november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Moontje wat vervelend zeg! Beterschap......

Jootje wat mooi zo die doopjurk en fijn dat ze zo zoet waren allebei

2. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @Lot: wat een mooie meid zeg!

@Wendy: vervelend zeg dat je nog steeds pijn hebt....pfff...en nog vervelender is dat ze niet weten waarvan:(. wat gaan ze nu doen dan??

@Jootje: wat een mooie foto zeg..prachtige jurk!

@moontje: veel sterkte met je... hoop dat het snel minder wordt.

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    lot: wat een mooi meisje!!!!

luukske: goed om te horen meid! jullie komen er wel!;)

debby: beterschap meid!:(

jootje: wat een beauty!

moontjee: beterschap meid:(

wendy: jeetje...hoe komt t dan dat je zo'n pijn hebt??

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lot, mooie foto!

@jootje, had de foto's op hyves gezien! mooie meiden heb je!

@moontjee, natuurlijk trap je hier niemand mee voor de schenen....heb bij Luka ook een tijd gehad dat ik niks kon door de rugklachten, en ik snap helemaal dat je je schuldig voelt!
    heb je wel een beetje hulp?

@debby, hopelijk vandaag een betere dag voor jou!

@peertje, idd...hubbie en ik komen er wel! denk dat iedereen wel eens een moeilijke periode in zijn/haar huwelijk heeft gehad of krijgt....

@wendy, heb je constant pijn, of met momenten?
    dikke knuf meis!

@patrouschka, tijd voor z'n 2tjes is ook erg belangrijk....

@all, hubbie heeft mij gisteren eerst goed geholpen met schrobben van de vloer, daarna is hij een tentje met Luka gaan opzetten, en die 2 hebben vannacht in de tuin geslapen, ondanks de regen en wind....ze hebben prinsheerlijk geslapen, alleen ik niet....ben 2x op geweest, dacht dat de tent wegwaaide, haha....vanochtend gezellig met zijn 4tjes ontbijt gehad, echte quality time!!!
    vandaag ga ik een hoop foto's maken voor MP. de wieg hebben we gisteren op MP gezet, en hij is al verkocht, ze zijn hem gisterenavond al komen halen....was toevallig een neef van een vriend van ons....

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @luieruitslag: bjorn heeft van de huisarts miconazol creme gekregen. 's ochtends en 's avonds smeren en tussendoor met zinkzalf inkloppen.

@z.h.: begin wel een beetje nerveus te worden, ik hoop dat het allemaal goed gaat morgen.

vanavond nog één avondje werken maar ik heb ontzettende koppijn. hopelijk trekt t nog snel weg.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Luukske: In de tuin geslapen, whaha wat lief en grappig zeg. En wat een bikkel is die knul van jou dan. Vond hij het niet eng met de wind en regen?

@ Carlo: Succes morgen in het ziekenhuis.

Wij hebben morgen bruiloft van mijn vader. Heb er zin in maar hoop wel dat het een beetje lekker weer wordt.
    J. gaat de hele dag mee, R. brengen we na de dienst 's middags naar huis, dan gaat onze nicht oppassen.

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: ahh leuk! kamperen in de tuin! stoer hoor!;) geweldige foto op je hyves!

carlo: suc6 morgen!

coco: veel plezier morgen, hopelijk blijft t droog!

moest net met isa naar cb voor de ogentest, dus gelijk Tess even laten wegen/meten, aangezien we pas in juli weer hoeven...was ik toch wel nieuwsgierig, madam met 7 maanden: 8390gram en 67cm

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @carlo, niet zenuwachtig zijn meis....het zal wel loslopen!

@coco, wat leuk de bruiloft van je pa! hopelijk hebben jullie het weer mee!

@peertje, nou zeg, Tess is echt een stevige tante dan....Mika is gewoon bijna 1,5 kilo lichter!! je moet even in je banner dat datum van vandaag veranderen, en staat nl. 17-2....hihi....
    vond het idd ook een lekker manneke op die foto's op hyves, haha....

@all, vanochtend een hoop foto's gemaakt van de babykleertjes, en wrs zet ik ze morgen dan op MP, vandaag red ik niet, dadelijk Luka van school halen, en vanavond werken, gelukkig is het niet zo heel druk!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
  10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wat een mooi ventje met supermooie ogen zeg!

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: ja tis hollandswelvaren hoor;) maar als ik om me heen sommige kindjes hoor die met 5 maanden al 8 kilo zijn, valt t toch wel mee:D

ik heb ook nog wat kleren die op mp moeten, maar ik heb dr toch helemaal geen zin in om dat erop te zetten! ben lui!:D

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zou ook nog wat dingen op MP moeten zetten. Zo heb ik nog een speelkleed, boxmobiel, draagzak/doek.
    Maar het is dan zo definitief he. Er komt hier zeer waarschijnlijk geen derde, maar als die spullen de deur uit zijn, dan lijkt het wel alsof die optie helemaal uitgesloten wordt.
    Kleertjes kan ik denk ik sowieso geen afscheid van doen. Die gaan keurig gesorteerd op maat in afgesloten dozen naar zolder. Dat vind ik heerlijk om rond de tijd van een verjaardag daar even doorheen te neuzen en herinneringen op te doen aan de afgelopen jaren... ouwe emo-muts dat ik ben.

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hoi meiden.

even een berichtje. ben vanochtend naar het zh geweest voor mijn pols.. vijdag moet ik terug komen voor een kleine ingreep. ze gaan in me hand prikken met holle naald om het vocht eruit tehalen:$:$ ik zie er als een beer tegen op ga nog liever een keer jay uitpoepen...het slagingspercentage is 60 procent.. mocht het terug komen dan gaan ze opereren het slagingspercentage daarvan is 80/90 procent.. we wachten af.
    kwam ik net op jay zijn kamer zie ik hem op zijn buik leggen druk zijn kont omhoog en maakt een flinke schuif naarvoren om zijn bijtring tepakken:$:$ waarom doet hij dit waarom gaat hij zo hard nu, waarom heb ik niet meer mijn kleine babykerel die lekker bij me wil liggen.. ik begin kriebels tekrijgen..

@moontje en deb: hoe is het met jullie?

@luukske: ik leees positieven dingen! ik wou zeggen het was behoorlijk koud vanacht brrr moet er niet aan denken in een tentje :D ik ga een paar dingen op mp zetten.. maar heel veel kleertjes vooral de dure hou ik nog even you never know :D:D
    wat een lekkere vent heb jij!!! ook al een flinke knul

@carlo: succes morgen!

@peertje: het is ook veel werk hoor foto's maken etc etc

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook een foto van mijn lekkere vent!!!!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, die ogen heeft Mika niet van mij, ik heb niet zo'n grote kijkers, haha...
    wbt kleertjes, ik hou een aantal setjes, heb ik bij Luka ook gedaan, maar ik moet echt een deel kwijt, want hier zal er ook geen 3e komen....

@peertje, idd heb er ook van 8 kilo met 5 maanden bij zien staan....en dan vind ik dat Mika al stevig is, haha....maarja, tov Luka zijn alle kindjes al stevig, haha....

@mrsnuke, ben benieuwd hoe de OK gaat gaan, we gaan natuurlijk voor het slagingspercentage van 60%....
    en wat een knappe vent!!!

@ALL,de mannen hebben vannacht weer in de tent geslapen, en ik heb weer k*t geslapen, ik hoor vanalles, haha....ben vannacht 2 uur wakker geweest, en vandaag is een druk dagje...straks met Luka naar de zwemles en vanavond weer werken, blehhh....
    morgen een dagje vrij, maar dan ga ik mijn ma helpen de keuken een grote beurt te geven!

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dames, goedemorgen! Ik kom jullie even een fijne dag toewensen. Ik ben er zelf niet, ga me straks klaarmaken voor de bruiloft. En mijn veel te zomerse jurkje aantrekken. Hoop echt dat het zonnetje nog door gaat breken.

@ MrsNuke: Wat onverwachts opeens, onder het mes. Succes!

Doeidoei allemaal, tot morgen!

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: nou ik hoop dat t goed komt met je hand/pols!
    wat een gave fotos van je mooie ventje!

luukske: hahaha ach ieder kind is anders;) zoo weer in de tent! ze hebben de smaak te pakken! suc6 vandaag!

coco: veel plezier vandaag!

hier: ik voel me niet helemaal lekker, alles doet zeer, pijn in mn keel, gewoon blegh!
    vandaag is de auto voor de apk....en ik vrees t ergste...:( maar goed...t moet toch gebeuren heh....

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Carlo was de luieruitslag dan toch een schimmeltje... Hoe was het in het zh?

Wendy jeetje niets gevonden en toch zo'n pijn en gaan ze nog verder onderzoeken? Wat verschrikkelijk dat je nu al 6 maanden zo'n pijn heb en het moet toch ergens van komen.

Jootje mooie foto in de doopjurk.

Luukske wat een heerlijk ventje zeg, prachtige ogen heeft hij.

MrsNuke alvast succes voor vrijdag. En mooi mannetje is Jayson!

Hier zijn de laatste 3 nachten niet zo gezellig, Isa word een aantal keer wakker en maandag en dinsdagnacht wilde ze niet echt meer slapen van 4 tot 5uur dus dat was best een beetje slopend. Vannacht ging het iets beter dus hoop dat we weer op de goeie weg zitten.
    Na 2,5 jaar gaat het gebeuren ik ga vrijdag samen met mijn man een nachtje weg, hij wilde nooit weg zonder de kids. Heerlijk even uitrusten maar heb er ook een dubbel gevoel bij om de kinderen weg te brengen voor een uitje voor onszelf moet even weg zijn denk ik.

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wat een mooie beebjes zie ik hier voorbijkomen ;)

Ben deze week niet veel online geweest, Mila is superziek geweest met keel- en oorontsteking en van donderdag tot en met zondag boven de 38°C koorts... dan maar AB begonnen en sinds gisteren is ze er weer wat bovenop... maar maandag is ze ook nog eens beginnen hoesten dus nog een siroopje erbij!
    ZE heeft nu dus ook wat luieruitslag, allemaal kleine brubbeltjes met een puntje op precies? Helemaal in de bilspleet ocharme!
    Zou dit door de AB kunnen komen? En is zinkzalf hiervoor genoeg?

Oh en we zijn maandag met GP begonnen! Ze eet nu zo'n 30g hihi, echt nog niet veel dus maar we werken eraan ;)

MrsNuke, hopelijk ben je met deze ingreep geholpen, kan geloven dat je er niet naar uitkijkt!
    Wendy, nog steeds geen beterschap? Sterkte!!!

Deel Deze Pagina