november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Goedemorgen allemaal!!!!

Hoe is het met iedereen???

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Hier gaat alles goed, alleen Owen is weer snipverkouden :(. Vanochtend dronk hij de fles ook maar voor de helft leeg, zal straks wel weer honger hebben denk ik ;). Vanochtend werden onze nieuwe eetkamerstoelen bezorgd (om 9 uur direct), dus daar zit ik nu heerlijk op, zitten lekker :D.

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    halloooo

veeel te lang niet geweest:)
    sorry....

het gaat hier allemaal de goede kant weer op. Lianne heeft net een ooronsteking gehad. Ze reageerde best heftig op de kuur. Had steeds erge buikkrampen en was volgens mij ook niet echt lekker daardoor. Ze dronk de flessen niet meer leeg en wilde haar warme hap ook niet eten. Ze huilde best heel veel (naja huilen...zeg maar krijsen...)
    Kuur is afgelopen, en ze is weer helemaal de oude. Lekker vrolijk en lust alles weer :D
    Alleen het slapen 's avonds is nog een beetje lastig. Vaak tussendoor wat wakker tot een uur of 11 en daarna valt ze in slaap als een roosje :)

Denise was diezelfde week gevallen op de psz. van het trapje van de glijbaan van boven naar beneden. Ze is zeg maar met haar gezicht langs de treden geklapt. Ze had een hele dikke blauwe neus en een onwijs dikke lip. Ze had de tandjes erdoor heen gekregen. Die dag wilde ze niks eten/drinken en had best veel pijn. Kregen nog een wek advies voor om de 2 uren, omdat ze een beste klap had gemaakt en toch wel op haar hoofd was gevallen.
    Het erge was dat ik aan het werk was en mijn mobiel niet had gehoord....Dus is Dick vanuit zijn werk heen gereden en had ondertussen mijn zusje gebeld om er alvast heen te gaan, omdat Denise helemaal van slag was.
    Wat voelde ik me naar die dag...ze was om 10 uur 's morgens al gevallen en ik moest werken tot half 4...voelde me even een slechte mama....

Gelukkig had ze de andere dag al wat minder last en kon ze met een beetje aanpassen wel wat binnen krijgen...

Maar hoe is het hier?
    nog dingen die ik heb gemist?
    terug lezen is wel heeeel erg veel dus daar waag ik me maar niet aan.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Debby:
    Ah zonde voor Owen. Beterschap met hem!
    Fijn dat ze er zo vroeg waren met de stoelen! Hoef je tenminste niet de hele dag op ze te wachten.

jootje:
    Ahhh wat zonde voor de meiden. Hebben ze het allebei ff heel zwaar gehad zeg.... Gelukkig gaat het nu weer wat beter met ze.
    En je bent natuurlijk geen slechte mama hè!! Kon jij toch ook niet weten en niks aan doen dat je je tel niet hoorde.

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ja wendy: weet ik ook wel..maar op dat moment voel je dat wel zo...

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

Oké ben blij dat je dat weet ;)

Maar kan me dat gevoel op zo'n moment wel een beetje voorstellen ja.

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hellooooo

jootje: ahh arm meisje! wat naar dat je je foon niet hebt gehoord! maarja...kan gebeuren!
    en je kleine meisje oorontsteking, ook niet fijn!
    hopelijk blijft t nu alleen maar goed gaan!

debby: dat zijn mooie tijden voor leveringen! beter dan dat je de hele dag zit te wachten!
    ja snotverkouden herken ik....:(

wendy: leuke dag dus gehad gister!

zomerbloem: leuk joh! had je al gefeliciteerd! ben je op je verjaardag gevraagd?

mrsNuke; cool ding!

hier een druk wknd gehad, had vrijdagavond een bruiloft van collega, had een btje teveel gedronken, dus werd zaterdag met kater wakker, gelukkig mocht ik blijven liggen, smiddags ging t wel weer aardig, eind van de middag verjaardag van mn vriendinnetje en zijn we blijven eten en gister moederdag, allemaal mooie zelfgemaakte knutsels gekregen een sleutelhanger, een theelichtje in een van gips gemaakt houdertje, tekeningen, een schort met de voetjes van tess erop...
    daarna ging ar meedoen aan een hardloopwedstrijd met een vriend, dus ik ben naar vriendin(zijn vrouw) gegaan en daar de hele dag geweest en savonds bbq-en
    en Tess, is zo'n vrolijk meisje, slaapt overal en als ze wakker word gelijk lachen naar iedereen ook al kent ze mensen niet, altijd blijven lachen!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jootje, arme meiden, gelukkig is alles goed afgelopen! En herken dat gevoel op zo'n moment wel hoor. Maar natuurlijk maakt dat je niet direct een slechte moeder.

@Peertje, oeps een kater, niet fijn ;). Was wel gezellig dus :D. En wat leuk dat Tess zo vrolijk is en overal slaapt, Owen is ook wel makkelijk, ging gisteren in het zwembad in de box ook rustig liggen slapen gelukkig.

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Peertje..klinkt als een gezellig feestje (of het werd leuk door de drank, kan natuurlijk ook ;) )
    Tess ook al zo makkelijk. Lianne ook wel eigenlijk :D

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @debby en jootje: laat ik t zo zeggen....je moet er zelf wat van maken;)

heerlijk heh die kids...vind deze leeftijd zoooo leuk!

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    HELP!!!!! morgen komt de fotograaf op kdv en nu mogen job en isa sochtends samen met tess op de foto en nu ben ik kleding aan t zoeken.....wat moeten ze aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:$ de achtergrond is wit!

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Morgen wordt Luuk weer opgenomen. Erg vroeg weg, 6.00 uur. Ik vind het wel spannend met die narcose, maar gaat vast goed komen. Hij heeft net zijn hele voeding er ook weer uitgespuugd. Je hoort het al aan zijn maag als hij gaat spugen. Ik hoor het dan al van binnen klotsen.

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: sterkte morgen meid! hopelijk valt t allemaal mee! t spugen is toch niet normaal:( *dikke knuffel van ons*

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marleen, sterkte morgen meis (en de komende dagen in het zkh)! Ik zal duimen dat ze nu eindelijk een oorzaak voor dit alles vinden.

@Peertje, ik zou wel iets kleurrijks doen, maar niet te. Daar heb je ook weinig aan he ;).

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, ik noem het steeds spugen, maar het is eigenlijk echt overgeven. Hij blijft het soms ook doen als zijn maagje al leeg is. Zo sneu...

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
  17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    die hebben wij ook die bounce bounce..!!micah vind het helemaal geweldig!

18. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
  19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jeetje zeg, echt knap Debby! Devin doet nog niets anders als op zijn rug liggen, hij doet geneens poging tot draaien. En op zijn buik wil ie helemáál niet. We oefenen het uiteraard wel, maar hij gaat kneiterhard huilen. Carmen trekt ook al haar beentjes op, maar nog niet zoals Owen hoor!

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ze schelen wel wat natuurlijk.. moet dat niet vergeten.

Deel Deze Pagina