oeiiiiiiiii peertje! das balen! benieuwd hoe jullie het gaan doen! en als je dan op de gok gaat; neem je dan gewoon het geboortebewijs mee ofzo? debby ah wat zonde voor Owen. gelukkig is de oorontsteking wel over ineke oh spannend or! wel ff spammen dan he als je de flair hebt straks!
Weet iemand trouwens waar ik een cursus 'fietsen met vooropstoeltje' kan volgen? Ik heb alvast zo'n ding gekocht en erop gezet. Toen dat gebeurd was dacht ik 'en ik dan?' Was erg weinig ruimte voor mij over op de fiets. Heb me er tussen gewurmd en met heel veel moeite op kunnen stappen en weg rijden (met behulp van de muur) Eenmaal in beweging ging het fietsen goed. Het afstappen ging heel snel; dat was een kwestie van vallen. Heb het daarna nog een paar keer geprobeerd en heb het nog niet op een andere manier voor elkaar gekregen Dus.... Wie helpt mij? Hoe moet dat?? (gelukkig heb ik nog veel tyd om te oefenen want Yinthe zit voorlopig toch nog niet zelf)
Owja, nog een foto van ons zelfgemaakt decor.... Muziekvereniging Mozart - Foto's (foto's van decor staan rechtsonder)
Even kort berichtje van mij. Bedankt voor al jullie lieve felicitaties gisteren op ZWP, Hyves en FB. Echt super leuk!! Ik heb een hele gezellige verjaardag gehad. Alleen nu...ik heb me toch een mega K-humeur. Ben alleen samen met Sara thuis en ben niet happy. Maar ik weet hoe het komt hoor, eind deze week moet ik weer ongi worden. Mennn wat heb ik met mezelf te doen....mutsje.... Dus ik zal jullie verder niet lastig vallen met mijn zielige gedoe.
Ahhhh wat zonde dat je je nu dan zo voelt. Maar je mag ons best lastig vallen hoor, misschien kunnen wij je wel vrolijker krijgen Met hulp van Sara natuurlijk hè!?!
Lief!! Thanks Wendy. Moet zeggen...heb net even gedoucht en voel me al iets beter. Ik kan echt zo'n pesthumeur hebben als ik ongi moet worden. Zal al te huilen om niks Nu fris schoon, alles lekker open, bakkie koffie erbij....komt goed met mij
Goedemorgen, Owen heeft inderdaad ernstige spruw (vanochtend bij de ha geweest). Ook stelde de ha voor om eens met de ka op te nemen om zijn neusamandelen te laten verwijderen (omdat hij zooo vaak verkouden is), dus binnenkort als de ka weer belt dan maar eens bespreken. Voor de spruw hebben we Nystatine Labaz gekregen, nooit van gehoord . @Peertje, hoe gaat het met Tess? Is ze alweer een beetje opgeknapt? @Patroeschka, hoe ging het bij de bedrijfsarts? @Wendy, heb je een mamafiets of een gewone fiets? Ik heb speciaal een mamafiets gekocht, omdat je dan een breder stuur hebt en meer ruimte tussen het stoeltje en het zadel zeg maar. En ik gooi gewoon mijn been over het zadel en ga dan met hulp van de voeten op de grond op het zadel zitten zeg maar. Het decor is superleuk geworden! Heeft je man nog mee gedaan aan het optreden? @Irene, oh irritant als je met jezelf in de weg zit he....heeeeel herkenbaar . Je mag hierheen komen hoor, gezellig . Ik ben ook alleen thuis met de jongens .