november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Als Yinthe haar laatste fles krijgt na 21.00 uur gaat het goed en slaapt ze tot minimaal 7uur door .... zo niet is het rond 2 uur ook raak

Klopt maar had Yinthe er volgens mij ook niet bij gezet

Heb trouwens niets meer aan de laatste loodjes van de site gedaan omdat de tijd die er voor was ff naar de andere twee sites is gegaan, die moesten ook hoog nodig gedaan worden (daar krijg ik voor betaald dus die moesten echt ff eerst)
    Maar denk dat onze eigen site (en dus ook die van de novmamas) echt vanavond online komt !! :)
    (nou ja, zal wel nachtwerk worden dan want das altyd als ik met de site eenmaal bezig ben)

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    MordertjeB
    Ame heeft ook zulke lange haartjes hè, hangt haar pony ook al in haar oogjes?
    Bij Yinthe is dat (ook?) zo maar is toch raar om nu al naar de kapper te gaan of niet? Ze kan niet eens zitten...
    Of moet ik dat dan zelf doen??
    Ik heb echt geen idee... *bloos*

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zou het zelf even een beetje bijknippen ;)

4. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @Mrsnuke; wat een lkkr ventje zeg!

@Luukske: Wat fijn dat jullie weer thuis zijn... en dat hij weer zelf drinkt.

@Marleen: balen zeg dat het af en toe nog steeds niet goed gaat... en snap helemaal dat je er doorheen zit! *knuffel*

hier wel laatste fles om 22.00 uur... en dan slaapt ze tot half 7... af en toe een keer eruit voor der speentje....

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Als we hem om 23.00 uur een laatste fles geven, wordt Owen evengoed tussen 3.00 en 4.00 uur weer wakker voor een fles. En de fles van 19.00 uur later geven is eigenlijk ook geen optie, want hij heeft vaak om 18.30 uur al zoveel honger en gaat daarna ook direct op bed. En groente hoef ik hem dan niet te geven, want dan is hij vaak al 'boos' en wil alleen maar een fles...het is een lastig mannetje soms ;)

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hello even snel berichtje!

thanks voor de reactie's op de foto.

@laatste fles: hier krijgt jay zijn fles om 22:30 en hij slaapt door tot 7:45 maar moet hem maandag dinsdag en woensdag wakker maken om 7 uur anders redden we het niet met onze werktijden..

@moedertje: spannend morgen hoop dat je het leuk vind en de baan krijgt natuurlijk :D ga voor je duimen!

@marleen: nog dikke knuffel

@deb: he gads zeg rot van die nachten kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent.. dikke knuf voor jou!

@wen: nog steeds rustig bij je? hier gaat jay ook wel eens uit het niets huilen:( maar hij wordt altijd wel weer vrij snel rustig als ik me gezicht laat zien.. maar de eerst keer schrok ik me ook dood.. hij heeft het in het begin veel in zijn slaap gehad dan schrok je wakker snachts en dan ging je kijken snurkte hij rustig door:D;)

sorry voor de gene die ik ben vergeten ik ga snel fles maken voor jay en dan ga ik zelf ook lekker naar bed morgen nog even werken en dan is het weer klaar!!!

7. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi meiden

Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb!!!

Ik lees gauw bij, eerst even ego

Mijn Tristan ligt sinds zondag (ja Pasen) in het ziekenhuis.
    Na verschillende doktersbezoeken, verschillende behandelingen die niet aansloegen en blijvende spastische hoestbuien naar de kinderarts van wacht gebeld. Die heeft Tristan laten opnemen met bronchitis en een Angine. Gelukkig nog geen longontsteking

Onze Tristan ligt er nu nog steeds en ik hoop echt dat hij gauw mee naar huis mag! Hij krijgt 6x per dag aerosol, siroop, en kiné.

Hij ligt ook aan een infuus met vocht omdat hij dan meer kans heeft op vlugger herstel.

Nu willen ze ook bijkomende testen doen als de rochel weg is (die heeft hij al een maand) ik vrees echt babyastma. Zijn eczeemopstoot dit weekend was ook echt erg.

Hij blijft wel een vrolijk, lachend kereltje, ongeloofelijk. Zo'n schat dat ie is

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Grietje, beterschap met jullie jochie :(

Hier weinig te melden. De hoofdpijn is verminderd gelukkig. Anders had ik het zkh gebeld hoor. Morgen en overmorgen zijn de kids weg en kan ik rustig aan wat huishouden doen gaan.

En Devin slaapt zoooooveel. Vanochtend is ie wakker geweest (verplicht omdat de kinder fysio kwam) van 8.15 tot 10.15 en toen heeft ie een uur geslapen. Hij werd wakker omdat zijn zusje begon te krijsen :( grrrrr.. En om 12.30 weer naar bed (en geslapen tot 16.30) want toen heb ik m maar wakker gemaakt.. na een fles kon ie er na 3 kwartier weer in ^^ lekker hoor zo'n slaapkop! Had zijn zusje maar wat van hem, pff.

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi iedereen!!! Ik kom effe melden dat ik er nog ben hihi, gewoon een zalig druk Paasweekend gehad! Morgen kom ik uitgebreid lezen en reageren...

Mijn zus heeft ons ingeschreven voor een artikel in flair, het ging over 'mama's en hun dochter' en wij zijn een tweeling en zij heeft een tweeling, zou wel leuk zijn he!

Drinken, hier echt een dorstig meisje met dit warm weer!!! en daarstraks was ik chips aant eten tijdens het voeden en ze gaapte echt zo haha, nee hoor, dat mag zij dus nog lang niet eten, maar ik zal best niet meer snoepen tijdens het voeden want dat is zo'n afleiding he!
    Ze is al zo snel afgeleid en speels: hoofdje draaien en gek doen naar de tv of papa, met armpje zwaaien, met handje in mama's mond graaien of neus pakken... tis al een deugnietje hoor!

Hier in de slaapkamer 22-23 graden en romper korte mouw aan, zomerpyjama en slaapzak zonder mouwen, geen dekentje... ze heeft het goed zo denk ik, als ik op haar borst voel voelt ze fris maar niet koud...
    Overdag s ochtends een legging en smiddags gaat die uit, een romper korte mouwen en jurkje... geen kousen ze is zo graag blootvoets!
    en hoedje, zonnebrilletje en zonnecreme gaan ook overal mee :)
    Hebben jullie schatjes ook al een lievelingsknuffel? Hier zijn haar 'vodje' (zo een doekje met knuffelhoofdje) en muziekgiraf haar beste vriendjes geworden de laatste weken, ze wil telkens die!!! en int park om te slapen een flufferig wit konijntje, lekker zacht ♥ of mama haar hand om mee te spelen!

Ik heb uiteindelijk een manduca gekocht en ik vind het ZALIG!!! Mila trouwens ook ,ze kan er lekker in rondkijken maar ook in slaap vallen, lekker dicht bij mama,... als ze hem ziet begint ze al te spartelen en kirren van plezier! Echt een superaankoop en tis echt om 15 sec aan en uitgedaan!

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Grietje
    Ah meid das schrikken. Sterkte met Tristan!

Ineke
    Leuk dat je het aangenaam druk had!
    Hier nog geen favoriet knuffel alhoewel ze ioor (?) wel vaak knuffelt maar die heeft ze nog niet zo lang

Pakken jullie kindjes ook al zelf de speen?
    Yinthe kan m zelf in dr mondje doen, vind het zo vroeg of valt dat wel mee?
    Ook heeft ze hem eergisteren uit mijn mond gepakt en gelijk in haar eigen mondje gestopt.. Hihihi vond t zo grappig :)

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Leuk lachfilmpje van Yinthe

YouTube - Yinthe heeft lol

Gadsie heb weer de site niet kunnen doen..... Pcmuis is ff met baasje mee dus kan niet lekker werken aan pc want dat is geen doen zonder muis :(

12. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amé heeft of een speldje in, of een staartje :)

Ik vind het zelf nog zonde om te knippen.

Over slapen, Amé is gisteravond om 19.00 uur naar bed gegaan, heb haar om 22.00 uur nog een fles gegeven en ze ligt nu nog te slapen. Ze redt het nog niet om die laatste voeding over te slaan. Maar ze krijgt nog steeds geen bijvoeding. Want dat vertikt ze om te eten. Blijf het wel elke keer aanbieden, maar zonder resultaat.

13. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, zo schattig is dat! :) Amé kan soms echt de slappe lach hebben, ik denk dan ook dat ze in dr luier plast van het lachen.

14. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amé met staart!

15. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zo Amé met speld.

16. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Wat een moppie zeg!

@Wendy: wat een schattig filmpje... zo leuk als ze lachen. Hier af en toe ook helemaal schaterlachen... lig ik echt in een deuk! haha

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Even snel hoor.

@ Grietje: Sterkte en beterschap voor Tristan. Hopelijk is hij snel weer thuis. Knuffel voor jou!

@ MoedertjeB: Wat een leuke foto's zeg. En met zo'n staartje lijkt het echt al een dametje, ze lijkt dan veel ouder.

Hier gisteren naar cb geweest. R. was niet zo heel veel aangekomen, het viel me een beetje tegen. Ik dacht dat hij al wel aan de 8 kilo zou zitten maar het was 7,3nog wat en 65 cm. Ik zal vanmiddag de lijst even aanpassen, heb nu het cb-boekje niet bij de hand.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Grietje, arme Tristan, hopelijk knapt hij snel op meis!

@Patroeschka, gelukkig zakt de hoofdpijn af. Veel plezier met huishouden (het is er wel echt weer voor ;)).

@Ineke, ben benieuwd of jullie worden uitgenodigd door Flair, zou inderdaad wel erg leuk zijn!

@Wendy, hahaha geweldig filmpje, superlief! En Owen pakt de speen soms wel zelf en soms niet en soms draait hij hem om en dan lukt het niet de speen in zijn mond te krijgen.

@MoedertjeB, jeetje Amé lijkt gewoon echt GEEN baby meer he, ze is al zo wijs!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Hier, heb net zo'n leuke vacature gevonden!!! Bij een kinderopvang als secretaresse, die WIL ik :). Heb direct gesolliciteerd, duimen jullie mee?!

20. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Debby ik duim voor je! Spannend!

Amé is inderdaad geen baby meer, het is bijna een peuter! Ze is ook echt groot en spekkig. Veel mensen denken ook dat ze veel ouder is.

Deel Deze Pagina