november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Yinthe was gisteren trouwens ook precies een half jaar ....
    Pffffff nu al!!!!

En we hebben haar eigen paspoort gehaald!! Zo leuk!
    Nu is het nog 5 mnd geduld hebben.....

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Dames, Miza heeft al een poosje niks geschreven hier maar er is goed nieuws; Er is beweging in Thijs z'n schoudertje gesignaleerd!!

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Miza wat een goed nieuws van de beweging in Thijs zijn schoudertje!

Jootje klinkt best creatief het dekentje en voor de eerste keer best goed toch op het hart na. Mooi meisje heb je.

Wendy waar schoonouders zich mee bemoeien zeg, het is toch fijn dat je bij Yinthe kan zijn ipv te moeten werken. (oh wat zou ik ook graag stoppen)

Wat een verschillende schema's voor de kindjes he, Isa drinkt echt nog 5 flessen krijg haar nog niet op 4 maar zou haar avondfles best iets eerder willen geven ipv 22 uur. Ze krijgt nu fruit en groente dus misschien dat het binnenkort lukt.
    Krijgen jullie kindjes smorgens of/en savonds een papfles of helemaal niet?

Zijn hier dames die ook weleens het gevoel hebben zichzelf weer te willen zijn? Ik ben nog vaak kort, moe en heb weinig geduld soms heb echt het gevoel dat de hormonen nog door mijn lijf gieren want zo was ik nooit.

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Miza: Super zeg dat er beweging in Thijs zn schoudertje is.

@ Lot: Ik ben volgens mij al wel weer redelijk mezelf, dus ik herken dat gevoel niet.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Ryan is zindelijk (althans thuis), joehoeeee!! Het gaat zooo goed, ben zooo trots op mijn kleine grote man! En Owen gaat ook heel goed, fruit eten gaat eindelijk goed, dus binnenkort maar weer warm eten proberen.

@Wendy, oei dat is wel schrikken als ze haar hoofd naar beneden (in het matrasje) houdt. Owen slaapt ook graag op zijn buik, maar ik heb ook een Aero sleep en hij legt zijn hoofd wel opzij. Geen tips helaas voor je :(.

@Jootje, leuke foto en gefeliciteerd met Lianne's 1/2 jaar!

@Ineke, wat een lastige situatie met je schoonouders, zeker nu ze zelf willen oppassen. Geen tips voor je helaas :(.

@Moontjee, wel voorzichtig met je rug hoor meis, je hebt er tenslotte maar 1 :).

@Aapje, zou je priobiotica niet in een biologische winkel kunnen kopen?

@Wendy, vreemd dat je schoonouders al hadden bepaald hoe jullie het moesten doen met werk...en wat leuk, Yinthe haar eigen paspoort! En jij ook nog gefelicteerd met haar 1/2 jaar :D. Wat een goed nieuws van Miza!!!!

@Lot, ik ben ook weer redelijk mezelf (gelukkig), maar heb ook gehad wat jij schrijft. Zou het even goed in de gaten houden voor jezelf meis en anders even aan de bel trekken bij de ha.

6. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ja ik zou wel willen maar op me werk accepteren ze het niet..
    ik kon vanmorgen bijna niet meer opstaan ik heb echt zo'n pijn..
    in mijn zwangerschap had ik bekkenpijn maar dit is 3x erger..
    maar ja me kleine mannetje is gezond en dat is het belangrijkste!

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ouch Wendy, die schoonouders van jou lijken zoveel op die van mij op dat gebied he! En gelukkige 6maanden aan Y!

Ireneh, hier vinden 'buitenstaanders' ook dat Mila op mij lijkt terwijl wij vinden dat ze op haar papa lijkt qua uiterlijk :)

Mila zal 2 voormiddagen gaan (dit schooljaar) en waarschijnlijk 2 volle dagen volgend schooljaar OF als ik nog halftijds werk blijft het zo en dan 3 halve dagen bij mijn ouders...

Debby, goed zo van beide zoontjes he :)

Moontje, bah zeg rugpijn is echt vervelend!!! Veel beterschap...

Ik heb een t-shirt besteld voor vaderdag!!! I know, ik heb niets gekregen, zelfs geen 'gelukkige moederdag' maar ik zal het goede voorbeeld tonen ;) en ik vind het zo schattig dat ik het niet wilde laten schieten...
    Wit valentijn, harten, liefde, hartjes Baby shirts | Baby bio-shirt met korte mouw gemaakt door hamiltonshirt | Spreadshirt | ID: 12830239

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ineke: nouja wat een rare schoonouders heb jij toch! dat je t uithoudt met ze! ik zou woest zijn enn daar niet meer langs gaan!

jootje: ahh wat een mopske! haahah ben wel aagje naar je naaikunsten!

wendy: ook al van die "leuke" schoonouders!:( moet niet gekker worden!

aapje: volgens mij kan je probiotica bij de grotere drogisten toch kopen?? of misschien apotheek?

debby: goed zo Ryan!!!! en owen gaat ook lekker, alweer 7 maanden heh! top!

moontjee: ik heb ook erg ladst van mn rug gehad, loop ook voor m n bekken nog bij fysio en dus ook nu voor mn rug(omdat ik mn bekken ging ontzien en dus heel verkeerd bewoog), heb een hoop oefeningen die ik elke dag doe en ben nu gaan sporten en t helpt echt, als ik t niet dagelijks doe, dan merk ik t gelijk! suc6 ermee, maar blijf er niet mee rondlopen!

miza: o fijn zeg!

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Debby: Wat goed van Ryan zeg! Hoe oud is hij?
    J. wordt volgende maand 3 en was ook de afgelopen maanden overdag zindelijk. Maar de laatste tijd gaat hij zo dwars doen. Vaak ongelukjes in zn broek, vooral poep. En bijvoorbeeld als hij even straf heeft en hij staat op de gang, dan roept hij: "Mamaaa!! Broek geplast!". Hij wil dan gewoon aandacht om weer van de gang af te komen.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Moontjee, ga je ook naar de fysio of zoiets? Lijkt me niet goed dat je zoveel pijn hebt.

@Ineke, wat een leuk shirt!

@Peertje, haha het is dat je het zegt inderdaad...jeetje Owen alweer 7 maanden. Waar blijft de tijd ;).

@Coco, Ryan is 3,5 jaar (van 31 oktober 2007). Hij is ook pas zindelijk hoor, eerder wilde hij echt niet. Dus geef het de tijd hoor, het komt vanzelf!

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja tuurlijk, ik geef het de tijd. Maar ik dacht dat we er al waren, zat zelfs al te denken over 's nachts zonder luier. Maar nu dus een mega terugval.

Zo, ik ga afsluiten en mezelf klaarmaken voor mn werk.
    Fijne avond meiden!

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Mijn moeder vertelde mij een verhaal van vroeger.. Ik had precies hrt zelfde.. En toen heeft zei me net zolang met een natte broek laten lopen totdat ik begon tehuilen en ik heb gesmeekt om een schone broek.. Daarna heb ik het nooit meer gedaan hihi

13. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Hoi meiden!

Hier even een teken van leven van mij... alles gaat hier goed. Gister naar het cb geweest met Noa en is weer goed gegroeit. nu 8600 gram en 68,5 cm! weet iemand waar de lijst is gebleven?? zodat ik dit er bij kan zetten)

ook ben ik gister voor het eerst met der wezen zwemmen... en ze vind het fantastisch!

Sorry dat ik zo weinig reageer.. maar heb het erg druk en ben in avond helemaal uitgeteld! heb vakantie nodig.... haha... lees nog wel vaak mee hoor.... zal proberen om weer wat vaker te reageren.

knuffel voor jullie!

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemorgen!!! Moest even naar jullie zoeken hoor, we staan op pagina 2!

@ MrsNuke: Ja, dat zei mijn vader ook al. Maar ik vind dat eigenlijk zo zielig. Eerst nog maar even gewoon zo proberen, het komt denk ik vanzelf wel weer goed.

@ Star: Hey, welcome back. Fijn dat Noa zo goed is gegroeid weer zeg.

Hier voor de verandering, ahum, alweer een rotnacht gehad. Was om 1 uur thuis van mn werk, toen nog even kolven. Half 2 sliep ik. 3 uur kwam R, 5.30 kwam R. 7.30 uur eruit. Ben een beetje brak nu. En dan moet ik vanavond weer werken en dan zal ik pas om 3 uur thuis zijn.
    Maar J. zit nu op de psz, dus ik ga even proberen of R. even wil slapen, al is het maar een half uurtje, dan kan ik ook nog even plat.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Coco dat was geen fijne nacht zeg. Lijkt me best lastig te combineren, late werktijden en kids die snachts en smorgens vroeg zijn.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hopelijk kan je nog even slapen Coco!

Goedemorgen trouwens :D.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee, niet meer kunnen slapen. Maar ben lekker lang onder de douche gaan staan, R. op zn aankleedkussenhoes naast me. En nu een lekker bakkie koffie en dan gaat het wel lukken allemaal hoor, met 2 vrije dagen in het vooruitzicht.
    Soms is het best lastig inderdaad. Maar ik heb een lieve man waarvan ik op zaterdag lekker uit mag slapen, en dan is het alleen die donderdag om de week. Verder werk ik meestal overdag, dus het valt heel erg mee.

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier weer even een berichtje van mij!

we zijn nu echt aan ons gezinnetje aan het werken, vorige week is de bom gebarsten, en heb ik er alles uitgegooid wat me dwars zat, en dat bleek superrrrrr veel te zijn, ik zou zo een boek kunnen schrijven. hubbie en ik kunnen er gelukkig goed over praten, en hopelijk blijft dit ook zo gaan. ons huwelijk en de kids gaan boven alles, en in de loop van de jaren heb ik mezelf steeds meer op de achtergrond geplaatst, en dat was gewoon fout.

sorry voor mijn ego, maar ik hoop dat ik jullie als uitlaatklep mag gebruiken?!

nu ook weer iets goeds....Mika zit de hele dag te rollen en probeert te kruipen.
    afgelopen dinsdag zijn we bij het CB geweest, en hij is niet zo heel gegroeid, maarja, hij is ook flink ziek geweest!
    hij is nu 65,5 cm en 6920 gram.
    volgens het cb heeft hij de reserves die hij had opgebruikt, want hij zit nu echt op de middenlijn!

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Luukske: Fijn weer wat van je te horen en ik ben blij dat het weer wat beter gaat. Een relatie gaat nou eenmaal niet vanzelf, dus echt, blijven praten. Hopelijk komen jullie er helemaal uit, en kun je gelukkig zijn als partner, moeder en ook als jezelf. Dikke knuffel voor jou!

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, je zegt het goed....ik ben idd iemand die veel kan incasseren, maar het moeilijk kan uiten als ik zelf aan bod wil komen.
    gelukkig heb ik een super hubbie, die mij er door heen sleept door mij te laten praten, en ook luistert!!

Deel Deze Pagina