november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is het enige 'voordeel' dat hij het vroeg heeft gekregen, dan hebben ze er schijnbaar minder last van (zeggen ze althans...).

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ah Luukske wat ziet hij er zielig uit, hoop dat het snel indroogt.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ach, Mika ziet er echt zielig uit zeg. Gelukkig heeft hij er niet zo veel last van.

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Luukske, ocharme!!! En mijn HA heeft net gezegd dat ze voor 6-7 maanden geen antistoffen voor wind-waterpokken aanmaken en ze dus nog eens kunnen krijgen! Vervelend he, hier is dus ook een opmars in de buurt bezig, vandaag dat ik het vroeg...
    Die schuim is dat zo een wit busje met oranje opschrift? Iets met een "D"? Dat heb ik voor m'n netelroos gehad en helpt wel goed tegen de jeuk!
    veel beterschap aan je mannetje!

Wendy, leuk zo'n vakantie! Wij willen een weekendje naar zeeland :) maar ben er nog niet uit waar...
    iemand tips? Ik wil heel graag ergens met een zwembad!

buggy, misschien kijken voor iets met goede wieltjes dat je over steentjes kan rijden want de wegen daar zijn niet zo goed als hier he!

Stil, ja ik hoop echt dat we hier niet gaan stilvallen he meiden!
    we horen van sommigen al weken niet meer :( zo jammer want na meer dan een jaar geef je toch echt om mekaar vind ik :)

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hij heeft er idd niet zo veel last van, gelukkig....
    hij heeft meer last van zijn snotneus dan van de jeuk!

@ineke, idd als kindjes het voor 6 maanden krijgen, kunnen ze het later nog eens krijgen....helaas....
    heb idd zo'n soort schuim in een wit flesje...de apotheek adviseerde het me, dus neem aan dat het wel goed is.
    anders kan ik in Duitsland iets krijgen, dat schijnt ook goed te zijn....

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Peertje: Gecondoleerd met het verlies van je oma.. Vakantie was leuk las ik en ik zag erg leuke foto's op Hyves voorbij komen!

@Luukske: Arme Mika... Hij ziet er wel heel zielig uit hoor.. Gelukkig valt de jeuk mee. Heeft hij normaal ook last van eczeem of dat niet? (wangen zien er mee eczemerig uit zo op een afstand)

@Ineke; Misschien even op Roompot vakanties kijken voor iets in Zeeland?

@Wendy: Lekker hoor, op vakantie naar de zon. Voor ons wordt het gewoon NL, want ik durf met Luuk niet verder weg met die sonde. We moeten sowieso nog even kijken of we wel gaan.

Luuk blijft dagelijks grote hoeveelheden spugen. Ik weet ook niet hoe het komt. De pomp staat nu op een uur dus het loopt heel langzaam in (150cc), maar nog lijkt zijn lichaampje het niet goed aan te kunnen. Vreemd.. Misschien volgende week tijdens de opname meer duidelijkheid?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Ben benieuwd wat de KA zegt. Lijkt me ontzettend vermoeiend als ik het allemaal zo hoor met die nachten..

8. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hallo!

Tristan mocht vorige woensdag het ziekenhuis verlaten! Vandaag wel nog controle bij de kinderarts. Hopelijk is alles nu beter! Hij krijgt nog steeds kinƩ en aerosols...

Vandaag ook de eerste dag terug naar de crĆØche (hij mocht vorige week niet). xxx

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

ben net thuis van de HA, vertrouwde de vlekken op de wangen van Mika toch niet(idd Marleen, het ziet er nu anders uit dan waterpokken), en de HA wist het ook niet....iig zijn het geen waterpokken, maar wrs roodvonk OF de mazelen!!!
    ze heeft gebeld met de KA, en moet er om 14u zijn.....

jullie horen straks meer!!!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marleen, hopelijk komt er meer duidelijkheid tijdens de opname. Wat sneu dat hij zo blijft spugen, ondanks dat het heeeel langzaam in zijn maagje komt. Ik hoop echt dat jullie snel duidelijkheid krijgen meis, vind het zooo sneu voor jullie, er lijkt soms geen eide aan te komen!

@Grietje, gelukkig is Tristan weer thuis! Succes bij de controle.

@Luukske, ach nee...ook dat nog! Heeel veel succes bij de ka!1!

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Grietje. Fijn dat hij weer thuis is.
    Hoe is het met jou?

@ Ineke: Is PortZelande (centerparcs) dan niet leuk? Die hebben altijd mooie zwembaden vind ik, ook met uitgebreid kinderbadje.

@ Luukske: Succes bij de KA.

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Luukske succes bij de ka!

Marleen jeetje dat Luuk zo blijft spugen, succes.

Grietje sorry heb even gemist waarom Tristan was opgenomen?

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Luukske, hoe was het bij de KA?

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #3014 luukske, 3 mei 2011
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011
    hey meiden,

even kort....moet zo werken....

hoe groot is de kans dat een kind/baby in 2011 nog de mazelen krijgt/heeft??????????? heb iig de hele middag in het ziekenhuis gezeten met Mika, zijn "uitslag" lijkt er veel op, hebben ook bloed laten prikken, MAAR de uitslag is er pas over 2 weken!!!

als hij het zou hebben, dan is hij het 1e geval sinds vele jaren in Limburg....op de Veluwe is recentelijk wel nog een geval bekend geworden.

de kans op besmetting....alleen bij baby's.
    kinderen en volwassenen(ge-ent of niet) zouden een afweer hebben....

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske: Wat zijn de gevolgen van mazelen?

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb even gegoogled op mazelen en het ziet er inderdaad hetzelfde uit. Jeetje zeg... Heftig! Ik hoop dat ie er geen complicaties bij krijgt.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Lang wachten zeg, 2 weken.
    Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik ken mazelen alleen van naam, zou niet weten wat verder de bijwerkingen enzo zijn, zal eens gaan googlen.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luukske, had al met je ge-sms't, maar via deze weg ook beterschap! Arm mannetje en arme jullie...

@Owen, de ka heeft gebeld, zijn groei gaat super, maar verder kan ze weinig betekenen. De onrust kan komen door een nieuwe ontwikkeling die hij aan het leren is, zijn neusamandelen laten ze liever niet direct verwijderen, maar ze wil het toch nog even aankijken, de verdikking van de schedelnaad kan geen kwaad zolang de fontanel nog open is. Kortom: doorbikkelen...

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: jeetje das ff heftig! arm ventje...gelukkgi blijft ie lachen, hopelijk blijft t zo! en mazelen, dat hoor je amper:( en wat kunnen ze er nu aan doen? of moet t vanzelf overgaan?

marleen: thnx! ja vakantie was ondanks alles toch ff lekker...
    jemig luuk ook nog steeds spugen??zit t toch niet lekker in zn buikje heh...sterkte....

debby:balen meid....gewoon doorzetten dus....:(

grietje: fijn dat tristan weer thuis is en t goed gaat!

vandaag naar mn broer en schoonzus geweest, staan op een camping in t oosten van t land, dus we hadden voor tess de opvolg maxi cosi van zolder gehaald(omdat ze op de terugweg van frankrijk t echt zat werd om tegen een stoel te kijken)
    dus in de ligstand en daar lag mevrouw heerlijk om zich heen te kijken.....(en voor ons ook super makkelijk;))

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook weer een teken van leven.. vandaag naar de tandarts geweest, jak. 2 gaatjes gevuld en tandsteen weggehaald en gelijk gepolijst. Had er wel last van, maar na 2 paraatjes gaat t nu prima.

Zit in dilemma.. over de laatste avondfles.. Ik wil graag over gaan op 4 flessen van 200 cc en evt de laatste fles 230 cc (4e fles) maar hoe doen jullie het dan als ze uit komen om 18.00? Dit had Carmen dus.. ja dan kan ze niet de nacht in lijkt me.. Dus heb haar om 17.00 100 cc gegeven, hier had ze zat aan, meer dronk ze ook niet. en om 21.00 nog een flesje gedronken van 150 cc. Ik zou graag de avondfles er af willen omdat zoals gister hadden ze om 0.00 gehad, maar carmen kwam evengoed weer om 4.00. devin tot 7.00 dus dat is prima. Kan ik al naar 4 flessen? of moet ik wachten tot bijvoeding?? (geef nutramigen nl).

Deel Deze Pagina