hey meiden, ben klaar met werken(gelukkig), dus kan nog even reageren.... als je de foto's bekijkt via google lijkt het er idd wel erg op....MAAR het is tegenwoordig zoooo zeldzaam dat de arts het niet echt druft te bevestigen, vandaar het bloedonderzoek. het is gewoon vervelend dat de uitslag 2 wkn op zich laat wachten, echter weet ik uit ervaring dat als een bloedwaarde afwijkend is, de artsen (en wij daarna ook) veel sneller op de hoogte worden gesteld. ook als ik naar de symptomen kijk lijkt het erop....tja, wat moeten we hiermee?!! ik hoop gewoon dat het wat anders is, want ik moet niet denken aan de complicaties (longontsteking, oorschade en nekkramp). nou meiden, ik kruip onder de wol, want het was een vermoeiend dagje!!!
hai allemaal! heb nog niet terug gelezen.. dat ga ik morgen doen. wel wil ik ff kwijt dat Yinthe een droombaby is volgens de huisarts vandaag @ cb.. ze doet het SUPER goed volgens hem en ze is bijna altijd vrolijk.. tja.. daar zijn wij zelf natuurlijk ook heel blij mee. moest wel een beetje lachen toen hij advies gaf over extra voeding vast gaan geven als ze 6 mnd is... ; hij zei dat we ik dan eerst de borst moet geven en dan om ongeveer 9 / 9.30 en fruithapje... dus ik zeg .. uhhh rond die tijd begint ze meestal pas dus dan krijgt ze pas haar eerste voeding.. haha z'n mond viel open van verbazing. maar goed.. gelijk ff navraag gedaan over inentingen voor egypte en haar fontenel vond ik raar aanvoelen maar dat was ook in orde.. gewicht en lengte ook dus ik ben weer een tevreden mama... zelf nog naar internist geweest in de hoop dat hij een wonder kan verrichten mbt mijn buik.. ziet er niet naar uit maar hij heeft wel een echo aangevraagd voor mijn hele buik en die heb ik 16 mei. als het heel erg tegen zit moet er nog een inwendig onderzoek gedaan worden maar daar gaan we nog maar even niet van uit. verder is de nieuwe site online (maar nog niet helemaal klaar) dus kijk alvast maar voor wie interesse heeft... >> hierzo << (ziet er simpel uit en is het ook maar moest eerst heel Yinthe's site afmaken voor ik hem kon uploaden dus vandaar dat het toch zo lang moest duren)
@ Wendy: Super dat Yinthe het zo goed doet zeg. Krijgt Yinthe haar eerste voeding om 9uur? Slaapt ze dan door tot die tijd? Wow! Ik ga zo even op de site kijken, ben benieuwd. En nog steeds aan het tobben met je baarmoeder. Ik had er al een tijdje niet over gelezen dus dan vergeet ik het een beetje, maar voor jou lijkt er geen einde aan te komen zeg... sterkte voor de 16de!
Hoi dames, Hier een ontzettende rotnacht achter de rug, Lorenzo besloot om 1 uur vannacht dat hij niet meer wilde slapen en alles aan elkaar wilde krijsen. Ik heb hem pas om 3.30 uur weer in slaap gekregen. Hij heeft toen krap 2 uurtjes geslapen om om 5.15 uur weer krijsend wakker te worden en tot 6.30 uur heeft ie bij mij beneden op de bank gezeten. Ik heb geen flauw idee wat er aan hem mankeert dat hij zo erg moet krijsen. Hij heeft geen koorts, hij is alleen ietsje verkouden maar dat lijkt me de reden van het krijsen ook niet. Zijn fles dronk ie ook maar half leeg vanmorgen, ik dacht misschien aan doorkomende tandjes maar ik heb gevoeld en gekeken maar zag zo gauw niks Ben nu erg moe en gelukkig ben ik vandaag thuis en alleen dus ik denk dat ik nog even de ogen dichtdoe... Sorry dat ik zo lang niet geweest ben, ik ga proberen hier weer wat vaker te schrijven.
Coco: Ja ze slaapt zo lang ja! Gisterenavond ging ze om 23.00 naar bed en toen lag ze al een half uur te slapen op mijn buik na de laatste voeding en ben haar nu pas weer aan het voeden omdat ze net wakker is... En het is idd nog steeds niet over met mijn buik. Nog veel pijn helaas en ook nog vaste prik minstens twee x per week de vraag of ik weer zwanger ben Liesje: Oh wat balen zeg! heeft ie er geen oorontsteking bij dan ?? Beterschap met m...
goedemorgen, patroeschka: je zou t gewoon kunnen uitproberen hoor, 4 flessen en zo te lezen lukt t devin wel en carmen niet? je kan ook proberen de laatste voeding steeds vroeger te geven..... luukske: nee je wilt niet denken aan wat tot gevolg kan hebben....maar t moet vanzelf minder worden? of wachten ze echt t bloed af? wendy:wat fijn dat yinthe t goed doet! site ziet er goed uit!!!! alleen is tess van 14-10 ipv 14-11 liesje: heeft ie misschien last van zn oren??? anders ff vragen of je t even mag checken bij HA.....zielig hoor! sterkte, ook voor jou
Hoi! Liesje, wat een rotnacht Slaapt hij overdag veel? Wendy, Mila is hier ook zo gisteren sochtends 1 uurtje en namiddag 2 uur geslapen wat erg veel is voor haar en dus pas om 22u in slaap gevallen!!! Vanmorgen om 8u30 wakker maar braaf gebleven tot ik om 9u15 opstond Ik ga ook voor een 2de opinie ivm de ks, litteken, pijn, gevaar bij 2de kindje...
goeiemorgen meiden, hier een beetje kunnen bijslapen....hubbie heeft Mika vanochtend een uurtje mee naar beneden genomen, en daarna terug gelegd, heb hem om 9.30u wakker gemaakt. de vlekken lijken minder vurig vandaag, maar zijn wel nog meer uitgebreid.... @peertje, vlgs de arts zou het vanzelf minder moeten worden....ze weten ook gewoon niet wat het is....
Nee dat niet hoor dan slaap ze ook nog vanaf een uur of 7 of ietsje later Overdag slaap ze in totaal gemiddeld 2 uurtjes
Wat slapen sommige kindjes weinig zeg! Luuk slaapt van half 10 tot 12 uur, dan van half 2 tot 4 uur en van 5 uur tot half 7 en dan van half 9 tot de volgende morgen half 9. Hij slaapt dus overdag 7,5 uur en ;s nachts 12 uur. Hij krijgt nog wel een late voeding (rond half 12) maar die krijgt hij slapend door de sonde heen.
@ Wendy: Wij geven geen late voeding, dat is het verschil. R. gaat rond 20uur naar bed en slaapt dan tot 7uur. Soms wordt hij dan rond 3 uur nog wakker voor een paar slokken bv, soms slaapt hij aan één stuk door.
Ja inderdaad, Yinthe heeft ook wel eens doorgeslapen zonder late voeding en dat was van 20.00 tot 08.00 ongeveer
Hij grijpt niet naar zijn oortjes, dat is toch meestal een teken dat ze oorontsteking hebben? Hij slaapt overdag niet abnormaal veel (vind ik) 's morgen tegen half 7 is ie wakker, rond 7 uur/ half 8 krijgt ie de fles en dan slaapt ie meestal nog een uurtje ofzo en dan een fruithap en rond half 12 de fles en dan wel naar bed. Meestal wordt ie rond half 3 wakker en dan rond 4 uur een fles, misschien een uurtje slapen en dan groente en dan slapen tot 8 uur en dan de laatste fles lijkt me toch niet dat hij abnormaal veel slaapt?
@Peertje, wat is de opvolg maxi cosi? Wij hebben dan gewoon een autostoel, maar daarvoor is Owen nog veeel te klein. @Luukske, ik zou inderdaad ook verwachten dat je eerder iets hoort van de bloeduitslagen als deze afwijkend zijn. @Wendy, wat heerlijk dat Yinthe een droombaby is . En wat slaapt ze lang inderdaad, hoe laat krijgt ze de laatste voeding? En vervelend dat je nog steeds zoveel last hebt van je maag . @Liesje, had al gereageerd op je Hyves, ik denk inderdaad ook tandjes. Kwijlt hij ook veel? Hij kan heel lang last hebben voordat je iets voelt/ziet. Oh ja en wat Peertje zegt is ook nog een goede...oortjes. @Marleen, wat heerlijk dat Luuk nog zoveel slaapt!!
hij kwijlt al sinds 2 maanden erg veel, dus ik weet niet of dat ermee te maken heeft. als hij weer zo erg krijst vanavond/vannacht dan probeer ik eens paracetamolletje..ik weet het anders ook niet
luukske: oke...mm afwachten dus! wendy: o oke! ze slaapt niet veel overdag dan! dus wel lekker dat ze dan uitslaapt! marleen: hier slaap tess ook "veel" vergeleken met anderen! liesje: t hoef t niet hoor dat ze naar de oren grijpen....tis vaak wel een teken, maar elk kind is anders! debby: ja ik bedoel de priori(die hebben wij dan heh) gordels in de kleinste stand en in de ligstand gaat prima, zal wel is een foto maken! ze kan ook nog in de maxi hoor, dus die gebruiken we nu in hubbie's auto hier wordt tess om 7.00-7.30 wakker dan gaat ze om 9.00 weer naar bed tot ong 11.00-12.00 dan is ze wakker tot een uur of 13.30 en dan weer slapen tot 15.00-15.30 en dan van 17.00-18.00 en dan om 19.00-19.30 weer naar bed tot de volg morgen......
Dr 'droomvoeding' is ergens tussen 22.00 en 23.00 meestal... Is niet mijn maag hoor, daar heb ik een last van. Ti's pijn in of om mijn bm