november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    lot: ja hier ook, lijkt ze klaarwakker!:D

wij hebben de bugabooBee, super wagen!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

die wil ik ook ben helemaal bugaboo fan :D:D

3. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @ Marleen: begrijp het helemaal hoor! wens jullie veel sterkte de komende tijd en hoop dat het alsnog snel duidelijk wordt wat er aan de hand is. ( had ook al gereageerd op je hyves)

@Peertje: 7 maanden alweer! pfff... gaat echt erg snel... maar ze zijn nu zo leuk!

@Mrsnuke: Sterkte met je hand... lijkt mij heel vervelend, die gebruik je toch heel de dag! wat gaan ze er nu aan doen??

Hier de laatste tijd 's nachts ook klaar wakker... ga ik kijken en ligt ze helemaal om gedraaid... waar ze normaal met der hoofd ligt, ligt ze dan met de voeten! idd dan leg ik der weer goed, speen erin.... en uiteindelijk gaat ze weer verder met slapen.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

@Marleen, kan me heel goed voorstellen dat het erg confronterend is om te zien dat Luuk achter loopt qua ontwikkeling in vergelijking met onze kindjes. Nu zijn kinderen natuurlijk nooit te vergelijken, iedereen volgt zijn/haar eigen weg, maar in het geval van Luuk is het anders. Ik hoop echt dat er snel een oplossing wordt gevonden en dat Luuk alles ook snel kan inhalen. Ik blijf je volgen op Hyves en Facebook en voor nu wil ik jullie heeeeel veeeel sterkte wensen! Een hele dikke knuffel.

@Peertje, joehoeeee je werkuren weer opbouwen, super meis dat je geen last meer hebt! En Tess ook alweer 7 maanden.

@Coco, Owen zit al in het buggygedeelte van de kinderwagen en wij hebben ook een andere buggy erbij gekocht (voor als hij groter is). We hadden een Koelstra, maar die heb ik verkocht. Ik wilde een die iets wendbaarder is met Ryan erbij zeg maar, dus we hebben nu een Mutsy Spider.

HIer gaan de nachten nog steeds k.. Owen wordt nog steeds vaak wakker en vannacht was het een fles om 1.00 uur, om 5.00 uur en toen weer om 9.00 uur. Ik ben gebroken (nog steeds ;)).

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @tjilp: wij moeten ook naar het ziekenhuis met Bjorn, hij krijgt hoogstwaarschijnlijk een helm.

@marleen: heel veel sterkte!! ik snap je gevoel!!

@buggy: we gaan binnenkort ook maar eens op zoek, zit zelf te denken aan een koelstra of een mutsy. gebruiken nu ook een mutsy wandelwagen. mijn ouders zijn zeer te spreken over de maclaren maar die vind ik toch zo ontiechelijk duur.

*a.s. woensdag naar het ziekenhuis met Bjorn. we gaan naar het scheve hoofden spreekuur. ik vind het zo spannend worden, ben heel benieuwd wat ze zullen zeggen. ze gaan natuurlijk ook kijken of er een medische oorzaak is. en bjorn heeft wel een flinke bult (hematoom) gehad door de bevalling. (geen vacuümpomp, maar scheef in t bekken gelegen, beklemd). die bult zat precies waar de afplatting begon.
    maar we wachten geduldig af. eerst nog 2 avonddiensten werken. ben alweer vanaf vrijdag aan het werk, en heb een reeks t/m dinsdag. pffff. willen ze ook nog dat ik naar de vergadering kom dinsdag. nou echt niet dus!!!

@psycholoog: het gaat steeds beter, ook de psycholoog ziet dat ik dingen steeds positiever ga bekijken. en dat ik weer confrontaties durf aan te gaan en dan goed naar mezelf kan reflecteren. heb natuurlijk nog regelmatig een terugval en ben dan flink emotioneel, maar dat zal wel ff duren voordat dat helemaal over is. ook ben ik nu gestopt met de pil, eens kijken hoe zich dat gaat uiten.

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ow ja...bjorn krijgt zijn eerste tandje. hij heeft er alleen heel erg luieruitslag door, echt natte luieruitslag. iemand nog een tip of wondermiddel??

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Carlo, spannend hoor woensdag naar het zkh. Ben ook erg benieuwd! En fijn meis dat de psych ook resultaat ziet, het heeft gewoon tijd nodig, maar het komt goed. En Bjorn last van luieruitslag, geen tips. Weet je zeker dat het geen schimmeltje is (dat kan ook)?

@Owen, Owen krijgt boven ook tandje 2 en 3 tegelijk, arm mannetje ;).

8. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @debby: hoe ziet een schimmeltje eruit? Het is begonnen met kleine bultjes rondom zijn anusje.

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Eerlijk gezegd geen idee, maar ik weet destijds met Ryan (laaang geleden dus voor mijn gevoel ;)), dat ik de luieruitslag ook niet wegkreeg en dat hij toen een schimmeltje bleek te hebben. Volgens mij ziet het er dus hetzelfde uit als luieruitslag. Bij twijfel zou ik de ha even bellen.

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Wij hebben een poeder gehad voor als Yinthe luieruitslag heeft en dat heeft ze tot nu toe 1 keer heel erg gehad en bij het verschonen erop gedaan en bij de eerstvolgende verschoning daarna al drastisch verminderd. Binnen een dag was het helemaal weg.
    Ludwi had een aantal weken daarna een voetschimmeltje en ook dat spul erop gedaan,
    Toen was het binnen 2 dagen weg.

Vandaag verjaardag van Ludwi z'n oma gevierd, ze is vrijdag 92 geworden..... Was gezellig!
    Nicht van Ludwi is nu 19 wkn zwanger dus lekker mee zitten kletsen :)

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Pffff heftig weekje geweest voor deze papa en mama
    Heftig verhaal

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: thnx;) jeetje dat zijn ook K nachten.....:( schiet niet op heh!

carlo: suc6 in zh! en jij ook sterkte met jezelf!
    schimmeltje kan je vaak merken aan dat t meer word, niet weggaat als je met sudo smeert(in principe gaat luieruitslag altijd wel weg na smeren) vaak rode bulletjes rond anus/piemeltje....

JAAAA AJAX KAMPIOEN!!!!!!!!! WIJ HELEMAAL HAPPY HIER!!!!!:D

13. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    heb het ook ff gelezen... echt verschrikkelijk!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Verschrikkelijk.. hopelijk geneest t toch nog mooi..

Hier heerlijk genoten, ff qualitytime voor ons 2en. Heerlijk uit eten geweest en daarna dus filmpje gehuurd.. Toen lekker 8 uur achtereen geslapen en wat is dat een heerlijkheid haha. Kids hadden t prima gedaan, alleen Devin is nog steeds wat uit zijn doen hoor, drinkt nog steeds errug weinig.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Carlo voor luieruitslag helpt maizena heel goed! Gewoon erop poederen. Succes woensdag! Wat een lange dagen achter elkaar zo met werken.

Debby wat vervelend dat Owen snachts nog vaak komt. Dat breekt echt op.

Vandaag is Isa alweer 6 maanden, jeetje wat vliegt de tijd he.
    ff spammen:
    Bekijk bijlage 151364

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

@marleen, dikke knuf meis....ik volg je via hyves!

@peertje, fijn dat het goed gaat en je snel weer "volledig" aan het werk gaat!
    het gaat idd erg snel met de kindjes!

@debby, ik zag een super filmpje van Owen kruipend!!

@moontjee, ben benieuwd hoe je het op de diclofenac doet!

@all, ben hier flink aan de schoonmaak....heb alleen moeite met de babyspullen die niet meer nodig zijn weg te doen....maarja, ik moet rust om me heen, dan krijg ik ook rust in mijn hoofd....hubbie heeft beloofd een steentje bij te dragen in het huishouden etc, en dat heeft hij tot dusver waargemaakt...het weekend hebben we de tuin voor en achter onder handen genomen....

Mika heb ik vanochtend 10 min. in de loopwagen gezet, en leuk dat hij het vond, haha.....

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zag een mooie foto voorbij komen en verder niet bijgelezen. Ben ziek, verschrikkelijk moe en licht in mijn hoofd :(. Gelukkig kon manlief vanuit huis werken, zodat hij op de jongens kon passen en ik de hele dag op bed heb gelegen. Hopelijk voel ik me morgen weer fitter...

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hoi hoiii

wendy: wat een vreselijk verhaal, het zal je maar overkomen...brrr

Debby: beterschap..

hebben gisteren Lianne laten dopen. Was een erg mooie dienst.
    en Lianne en Denise hebben zich voorbeeldig gedragen :D
    even een foto van Lianne in haar doopjurk:
    Bekijk bijlage 151608

19. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meis, lief dat je het vraagt.. het gaat niet goed met me ik kan smorgens mijn bed niet uit, ik kan micah niet uit zijn bedje halen:(
    en ik kan er niet voor hem zijn zoals het moet.. voel me geen goede mama zo.. :(
    maar goed ik zit nu in de ziektewet en ik krijg 3x per week fisio en moet verder rust houden..
    gelukkig is met de diclofinac de scherpste pijn wat minder en kan ik micah wel dragen.. alleen uit zijn bedje halen niet en dat vind ik echt heel erg
    (ik weet dat er vele ergere dingen zijn sorry als ik hier iemand mee kwets)

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Lot
    Wat een mooie vrolijke meid!!!

Vandaag weer echo buik gehad maar niks geks gezien. Nog steeds heel veel pijn. Stiekem had ik gehoopt dat ze wat hadden gevonden

Moet eerlijk zeggen dat ik tegen mijn max in loop ondertussen :(:(:(:(

Deel Deze Pagina