niet doen!mondelinge afspraak is ook al een geldige afspraak. helemaal als ze al betaald. haar probleem nu! @moontje: hier nog geen poging tot zitten maar Bjorn heeft ook een kleine achterstand met op zijn buik zijn hoofdje op tillen omdat hij een sterke voorkeurshouding had en dus niet op zijn buikje wilde liggen., nu na veel trainen gaat het stukken beter en hij vind het ook weer leuk om te doen!!
pfff meiden, hier hele weekend al niet lekker. duizelig, moe, sinds vandaag ook pijn in de buik, en daarbij hele tijd gevoel alsof ik beginnende blaasontsteking heb. ineens ging lampje branden....zo ging het ook toen ik zwanger was net bij dienstdoende apotheek toch maar testje gekocht. werd er helemaal zenuwachtig van. test gaf negatief aan, nog 1 test liggen voor morgenvroeg. als die nega is dan geloof ik het pas echt
marleen: jemig wat heftig allemaal! wel fijn dat ie uiteindelijk zn flesje op heeft! lila: sterkte met je meisje! is vreselijk om t ezien heh bij zo'n uk! mrsNuke: denk dat t er morgen dan pas op staat hoor....maar jij hebt t ding wat ze gekocht heefty nog niet verzonden? dan zou ik t morgen terug storten.....(wij hebben vorige week wat verkocht vrouw had t zondag overgemaakt en maandag stond t erop) hihih die jay! hier een druk dagje gehad, vanmorgen eerst naar chimpie champ geweest me vrienden, kids heerlijk uitgeleefd, tess lekker geslapen, daarna door naar mn broer en gezin, daar gegeten en net thuis...hopelijk een lekker nachtje aangezien t toch onrustig was voro tess vanmiddag! nu even boer zoekt vrouw kijken!
Jah! en ook als ik haar iets te veel heb zitliggen zeg maar.. ze wil en moet alles zien! nadeel is, dat ze door het aanspannen meer gaat spugen. ze komt zelf al een heel eind omhoog trouwens
Ineke ben je nu aan de minipil dan? Vind het altijd tegenstrijdig om iets te gebruiken als je misschien geen eisprong hebt, ben altijd bang dat je het dan weer door de war gooit en je lichaam weer moet wennen zonder 'pil' hormonen zeg maar. Marleen goed dat hij toch zijn 2de fles goed gedronken heeft, en geloof zeker dat je even schrikt als ze het over zijn hoofdje hebben je gaat uit van controle van zijn buikje. Sterkte meid. Coco lief van je maar wij hebben via vrienden kaarten via de rabobank met korting. MrsNuke het kan zijn omdat het zondag is dat het geld er niet is maar zou toch even afwachten zometeen heeft ze het niet gestort. Succes voor morgen, snap dat je geen zin hebt, ik zou er ook echt verdriet van hebben om te gaan beginnen. Vandaag bij mijn ouders geweest, gekeken voor caravans en campings. Krijg helemaal vakantiekriebels zo. Isa is wat schor al een paar dagen dus denk toch dat ze wat last heeft van haar keel, is soms met drinken ook wat onrustig.
Luuk heeft de derde fles weer bijna niet gedronken (95 over van de 135cc). Dat was wel teleurstellend omdat de 2e fles wel goed ging. We hebben afgesproken vanavond nog even te bellen naar het ziekenhuis of hij nu wel gedronken heeft. Ik hoop wel dat hij het gaat doen, want anders hebben we er weer een probleem bij en zal het een sonde worden vrees ik.
ja leuk weer met vakantie bezig zijn heh....hier ook al naar campings aan t kijken....maar we boeken nooit van tevoren...maar voorpret is altijd leuk!
wow jullie schrijven veel!!! Welkom terug lilalien!!! Tristan is in slaap gevallen op zijn speelmat fotootje
Ben er weer! Net 12 pagina's gelezen en ik ga even kort reageren... @Marleen. Ik heb een weekend zonder laptop doorgebracht maar wel even via de phone gekeken of er van jou nog nieuws was... Kon het niet laten... Wat fijn dat er nu serieus naar Luuk wordt gekeken! Ik hoop zo voor jullie dat er wat uit gaat komen waarmee je verder kunt. Veel sterkte meid. En geef ajb af en toe wel toe aan alles hè, je hoeft niet altijd sterk te zijn @Ineke. Hoe is het met de jeuk nu? @MoedertjeB. Amé weer thuis, wat fijn!! Geniet van je meisje!! Verder hele leuke fimpjes en schattig foto's voorbij zien komen. Erg leuk!! @All. Wij hebben een lekker weekend achter de rug. Veel wind maar geen regen, en dat was wel erg prettig. Verder lekker naar het zwembad geweest en Mathijn heeft zich uitgeleefd op de speelzolder. Had gelijk een vriendinnetje daar... Schattig meisje, Robin! Computerloos weekend (wij hebben 2 laptops...) lekker met boekje en wijntje op de bank. Dvd met haardvuurtje aan hahaha Tja huisje was helemaal perfect alleen een openhaard ontbrak. Verder heb ik nu maar eens 'toegegeven' dat ik eigenlijk best veel last van mijn gewrichten heb... Toen we aankwamen bij het Landal park na 1,5 uur in de auto kon ik bijna niet lopen. En dat heb ik eigenlijk dagelijks. Als ik een half uurtje op de bank heb gezeten en ik sta op dan loop ik ook niet soepeltjes... Heb ook een topic geopend voor goede tips....dus als jullie nog iets weten.... http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/255965-pijnlijke-stijve-gewrichten.html Ga Sara even wakker maken, nog even proberen om er een flinke fles in te krijgen... Tot morgen!!
Nou meiden ik spreek jullie morgenavond weer.. Morgen om even voor 8 de deur uit en ben pas om half 7 weer thuis blegggh lange dag!
@ Ineke: hier ook een heel onregelmatige cyclus na het stoppen met de pil Gelukkig sloeg de clomid meteen goed aan en ben ik de 2e ronde met clomid meteen zwanger geworden. Ik denk ook niet dat ik ooit nog de pil ga gebruiken omdat mijn eierstokken daar enorm lui van geworden waren. Nu overweeg ik eventueel een koperspiraaltje te laten plaatsen. Dat onderdrukt je normale cyclus niet en heb je dus ook geen last van hormonen. Hoe is het trouwens met de jeuk? @ Peertje: hele mooie foto's van je kids hoor! Ik vind ze heel goed gelukt! @ MrsNuke: aaah, super schattig die foto!! Wat dat geld betreft... Ik zou toch ook zeker afwachten tot morgen. Tussen verschillende banken kan een overschrijving wel wat langer duren hoor. Nochtans vind ik het wel een raar verhaal. Meid, heeeel veel succes op je werk! Hopelijk vliegt de tijd vooruit! @ Paint: Tess blijft braaf in haar bedje stilliggen hoor @ Lilalien: huh, hoezo krijgt je dochter geen wcpapier op school? Zielig hoor. Hopelijk is ze snel weer beter. @ Marleen: ik ben echt heel benieuwd of ze die cyste dan gaan terugvinden of niet. Als hij er nog wel blijkt te zitten, vind ik het wel enorm slordig van de artsen dat ze er niet meer aandacht aan hebben besteed.... Zeker met zijn klachten dan toch. Nou ja, het belangrijkste is dat ze een oorzaak vinden en Luuk goed kunnen behandelen. Hoe heeft hij zijn laatste fles gedronken? @ Moontjee: Tess doet precies hetzelfde!! Het lijkt dan wel of ze sit-ups ligt te doen @ Grietje: hihi wat schattig! Zo moe van het spelen? @ Irene: ik heb nog even gereageerd op je topic maar ik zou misschien toch even langsgaan bij de ha. Ik kruip ook eens in mijn bedje. Ben best moe ondanks de lange nachten... Ik slaap echt zo slecht de laatste tijd. Veel last van "nachtmerries" Trusten!!
Goedemorgen! Mrsnuke, suc6 vandaag met je eerste werkdag.... ik heb nog 1 weekje vrij.... heb er ook geen zin in. Moet ook om half 8 van huis en ben ook rond half 7 pas weer thuis dan!pfff... Marleen, Balen zeg dat die fles weer Niet is opgegaan... hoe is zijn laatste fles gegaan...... Irene, Fijn dat het weekendje weg zo goed is bevallen.... zonder laptops!! hihi.... hier ook altijd hoor... allebei met laptop.... en sterkte met je gewrichten. Margootje, Vervelend zeg die nachtmerries!! Hoop dat je vannacht lkkr hebt geslapen. Grietje, leuke foto....
ja hier dus ook, niet het spugen maar micah komt een heel eind omhoog! gistere zelfs zover tot hij helemaal overeind zat maar toen viel hij terug omdat hij het evenwicht nog niet kan houden..