Ja, ik snap dat je de uitslag zo snel mogelijk wil weten en niet nog 3 weken wilt wachten. Jullie wachten nu al zo lang. Ik duim echt dat jullie nu eens goed nieuws krijgen en dat het allemaal beter mag gaan.
Hier alweer een rotnacht gehad. Gisterenavond wilde R. echt met geen mogelijkheid slapen, hij was helemaal overstuur aan het huilen. Hij lag pas na 21uur. En toen kwam hij om 1 uur en om 4.15 uur. Om 1uur wilde hij ook eerst niet bij me eten, leek wel of het niet lukte ofzo, en toen werd hij weer zo overstuur en boos. Maar toen hij eindelijk wel aan de borst lag werd hij gelukkig rustig. Hopelijk gaat het snel weer beter met de nachten, want het is nu alweer een aantal nachten elkaar feest.
@Marleen, ik hoop ook dat jullie de uitslag toch eerder zullen krijgen. En jullie wachten toch ook nog op een andere uitslag of vergis ik me nu? Over de stofwisselingsziekte geloof ik? @Coco, pffff drama he zulke nachten . Hopelijk gaat het inderdaad snel beter!
Ja inderdaad drama. Terwijl hij het wel goed kan, doorslapen, want vanaf 5 weken doet hij het al. Alleen af en toe gaat het even mis, en dan is het weer een paar nachten/weken dat hij 's nachts komt.
hey meiden, we zitten hier in een serieuze relatiecrisis, ik zal tijdelijk afstand nemen van het forum om voor mijn/ons gezin te vechten!!! mijn man en ik zijn van mening dat ik wrs maatschappelijk werk moet inschakelen ivm mijn visie op alles.....ik loop al jaren rond met een masker op mijn gezicht, en eergisteren is dit masker afgevallen.... ik zal proberen af en toe contact te houden met mijn buddy, Debby, via sms....en andere meiden via hyves! ik kan jullie alleen zeggen dat het aan me vreet, ben 5 kilo in 2 dagen afgevallen.....ik moet dit nu eerst op de rit zetten!! groetjes, en voor iedereen een dikke knuf, ik denk aan jullie!!
Oh Luukske ik kwam hier net lezen of er nieuws was van de 'uitslag' maar lees nu dit! Een hele dikke knuffel voor je, we blijven aan je denken en kom gerust je hart uitstorten he!
Lieve Luukske, Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat jullie alles weer op de rit krijgen! Ik spreek je zeker nog op de hyves! Dikke knuffel!
Wat een naar berichtje Luukske. Heel veel sterkte met alles. Hopelijk komen jullie er goed uit en komt jullie gezinnetje er sterker uit. Liefs.
Lieve buddy, Ik schrok wel even van jouw berichtje, het klinkt allemaal erg heftig! Als ik iets voor je kan doen, dan laat je het me weten he?! Heel veel sterkte en hopelijk komen jullie er samen sterker uit. Dikke knuffel!
lieve luukske, jeetje meid....dit had ik echt niet verwacht! heel veel sterkte, suc6! hopelijk horen we snel weer van je! (en ik heb je op hyves ) dikke kus
marleen: jeetje dat duurt idd wel lang zeg... hopelijk kunnen ze iets vervroegen, dat wachten is echt vreselijk! coco: vemoeiend meid die nachten, geen pretje! suc6!
@debby: leuk de dierentuin! wij gaan binnenkort naar dierenparkje in tuitjehorn vlak bij! @marleen:sterkte! @coco: he gads naar he die nachten hier ook een aantal nachten gehad dat jay om kwart over 5 wakker was.. maar dat kwam omdat de zon om kwam.. we hebben het nu donkerder gemaakt in zijn kamertje en het is over @luukske: jeetje meid hier schrik ik van! heel veel sterkte en succes. dikke knuffel! @all: hier vanochtend gezwommen met jay hij vond het geweldig! daarna ben ik doorgelopen naaar de stad om voeding tehalen en nu heeft hij nummertje 2 wat gaat het snel allemaal hij is alweer een half jaar! Ook kwamen we langs de intertoys en elisa kon zich natuurijk weer niet inhouden voor papa een spelleltje voor op de xbox360 voor mama niets (altijd zo) maar verwacht zondag wel wat hihiih en voor jay heb ik dit gekocht Bright Starts Bounce Bounce Baby Activity Zone hij vind het helemaal geweldig hij is trouwens de heledag al aan het gillen wordt er een klein beetje moe van hij lijkt wel een meisje af en toe en begint helemaal te kokhalzen omdat ze keeltje het niet aankan ook laat hij mensen schrikken door in ene heel hard tegaan gillen hihiih
@MrsNuke, wij zijn inderdaad ook een paar keer in Tuitjenhorn geweest, zelf vind ik Artis leuker. En hahaha die Jayson, zelfs mensen laten schrikken. En hoe gaat het met jou meis?
@ MrsNuke: Hiihihi, dat klinkt grappig, mensen laten schrikken. Wat een boefje zeg. @Marleen: Jij vertelde toch een tijdje terug dat Luuk al (bijna) kon omdraaien? Of ben ik nu in de war? Wat zei de fysio daarvan dan? Zo, ik heb even het rijk voor mij alleen nu. Mijn man is heel even de deur uit en de boys liggen net op bed. Ik hoop echt zo dat R. nu even een nachtje doorslaapt. Moet namelijk morgenavond en dan zondag overdag meteen weer werken, dus ik kan wel een goede nachtrust gebruiken om daarna weer fris te gaan werken. Nu even lekker met bakkie thee, chocolade, laptoppie en gtst op de bank. En strakjes maar eens x-factor kijken, of dat wat is. Meestal moet ik vrijdagavond werken, dus heb het nog nooit gezien. Jullie nog weekendplannen?
Ik ga zo ook X-factor kijken met lekkere wat chocolade of zo (moet ongesteld worden ). En van het weekend lekker genieten van het weer, verder weinig plannen vooralsnog.
@Luukske. Jeetje meid daar schrik ik van. Goed dat je even je relatie bovenaan zet en er heel hard aan gaat werken. Heb je ook op Hyves.... PB-en oid mag altijd als je daar behoefte aan hebt. Kus!
@All. Ben druk en daardoor minder op zp. Maar lees wel mee hoor. Vandaag lekker naar het strand geweest met z'n drietjes, Sara was naar mijn moeder. Was heerlijk, Mathijn lekker spelen met zand en water. Helemaal goed. We waren in Wijk aan Zee, leuk strand daar. En we hebben een croozer kid for 2 (fietskar) gekocht. Nu kunnen we op vakantie lekker fietsen met de kids achterin. Nog 4 weken en dan gaan we!! Verder ben ik inmiddels 6 kilo kwijt (in 3 weken) en voel me helemaal happy daarmee. Het is voor mij zo'n tijd geleden dat ik flink ben afgevallen. Wordt er helemaal vrolijk van. Ben er wel achter dat ik een suiker-junk was, dacht altijd dat ik meer van het hartig was maar ook suiker in je koffie (een kop of 6 per dag) tikt lekker aan
@Luukske: Heel veel sterkte. Klinkt niet goed allemaal. Ik hoop dat jullie eruit gaan komen en dat het met jou ook weer goed zal gaan. @Coco: Ik hoop ook dat R door slaapt vannacht. Net weer een grote spuugpartij hier. Ik had Luuk gisteren een potje Olvarit gegeven (vispannetje) en vandaag ook en beide keren kwam het er uit. Het lijkt wel alsof er iets in zit waar hij niet tegen kan?? Hij had er weer zo slecht toen hij spuugde. Het kwam weer door zijn neusje en hij stikt er dan bijna in. *diepe zucht*