november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Och arme Luuk, zo zielig hè als ze zo spugen. :(
    Trek je het nog een beetje Marleen?

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja hoor, gaat goed met mij. Op zo'n moment is het wel erg rot natuurlijk, maar ik kan het allemaal goed aan verder.

Ook een gesprek gehad op mijn werk vandaag. Ik krijg onbetaald verlof tot het eind van het jaar zodat ik rustig kan kijken hoe het met Luuk zal gaan en dan kan ik altijd nog terugkomen. Erg schappelijk denk ik.

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Goed om te horen dat het met jou goed gaat. Is wel belangrijk!!

En je werk...tja moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat gebruikelijk is bij werkgevers als je zo met de gezondheid van je kind bezig bent. 't is dus nu een soort langdurig zorgverlof, dat klinkt op zich wel schappelijk.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Het wordt weer groter gemaakt hij heeft een heel stuk land erbij gekocht..
    Het gaat goed hoor.. Heb alles weer redelijk under cuntrule hihi.. Alleen me hand werkt niet mee bod doet nu zo raar dat ik heel moeilijk mijn hand kan buigen.. Heel vervelend dus maar 17 mei mogen we naar het hospital dus nog even doorbijten al wordt het wel zwaar nu qua werken enzo..

Hoe is het bij jou? En met de mannen?

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Luukske meid wat balen!!!!
    Heel veel sterkte en hoop dat jullie snel weer helemaal heppie zijn saampjes.....

Marleen
    Hè wat zonde van het vispannetje :(
    Ze zullen toch wel op zijn minst meteen een keer kijken of er op het eerste zicht iets te zien is op de mri?? Slecht als ze dat niet doen hoor
    Wel tof dat ze je de tyd geven maar je wel daar mag blijven werken.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Coco ik hoop dat je vannacht weer eens een goede nacht zult hebben.....

Mrsnuke. Hey das leuk zo'n bouceding!!!!

Irene wat goed dat je zoveel kgs al kwijt bent! Hoe doe je dat??? Bij mij lukt het maar niet hoor....
    Keep up the good work!!!!

7. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Thanks! Er is (eindelijk) een knop om bij mij. Sprak 4 wkn geleden een vriendin die met dr. frank bezig was en veeeeel kwijt was. Ze nam ook shakes 2x per dag. En opeens had ik zoiets van DAT WIL IK OOK!! Dus nu 3,5 wk bezig, geen koolhydraten en geen suiker, weinig vet. En het gaat super!! Voel me er goed bij en vind het ook erg makkelijk vol te houden. Bij jou komt het ook wel. Je geeft nu nog bv, dus lijnen is nu geen optie ;)

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Das wel fijn ja dat het aanpassingen zijn die goed vol te houden zijn
    Nee voor mij nog niet nee... Heb te veel eten nodig om zelf overeind te blijven.
    Das een hele goeie vriendin van je dan als ze je zo heeft aangestoken en jij je daar zo goed bij voelt

Wat dat betreft zal het goed zijn als ik stop met bv maar voor mij persoonlijk is het niet voldoende om de bv er nu voor op te geven.

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nee hoor zeker niet doen! Dat lijnen komt wel, die bv is nu echt belangrijker. Trouwens prachtige foto van je mooie meisje onder water :D

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

Ben ik het helemaal mee eens! Ga lekker door me t de bv.

Ja leuk hè??? Mondje en oogjes open hAhaha vind het er zo grappig uit zien...
    M'n meiske.... *zwijmel*

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hij vind hem ook helemaal geweldig draait constant rond om overal mee tespelen helemaal leuk!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Wij gaan vandaag toch maar even een dagje weg met de kinderen, moeten alleen nog even bedenken waarheen :D.

@Irene, wauw, wat goed zeg al 6 kilo lichter! You go girl :D!!!

@Marleen, oh arme Luuk :(. Wat vreselijk dat hij het dan allemaal weer uitspuugt :(. Heb je al eens iets van een toetje geprobeerd? Ik vind het inderdaad wel schappelijk van je werk, maar net als Irene al schrijft weet ik ook niet wat de mogelijkheden zijn als je kindje langdurig ziek is.

@MrsNuke, hopelijk dat ze iets aan je hand kunnen doen in het zkh Ook met jouw werk lijkt me dat inderdaad niet handig. Met mij gaat het allemaal goed en met de mannen ook, Owen slaapt ook weer iets beter gelukkig, komt nog wel een aantal keren 's nachts, maar we wennen eraan geloof ik ;).

@Wendy, inderdaad meis, jouw tijd komt straks ook wel! Eerst lekker genieten van de BV en dat lijnen kan altijd nog.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Luuk mag geen melkproducten dus ik heb hem geen toetje gegeven. Hij krijgt nog steeds neocate en de KA zei ook dat we echt geen koemelk mogen geven. Ze weten niet of hij KMA heeft, maar omdat zijn huid zo onrustig is kunnen ze ook niet testen hoe hij erop reageert en daarom wil ze nog wachten.

@Irene: Goed dat je zo gemotiveerd bent om af te vallen. Ik was in januari ook begonnen en het ging heel goed, maar door de opname van Luuk was mijn motivatie weg en ben ik weer iets aangekomen.

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Allemamachies wat is het hier rustig geweest vandaag..... Alles goed met iedereen?

15. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hoi lieve meiden!

Even een berichtje van mijn kant!
    Bedankt voor al jullie lieve reacties op hyves voor m`n verjaardag en op het grote nieuws dat we gaan trouwen!!
    Moet zelf nog een beetje wennen aan het idee dat het niet meer bij fantaseren blijft maar nu voor het echhie is!
    We hebben al een datum geprikt, 7 juli 2012.
    DUs nog even tijd genoeg om te sparen. Feest-, trouwlocatie en fotograaf willen we wel al snel vastleggen. 7 juli valt op een zaterdag en in de zomer, dus daar wil ik wel op tijd mee zijn.

Met Sem gaat het nu weer goed. Hij heeft een fikse middenoorontsteking aan beide oren gehad. Dus was even pittig. Zelfs nog met hem op de HAP gezeten met koninginnedag. De koorts liep ontzettend op en wilde niet zakken met zetpillen.
    Antibioticakuur gekregen en hij is er goed van opgeknapt.
    Isa was vlak daarvoor flink ziek geweest, keelontsteking.
    Nu is mijn vriend aan het opknappen van griep met keelontsteking en ik wandel er, tot nu toe, nog lekker doorheen.
    Hopelijk ontspring ik deze griepgolf!

Hele dikke knuffel voor jullie!

Liefs, Zomerbloem

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Wendy. Ja hopelijk allemaal aan het genieten van het mooie weer....

@Zomerbloem. Ja ik las het ook. SUPER leuk meid!! Ik zit nog op het aanzoek te wachten....hahaha...

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Zomerbloem, dat bericht heb ik gemist (of heb ik je niet op Hyves :D), gefeliciteerd! Wat supergaaf!!!!

@De rest, een heeeele fijne moederdag!! Voor sommigen de eerste moederdag, geniet ervan :D.

Ik kreeg vanochtend, nadat ik heerlijk mocht uitslapen, een hele dikke knuffel en kus van Ryan en mooie cadeaus van de jongens (zelf gemaakt uiteraard!) en nu krijg ik zo een overheerlijk ontbijt, mmm smullen! Wat is het toch fijn om moeder te zijn!!!

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    had vanochtend iedereen een geweldig fijne moederdag willen wensen maar is er niet meer van gekomen.. bij deze met terug werkende kracht alsnog.. ;)
    alleen had het ook niet veel uitgemaakt want er zijn er nie veel die het gelezen zouden hebben hihi

hier een superleuke 1e moederdag gehad..
    vanochtend een kado'tje van Yinthe gehad.. een schildersdoekje met haar voetafdrukjes en een vingerverf kunstwerk hahaha echt leuk! had het eigenlijk wel willen zien dat hij gemaakt werd maar ja.. dat kan natuurlijk niet.

daarna heb ik nog een lekker brunchje gehad met aardbeien en slagroom en chocosaus + cupcake's

daarna zijn we naar de moederdagmarkt geweest en dat was ook heel leuk en gezellig. .. en Yinthe is weer vaak ge 'aaahhhh' en - 'oohhhh' 'd hahaha ze had haar slippertjes aan en zonnebrilletje op en dat vond iedereen toch wel heel erg schattig.

zomerbloem; ik heb er ook niks van gelezen .. ? dus misschien zijn wij ook wel helemaal geen hyvesvrienden (weet het niet zo goed van iedereen die hier een 'andere' naam heeft)
    maar iig van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
    leuk hoor.. geniet ook van de voorbereidingen he.. dat vond ik zo leuk!

19. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Wendy; wij zijn wel hyvesvrienden hoor. Heb foto`s gezien van Yinthe. Ik ben Kim, Isa en Sem.

Ik ben al allerlei dingetjes aan het uitzoeken, komt toch nog meer bij kijken dan als je er alleen maar over fantaseert!

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Owwww ben jij dat!!! Haha oké sorry hoor :)
    Ja komt stiekem veel bij kijken hè??
    Maar wel leuk hoor! Tenminste dat vond ik toen...

Deel Deze Pagina