november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hier geen leuke koninginnedag gehad. Ik zat gistermorgen weer bij de tandarts met heel veel pijn en een mega dikke wang en koorts. Blijkt alles ontstoken te zijn dus gelijk aan de antibiotica. Gister bijna de hele dag thuis geweest. Papa en Tygo waren samen naar de optocht en muziek in het dorp, ben smiddags heel even geweest maar was snel weer weg. Vandaag nog niet top en pijn en een dikke wang. Ben nu al aan het denken hoe ik het morgen alleen moet doen met 2 kinderen en zoveel pijn.

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, meiden ik kom me morgen weer melden....ga nu werken, en het weekend was wel druk....
    zwaai zwaai!!!

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    hallo dames
    ik wilde jullie even laten weten dat yara straks een zware astmatische aanval heeft gehad. ze moet nu aan de pufjes, 2 verschillende per dag. woensdag moet ze terugkomen bij de huisarts en dan overleggen over hoe en wat verder. ze is eigenlijk al steeds vanaf de geboorte verkouden.

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Aapje dat is wel even schrikken op dat moment of niet. Hopelijk geven de pufjes haar verlichting.

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @aapje, schrikken zeg!!

@peertje, gecondoleerd nog met je oma!

@wendy, dit jaar van de queen hier in de buurt....je merkte wel dat alles veel uitbundiger werd gevierd, haha...

@toetel, gooi het er uit als het moet....hopelijk gaat het snel een beetje beter met Roos, en kun je met volle teugen genieten!!

@lot, hopelijk gaat het vandaag een beetje!

@mrsnuke, leuke tuin zeg!

@marleen, ook hier even....hopelijk wordt er meer duidelijk tijdens de opname van Luuk!
    en super dat hij zo goed gegroeid is!

@debby, zag op hyves weer een leuke opmerking van Ryan, haha....

@patrouschka, mooie kindjes!!

@ineke, heb je al veel gebrui gemaakt van de draagdoek?

@all, Mika is inmiddels een beetje opgeknapt,wel nog wat verkouden, maar alleen zijn ritme is nog niet je van het....hij komt nu 's nachts weer een keertje, maar slaapt dan wel tot 9u....hopelijk heeft hij snel zijn oude ritme terug!

koninginnedag zijn we naar de vrijmarkt geweest in Roermond, heb er 2 zgan slaapzakjes gekocht voor 2 euro, en voor Luka 2 beyblades...
    verder net carglass gebeld, heb spontaan een barst in de voorruit gekregen gisteren in onze"grote"auto, vrijdag krijgen we een nieuwe voorruit

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Pffff....klaag, klaag, klaag, Owen slaapt heel slecht 's nachts. Hij komt nu steeds om 22.30 uur voor een fles (terwijl we die hadden laten vallen en dat best goed ging), dan rond 2 uur weer, dan rond 5/6 uur en dan weer rond 8 uur. Ben kapot na die nachten :(. Ook is hij heeeel onrustig, morgen belt de ka weer, ben benieuwd...

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    thnx meiden!

lot: auw das geen pretje...sterkte!

aapje: ach gos...arme yara! hopelijk helpen de pufjes!

luukske: hoop idd dat mika snel weer de oude is! las op hyves iets over vlekjes?!
    oeps das niet fijn een barst in je vooruit!
    beyblades zijn hier ook favo! gelukkig heeft ie er genoeg voor zn verjaardag gekregen;)

debby: heh gets...das niet fijn nee....kan me voorstellen dat je gesloopt bent!

carlo: mmm ook jouw ventje is druk bezig heh...sprongetje ofzo?!
    suc6!

mrsNuke: leuk je tuin!
    ja weer was heerlijk! alleen donderdag was t fris, maar toen zijn we op tijd gaan rijden!

onze Qday was ook wel gezellig, hier naar de vrijmarkt geweest en daarna borrelen met vrienden en kids lekker spelen op allemaal soorten springkussens...daarna bbq met zwager en schoonzus....

had ik al verteld dat mn buuf vorige week is bevallen, toen wij weggingen naar frankrijk had ze weeën, we hadden onderweg nog smscontact gehad en om 14.00 belde ze dat Pepijn was geboren! ik balen dat we niet thuis waren....dus vrijdagochtend gelijk kijken en ooooo wat een dropje! zo klein weer, kan je amper voorstellen dat die van ons ook zo waren een half jaar geleden!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Peertje, volgens mij had je dat niet verteld (van je buurvrouw ;)). Klein dan weer he! Ik ben wel zover dat ik het heeeel lief vind, maar ook heeeel fijn vind dat ik het weer af kan geven :D.

JAAAAA, Owen's eerste tandje is een feit!! Onderin zit een klein wit puntje, DUIDELIJK een tandje :D.

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    jaaa ik ook hoor! het kriebelt, maar zelf nog een keer zwanger/bevallen, neeeeee! ik geniet gewoon bij anderen;)

jaaaa goed zo owen!!! ik vind t zo schattig heh, die eerste tandjes...tess heeft er 2 en als ze dan lacht...zo leuk!!!!!

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hebben we het allemaal zo ontzettend druk of is het nov2010 mama topic aan het inkakken??
    echt heel rustig de laatste dagen...
    maar misschien komt dat wel weer goed.. ;) ?

ik ga nu iig verder met de website.. dus hoop hem zometeen online te kunnen 'knallen' .. :)

ik ga hierbij een opstart maken van overzicht van de novbeebies door Yinthe er op te zetten op die manier, zodat jullie kunnen zien hoe ik het wil doen

verder hier best veel te doen gehad.. vandaag was ook erg leuk: vakantie geboekt!!! :)
    vind het wel heel spannend want we gaan naar egypte als Yinthe 11 maanden is.
    afgelopen weken goed in de gaten gehouden hoe ze reageerd op de warmte (is natuurlijk niet echt te vergelijken maar een beetje beeld hebben we wel kunnen vormen)
    en we gaan zeker niet voor de eerste keer daar naar toe dus weten waar we rekening mee moeten houden (ook bewuste keuze, normaal gaan we niet naar dezelfde plek terug)
    en we hebben maar 8 dagen gekozen omdat we voor yinthe d'r eerste keer niet gelijk 2 weken daar vast willen zitten...

nu alleen op zoek naar een buggy die makkelijk mee te nemen is en wel soepel rijdt.
    IEMAND ADVIES??

en natuurlijk een paspoortje regelen....
    maar we hebben nog even de tijd dus dat komt vast goed.

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zit bijna te slapen achter de pc dus ga toch maar naar bedje toe.. :(
    morgen maar weer verder...

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Quinny zapp?

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Peertje: Gecondoleerd met je oma.

@ Lot: Hoe is het nu met je kiespijn?

@ Aapje: Schrikken zeg, die astma-aanval. Hoe is het nu?

@ MrsNuke: Gezellig, je tuin zo met die set en de plantjes. Lijkt een beetje op de onze qua indeling, wij hebben het ook een beetje zo met de schuur, de bestrating, het gras en de beplanting. Alleen wij hebben geen loungeset, maar wel nog heel veel onkruid. Ruilen?

@ Wendy: Spannend, vakantie, voor het eerst met Yinthe erbij. Duurt nog lang maar de voorpret is al leuk toch? En paspoortje? Is toch gewoon bijschrijven op je eigen paspoort of is dat niet meer zo?
    Wij komen nooit verder dan Texel. Ik zou ook wel eens iets verder weg willen. Italie ofzo. Maar we zitten ook met de honden. Hoe doen jullie dat?

En het is inderdaad erg rustig hier. Maar het is ook vakantie he. De moeders die ook al oudere kindjes hebben, hebben het daar nu misschien drukker mee omdat die nu thuis zijn.

Hier is R. alweer verkouden. Vanochtend kwam hij om 5.15 uur, toen nog een uurtje op bed gelegen maar hij kon niet meer slapen door zn snotneus. De hele ochtend heeft hij zichzelf in de weg gezeten. Hij kon slecht bij me drinken, wilde niet slapen... Nu ligt hij weer en volgens mij is hij nu eindelijk wel in slaap gevallen.
    Maar doordat ik er zo vroeg uit was heb ik wel lekker al alle bedden verschoond en een was gedraaid.
    Ben nu lekker 4 daagjes vrij, hoef zaterdagavond pas weer te werken.

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy: leuk vakantie!!!! komt goed joh, kids passen zich vrij snel aan hoor;) ik ben altijd heel huiverig met buggy's mee in vliegtuig, ze doen niet altijd even voorzichtig...dus zou geen spiksplinternieuwe meenemen.....

coco: thnx!bijschrijven is vanaf juni 2012 niet meer geldig, dus ik zou voor een eigen paspoort gaan voor kids.....
    zo das een vroegertje! heb je wel wat aan je dag;)

moet zo met isa naar cb, voor dr laatste prikken(die van 3jr en 9mnd, al is ze al 4;)), ben benieuwd....

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Daar heb je gelijk in met de drukte van veel mama's ivm vakantie. Stond ik niet eens bij stil.... Oeps

Wat zonde dat r. Zo verkouden is. Hopelijk is t snel over.

Bijschrijven in paspoort gaan we idd doen maar dat is maar tot juli 2012 geldig. Daarna moeten ze eigen documentje hebben.
    Wij brengen Tara naar mijn (schoon)ouders

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #2996 luukske, 3 mei 2011
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011
    Goeiemorgen meiden,

@debby, kan me voorstellen dat die gebroken nachten je opspelen....
    wel leuk dat Owen zijn 1e tandje heeft!

@coco, beterschap met de kleine!

@wendy, ik zou idd geen nieuwe buggy meenemen op vakantie, anders een goedkopere nieuwe....zorg wel voor 1 met een slaapstand, gezien je met vakanties vaak langer weg bent, en de kleine dan wel een beetje comfy moet kunnen liggen, want met 11 maanden kunnen ze echt niet een hele dag rechtop blijven, en rechtop slapen vind ik zoooo zielig!!

@peertje, klinkt als een gezellige Qday!!
    gefeliciteerd nog met je buurbaby!!

@ID, Luka heeft een eigen paspoort, dit moet volgende maand vervangen worden, gaan dan voor een ID-kaart, gezien we niet van plan zijn buiten Europa op vakantie te gaan de komende jaren...Kroatie(ons favo vakantieland) kan inmiddels ook met een ID-kaart ipv paspoort. Ik laat dan in 1 weg een ID kaart voor Mika maken....wilde pasfoto's laten maken deze week, maar zoals hij er nu uitziet laat ik hem niet op de foto zetten...

@all, Mika heeft idd de waterpokken...gisterochtend was nog niks aan de hand, om 11.30u lag hij in de box en had ineens allemaal speldenkopjes plekjes....gisteravond was het iets meer, maar nog niet echt super erg....en vanochtend:(:

Bekijk bijlage 147969

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Ik moet zo weer naar het zkh, mijn schoonmoeder is gisteren geopereerd (kunstknie) en ik ga zo even naar het bezoekuur. Vanochtend beide mannen weg moeten brengen, dus dat was ook een heen en weer gerace (omdat Owen naar een ander kdv gaat dan Ryan in een andere stad!)

@Wendy, ik zou ook geen spliksplinternieuwe buggy meenemen, misschien via marktplaats een 'goedkopere' op de kop tikken? Wel heerlijk hoor, lekker naar Egypte op vakantie! Gaan jullie in de zomer niet?

@Coco, vervelend dat R. weer verkouden is, Owen trouwens ook weer. Gelukkig heeft Owen er niet veel last van, althans niet meer dan normaal qua onrust ;).

Vandaag belt de ka, ben benieuwd of ze nog iets kan betekenen voor Owen zijn onrust en vooral de nachten...

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wendy lekker vooruitzicht. Wij zijn met Tygo naar Ibiza geweest toen hij 6 maanden was en onze buggy mocht mee tot aan de deur van het vliegtuig en was niets mee gebeurd.

Debby fijn dat je even contact heb met de ka, wie weet is er nog een advies.

Mijn mond ja het is wat geslonken maar de pijn en bult zijn nog niet weg. Heb me voor vandaag maar ziek gemeld en voor morgen maar even kijken, bukken en tillen is geen pretje en aangezien ik dat veel doe moet ik maar even kijken wat ik morgen doe.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luukske, och arme Mika, hij zit er helemaal onder :(. Heeft hij er jeuk aan? Een bad met havermout werkt goed ;).

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, hij heeft er echt geen last van, gelukkig!!!

heb een soort schuim in huis gehad(eigenlijk voor Luka, omdat die al een tijdje ontzettende jeuk had) voor het geval het wel jeukt....
    hij lacht vrolijk, en ik schijn het zieliger te vinden dan dat hij er last van heeft....

Deel Deze Pagina