morning! oma is er nog steeds, ze ligt nu wel in een coma...oftewel, ze word niet meer wakker....hoe lang zal t nog duren..... we gaan morgen wel gewoon naar frankrijk, dus vandaag lekker pakken! iedereen een fijn paaswknd!
Leuk, eitjes versieren! Poe, straks nog werken! Succes. Jennifer ligt overdag in een rompertje met lange mouwen en alleen een laken. 's nachts: romper lange mouwen - slaapzak zonder mouwen en een laken. Als het echt heel warm is, ook 's nachts zou ik geen deken meer doen. Maar ik kijk 's ochtends altijd: voelen haar voetjes koud, dan de volgende nacht een extra laag. Voelt ze heel warm en is ze bijv. nat van het zweet, dan een laag minder. En is het geen van beiden, ga ik er vanuit dat het wel goed zit. Als ze 's nachts wakker wordt, check ik het tussendoor nog even.
hier ligt tess overdag in een romper korte mouw en een zomerslaapzakje onder een dun dekentje... afgelopen nacht lag ze in een romper zonder mouw, zomerslaapzak en een dun dekentje....t was ook 25graden in dr kamertje....
@Peertje. Veel plezier komende week. Geniet ervan!! En sterkte met je oma, vervelend hoor. Verder iedereen een fijn paasweekend! Geniet van het mooie weer! Ik ga de tuin weer in!! Ohja, en hier in romper korte mouw, slaapzak en lakentje.
@Peertje, sterkte met je oma . Voor de rest wens ik ook iedereen een heeeel fijn paasweekend! Wij zijn weer terug van mijn ouders, was gezellig, en eerste verjaardag gehad. Morgen nog een. @Irene, hoe gaat het rouwens met de shakes?
Ja gaat goed. Opeens is mijn knop om, en die knop die zocht ik al heeeeel lang Ben ook al 3,5 kilo kwijt. Neem de shakes 's morgens en 's middags en eet 's avonds koolhydraat arm. Moet zeggen dat ik ook de smaak te pakken krijg. Ik zoek lekkere recepten, low carb low fat, en bak heerlijke dingen (zoals kwarkbroodjes en kokosmakronen ). Heb me ingeschreven bij eenkiloperweek.nl en krijg daarvan elke dag de recepten volgens het dieet van dr. frank. En soms neem ik daar wat van over, maar zeker niet elke dag. Ik ben dol op hüttenkäse, dus een ontbijtje hüttenkäse met hazelnoten is voor mij een feestje, maar 's ochtends eieren met spek....no thanks, dan liever een shake
debby eerst oefenen was idd nog wel het plan, vandaar ook dat ik zo vroeg ben met het kopen van een stoeltje (en nu dus ook de nieuwe fiets) voorlopig zit Yinthe nog niet dus heb nog wel even de tijd om te oefenen. vee plezier bij je ouders! peertje ah wat naar bericht over je oma.. sterkte patroeschka hey das snel gegaan in het zh! doe idd maar rustig aan en sterkte! dat was een flinke koorst voor Devin! gelukkig was er 's ochtends niks meer aan de hand! luukske ah zonde die kleine Mika.. beterschap!!!! jootje heb je m nog gekoch dat stoeltje? heb er de laatste dagen ook aan zitten denken om dezelfde reden voor Yinnepin. irene zo dat gaat de goede kant op met de kg's! heb wel even gemist wanneer je begonnen bent? hier gisteren naar tilburg geweest. mijn vader moest optreden met zijn jazzband dus daar zijn we gaan kijken/luisteren. prachtig weer om op het terras te zitten! en Yinthe heeft het supergoed gedaan.. van 16.30 tot 19.00 uur daar gezeten en ze heeft geen kik gegeven. gewoon beetje rondkijken. lachen. genieten, net als wij. daarna nog wat gegetn daar en toen heeft ze lekker in d'r reiswieg gelegen en ons rustig laten eten. moest nog wel ff kolven dus vraag het daar; mag ik boven in het cafe in de 'babykamer' gaan zitten kolven, super gewoon! en Yinthe heeft ook nog een shirtje gehad van dat cafe, ook heel stoer! maar gisteren had ze een shirtje aan die we zelf gemaakt hebben met de tekst: MEGA FAN van TIME OUT (vooral mijn opa) .. zo leuk! vandaag verjaardag gehad, was ook gezellig, en nu is ludwi weer werken en ligt Yinthe op bedje en ik niet
wat een rotnacht Heb tot 4 uur wakker gelegen en daarna tot kwart voor acht geslapen met veel onderbrekingen vanwege nachtmerries over kidnappingen en huisbrand Was eerste nachdienst van Ludwi sinds hij weer aant werk is sinds 3 wkn ZW
Hier gisteren een hel dag gehad.. Oww wat had ik een hoofdpijn joh! dus onder het eten bij mijn moeder zei ik dat ik wilde gaan, ik trok t niet meer. Ik zat gewoon te huilen in de auto van de pijn. Thuis meteen naar de wc gerend maar er kwam niks.. ik ging liggen en de pijn werd minder.. Nu weer opgestaan met hoofdpijn, 2 paraatjes genomen en hopelijk kom ik de brunch door met schoonouders etc.. Nu las ik op i'net dat hoofdpijn 'normaal' kan zijn na een ruggenprik?
Oei das vervelend patroeschka! Ik heb er bij beide ruggeprikken geen last van gehad Hoop dat de hoofdpijn snel voorbij is voor je
hey meiden, vanochtend met Mika naar de HAP geweest, aangezien hij dus vanaf donderdag koortsig is en snotverkouden....hij heeft dus een middenoor ontsteking, heb een AB kuur gekregen, en moet hem vandaag extra drinken aanbieden(deed ik al, maar door de verstopte neus, kost alles hem extra moeite!) want gisteren heeft hij maar 350cc binnengekregen, 1 fles van 250 is hem tijdens het paasdiner in 1 golf eruit gekomen.... @slapen, Mika ligt in een romper zonder mouw in de box, maar ook in bed...gezien de koorts....heb zelfs de zomerslaapzak uitgelaten, en het lakentje trapt hij zelf af, dus de moeite van instoppen heb ik maar opgegeven..... @all, heb even(nouja, even) bijgelezen, maar is even te veel om op iedereen te reageren, sorry!!
@Buddy, arme Mika, beterschap! Hopelijk knapt hij vandaag snel op met de AB. @Wendy, wat leuk dat jullie daar zijn geweest en super dat Yinthe zich zo keurig heeft gedragen . @Patroescka, vervelend meis die hoofdpijn, hopelijk gaat het vandaag beter?! @Hier, ik ben ziekjes en snipverkouden, hoest de longen uit mijn lijf en mijn hele borst doet pijn van het hoesten...
***BUDDY UPDATE VAN LUUKSKE*** Mika ligt in het ziekenhuis, wrs buikgriep, heeft al 5 dgn koorts en drinkt en plast nu amper....dus een sonde voor bij te komen.... ***EINDE***
hoi meiden.. ik ben er weer eens het gaat beter met me ik voel me beter heb telefonisch contact gehad met de ha en dat heeft me goe gedaan.. ik ben nu aan het genieten van me mannen @deb: vervelend om met dit heerlijke weer verkouden te zijn ik stuur heel veel beterschapjes naar je toe!! @luukske: heel veel beterschap en sterkte gadsie nou weer @Patroeschka: gaat het alweer wat beter? @wendy: he joh niet zulke rare dingen dromen hoor hoop dat je snel weer lekker slaapt en leuke droompjes hebt hier heerlijk genoten van de afgelopen dagen wat een heerlijk weer maar ook een beetje tewarm voor jay hij wist niet zo goed wat hij ermee aan moest.. hij slaapt in een korte mouwen romper in zijn slaapzak met een dun lakentje.. vandaag hebben we lekker veel geld uitgegeven heb een loungeset gekocht en een nieuwe parasol zo'n zweefding... ben helemaal happy staat zo leuk in de tuin.. en peet wou altijd al een olijfboom nou hij heeft nu een boompje nou nog even een foto van ons lekkerdingetje
Heftig avondje weer... Ik had Luuk wat erwten gegeven (uit een potje). Ging er redelijk in, niet heel veel, maar ik was er blij mee. Op een gegeven moment spuugde hij alles er uit. Echt zo balen... De flesvoeding erna was ook één groot drama. Ik heb hem nog niet eerder zo boos gezien. Vuistjes zo gebald dat ze knalrood waren, weer totaal overstrekken, huilen etc... Hij kreeg op dat moment de voeding door de sonde. We blijven erbij dat hij soms zóveel pijn heeft door de voeding/darmen o.i.d. en het is zó frustrerend dat we er niks mee kunnen... Vrijdag naar het WKZ... Zit er even doorheen..
Ik ben de afgelopen dagen weinig hier geweest helaas... @Luukske; Jeetje zeg.... Heftig dat Mika in het ziekenhuis ligt. Een hele dikke knuffel en beterschap vanaf hier! @Peertje: Ik hoop dat je lekker kunt genieten in Frankrijk! @Mrs. Nuke: Lieve foto van je mannetje.... Gaat het nog goed met Peet op zn werk? Fijn dat het met jou ook weer wat beter gaat. @Irene: Goed bezig met je shakes en recepten!
zeker heftig! en balen als het er dan met zon vaard weer uitkomt.. heel vervelend dat het nog steeds niet oke gaat.. en nog vervelender dat ze nog steeds niet de oorzaak kunnen vinden.. en net wat je zegt je gaat haast denken dat zijn darmpjes overgevoelig zijn voor de voeding.. hoe gaat het met vaste voeding voor zover dat vast kan zijn dan he.. heeft hij daar ook zo'n last van ? dikke knuffel voor jullie!! ik zag dat je studio in aanbouw is lekker hoor een plekkie voor jezelf!
De vaste voeding komt er ook regelmatig uit en het eten op zich gaat wisselend. De ene keer eet hij redelijk, de andere keer vrij weinig. Het blijft afwachten. Inderdaad druk aan het werk voor mijn nieuwe studio. Erg leuk!