november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Geven jullie trouwens al een broodkorstje? Las net in het boekje van het cb dat dat rond 6 maanden mag.

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Gelukkig!!
    Wat kan n douche toch een fijn gevoel geven soms hè?

Hopelijk vandaag alleen nog maar beterder ;) de rest vd dag

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Ja Ludwi heeft nog mee gespeeld en dat ging best goed.
    Ook heeft hij een onderscheiding gekregen omdat hij 25 jaar lid is.

Decor is goed in de smaak gevallen bij iedereen. We hebben zelfs alles kunnen verkopen!

Heb helaas geen mamafiets nee :(
    Doe het nu ook zo met mijn been over zadel gooien maar denk dat mijn fiets net te groot is want kan niet op mijn zadel met een voet op de grond

Ah wat zonde de spruw. Hopelijk is het snel over

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb ook geen mamafiets, maar het gaat wel, al is het krap. Ik "step" eerste een stukje met opstappen en doe dan mijn been er tussen (dus niet over het zadel) Lastig uit te leggen...

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: ahhh suc6 met owen! heb je er wat voor gekregen?
    Tess is nog steeds niet lekker,koorts, huilen in bed dus mag vanmiddag naar de HA...ff checken;)
    ik wil steeds een korst gaan geven, maar t komt er steeds niet van....ik kijk vanmiddag ff.....

wendy: ja ik heb daarom een mamafiets gekocht, ik kwam er echt niet tussen en ook niet als ik een noodstop moet maken, kwam ik amper bij de grond..dus levensgevaarlijk......maar ik heb ook korte pootjes heh;)
    misschien op MP kijken voor een mamafiets?

irene: snap je meid....hier ook chagi als ik ongi moet worden....

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, wat leuk dat hij een onderscheiding heeft gekregen! Kan je het zadel nog omlaag zetten? En anders inderdaad misschien kijken voor een tweedehands mamafiets?

@Peertje, ja we hebben Nystatine gekregen.

@Owen, kom net bij het cb vandaan en we zitten weer in de achtbaan...hij is wel goed gegroeid (weegt nu 6970 gram), maar zijn voorste schedelnaat is verheven. De arts van het cb gaat proberen contact te leggen met de ka om te overleggen. Of de ka hier eerder naar wil kijken of dat het kan wachten tot onze afspraak bij de ka op 26 mei. Pffff het houdt gewoon nooit op :(. Verder was hij motorisch wel erg snel, hij wilde zelfs al gaan zitten en is erg 'druk'. En ook tijgert hij al achteruit :O.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo das een snelle Debby! ^^ en wat sneu voor m, spruw.. :(

Irene nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Gister check up bij cb met de kleintjes ( ok Carmen is nu 65 cm en 6350 gr en Devin 64,5 cm en 6500 gram) prima dus. Prikjes gekregen, was even krijsen poeh.. En Carmen was vannacht flinkt aan t spoken, dus Devin ook wakker en daarbij Justin ook. Pff das rottig..

Bedrijfsarts.. moesten helemaal naar Alkmaar. Mn zusje reed omdat ik t zelf niet volhoudt, kost me teveel energie allemaal en aangezien ik s middags nog naar t cb moest.. Aardige man kreeg ik trouwens, heel schappelijk. Ik ben gewoon eerlijk geweest over alles en hij geeft me nog 2 maanden respijt en dan zien we weer.. dus ik ben errug blij :) en opgelucht.

8. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @Irene: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! beetje laat... sorry!

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oh das fijn!!
    Gelukkig zijn er ook hele aardige bij!

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Wat houdt het in dat de schedelnaad verheven is? Bij Luuk was de fontanel al dicht met 3,5 maanden. Is veel te vroeg. Blijft inderdaad tobben he... Wel fijn dat hij zo goed gegroeid is en dat het motorisch goed gaat. Luuk is motorisch ook erg beweeglijk, maar dat is dan weer TE beweeglijk.. (het is ook nooit goed ;))

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hij heeft een soort bult op zijn voorhoofd tegen de fontanel aan (die is nog wel open). Het schijnt dat het weg kan gaan als de fontanel ook dicht gaat, maar dat is niet zeker geloof ik. Ik weet verder niet wat de consequenties zijn of zo, de arts van het cb had het over een echo die ze kunne maken om ernaar te kijken.

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen
    hihihiihhi zie net dat ik een reactie gegeven heb op je www ? ;)
    Was dus mn ventje he! wel apart want wist niet dat hij zich met hyves bezig hield. :)

maar jammer hoor! van die bbq!

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,
    hier snel een berichtje van mij....ben jullie echt niet vergeten, ben alleeen ontzettend druk geweest! mika is niet lekker en Luka is erg opstandig!!

kom morgen even bijlezen en reageren!!

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Sterkte ermee!!!

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Hihihihi zit nu bij de v&d een broodje te happen en te internetten via de iPad (gratis wifi hier)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Buddy, wat herkenbaar, Ryan is hier ook zoooo opstandig! Vanmiddag zelfs toen ik Owen de fles gaf, grrrr. Heb Owen een keer weg moeten leggen om Ryan op de gang te zetten!

Het is hier overduidelijk, de buggy gaat op de kinderwagen. Owen draait zichzelf ook al om in de kinderwagenbak, gevaarlijk kind!

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo!
    Net eindelijk nog eens even bijgelezen...

Opstandige kindjes, hmmm vervelend he! Kan geloven dat je daar soms wild van wordt, zeker als je met de kleinste bezig bent en die niet meewerkt en dan de groteren nog...
    tzijn (b)engeltjes he ;)

Debby, hopelijk moet je niet tot de 26-05 wachten!!! En zoals je zei ik duim dat het gewoon mee weggroeit!
    Wanneer moet die fontanel trouwens dicht? Hier ook nog open hoor!

Zo straks even gaan joggen met m'n zusje en nog wat genieten van het mooie weer :)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het was wel goed hoor dat de fontanel nog open was, maar het ging om een andere schedelnaad of zo...

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    In de brief die ik voor de ka heb gekregen staat:

ivm de verheven voorste schedelnaad. Owen ontwikkelt vlot en schedelomtrek groeit normaal. Bij onderzoek fontanel nog open, maar verheven voorste schedelnaad. Graag uw onderzoek.

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik moest er wel een beetje om lachen. Maarre... jij was het dus niet zelf? Wat een bijdehandje is jouw man ;)

Deel Deze Pagina